Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (12 minutter siden):

Enig. 
Jeg måtte også avfølge henne, ble helt satt ut av det der opplegget hennes, hamstringen, pengebruken osv. 

Men, som du sier, hun er supersmart på det hun gjør. Men, slik jeg ser henne er hun bare et kynisk, iskaldt skall som kun vil ha penger, mye penger. Ha en fasade som hun selv tror fremstår som rik, lykkelig forretningskvinne med egne merker som alle misunner. I virkeligheten tjener hun alle penge ved å selge løgner og sjelen sin på snapchat til en stor gjeng kvinnfolk som hun klarer å få til å tro er hennes beste venninner. Hun er fantastisk god på å manipulere ved å late som om hun «deler» alt i livet sitt. 
At RS er med på de store avgjørelsene i livet hennes. 
Alt er bare fasade og løgner. 
Hun er kun kynisk! 

🎯

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Helene J.
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (34 minutter siden):

Enig. 
Jeg måtte også avfølge henne, ble helt satt ut av det der opplegget hennes, hamstringen, pengebruken osv. 

Men, som du sier, hun er supersmart på det hun gjør. Men, slik jeg ser henne er hun bare et kynisk, iskaldt skall som kun vil ha penger, mye penger. Ha en fasade som hun selv tror fremstår som rik, lykkelig forretningskvinne med egne merker som alle misunner. I virkeligheten tjener hun alle penge ved å selge løgner og sjelen sin på snapchat til en stor gjeng kvinnfolk som hun klarer å få til å tro er hennes beste venninner. Hun er fantastisk god på å manipulere ved å late som om hun «deler» alt i livet sitt. 
Hun er kun kynisk! 

Det er dessverre slik at de fleste som kommer seg opp og frem i næringslivet er kyniske og egoistiske. De er gode på å "manipulere" og bruke andre på sin veg. Og for å få med seg de de har nytte av, leker de venner og strør om seg med goder. Men når alt kommer til alt er det meg og mitt. 

Endret av Helene J.
Skrevet
Helene J. skrev (6 minutter siden):

Det er dessverre slik at de fleste som kommer seg opp og frem i næringslivet er kyniske og egoistiske. De er gode på å "manipulere" og bruke andre på sin veg. Og for å få med seg de de har nytte av, leker de venner og strør om seg med goder. Men når alt kommer til alt er det meg og mitt. 

De fleste med suksess innenfor ett eller annet felt har nok i overkant spisse albuer ja.

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Ikke som Jeg har fått med meg. Men at Se og Hør sender melding betyr jo at de mest sannsynlig lager en sak på det tenker jeg? Men mye mulig jeg tar feil :)

Ser Isabel er ganske aktiv på instagram med å reposte, så hun er på mobilen en del iallefall.

Det er sikkert for å få flere følgere der, tror hun søker utenfor Norge nå.

Blir mer og mer engelsk når hun snakker.

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Det er sikkert for å få flere følgere der, tror hun søker utenfor Norge nå.

Blir mer og mer engelsk når hun snakker.

Ja hun er supergod på det hun driver på med, ingen tvil om det.

• Liker 2
Skrevet
Teflonhjernen skrev (58 minutter siden):

Enig. 

Hun er kun kynisk! 

Dette har jeg skrevet før, når er det mer og mer synlig. Fasaden begynner å slå sprekker. 

Når mann kommer med sannheten,  blir mann kontra at mann er sjalu.

Som jeg har sagt før ikke noe å være sjalu på.🫣

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (33 minutter siden):

Dette har jeg skrevet før, når er det mer og mer synlig. Fasaden begynner å slå sprekker. 

Når mann kommer med sannheten,  blir mann kontra at mann er sjalu.

Som jeg har sagt før ikke noe å være sjalu på.🫣

Helt enig, finnes ikke sjalu eller misunnelig. For et tomt liv rett og slett. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Gjest Helene J.
Skrevet

Hadde følgerne betydd noe mer enn inntekt for I, hadde hun hatt mer respekt for de enn å legge ut kun en reklame nå. Da hadde hun gitt en liten oppdatering og ønsket de en fin dag. Så kunne hun lagt ut reklame etterpå.

Skrevet
Helene J. skrev (33 minutter siden):

Hadde følgerne betydd noe mer enn inntekt for I, hadde hun hatt mer respekt for de enn å legge ut kun en reklame nå. Da hadde hun gitt en liten oppdatering og ønsket de en fin dag. Så kunne hun lagt ut reklame etterpå.

Så enig! Nå må de hardbarka fansa skjønne hva det går i altså…..😡

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Ser man der ja, litt Se&Hør omtale🤭🙈..  

• Liker 3
Skrevet
Tippsi skrev (2 minutter siden):

Den der var hun heldig med!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Tippsi skrev (2 minutter siden):

Lite nytt her for «oss» 🤣

Jeg tror fortsatt det er naboen. Mer usikker på om hun vil vedgå det i ettertid, tipper hun legger seg flat på et tidspunkt, og forklarer «behovet» for å gjøre det på denne måten.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Alauda skrev (4 minutter siden):

Jeg tror fortsatt det er naboen. Mer usikker på om hun vil vedgå det i ettertid, tipper hun legger seg flat på et tidspunkt, og forklarer «behovet» for å gjøre det på denne måten.

Hun legger seg aldri flat. Hun kommer til å skylde på Judaser, oppveksten, Suzy, Shirog  eller noe annet. Har ennå til gode å høre henne beklage seg for noe som helst, det meste kan skyldes på andre. 

• Liker 8
  • Nyttig 13
Skrevet
Alauda skrev (5 minutter siden):

Enig. Og om hun føler behovet for dette så er jo det i og for seg helt fair det. Hun må jo få dele nøyaktig det hun vil. 

Det er allefall tydelig at det har vært en hard natt - med tanke på bildet hun just la ut 😅

• Liker 3
Skrevet
Natu skrev (31 minutter siden):

Hun legger seg aldri flat. Hun kommer til å skylde på Judaser, oppveksten, Suzy, Shirog  eller noe annet. Har ennå til gode å høre henne beklage seg for noe som helst, det meste kan skyldes på andre. 

Legge seg flat var kanskje feil ordvalg, mente at hun innrømmet det med masse forklaringer og bortforklaringer.

• Liker 3
Skrevet

Så utvikler krigen seg og Iran har angrepet mål i blant annet Irak og Quatar... Rami la akkurat ut at han pakker for både seg selv og Isabel og kommer seg til Norge før luftrommet blir stengt... Huff så ekkelt! Håper han får med seg Oscar og kjæresten hans også.

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (22 minutter siden):

Så utvikler krigen seg og Iran har angrepet mål i blant annet Irak og Quatar... Rami la akkurat ut at han pakker for både seg selv og Isabel og kommer seg til Norge før luftrommet blir stengt... Huff så ekkelt! Håper han får med seg Oscar og kjæresten hans også.

Luftrommet er allerede stengt 😕 

• Liker 3
Skrevet
Cami9 skrev (3 minutter siden):

Luftrommet er allerede stengt 😕 

Æsj så Rami sitter med andre ord fast der? Huff får håpe alt roer seg kjapt. Ikke bare med tanke på Rami, men for hele regionen så klart…

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (22 timer siden):

Dere skal se at Se og hør snart legger ut noe. Det er søppeljournalistikk på sitt beste og de har hverken etikk eller moral 😁

Det er jo nettopp det alle tabloidene gjør, vg/dagbladet/nettavisen/seher/tv2 osv. De har alle en symbiose med influenserne og ved å skrive om de gir det klikk og reklame for alle parter.
Noe de ser på Instagram eller andre åpne kanaler og ikke minst ved å lytte til podcaster. Da har de en inngang til å skrive om det som er lagt ut offentlig. Og de gir de aktuelle influenserne mulighet til å kommentere ut over hva de allerede har skrevet eller sagt, før de publiseres. Det besvares sjelden for de vil allerede få den artikkelen publisert i henhold til egne ord i egne kanaler. Vinn vinn, klikk klikk til alle impliserte parter.

Dette er ikke noe tabloidene har begynt med i det siste men har holdt på med i veldig mange år 😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (46 minutter siden):

Kjedelige Norge er plutselig godt å ha likevel. Vil nok være ufred der nede i lang tid, så noen må nok belage seg på store omstillinger. 

• Liker 4
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...