Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (9 minutter siden):

I dag er det 380.800 så gått ned siden i går. Blir litt fascinert av hvor fort det er gått ned, men tok en titt nå siden jeg skjønner hun er på ferie. Men, det er jo det samme uansett hvor hun er, men nå er det bare enda mer reklame for de der evindelige bikiniene og den der sirupen. 
Tenker hin sikkert begynner å bli litt småstressa, men hun må jo finne på noe der hun er. Ikke bare bikinier, matcha, sirup, mat og reklame, reklame, reklame. 

Hvorfor mister hun så mye følgere nå plutselig?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (20 timer siden):

Hvor mange har det vært på det meste?

386000 mener jeg det var

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Janmar skrev (6 minutter siden):

Jeg tror folk er lei... Hver eneste morgen hun er i Dubai er det

-vise gardiner som går opp 

- seng som res opp 

-gangen ut til stua og utsikten 

-iskaffe

-joe and the juice sandwich som deles i to

Jeg er i alle fall drittlei. Hun poster også mye mer i bolker enn hun gjorde før, da det ble postet mer jevnt.  Det er jo umulig å komme seg gjennom eviglange teatimes og hauls og reklame. 

Jeg kjente at grensa mi var nådd da vi fikk "tennis - sekund for sekund". 

Endret av Korpsnerden
  • Liker 9
  • Nyttig 12
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (49 minutter siden):

Tenker hin sikkert begynner å bli litt småstressa, men hun må jo finne på noe der hun er. Ikke bare bikinier, matcha, sirup, mat og reklame, reklame, reklame. 

Ja, hadde hun bare vist stedene hun reiser til ferie på - men det er jo null interessant det vi får se.

Hva skal jeg liksom gjøre med at hun viser 5 sider av en meny fra ett eller annet spisested - eller at hun filmer matutvalget og så vet du jo allerede på forhånd at hun velger ut de vanlige rettene&drikken hun alltid inntar? 

Hvordan er DET interessant for noen? Jeg skjønner det ikke.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er sjelden jeg får med meg de eviglange enetalene, men hun snakket om å leie en leilighet i New York og leve Gossip girl livet en stund. Jeg tror det er noe slikt som må til, for livet i Dubai og på Maldivene er så grundig oppbrukt. Jeg er ikke innom snap mer enn et par ganger i uken nå, og går ikke glipp av en ting. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Her er noen ord fra en dansk influenser.Screenshot_20250609_132638_Chrome.thumb.jpg.3759a373f1e745190e8465beaf89b753.jpg

• Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet

Alltid lansering på tur. Alltid. Kynisk som f. «Kom besties så skal vi reise sammen». «Jeg skal ta dere med på alt besties». «Se hva VI får til sammen». Nei Isabel - du reiser alene for å reklamere for produktene dine. Som alltid bestilles i for lite opplag slik at gjengen din må kjappe seg å bestille….og de går på gang på gang. Jeg er møkkalei og der var du avfulgt. 

• Liker 8
  • Nyttig 17
Skrevet
Tears in heaven skrev (47 minutter siden):

Her er noen ord fra en dansk influenser.Screenshot_20250609_132638_Chrome.thumb.jpg.3759a373f1e745190e8465beaf89b753.jpg

Fie?

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (14 minutter siden):

Fie?

Ja!IMG_2377.thumb.jpeg.824e30aa53c0a4fc90836b9b19c971e3.jpeg

• Liker 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 minutt siden):

Ja!IMG_2377.thumb.jpeg.824e30aa53c0a4fc90836b9b19c971e3.jpeg

Jeg vurderte faktisk å kjøpe abb bare for å lese denne. Jeg har fulgt Fie i alle år, gjennom alle de rare periodene hennes. Virker som om hun heldigvis er på et mye bedre sted nå.

• Liker 2
Skrevet
Sirah skrev (2 minutter siden):

Jeg vurderte faktisk å kjøpe abb bare for å lese denne. Jeg har fulgt Fie i alle år, gjennom alle de rare periodene hennes. Virker som om hun heldigvis er på et mye bedre sted nå.

Jeg syntes det var veldig interessant og jeg visste ikke hvem hun er engang før jeg leste dette 😆

Skrevet
Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Jeg syntes det var veldig interessant og jeg visste ikke hvem hun er engang før jeg leste dette 😆

Hun har vært et vandrende shitshow så lenge jeg har fulgt henne. Men det har vært så tydelig at hun egentlig ikke har hatt det greit. Hun er et kjempebevis på hva bransjen gjør med sånne som henne.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er så tabloid av VG å velge den underskriften, i stedet for poenget hennes.

Skrevet
Janmar skrev (4 timer siden):

Kanskje fordi hun reklamerer for dette? Chat G.

Formelt sett er slaveri forbudt i Saudi-Arabia – det ble offisielt avskaffet i 1962. Men det finnes fortsatt alvorlige menneskerettighetsproblemer i landet som i praksis kan ligne på moderne slaveri.

Moderne former for slaveri i Saudi-Arabia inkluderer:

1. Kafala-systemet: Dette er et sponsorbasert system som knytter utenlandske arbeidere til en arbeidsgiver (sponsor). Arbeidsgivere har ofte kontroll over arbeidernes pass og bevegelsesfrihet. Dette kan føre til utnyttelse, tvangsarbeid og umenneskelig behandling.

2. Tvangsarbeid og misbruk: Mange utenlandske hushjelper, spesielt kvinner fra Asia og Afrika, rapporterer om lange arbeidsdager, ingen hvile, fysisk og psykisk mishandling, og i noen tilfeller seksuelle overgrep.

3. Manglende rettsvern: Arbeidere har ofte svært begrenset tilgang til rettssystemet eller beskyttelse, og det er vanskelig å rapportere overgrep uten fare for represalier.

Internasjonale vurderinger:

Flere internasjonale organisasjoner, som Human Rights Watch og Amnesty International, har dokumentert og kritisert disse praksisene. FN har også uttrykt bekymring for bruken av moderne slaveri i Gulf-landene, inkludert Saudi-Arabia.

Oppsummering:

Nei, Saudi-Arabia har ikke lovlig slaveri i dag, men mange utenlandske arbeidere lever under forhold som av FN og menneskerettighetsorganisasjoner beskrives som moderne slaveri.

Ønsker du informasjon om konkrete rapporter, kilder eller nyheter om dette?

• Liker 3
Skrevet
Kønn skrev (12 minutter siden):

Formelt sett er slaveri forbudt i Saudi-Arabia – det ble offisielt avskaffet i 1962. Men det finnes fortsatt alvorlige menneskerettighetsproblemer i landet som i praksis kan ligne på moderne slaveri.

1. Kafala-systemet: Dette er et sponsorbasert system som knytter utenlandske arbeidere til en arbeidsgiver (sponsor). Arbeidsgivere har ofte kontroll over arbeidernes pass og bevegelsesfrihet. Dette kan føre til utnyttelse, tvangsarbeid og umenneskelig behandling.

2. Tvangsarbeid og misbruk: Mange utenlandske hushjelper, spesielt kvinner fra Asia og Afrika, rapporterer om lange arbeidsdager, ingen hvile, fysisk og psykisk mishandling, og i noen tilfeller seksuelle overgrep.

3. Manglende rettsvern: Arbeidere har ofte svært begrenset tilgang til rettssystemet eller beskyttelse, og det er vanskelig å rapportere overgrep uten fare for represalier.

Flere internasjonale organisasjoner, som Human Rights Watch og Amnesty International, har dokumentert og kritisert disse praksisene. FN har også uttrykt bekymring for bruken av moderne slaveri i Gulf-landene, inkludert Saudi-Arabia.

Oppsummering:

Nei, Saudi-Arabia har ikke lovlig slaveri i dag, men mange utenlandske arbeidere lever under forhold som av FN og menneskerettighetsorganisasjoner beskrives som moderne slaveri.

Mye av dette foregår i Dubai, mener jeg har lest om det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (15 minutter siden):

Oppsummering:

Så har de Porta potty Dubai, der unge sårbare influensere/jenter blir utnyttet på det groveste.

Dubai er nok ikke så tryggt som IR informerer om.

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
agent skrev (7 minutter siden):

Så har de Porta potty Dubai, der unge sårbare influensere/jenter blir utnyttet på det groveste.

Dubai er nok ikke så tryggt som IR informerer om.

Hun Ukrainske modellen de fant på gata med brekte lemmer f.eks.  De vet hvem som dumpet henne (kameraer overalt), men de menneskene tilhører visstnok de innflytelsesrike og pengesterke i Dubai så ingen går etter de. Helt sykt opplegg. 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Kønn skrev (24 minutter siden):

Oppsummering:

Skjer nå low key i Norge og, bare ikke i samme skala. 

https://www.ba.no/ove-forstronen-domt-til-fengsel-i-to-ar/s/5-8-2680309

Om man ikke skal kunne reise til land som bryter menneskerettighetene, da blir det mye hjemmesitting 😉

• Liker 1
Skrevet
Lawyer skrev (20 minutter siden):

Hun Ukrainske modellen de fant på gata med brekte lemmer f.eks.  De vet hvem som dumpet henne (kameraer overalt), men de menneskene tilhører visstnok de innflytelsesrike og pengesterke i Dubai så ingen går etter de. Helt sykt opplegg. 

Helt forferdelig,  sett det på Tiktok. 

Bade i avføring, pisset på, sex med ja du veit. Banka og slått, drept osv.

Hun som ble satt på toppen av ett gjerde med spisse topper. osv.

Jepp Dubai er tryggt for unge jenter som søker lykken.

• Liker 6
Skrevet
refill skrev (21 minutter siden):

Skjer nå low key i Norge og, bare ikke i samme skala. 

https://www.ba.no/ove-forstronen-domt-til-fengsel-i-to-ar/s/5-8-2680309

Om man ikke skal kunne reise til land som bryter menneskerettighetene, da blir det mye hjemmesitting 😉

Ja det foregår mye her også.

Men IR forteller bare at det er SÅ TRYGGT I DUBAI, det er løgn. Eller er hun så uvitende? 

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...