Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
malisen skrev (På 5.6.2025 den 5.03):

Hvis man ikke vil gi henne klikk, men likevel følge med på galskapen, finnes det en egen tråd om henne på Jodel med godt over 1200 følgere. Der legges det «viktigste» innholdet ut. Synes det er tragisk at så mange bare MÅ følge med, selv om man misliker innholdet. Avfulgte selv for et par måneder siden og angrer ikke. 

Hvor får man fatt i jodel link?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun skal få opp trafikken bør hun åpne opp for Europaferie med naboen 🤪

• Liker 1
Skrevet (endret)
Natu skrev (På 4.6.2025 den 16.41):

Dette er det jeg ser for tida:

1. Uendelige mengder reklame, kjøp kjøp kjøp, jeg vil ha mere penger, men jeg later som jeg gjør dere en tjeneste og bryr meg om dere. 

2. Utrolig mye selvskryt, både av den åpne og mer skjulte sorten. 

3. En kameralinse som er vendt 90% mot henne, ansikt og kropp.

Det er bare sykt, og jeg lurer virkelig på hvorfor jeg ikke bare kan avfølge da jeg syns alt er forkastelig, jeg hater jo folk som skryter av seg selv hele tida, og er besatt av eget utseendet og kropp. Hadde jeg møtt et slikt menneske i RL hadde jeg jo snudd og sprunget av sted i full fart. Er det andre som ikke klarer å avfølge selv om de vil? Hva er i så fall galt med oss? Hjelp! 

Det handler ikke om henne. Men vi får dopamin når hun publiserer nytt innhold. Så hjernen din er vant til belønningen av at hun legger ut nytt content. Jeg har blokkert henne for å slippe å bli sugd inn i noe som tømmer hjernen min. 

Dette er snapchats funksjon, de vet vi får biokjemiske reaksjoner av disse parasosiale relasjonene influenserne bygger opp til. Det gjør igjen at vi bruker mer tid i appen. Det er grunnen til at de betaler så grovt mye for at de skal legge ut mye content.

Endret av lajlaj
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Gjest Helene J.
Skrevet (endret)
lajlaj skrev (38 minutter siden):

Det handler ikke om henne. Men vi får dopamin når hun publiserer nytt innhold. Så hjernen din er vant til belønningen av at hun legger ut nytt content. Jeg har blokkert henne for å slippe å bli sugd inn i noe som tømmer hjernen min. 

Dette er snapchats funksjon, de vet vi får biokjemiske reaksjoner av disse parasosiale relasjonene influenserne bygger opp til. Det gjør igjen at vi bruker mer tid i appen. Det er grunnen til at de betaler så grovt mye for at de skal legge ut mye content.

Jepp! I tillegg har I. en personlighet som gjør at det blir mye opp- og nedturer, og hun er rå på reklame . Vi blir avhengige, og hun får enormt med klikk og salg. Vi gir henne og Snapchat enorme inntekter. 

Endret av Helene J.
Skrevet
malisen skrev (På 5.6.2025 den 5.03):

Hvis man ikke vil gi henne klikk, men likevel følge med på galskapen, finnes det en egen tråd om henne på Jodel med godt over 1200 følgere. Der legges det «viktigste» innholdet ut. Synes det er tragisk at så mange bare MÅ følge med, selv om man misliker innholdet. Avfulgte selv for et par måneder siden og angrer ikke. 

Hvordan finner man den tråden 

Skrevet

Hun mister mye følgere nå, 381.000 nå. 

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Hvor mange har det vært på det meste?

• Liker 1
Skrevet

Hit reiser hun på ferie😡Befolkningen er arabisk, og Sunni-islam er eneste tillatte religion. Saudi-Arabia bryter en rekke menneskerettigheter som f. eks. ytring-, organisasjons-, og religionsfrihet, kravet om rettssikkerhet, forbudet mot tortur og forsvinninger, og diskriminering mot kvinner, migrantarbeidere og minoriteter.

• Liker 5
  • Nyttig 14
Skrevet
agent skrev (16 minutter siden):

Hvor mange har det vært på det meste?

Litt på tynn is nå, men mener det var tett opp mot 383.000 for ikke så altfor lenge siden 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med å blokkere. Først avfulgte jeg. Kjente fortsatt en trang til å følge med. Nå har jeg blokkert. Isabel, søstre og bror. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Får de sikkert tilbake nå som hun skal reise litt.

• Nyttig 1
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Får de sikkert tilbake nå som hun skal reise litt.

Synd de reisende hennes bare inneholder reklame,reklame og iskaffe 🙄

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet
Tippsi skrev (17 minutter siden):

Nåja, vær grei - det er da også plenty av hotellrommet, frokost/middagen, menyer og hennes eget ansikt i mobilen :plystre:

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
Tippsi skrev (1 time siden):

Veldig kjedelig innhold. Alt går i reprise. Blir blokkering her. Blokkert KG og har ikke savnet å se en eneste oppdatering fra henne. En befrielse. Skulle gjort det for lenge siden.  

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Harnoejegvilsi skrev (3 timer siden):

Jeg har veldig god erfaring med å blokkere. Først avfulgte jeg. Kjente fortsatt en trang til å følge med. Nå har jeg blokkert. Isabel, søstre og bror. 

Har fulgt ditt eksempel. Skjer det noe spesielt kan man lese det i VG eller i noen av de andre tabloidavisene 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Nåja, vær grei - det er da også plenty av hotellrommet, frokost/middagen, menyer og hennes eget ansikt i mobilen :plystre:

Ja for å ikke glemme det selfølgelig 🙈

• Liker 2
Skrevet (endret)

Var inne på snappen til Rami: er det fordi de er arabere at de filmer masse stein og sier «wooooow det er så vakkert her»? 😅 Var det samme da de var i Kuwait (?) også. Bare masse steiner og «wooow, det er så nydelig her! Her vil jeg bo!»

Endret av lajlaj
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Tippsi skrev (16 timer siden):

For ikke å glemme brystene fra alle vinkler, og ei bikinitruse som er på vei inn i bakre kroppshull.. Finner det litt ekkelt at hun bruker  broren sin til å fotografere/filme  henne så utfordrende. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (21 timer siden):

I dag er det 380.800 så gått ned siden i går. Blir litt fascinert av hvor fort det er gått ned, men tok en titt nå siden jeg skjønner hun er på ferie. Men, det er jo det samme uansett hvor hun er, men nå er det bare enda mer reklame for de der evindelige bikiniene og den der sirupen. 
Tenker hin sikkert begynner å bli litt småstressa, men hun må jo finne på noe der hun er. Ikke bare bikinier, matcha, sirup, mat og reklame, reklame, reklame. 

• Nyttig 8
Skrevet
Pigaloppa skrev (1 time siden):

For ikke å glemme brystene fra alle vinkler, og ei bikinitruse som er på vei inn i bakre kroppshull.. Finner det litt ekkelt at hun bruker  broren sin til å fotografere/filme  henne så utfordrende. 

Det har jeg også tenkt. Litt spesielt at Rami tar bilder/filmer sin søster slik. 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...