Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Det er faktisk skammelig oppførsel fra søsknene hennes om dette stemmer. Samme hva om de innad i familien deler og støtter hverandre, men å bare forvente pengene på den måten hver mnd er jo helt utrolig.

Det jobber jo for henne, hele familien. Da må dem jo få lønn.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (3 timer siden):

Den sukkerfrie har jeg ikke smakt, for liker som sagt best diabetes i kopp 🤣 Men ja, den har en helt egen smak! Jeg har testet litt forskjellige siruper og denne er definitivt favoritten!

Hva mener du med diabetes i kopp? 

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (8 timer siden):

Jeg har foresten testet kaffesirupen og jeg elsker den! Jeg er tydeligvis like glad i diabetes i kopp som hun som har laget den 🫣

Diabetes i kopp? Den smakte dårlig. Hilsen diabetiker.

En får altså ikke diabetes av sirup.

• Nyttig 3
Skrevet
Moni123 skrev (15 timer siden):

Ja, det har jeg også hørt.

Syns å huske fra boken at I hadde også store pupper før anorexiaen hennes ødela dem.

Ja det har jeg også hørt :)

Pigaloppa skrev (13 timer siden):

Hva mener du med diabetes i kopp? 

Really skrev (8 timer siden):

Diabetes i kopp? Den smakte dårlig. Hilsen diabetiker.

En får altså ikke diabetes av sirup.

Det er jo et kjent uttrykk når man spiser alt for mye sukker. Var ikke meningen å tråkke noen på tærne. Beklager det.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Ja det har jeg også hørt :)

Det er jo et kjent uttrykk når man spiser alt for mye sukker. Var ikke meningen å tråkke noen på tærne. Beklager det.

Har ikke hørt det før, men takk for svar 🙂

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ufogjøken 🤔🤮 kam ikke ha mye content fortiden. 

Men over til noe annet, har hun ikke fått med seg hvor alvorlig det som skjer der nede er?

Må liksom reise til det andre hotellet ufogjøken🤮 har anbefalt. 

Veit dem ikke at det er missiler og droner over der?

Tror dem det er en lek? 

Men ett annet spørsmål 

Min fantasi kan vandre litt, men hennes samarbeidspartner Reme er de personlig kristne og støtter Israel?

Ettersom jeg synes det er veldig rart at Raad med sin innflytelse i influenser verden har så stor makt og de snakker ikke om det forferdelige som blir gjort av Israel med tanke om Gaza og nå Iran+ alle de andre landene de angriper.

Hun oppfører seg som det ikke eksisterer. 

Litt lite komma og punktum,  men måtte bare lufte litt.

Endret av agent
  • Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

t Raad med sin innflytelse i influenser verden har så stor makt og de snakker ikke om

Hvilken makt har IR utover den hardbarkede RS gjengen?

Tror man overvurderer hennes "makt og innflytelse" annet enn hva hun selger på sin egen kanal.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (8 minutter siden):

Tror man overvurderer hennes "makt og innflytelse" annet enn hva hun selger på sin egen kanal.

Hun har jo nok makt til å selge gråstein til følgerne sine.  Når mann er så stor som henne har hun nok innflytelse også.

Men samfunnsengasjement har hun nada av. 

• Liker 4
Skrevet
Pigaloppa skrev (5 timer siden):

Har ikke hørt det før, men takk for svar 🙂

Det er ganske normalt her i området iallefall og hørte det ofte der jeg bodde før også :) For å beskrive unødvendig store mengder sukker i f.eks kaffe :)  Som sagt var det ikke meningen å tråkke noen på tærne.

• Liker 2
Skrevet

Flere som synes rami begynner å bli litt kjedelig? Altså han snapper mye forskjellig men går i det samme. Ja jeg vet jeg kan avfølge altså😂

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes det er deilig at hun ikke er samfunnsengasjert. Det er så mange som skal vise hvor korrekte meninger de har hele tiden. Hun lever bare jetset-livet og vasser i penger. Null problem for meg. Det er moro å følge med på, that's it.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Ufogjøken 🤔🤮 kam ikke ha mye content fortiden. 

Men over til noe annet, har hun ikke fått med seg hvor alvorlig det som skjer der nede er?

Må liksom reise til det andre hotellet ufogjøken🤮 har anbefalt. 

Veit dem ikke at det er missiler og droner over der?

Tror dem det er en lek? 

Men ett annet spørsmål 

Min fantasi kan vandre litt, men hennes samarbeidspartner Reme er de personlig kristne og støtter Israel?

Ettersom jeg synes det er veldig rart at Raad med sin innflytelse i influenser verden har så stor makt og de snakker ikke om det forferdelige som blir gjort av Israel med tanke om Gaza og nå Iran+ alle de andre landene de angriper.

Hun oppfører seg som det ikke eksisterer. 

Litt lite komma og punktum,  men måtte bare lufte litt.

Hun snakket jo mye om det i går. Mtp faren som de fikk ut av Irak, og de snakket om angrepene, så på kartet, snakket med Shehed som forklarte alvoret osv.

Hun gråt vel da hun pratet om konflikten.

Men hun sa at hun ikke klarer å følge med på nyheter, siden det går så innpå henne. Da gjør hun lurt i å ikke følge med.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg blir bare kvalm av hele gjengen. Når det ble krig i Iran da Jabber vi om at far har blitt flydd ut og kommer med ett bittelite innspill om Gaza ! Orker ikke den gjengen der mer!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (7 timer siden):

Beklager å si det, men hun har virkelig makt over sin RS!  Hadde det ikke vært for sine elsklinger i RS så hadde hun vært null! 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Vacheron skrev (4 timer siden):

Jeg synes det er deilig at hun ikke er samfunnsengasjert. Det er så mange som skal vise hvor korrekte meninger de har hele tiden. Hun lever bare jetset-livet og vasser i penger. Null problem for meg. Det er moro å følge med på, that's it.

Unskyld meg men hvilken verden lever du i!

• Liker 3
  • Nyttig 6
Annonse
Skrevet
Stay skrev (4 timer siden):

Hun snakket jo mye om det i går. Mtp faren som de fikk ut av Irak, og de snakket om angrepene, så på kartet, snakket med Shehed som forklarte alvoret osv.

Hun gråt vel da hun pratet om konflikten.

Men hun sa at hun ikke klarer å følge med på nyheter, siden det går så innpå henne. Da gjør hun lurt i å ikke følge med.

Mye… hun snakket mye om faren som er flydd ut og krigen i Iran. En liten bisetning om Gaza , noe hun alldeles ikke har nevnt mye på Snapscat. Instagram ja, litt men det må hun for å fotfølge sine utenlandske følgere. Rett og slett kvalmt er det den gjengen driver med. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Måne69 skrev (2 timer siden):

Mye… hun snakket mye om faren som er flydd ut og krigen i Iran. En liten bisetning om Gaza , noe hun alldeles ikke har nevnt mye på Snapscat. Instagram ja, litt men det må hun for å fotfølge sine utenlandske følgere. Rett og slett kvalmt er det den gjengen driver med. 

Hun blir bare mer og mer overfladisk. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Hun blir bare mer og mer overfladisk. 

Enig, trist, men hun blir mer og mer bare ett tomt skall. 
Ser at hun mister følgere hele tiden nå. 
Men, er jo ikke rart. Nå har hun vært på tre resorter og hva skjer? Jo, ingenting, absolutt ingenting. 
Flotte resorter, men det går i det samme. Posere med bikinier, ligge på en solseng, massasje, filme matcha og kaffe, selvfølgelig med sirupen. Innimellom jappe om en eller annen gjøk. Så en følger kommentere at Isabel har et kjedelig liv og det var Isabel dypt uenig i. Men, for et kjedelig liv…bare ligge på en solseng. 
Utrolig hvordan hun ha endret seg på ett år. Da jeg « fant» henne i fjor var det mye selvironi, humor og morsomt. 
Nå er det bare reklame, sexy poseringer og hver dag eviglange seanser om gardiner som trekkes fra, iskaffe og reklame, reklame, reklame. 

Hun er vel et godt eksempel på hva penger kan gjøre med mennesker, hvor kyniske og selvsentrerte de kan bli. 

• Liker 9
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg tror at de mest aktive på Snapchat maler seg inn i et hjørne når de insisterer på å publisere så store deler av dagene sine. Jeg tror at ingen mennesker i verden lever så spennede og innholdsrike liv at det er av interesse for andre 24/7. Alle mennesker har dager som ikke er særlig innholdsrike, perioder i livet man ikke orker på være på og dager man bare må bruke til kjedelige, men nyttige ting. De aller fleste (alle?) mennesker har en viss rutine i livet som ikke er spennende for noen. Jeg er helt sikker på at om man hadde fulgt for eksempel Taylor Swift eller Erling Braut Haaland, for å ta to tilfeldige kjendiser som er kjent for det de utretter og som virker til å ha travle liv, time for time dag etter dag, så hadde det også blitt repeterende og uinteressant. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis hun fortsetter med den uendelige reklameringen av bikiniene, så kommer hun til å fortsette å miste følgere. Hun er blitt en reklamekanal, blandet med iskaffe og gjøker. Følgertallet går ned dag etter dag. 

• Liker 5
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...