Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener hun seriøst at hun skal til en europeisk by med en mann hun aldri har møtt…samme helgen som naboen skal til samme by? Tilfeldigvis? Hvis det stemmer tar hun løgnene til nytt nivå. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Minipilla skrev (3 timer siden):

Mener hun seriøst at hun skal til en europeisk by med en mann hun aldri har møtt…samme helgen som naboen skal til samme by? Tilfeldigvis? Hvis det stemmer tar hun løgnene til nytt nivå. 

At hun velger å servere oss en røverhistorie er jo greit nok. Skjønner godt at hun ikke alltid forteller sannheten med så mange judaser som følger med og som tydelegvis er ute etter å ødelegge. Men denne gangen tror jeg det gikk litt fort i svingene når hun planla historien sin 😅

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hun har skapene fulle av klær hun aldri har brukt, det bugner av klær i hele leiligheten. Og nå skal hun ut å kjøpe nye outfit til denne turen i helgen?? Seriøst den første gangen jeg lukket snap og ikke orker å hverken se eller høre mer. Det pleier å holde å «zappe» forbi litt, men nå holder det. Det blir for dumt.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

At hun velger å servere oss en røverhistorie er jo greit nok. Skjønner godt at hun ikke alltid forteller sannheten med så mange judaser som følger med og som tydelegvis er ute etter å ødelegge. Men denne gangen tror jeg det gikk litt fort i svingene når hun planla historien sin 😅

Røverhistorier er noe hun har drevet med lenge. Men det blir vanskeligere å kamuflere dem.

Men skulle ikke hele familien til Tokyo?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (33 minutter siden):

Hun har skapene fulle av klær hun aldri har brukt, det bugner av klær i hele leiligheten. Og nå skal hun ut å kjøpe nye outfit til denne turen i helgen?? Seriøst den første gangen jeg lukket snap og ikke orker å hverken se eller høre mer. Det pleier å holde å «zappe» forbi litt, men nå holder det. Det blir for dumt.

Helt enig. Jeg har derimot litt lyst til å få med meg når hun drar på Love Luxury. Ikke fordi jeg syntes hun trenger enda en veske, men fordi jeg følger dem på TikTok og hadde vært gøy å sett det i virkeligheten. 

agent skrev (21 minutter siden):

Røverhistorier er noe hun har drevet med lenge. Men det blir vanskeligere å kamuflere dem.

Men skulle ikke hele familien til Tokyo?

Ja det har hun, fult forståelig. Men denne gangen henger ikke historien sammen i det hele tatt.

Jo de skulle det, men de sliter vist med å finne en dato hvor alle kan. Shehed må jo ha pass til Gucci blant annet. Det burde jo ikke være så himla vanskelig da Shehed er den eneste som faktisk har en reel forpliktelse, altså Gucci. Resten burde jo bare tilpasse seg henne.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er så sjokkert over denne shoppingen og pengebruken😳 Hun tjener fett på snap det skjønner jeg.. men hun lever som om hun er billionær! Ikke billionærer kaster bort så mye penger som hun gjør… Hun tjener svimlende summer - ja.. Men å legge seg til disse vanene/uvanene med enormt forbruk av klær og ræl??!! Plutselig går snap til helvete… hva gjør hun da?🙄

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det blir som en spiral hun vikler seg mer og mer inn i. Den ene reisen etter den andre må overgå den forrige. Eller ta den helt ut andre veien- som i Vietnam. Det må stoppe litt opp på ett punkt. Eller? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Har hun virkelig mistet nesten 3.000 følgere eller det noe som har skjedd på Snap som gjør at hun mister følgere (det har jo skjedd før)?

Ser Sheded har mistet rundt 300 følgere.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (17 minutter siden):

Har hun virkelig mistet nesten 3.000 følgere eller det noe som har skjedd på Snap som gjør at hun mister følgere (det har jo skjedd før)?

Ser Sheded har mistet rundt 300 følgere.

Folk blir vel lei av å se det samme dag ut og dag inn pluss en kvalmende pengebruk på klær som hun kaster i en haug og aldri bruker. Utover det så er det jo bare reklame i det vide og brede. Dessuten er vel folk lei av fantasi historier om gjøker og judaser. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...