Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Hahaha ja det har du rett i 😃 Endelig fikk jeg rett i noe 😎 Bare synd at denne en gangen var det ingen som sa meg i mot, så jeg kan ikke briefe med det 😅

Joda, det kan du! Jeg tenkte ihvertfall på deg da jeg så snappen hennes, så kudos til deg😅

• Liker 5
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Janne1975 skrev (3 minutter siden):

Joda, det kan du! Jeg tenkte ihvertfall på deg da jeg så snappen hennes, så kudos til deg😅

Hahaha godt 😅

Skal jeg forutse mer nå da?

Jeg tror at nå ble det så vanskelig å se naboen å se henne med Europagjøken at han overtaler henne til en prat og vipps er det han hun er på tur med og ikke Europagjøken - som hun uansett allerede har friendsonet.

Hvem heier?

Endret av Sirah
  • Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

Hahaha godt 😅

Jeg tror at nå ble det så vanskelig å se naboen å se henne med Europagjøken at han overtaler henne til en prat og vipps er det han hun er på tur med og ikke Europagjøken - som hun uansett allerede har friendsonet.

Hvem heier?

😂

• Liker 1
Gjest Helene J.
Skrevet (endret)

Det er nok ikke lenge før noen ferierende nordmenn treffer henne og tipser Se & H. Plutselig får vi bilder av en dobbeldate, alle nabobarna og brødrene. 😀 Burde kanskje tipset bladet "Familien". Finnes det fortsatt?? 😆

Edit: Ironi

Endret av Helene J.
Skrevet
Helene J. skrev (5 minutter siden):

Det er nok ikke lenge før noen ferierende nordmenn treffer henne og tipser Se & H. Plutselig får vi bilder av en dobbeldate, alle nabobarna og brødrene. 😀 Burde kanskje tipset bladet "Familien". Finnes det fortsatt?? 😆

Det var nesten litt kjekkere før da Se og Hør stalket kjendiser via kredittopplysninger. Da hadde det garantert vært bilder i bladet neste uke. 

Skrevet
Helene J. skrev (7 minutter siden):

Det er nok ikke lenge før noen ferierende nordmenn treffer henne og tipser Se & H. Plutselig får vi bilder av en dobbeldate, alle nabobarna og brødrene. 😀 Burde kanskje tipset bladet "Familien". Finnes det fortsatt?? 😆

😅 Jeg har tenkt på det samme faktisk. Regner jo med at de er i en populær europeisk by hvor det er litt eksklusivt? Type San Tropez eller lignende. Det er jo garantert skandinaviske turister der som vet hvem hun er og som gjerne tjener noen kroner på å selge bildet til Se og Hør. 

• Liker 3
Gjest Helene J.
Skrevet
Sveits35 skrev (4 minutter siden):

Det var nesten litt kjekkere før da Se og Hør stalket kjendiser via kredittopplysninger. Da hadde det garantert vært bilder i bladet neste uke. 

Nei, det er for drøyt. Vi får holde oss til KG. Crazy nok her inne. 😉

Skrevet
Sirah skrev (17 minutter siden):

Hahaha godt 😅

Hvem heier?

🤣😂

Skrevet
Sirah skrev (3 minutter siden):

😅 Jeg har tenkt på det samme faktisk. Regner jo med at de er i en populær europeisk by hvor det er litt eksklusivt? Type San Tropez eller lignende. Det er jo garantert skandinaviske turister der som vet hvem hun er og som gjerne tjener noen kroner på å selge bildet til Se og Hør. 

Ja, det er jo derfor hun har lagt opp til alt dette. Jeg tipper for øvrig Monaco🙋🏽‍♀️

• Liker 1
Skrevet
Janne1975 skrev (2 minutter siden):

Ja, det er jo derfor hun har lagt opp til alt dette. Jeg tipper for øvrig Monaco🙋🏽‍♀️

Ser de spekulerer i Mykonos på Jodel. Det kan jo stemme med at naboen har feriehus i Hellas. Det er også en ny gjøk oppe til vurdering som naboen 🙈 Satan de er gale!

• Nyttig 2
Skrevet

Min teori er at hun er tatt på senga😅. Jeg tror de er observert sammen så nå må hun komme med et eller annet helt sykt. Hvorfor tar se og hør kontakt nå?? Dette blir så dumt🤦🏽‍♀️

IMG_9139.png

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
girl1995 skrev (1 minutt siden):

Min teori er at hun er tatt på senga😅. Jeg tror de er observert sammen så nå må hun komme med et eller annet helt sykt. Hvorfor tar se og hør kontakt nå?? Dette blir så dumt🤦🏽‍♀️

IMG_9139.png

Jeg tenkte nøyaktig det samme og ser det blir spekulert i på Jodel også. Hun er tatt på fersken og fikk panikk. Det er den eneste logiske forklaringen. At hun kort og greit fikk panikk og postet noe spinnvilt. Hun kan jo ikke seriøst tro at folk er så dumme?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Janne1975 skrev (7 minutter siden):

Jeg tror hun gjør dette for å bli mer kjent og skape blest rundt seg selv,.. 💯 lagt opp til dette,

• Liker 5
Skrevet
Sirah skrev (28 minutter siden):

Hahaha godt 😅

Hvem heier?

:duskedame:

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (Akkurat nå):

Jeg tenkte nøyaktig det samme og ser det blir spekulert i på Jodel også. Hun er tatt på fersken og fikk panikk. Det er den eneste logiske forklaringen. At hun kort og greit fikk panikk og postet noe spinnvilt. Hun kan jo ikke seriøst tro at folk er så dumme?

Det tror jeg også. Det er faktisk helt sykt. Den så jeg IKKE komme. 
jeg liker den jodel tråden jeg😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Altså… når jeg tenker meg om – hun tror tydeligvis vi er idioter. Det er nesten litt fornærmende. 🤔

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet

Altså…. Hvorfor være så inni h…… hemmelighetsfull og gjøre ting større enn de er!? I legger 💯 opp til dette selv. Kan hun ikke bare dele hvem hun dater o.l? Hun er jo ikke akkurat noen A kjendis.. 🙄 hun er en rosablogger og influensaer for Christ sake….🙄😂 Dramaqueen er hun…

• Liker 3
  • Nyttig 14
Gjest Helene J.
Skrevet (endret)

Stakkars RS. De går vel helt av hengslene nå. Lurer på i alle dager hva som skjer. Og det kan de ikke spørre om. For i den største gruppa på FB (Det har i hvertfall vært to) har de ikke lov av admin å kommentere naboen. 😅 

Endret av Helene J.
Skrevet

Dere skal se at Se og hør snart legger ut noe. Det er søppeljournalistikk på sitt beste og de har hverken etikk eller moral 😁

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Og hva er det Shehed skal gjøre som er så spesielt  i en alder av 33? Få seg jobb? 

• Liker 16
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...