Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Om hun har flyttet firmaene sine ut av landet så sier det jo seg selv at det går ræva med det norske ASet? Men kan godt være dette stemmer også :)

Jeg tror nøyaktig det samme som deg, men har det kommet ut noe som "beviser" dette nå?

Er det noe folk her inne driter i, så er det vel beviser? Nei, her er det hver og ens magefølelse og konspirasjoner som gjelder. Beviser plukkes fra hverandre…

😅

• Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lili-S skrev (1 time siden):

Er det noe folk her inne driter i, så er det vel beviser? Nei, her er det hver og ens magefølelse og konspirasjoner som gjelder. Beviser plukkes fra hverandre…

😅

Ja og du vet bedre? 😂

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Artig hva dere «tror». Europagjøken er selvfølgelig ikke naboen…

Gøy med dere konspirasjonsteoretikere som stadig kommer opp med nye teorier😅 

Man kan si mye om Isabel, men sammenlignet med mange her inne er hun ikke så gal likevel😅🤯 

Jeg er enig.. Jeg tror som jeg skrev tidligere at dette gjelder en weekend sammen med en høyprofilert kjendis, artist, atlet e.l. for hun virker helt starstrucked og er veldig hemmelighetsfull. Kan ikke dele noe.

Måten hun oppfører seg på nå forsterker min teori. Samtidig som det var snakk om at security skulle plukke henne opp på flyplassen…. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Jeg er enig.. Jeg tror som jeg skrev tidligere at dette gjelder en weekend sammen med en høyprofilert kjendis, artist, atlet e.l. for hun virker helt starstrucked og er veldig hemmelighetsfull. Kan ikke dele noe.

Måten hun oppfører seg på nå forsterker min teori. Samtidig som det var snakk om at security skulle plukke henne opp på flyplassen…. 

Tror dette er et content for å holde RS( og andre ivrige følgere) på «pinebenken». Jo mer borte hun er, jo mer  teorier og snakk på SoMe som Jodel og her. 
Som kjent så er all PR god PR. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (30 minutter siden):

Tror dette er et content for å holde RS( og andre ivrige følgere) på «pinebenken». Jo mer borte hun er, jo mer  teorier og snakk på SoMe som Jodel og her. 

Ja dette kan være riktig . 🙄

• Liker 2
Skrevet

😅

Jeg vil gjerne ha beviser? 🤷‍♀️

• Liker 3
Skrevet
Teflonhjernen skrev (52 minutter siden):

Folk går ofte bananas når hun har pauser, men er hun villig til å ofre 4-500.000 for å gjøre seg mer interessant? Det tviler jeg sterkt på. Penger til å shoppe for er viktigere. Jeg må flire litt av hvordan disse «bestevennene» «sviktes» når hun har viktigere ting å bruke tiden sin på, klart de blir bitre og kaster seg på diverse forum og konspirerer. Denne fyren hun møter i helgen er tydeligvis viktigere enn både penger og «bestevenner».. så det er neppe naboen.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (3 timer siden):

Om hun har flyttet firmaene sine ut av landet så sier det jo seg selv at det går ræva med det norske ASet? Men kan godt være dette stemmer også :)

Jeg tror nøyaktig det samme som deg, men har det kommet ut noe som "beviser" dette nå?

Til alle kjøpere av IR-produkter, vil dere støtte næringslivet i Dubai-regimet? Det gjør dere ved å støtte opp om IR sine produksjonsmerker. Boikott også merkene som selges via norske butikker, finnes bedre og mer hensiktsmessige produkter dersom du nå akkurat må handle dette. Jeg boikotter mange produkter fra land som driver krigføring, influencere som driver horribel markedsføring og utnytter sårbare følgere osv. Bli en bevisst forbruker! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Skrevet

Jodå….. naboen er det tenker jeg. Men det kommer vi nok aldri få vite.

• Liker 1
Skrevet
Minipilla skrev (2 timer siden):

Ja og du vet bedre? 😂

Absolutt ikke, men herregud…. Alt er alltid motsatt av hva Isabel sier selv? 

• Nyttig 3
Skrevet

Blir vel verdens lengste tea-time etter denne turen😂

• Liker 5
Gjest erikajayne95
Skrevet (endret)
Sirah skrev (6 timer siden):

Journalisten er klar over at hun har flyttet selskapet og de har de også skrevet om dette! derfor les hele artikkelen.. slik jeg forstår det så er det snakk om totalt beløp firma (hva hun og partneren totalt tjent) regardless of the fact that she moved her company and because she is selling products/clothes in Norway (et norskregistrert utenlandsk selskap) so Brønnøysundregistrene have to keep a number of how much they made/ tjente.. and at the end of the article say: TV 2 har vært i kontakt med Raads regnskapsfører, men Han ønsker ikke å medvirke i denne artikkelen. So why not clarify is its fals? Im sorry but i get vibe that she has created this character with lies and made believe storys like Anna Delvey, who posed as a wealthy girl. but thats just my opinion, so dont come after me hehe😂 because everyone is entitled to have a their opinion or talk about celebrity, it part of their job.

Endret av erikajayne95
Skrevet

Hvordan kan hun være på tur med naboen når flere påstår at heller naboen ikke eksisterer? 🙈

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Angel75 skrev (57 minutter siden):

Hvordan kan hun være på tur med naboen når flere påstår at heller naboen ikke eksisterer? 🙈

De som tror hun er på ferie med naboen tror selvfølgelig at naboen finnes😂 For det er jo ikke slik at alle tror naboen er oppdiktet. Hvem hun er på tur med hvor er meg heldigvis revnende likegyldig. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvis det blir storkrig i Midtøsten nå så spørs det hvor trivelig det blir for IR å oppholde seg i Dubai eller å drive business derfra. Ligger jo midt i smørøyet, tett innpå Iran. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Er jeg den eneste som tror at hun enten er hos naboen eller reiser alene for å skape kontent? Sorry, men jeg tror ikke på henne. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Av absolutt alle byer i hele Europa er naboen i samme by, på samme restaurant, på nabobordet, på samme tid. Nei. Bare nei. Dra løgnene et annet sted. 

• Liker 21
  • Nyttig 5
Skrevet
Minipilla skrev (1 minutt siden):

Av absolutt alle byer i hele Europa er naboen i samme by, på samme restaurant, på nabobordet, på samme tid. Nei. Bare nei. Dra løgnene et annet sted. 

Ja dette høres altfor «tilfeldig» ut…😂

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Minipilla skrev (7 minutter siden):

Jeg trodde du tulla 😂 Tror hun virkelig folk er så dumme?

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...