Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
lajlaj skrev (1 time siden):

Trist at Rami har blitt så kroppsfiksert nå. Tydelig at det å være influenser fører en ned den gaten. En ting er om han vil trene for sin egen del og helse, men han tar selfie i speilet for å flekse muskler i best mulig lys, skriver "gainz" til hvert eneste måltid og spiser egg for å bygge muskler. Kjipt. Trodde han kunne spare følgerskaren sin for sånt.

Hva er nå «galt» med at en 20 år gammel gutt har fått seg en ny og bedre livsstil?🤔💪🏽 Er ganske normalt å føle stolthet når man ser progresjon etter man har startet med styrketrening og sunnere kosthold,😊 syns det nå er mye bedre enn å bare sitte å game… Og mye bedre å dokumentere «gainz « enn å dokumentere ett kosthold basert på flytende «næring» i form av iskaffe og matcha..🙄

• Liker 14
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sunniva K skrev (10 timer siden):

Selvsagt har det effekt. Det har positiv effekt på hvert enkelt menneske som kommer seg ut av denne tragiske «avhengigheten» og avfølger. 

Det er jo forferdelig om noen lever livet sitt gjennom henne og er avhengige av det hjernedøde innholdet. Så hvis «kampanjen» her på KG om å avfølge Isabel kan få disse personene til å oppsøke psykiatrisk hjelp i stedet er det veldig bra. De fleste blir heldigvis bare underholdt og koser seg massivt når hun er i «slaget». 

• Nyttig 2
Skrevet

Ikke overraskende at hun må finne på en ny gjøk historie nå. 
380.500 følgere.

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

380.500 følgere.

Du skal se at det blir livlig i  gjøkeredet framover. Det er mulig at 350.000 er et tall det vil stabilisere seg på etter en vanvittig vekst. 

• Liker 1
Skrevet

Siden det blir påstått avhengighet på det overfladiske innholdet til Isabel, ønsker jeg å redde disse villfarne ulykkelige og lede dem inn på en superoppbyggende snapkonto. «Djesa Belle» fra Stavanger har reist rundt over hele Europa i en selvbygd campingbil sammen ned katten sin. Test henne ut og få et litt kulere og dypere innhold

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sveits35 skrev (57 minutter siden):

Det er jo forferdelig om noen lever livet sitt gjennom henne og er avhengige av det hjernedøde innholdet. Så hvis «kampanjen» her på KG om å avfølge Isabel kan få disse personene til å oppsøke psykiatrisk hjelp i stedet er det veldig bra. De fleste blir heldigvis bare underholdt og koser seg massivt når hun er i «slaget». 

Psykiatrisk hjelp er det nok ikke de som avfølger som trenger. De som følger og støtter opp om IR og hennes like derimot...

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Sveits35 skrev (42 minutter siden):

Siden det blir påstått avhengighet på det overfladiske innholdet til Isabel, ønsker jeg å redde disse villfarne ulykkelige og lede dem inn på en superoppbyggende snapkonto. «Djesa Belle» fra Stavanger har reist rundt over hele Europa i en selvbygd campingbil sammen ned katten sin. Test henne ut og få et litt kulere og dypere innhold

Isabell over Djesa any day for meg altså. Hun eier jo ikke selvironi eller humoristisk sans, og dyp?! Sorry altså men har du glemt ironi flagget?

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Sveits35 skrev (57 minutter siden):

Ho er så flott❤️ Og passer alle aldre. Men så er det jo ei oppegående, dyrekjær og reflektert dame. Blir så inspirert av henne og den naturlige åpenheten. Ho er så langt unna Isabel som man kan komme. Tror nesten det utelukkende er dialekt de har felles 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Gjest Måne69
Skrevet
Teflonhjernen skrev (8 timer siden):

380.500 følgere.

Tror ikke en dritt på gjøkhistorien hun serverer nå. Er nok naboen hun skal møte. I er en god skuespiller for å få med seg elsklingene sine. Som om I hadde reist til Europa for å treffe en gjøk hun aldri har møtt….og plutselig ringer naboen og skal på samme plass. Særlig

Skrevet
Måne69 skrev (25 minutter siden):

Tror ikke en dritt på gjøkhistorien hun serverer nå. Er nok naboen hun skal møte. I er en god skuespiller for å få med seg elsklingene sine. Som om I hadde reist til Europa for å treffe en gjøk hun aldri har møtt….og plutselig ringer naboen og skal på samme plass. Særlig

Tror heller ikke på dette. Det var da voldsomt til tilfeldigheter. Nabo på samme plass, samme helg og til og med være borte bare en weekend slik som isabel skal. Fantasering for content. 

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet
firetoen skrev (8 timer siden):

Isabell over Djesa any day for meg altså. Hun eier jo ikke selvironi eller humoristisk sans, og dyp?! Sorry altså men har du glemt ironi flagget?

Nå måtte jeg le. Beste jeg har lest på lenge

Skrevet

Jeg trur dessverre heller ikke på denne historia med Europa gjøken og naboen. Føles ikke ekte på noen måter. Men såklart, jeg kan ta feil. Får håpe for hennes skull at det er sant og at hun får det fint.

• Liker 8
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (8 timer siden):

Ho er så flott❤️ Og passer alle aldre. Men så er det jo ei oppegående, dyrekjær og reflektert dame. Blir så inspirert av henne og den naturlige åpenheten. Ho er så langt unna Isabel som man kan komme. Tror nesten det utelukkende er dialekt de har felles 

Jeg har ingen dyr selv, men jeg stoler instinktivt på mennesker som elsker kjæledyret sitt på det nivået Djesa gjør. Og den kattekolonien hun har satt igang på Kreta burde fått eget program på NRK. Det er jo helt villt hva den dama har fått til.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Johannadee skrev (10 minutter siden):

Jeg trur dessverre heller ikke på denne historia med Europa gjøken og naboen. Føles ikke ekte på noen måter. Men såklart, jeg kan ta feil. Får håpe for hennes skull at det er sant og at hun får det fint.

Jeg tror Isabel har nok med å håndtere de ekstreme svingningene hun har i syklusen sin. Hvis hun på toppen av å håndtere psyken skulle mestret dette skuespillet flere her inne tror hun bedriver, da må dama ha en mesterhjerne, altså være ekstremt intelligent. Det mistenker jeg at hun ikke er. Jeg tror hun er en litt over middels sjarmerende dame  som har hatt utrolig flaks med timingen på Snap. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Jeg har ingen dyr selv, men jeg stoler instinktivt på mennesker som elsker kjæledyret sitt på det nivået Djesa gjør. Og den kattekolonien hun har satt igang på Kreta burde fått eget program på NRK. Det er jo helt villt hva den dama har fått til.

Ikke på Kreta. Elea beach på fastlandet i Hellas. 

• Liker 1
Skrevet
Pusemusen skrev (18 minutter siden):

Ikke på Kreta. Elea beach på fastlandet i Hellas. 

Takk 🙂 Geografi er ikke min sterkeste side. Kreta er en øy det ja 😂 🤯 I Hellas i alle fall

• Liker 2
Skrevet

Så mye sjalusi! Hvorfor kan ikke dere innse at dere kommer aldri til å ha et slikt luksus liv som Isabel? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Doloressa skrev (2 minutter siden):

Så mye sjalusi! Hvorfor kan ikke dere innse at dere kommer aldri til å ha et slikt luksus liv som Isabel? 

???

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Doloressa skrev (14 minutter siden):

Ikke mye å være sjalu på. Ett ensomt liv, uten venner, uten ett stabilt forhold til en mann, usunt liv generelt. Money can't buy happines. 

Men det kan gjøre livet lettere, ingen tvil om det.

Men sjalu NEI 🤮

Hun har blitt big time RED FLAG.

• Liker 5
  • Nyttig 13
Skrevet
Måne69 skrev (4 timer siden):

Seriøst? Sier hun virkelig dette? 

Johannadee skrev (3 timer siden):

Er vek ingen som tror på dette? 
Er vel et desperat forsøk på å få opp følgertallene igjen. 
Fortsetter de å gå ned så blir det  nok enda villere historier. 

• Liker 1
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...