Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som følgertallet til I raser nå…

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Ja, hva ligger det på nå?

Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (9 minutter siden):

Raser? Hun har jo fått mange nye! Hun var nede på 380.000ish? Nå er hun på 381.200

Endret av Sirah
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (7 minutter siden):

Raser? Hun har jo fått mange nye! Hun var nede på 380.000ish? Nå er hun på 381.200

I dag tidlig var hun på 380.700

Edit: ja, altså at hun har fått flere ☺️

Endret av Enavs
Skrevet
Enavs skrev (21 minutter siden):

I dag tidlig var hun på 380.700

Edit: ja, altså at hun har fått flere ☺️

Raser det ikke da? Om hun var på 380.700 i morges og ned til 380.200 ?

• Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

Raser det ikke da? Om hun var på 380.700 i morges og ned til 380.200 ?

Nå ligger tallet på 381.200.

• Liker 1
Skrevet
Sølvpilen skrev (Akkurat nå):

Nå ligger tallet på 381.200.

Aaahh ok🤔

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (13 minutter siden):

Aaahh ok🤔

Jeg tenker at uansett hva tallet er, bør hver og en av disse følgerne gå i seg selv og tenke hva de egentlig støtter økonomisk opp om. Hvilken veldedighetsorganisasjon vil de støtte? Noe vettugt nå i disse tider hvor det er uro i flere kroker av vår verden eller økonomisk bidra til veldedighet til IR? For hver følger, for hvert klikk og kikk innom hennes snap for å følge med på galskapen, dess mer tjener IR. Er det verdt det i disse tidene vi lever i? Det er jo så tomt, gale og kun løgner for å skape content til egen vinning, nei - her må hver og en være sitt eget ansvar bevisst!

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Istapp skrev (24 minutter siden):

Jeg tenker at uansett hva tallet er, bør hver og en av disse følgerne gå i seg selv og tenke hva de egentlig støtter økonomisk opp om. Hvilken veldedighetsorganisasjon vil de støtte? Noe vettugt nå i disse tider hvor det er uro i flere kroker av vår verden eller økonomisk bidra til veldedighet til IR? For hver følger, for hvert klikk og kikk innom hennes snap for å følge med på galskapen, dess mer tjener IR. Er det verdt det i disse tidene vi lever i? Det er jo så tomt, gale og kun løgner for å skape content til egen vinning, nei - her må hver og en være sitt eget ansvar bevisst!

All omtale og trafikk bidrar nok til å øke antall følgere og trafikk på Snap, også innlegg i denne tråden. 

Endret av Alauda
  • Liker 2
Skrevet

Men bortsett fra kanskje å bli influenset til å kjøpe ting så bruker man jo ikke penger på å se på henne. Men hun tjener på at de ser på henne. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men tror at mange driter i det. Og kanskje de mest ihuga rs ser det flere ganger.

Jeg er veldig opptatt av det og hopper med en gang over Kristin, shehed, sophie E osv for å ikke gi de klikk

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Elvirra skrev (2 timer siden):

Neida, men han har manneveske som han bærer som et skjold. Dro på litt med prisen for the sake of the argument. Endrer ikke at den reiseruta er ganske risikofylt strekke å se rik ut på. 

Haha helt enig med deg🤣 Aldri skjønt greia med skjoldbæringa! 

• Liker 5
Skrevet

Er Isabel i Oman?

Screenshots fra snappen til Rami 

Screenshot_20250624_171710_Snapchat.jpg

• Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Jepp, det har økt, så hennes plan virket.

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Jepp, det har økt, så hennes plan virket.

Ja hun er jo virkelig god på det hun driver på med. Ingen tvil om noe annet.

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (40 minutter siden):

eller slu og sleip

• Liker 7
Skrevet
Velinda skrev (1 minutt siden):

eller slu og sleip

Går ikke det litt ut på det samme?

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (43 minutter siden):

God? Kynisk vil jeg kalle det. Mulig noen synes det er å være god….

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Skulle ønske Snap tar ned programmet sitt og heller gir overskuddet til barnekreftforeningen e.l. Tipper de fleste hadde sluttet med denne geskjeften da. Da er nok ikke følgerne bestiser mer. 

Endret av Kønn
  • Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Istapp skrev (3 timer siden):

Amen! Og på krigen vil hun lage content. Nå følger ikke jeg med på henne, men regner med overskrifter som; «Måtte flykte fra Dubai» Jmf Rami sin, som jeg fikk opp i utforsk. Jeg omgås mange menn. De lurer virkelig på hva som gjør at man frivillig ønsker å fordummes av tåpelig influencer-innhold. Ta Radsquad. Grupper som lages utelukkende for å dyrke henne. Dyrke for hva? 
For kynisme, for å bli manipulert, for å handle over evne, for å bli fordummet. Spesielt når det kommer til menn. Hun og broren ønsker ikke bidra til det norske velferdssamfunnet. Men hvor rømmer de når det «brenner» rundt dem? Jo til trygghet i Norge. Jeg har vært en av de som har fulgt henne, men ALDRI mer. Og i hvert fall ikke slik verden er nå. Rike mennesker kunne ha bidratt ENORMT til foreks sultkatastrofen i både Gaza og Afrika. Det ved å donere bare én mnd shoppingbudsjett. Vi kan alle dele, gi det lille vi har, men noen ville gjort en enorm forskjell. Hva gjør Raad? Hun investerer i seg selv. Lever på at hun er et fantastisk menneske, mens sannheten er at hun med flere er definisjonen på egoisme og kynismr. Joda, hun ga litt leker til fattige i India. Kudos for det, Dessverre kan hun ikke leve på det resten av sitt liv. Følgerne er ikke en del av henne. Følgerne er de som er med på å gjøre henne til det hun er. 
Jeg frustreres virkelig når gamle bestemødre heier på henne. Unner henne hver en krone. Jeg garanterer at blandt mange av hennes følgere, sitter det damer, med ondt i magen, når regninga fra Klarna dukker opp i etterkant av drop. Folk må begynne tenke over hva de er med på å finansiere. 
Beklager et frustrert innlegg🙏

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (3 minutter siden):

Amen! Og på krigen vil hun lage content. Nå følger ikke jeg med på henne, men regner med overskrifter som; «Måtte flykte fra Dubai» Jmf Rami sin, som jeg fikk opp i utforsk. Jeg omgås mange menn. De lurer virkelig på hva som gjør at man frivillig ønsker å fordummes av tåpelig influencer-innhold. Ta Radsquad. Grupper som lages utelukkende for å dyrke henne. Dyrke for hva? 
For kynisme, for å bli manipulert, for å handle over evne, for å bli fordummet. Spesielt når det kommer til menn. Hun og broren ønsker ikke bidra til det norske velferdssamfunnet. Men hvor rømmer de når det «brenner» rundt dem? Jo til trygghet i Norge. Jeg har vært en av de som har fulgt henne, men ALDRI mer. Og i hvert fall ikke slik verden er nå. Rike mennesker kunne ha bidratt ENORMT til foreks sultkatastrofen i både Gaza og Afrika. Det ved å donere bare én mnd shoppingbudsjett. Vi kan alle dele, gi det lille vi har, men noen ville gjort en enorm forskjell. Hva gjør Raad? Hun investerer i seg selv. Lever på at hun er et fantastisk menneske, mens sannheten er at hun med flere er definisjonen på egoisme og kynismr. Joda, hun ga litt leker til fattige i India. Kudos for det, Dessverre kan hun ikke leve på det resten av sitt liv. Følgerne er ikke en del av henne. Følgerne er de som er med på å gjøre henne til det hun er. 
Jeg frustreres virkelig når gamle bestemødre heier på henne. Unner henne hver en krone. Jeg garanterer at blandt mange av hennes følgere, sitter det damer, med ondt i magen, når regninga fra Klarna dukker opp i etterkant av drop. Folk må begynne tenke over hva de er med på å finansiere. 
Beklager et frustrert innlegg🙏

Det er indirekte følgerne som har kjøpt disse lekene og bygd den skolen i India. Uten følgere hadde hun aldri levd det livet hun gjør. Selv mener hun at hun lever drømmelivet, for meg ser det tomt og destruktivt ut. 

• Liker 5
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...