Pusemusen Skrevet i går, 09:42 #20421 Skrevet i går, 09:42 Så ut som hun fløy privat jet til Oslo i går. Må være en skikkelig rikinger hun har vært på ferie med. 1
firetoen Skrevet i går, 09:46 #20422 Skrevet i går, 09:46 Pusemusen skrev (2 minutter siden): Så ut som hun fløy privat jet til Oslo i går. Må være en skikkelig rikinger hun har vært på ferie med. Var ikke noe privat jet, muligens 1.klasse og ikke business som hun pleier å fly?
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:56 #20423 Skrevet i går, 09:56 Pusemusen skrev (11 minutter siden): Så ut som hun fløy privat jet til Oslo i går. Må være en skikkelig rikinger hun har vært på ferie med. Ser faktisk ut som private jet.. men med flere andre om bord? Har flydd 1 klasse og det ser ikke slik ut.🤔 Er viktigere for I å dokumentere luksus flighten hjem enn å svare «elsklingebe» sine..😂 4 9
Tippsi Skrevet i går, 10:31 #20424 Skrevet i går, 10:31 Pusemusen skrev (43 minutter siden): Så ut som hun fløy privat jet til Oslo i går. Må være en skikkelig rikinger hun har vært på ferie med. Basketjøken kanskje🤭, han som inviterte hit og dit til stadighet. Just saying 🤔.. trur mest på at hun har vært med naboen på sommer stedet hannes😅 3 1
Helene J. Skrevet i går, 11:32 #20425 Skrevet i går, 11:32 Tippsi skrev (59 minutter siden): Basketjøken kanskje🤭, han som inviterte hit og dit til stadighet. Just saying 🤔.. trur mest på at hun har vært med naboen på sommer stedet hannes😅 Jeg tror også hun har vært der. Hun har også tidligere sagt at naboen bruker privatfly, så det trenger ikke å være en annen. Men det får vi ikke høre noe om. Får vel høre litt om turen, men det trekker nok ut. 1
Sirah Skrevet i går, 11:36 #20426 Skrevet i går, 11:36 Helene J. skrev (2 minutter siden): Jeg tror også hun har vært der. Hun har også tidligere sagt at naboen bruker privatfly, så det trenger ikke å være en annen. Men det får vi ikke høre noe om. Får vel høre litt om turen, men det trekker nok ut. Hun lager kaffe og gjør seg klar til tea time nå 🫣 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 11:53 #20427 Skrevet i går, 11:53 Securityen plukka henne opp…. Bla bla.. Ingen i familien var bekymret for at hun reiste til ett aent land med ukjent fyr… Altså - her lukter det fyr med status/kjendis med en gang. Ellers så er det en gammel billioner 😂 Isabel er veldig opptatt av penger, materialisme og status. Hun er ikke noe jordnær i det hele tatt. Ei heller resten av Raad familien. Hadde dette vært en «vanlig» fyr hadde de steilet og syns det var galskap å reise å treffe en ukjent mann. 15
firetoen Skrevet i går, 12:21 #20428 Skrevet i går, 12:21 Noen som tar en for laget og gir en oppsummering av tea-time ? 5
Helene J. Skrevet 23 timer siden #20429 Skrevet 23 timer siden Sirah skrev (54 minutter siden): Hun lager kaffe og gjør seg klar til tea time nå 🫣 Jeg tok 100% feil. 😀
Frøkenfryden Skrevet 23 timer siden #20430 Skrevet 23 timer siden Sett litt tea time nå, selv om jeg ikke følger mer🙈 Klarer ikke tro på ny gjøk. Hun er for rolig, hun pleier å være helt i hundre! 2
Alessi Skrevet 23 timer siden #20431 Skrevet 23 timer siden firetoen skrev (2 timer siden): Var ikke noe privat jet, muligens 1.klasse og ikke business som hun pleier å fly? Det så ut som et Bombardier Global Express. Et sånt som viktige forretningsfolk suser rundt i verden med. De går høyt, fort og langt 🚀
Humas Skrevet 23 timer siden #20432 Skrevet 23 timer siden Tror ikke en ‘businessowner’ takler en Isabel som skal bli behandlet som en prinsesse og blir needy varer så lenge dessverre. (Men en ‘pen dame’ som elskerinnen til Bezos f eks, nå kone etter bryllup til 500mill i Venezia.) Men ekte kjærlighet… nuvel. Han får sex og hun kanskje nok et håp om kjærlighet.. 2 3
Ugresset Skrevet 21 timer siden #20433 Skrevet 21 timer siden Min tea-time er her inne. Jeg har avfulgt nå og kommer sikkert til å følge igjen etter hvert, men støtter ikke dette opplegget hun holder på med nå med å sette følgerene på vent så de blir nysgjerrige. Mat meg gjerne her, jeg vil gjerne ha litt lesestoff til te-en min 🫖 6
Mandagsbarn74 Skrevet 20 timer siden #20434 Skrevet 20 timer siden Jeg har bestemt meg for å ikke følge Isabell men jeg følger broren hennes. Men i dag kom jeg over et klipp på SC hvor og jeg kan liksom ikke tro at moren er så ja hva skal man si ” dårlig i engels eller norsk eller ikke kan lese” hun hadde brukt glidemiddel i håret. Trodde det var hår gelé. Gjør de sånne ting for å få følgere eller er det så lite kunnskap hos moren? 5 2
Women123 Skrevet 19 timer siden #20435 Skrevet 19 timer siden Bare meg som merket at hun ser til høyre og venstre før hun snakker og sier mye “liksom” fordi hun ikke vil bli tatt i sine egene løgner og henger ikke selv med i det hun sier. Hun har aldri fortalt story time med den viben før 18
Justlooking Skrevet 19 timer siden #20436 Skrevet 19 timer siden Alessi skrev (4 timer siden): Det så ut som et Bombardier Global Express. Et sånt som viktige forretningsfolk suser rundt i verden med. De går høyt, fort og langt 🚀 La hun ut bilder av seg selv i selve flyet eller bare av inventaret f.eks.? Mye kan photoshoppes nu for tiden 😊 2 1
Teflonhjernen Skrevet 18 timer siden #20437 Skrevet 18 timer siden (endret) Women123 skrev (38 minutter siden): Bare meg som merket at hun ser til høyre og venstre før hun snakker og sier mye “liksom” fordi hun ikke vil bli tatt i sine egene løgner og henger ikke selv med i det hun sier. Hun har aldri fortalt story time med den viben før Så litt innom i dag og plutselig var det jo såååååå mye kjentfolk på Ibiza…folk fra Dubai, venner fra Stavanger….og selvfølgelig den berømmelige N A B O E N!! Alle var jo plutselig kjentfolk. Men, veldig merkelig at det ikke var et eneste menneske som så henne og tok bilde av henne sammen med den her fyren. Rart det ikke var en eneste nordmann som følger henne som så henne hvis det var så mye folk der de var. Håland og Ødegårde blir jo alltid spottet og tatt bilde av uansett hvor de er i verden av nordmenn. Så frøken Raad er nok ikke så stor kjendis som hun selv tror. Orket ikke se mer, det blir bare så dumt. Det er så mye svada og vas at jeg får muggsopp på ryggen av å høre på henne. Det er dradd så uendelig for langt. Endret 18 timer siden av Teflonhjernen 5 20
Helene J. Skrevet 18 timer siden #20438 Skrevet 18 timer siden Teflonhjernen skrev (16 minutter siden): Så litt innom i dag og plutselig var det jo såååååå mye kjentfolk på Ibiza…folk fra Dubai, venner fra Stavanger….og selvfølgelig den berømmelige N A B O E N!! Alle var jo plutselig kjentfolk. Men, veldig merkelig at det ikke var et eneste menneske som så henne og tok bilde av henne sammen med den her fyren. Rart det ikke var en eneste nordmann som følger henne som så henne hvis det var så mye folk der de var. Håland og Ødegårde blir jo alltid spottet og tatt bilde av uansett hvor de er i verden av nordmenn. Så frøken Raad er nok ikke så stor kjendis som hun selv tror. Orket ikke se mer, det blir bare så dumt. Det er så mye svada og vas at jeg får muggsopp på ryggen av å høre på henne. Det er dradd så uendelig for langt. "Muggsopp på ryggen". 🤣🤣🤣 4 2
Sol Rampelyset Skrevet 18 timer siden #20439 Skrevet 18 timer siden Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Cami9 Skrevet 17 timer siden #20440 Skrevet 17 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Så litt innom i dag og plutselig var det jo såååååå mye kjentfolk på Ibiza…folk fra Dubai, venner fra Stavanger….og selvfølgelig den berømmelige N A B O E N!! Alle var jo plutselig kjentfolk. Men, veldig merkelig at det ikke var et eneste menneske som så henne og tok bilde av henne sammen med den her fyren. Rart det ikke var en eneste nordmann som følger henne som så henne hvis det var så mye folk der de var. Håland og Ødegårde blir jo alltid spottet og tatt bilde av uansett hvor de er i verden av nordmenn. Så frøken Raad er nok ikke så stor kjendis som hun selv tror. Orket ikke se mer, det blir bare så dumt. Det er så mye svada og vas at jeg får muggsopp på ryggen av å høre på henne. Det er dradd så uendelig for langt. Haaland og Ødegaard er noe annet enn IR, kan ikke sammenlignes bittelitt en gang 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå