Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #20341 Skrevet 16 timer siden Natu skrev (2 minutter siden): Kjedelige Norge er plutselig godt å ha likevel. Vil nok være ufred der nede i lang tid, så noen må nok belage seg på store omstillinger. Tenkte det samme selv.. 5 1
Enavs Skrevet 16 timer siden #20342 Skrevet 16 timer siden Natu skrev (12 minutter siden): Kjedelige Norge er plutselig godt å ha likevel. Vil nok være ufred der nede i lang tid, så noen må nok belage seg på store omstillinger. Ja, kjedelige Norge som de (i hvert fall I) ikke skatter til, er godt for noe… 🤢 8 3
agent Skrevet 15 timer siden #20343 Skrevet 15 timer siden Natu skrev (2 timer siden): Hun legger seg aldri flat. Hun kommer til å skylde på Judaser, oppveksten, Suzy, Shirog eller noe annet. Har ennå til gode å høre henne beklage seg for noe som helst, det meste kan skyldes på andre. Det tror jeg blir vanskelig for henne. Da må hun innrømme at hun farer med løgner er manipulerende og kynisk . 2 6
agent Skrevet 15 timer siden #20344 Skrevet 15 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Så utvikler krigen seg og Iran har angrepet mål i blant annet Irak og Quatar... Rami la akkurat ut at han pakker for både seg selv og Isabel og kommer seg til Norge før luftrommet blir stengt... Huff så ekkelt! Håper han får med seg Oscar og kjæresten hans også. Kan hun ikke pakke selv ? 1 2
firetoen Skrevet 15 timer siden #20345 Skrevet 15 timer siden (endret) agent skrev (4 minutter siden): Kan hun ikke pakke selv ? Hun er tilsynelatende i Europa ? Endret 15 timer siden av firetoen La til spørsmålstegn 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 15 timer siden #20346 Skrevet 15 timer siden Sikkert litt ekkelt å være i Dubai nå men de har nok ingenting å være bekymret for egentlig. Målene er ikke Dubai og sivile uansett. Amerikanske baser er mål. Og tror ikke emiratene er i faresone akkurat, men som sagt sikkert ubehagelig og litt skummelt Føler Shehed blåser dette litt opp nå.. content? 🤷🏼♀️ 5 15
agent Skrevet 15 timer siden #20347 Skrevet 15 timer siden (endret) firetoen skrev (8 minutter siden): Hun er tilsynelatende i Europa ? Trodde hun reiste tilbake til Dubai 🫣 forsto det sånn at daten varte i 3 døgn. SORRY 🫶 Endret 15 timer siden av agent
Klatrepia Skrevet 15 timer siden #20348 Skrevet 15 timer siden (endret) Alauda skrev (3 timer siden): Lite nytt her for «oss» 🤣 Jeg tror fortsatt det er naboen. Mer usikker på om hun vil vedgå det i ettertid, tipper hun legger seg flat på et tidspunkt, og forklarer «behovet» for å gjøre det på denne måten. Asså, tenker det det samme selv. Men i en ny drakt, siden ingen «vet» hvem naboen er, så kan han presenteres på nytt som europagjøken, og hun har ikke gjort seg til skamme for alt dramaet som har vært. Endret 15 timer siden av Klatrepia 5 2
Klatrepia Skrevet 15 timer siden #20349 Skrevet 15 timer siden agent skrev (34 minutter siden): Kan hun ikke pakke selv ? Luftrommet er visst stengt nå🤷🏻♀️ 1
Istapp Skrevet 15 timer siden #20350 Skrevet 15 timer siden Natu skrev (1 time siden): Kjedelige Norge er plutselig godt å ha likevel. Vil nok være ufred der nede i lang tid, så noen må nok belage seg på store omstillinger. IR har begrenset hvor mange døgn hun kan oppholde seg i Norge, hun har jo utvandret. Får oppholde seg rundt omkring i Europa med naboen fremover. 4
Sveits35 Skrevet 14 timer siden #20351 Skrevet 14 timer siden Skjønner ikke hvorfor de flykter til skattehelvete vårt. Norge har elendige politikere og elendig styresett ifølge Rami. Han ramset opp negative punkter i fleng for noen måneder siden. Til og med Breivik har vi, så vi skulle ikke komme her og klage på islamske terrorister. 12 4
Helene J. Skrevet 14 timer siden #20352 Skrevet 14 timer siden Istapp skrev (55 minutter siden): IR har begrenset hvor mange døgn hun kan oppholde seg i Norge, hun har jo utvandret. Får oppholde seg rundt omkring i Europa med naboen fremover. Hun er da Norsk statsborger. 1
Istapp Skrevet 14 timer siden #20353 Skrevet 14 timer siden Helene J. skrev (1 minutt siden): Hun er da Norsk statsborger. Skal hun ikke bli skattepliktig i Norge, så kan hun bare oppholde seg begrenset mengde døgn i Norge - selv som norsk statsborgerskap. Hun har meldt utflytting fra Norge. 1 3
Margit777 Skrevet 13 timer siden #20354 Skrevet 13 timer siden Klatrepia skrev (1 time siden): Luftrommet er visst stengt nå🤷🏻♀️ Får bare være hos daten sin da 2
Helene J. Skrevet 13 timer siden #20355 Skrevet 13 timer siden Istapp skrev (1 minutt siden): Skal hun ikke bli skattepliktig i Norge, så kan hun bare oppholde seg begrenset mengde døgn i Norge - selv som norsk statsborgerskap. Hun har meldt utflytting fra Hvor finner vi reglene for dette? Jeg ville tro at hun kan være ganske lenge på besøk hos familie? 1
Cami9 Skrevet 13 timer siden #20356 Skrevet 13 timer siden Helene J. skrev (1 minutt siden): Hvor finner vi reglene for dette? Jeg ville tro at hun kan være ganske lenge på besøk hos familie? Jepp, det kan hun. Hvis hun er over 183 dager blir hun skattepliktig til Norge 6
Kønn Skrevet 13 timer siden #20357 Skrevet 13 timer siden Sveits35 skrev (59 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor de flykter til skattehelvete vårt. Norge har elendige politikere og elendig styresett ifølge Rami. Han ramset opp negative punkter i fleng for noen måneder siden. Til og med Breivik har vi, så vi skulle ikke komme her og klage på islamske terrorister. Han er norsk når det gagner han. Familien er fostret opp på norske skattebetaleres penger. De har kostet staten enorme summer og burde selvsagt betale skatt med glede. Nå har jeg fått mer enn nok av hele familien Raad. Kyniske snyltete hele gjengen helt til pengene renne inn, da stikker vi. Hvor mye har de gitt tilbake til følgerne sine som brødfør dem? Ei veske så vidt jeg har fått med meg. 5 22
Helene J. Skrevet 13 timer siden #20358 Skrevet 13 timer siden Cami9 skrev (1 minutt siden): Jepp, det kan hun. Hvis hun er over 183 dager blir hun skattepliktig til Norge Takk for svar! 😊
Sirah Skrevet 13 timer siden #20359 Skrevet 13 timer siden At de drar til Norge er jo naturlig. Det er jo her de er født og oppvokst og de er norske statsborgere. De har jo også plass å være her. Hadde jeg vært i deres sko hadde jeg også garantert dratt «hjem». 2
Istapp Skrevet 13 timer siden #20360 Skrevet 13 timer siden Helene J. skrev (4 minutter siden): Takk for svar! 😊 Ditt opphold i Norge har ikke oversteget 61 dager per år etter at du flyttet. Alle påbegynte døgn teller som én oppholdsdag i Norge. Du eller dine nærstående disponerte ikke bolig i Norge i noen av disse årene. Du kan fortsatt eie fritidsbolig i Norge. https://www.skatteetaten.no 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå