Margit777 Skrevet i går, 22:02 #31581 Skrevet i går, 22:02 (endret) Trixie99 skrev (2 minutter siden): Hæ? 🤣 De som vet de vet. Er sånn barnslig oppheng i superstjerner. Og når de er 40+ så blir det bare så merkelig Endret i går, 22:03 av Margit777 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 22:10 #31582 Skrevet i går, 22:10 Margit777 skrev (11 minutter siden): Så innbitte fans vet. Ellers hadde ingen giddi og forsvart anno Backstreet Boys 1997. ?
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 22:11 #31583 Skrevet i går, 22:11 Margit777 skrev (7 minutter siden): De som vet de vet. Er sånn barnslig oppheng i superstjerner. Og når de er 40+ så blir det bare så merkelig Er ikke så merkelig når man har fått det med seg her på tråden?🤔 Er mye info om dette her…
Cami9 Skrevet 23 timer siden #31584 Skrevet 23 timer siden Trueout skrev (5 timer siden): Nei det er det ikke, og noen passer absolutt ikke til å ha barn. IR er en av dem tror jeg…. 6 2
Cami9 Skrevet 23 timer siden #31585 Skrevet 23 timer siden Solstråle1 skrev (1 time siden): Uheldige betegnelser til side, jeg har bare vært klar over I på some siden hun flyttet til Dubai og vet dermed ikke hvem den såkalte Voldemort er, men uansett om det er han som har gjenoppstått eller ikke så kaller hun den nåværende kjæresten for ‘the love of my life’ og da syns jeg det er både smakløst og slemt av alle som sitter her og rakker ned på dem. Det er så merkelig at såpass mange har så sterke meninger om andres kjærlighetsliv. Men det er jo den delen av menneskeheten som gir I lassevis med penger i kassen. Så poenget mitt er at jeg heier på kjærligheten, spray tan eller ikke 😉 Etter hvor mye stygt og jævlig hun har kalt han, og all dritten hun har utlevert, så er det ganske sprøtt at det nå plutselig skal være hennes livs kjærlighet…. 9 2
Trueout Skrevet 21 timer siden #31586 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden): Datt innom hun der Mathilda Lineah sin snap og viser fra Maldivene. Wow’ så flott det er der!😳 Også på budsjett gitt!🤔 Trenger tydeligvis ikke bruke millioner på resort opphold når man kan gjøre som hu der..💪 Hun fortjener inntekt for det innholdet hun poster…😎 Så absolutt! Flott og jordnær jente som faktisk lager skikkelig content👌 Håper virkelig hun får snapstjerne snart. 1 1
Trueout Skrevet 21 timer siden #31587 Skrevet 21 timer siden Cami9 skrev (1 time siden): Etter hvor mye stygt og jævlig hun har kalt han, og all dritten hun har utlevert, så er det ganske sprøtt at det nå plutselig skal være hennes livs kjærlighet…. Ja jeg hadde iallefall vært jævlig flau over å bli sammen igjen med noen jeg har slengt så mye dritt om, og attpåtil gjort det offentlig🙈 5 1
Trueout Skrevet 21 timer siden #31588 Skrevet 21 timer siden Cami9 skrev (1 time siden): IR er en av dem tror jeg…. Da må det skje tidenes forandring hos henne først iallefall. Ellers så satser hun vel på nanny 24/7🙄 3 1
Murukleiven Skrevet 20 timer siden #31589 Skrevet 20 timer siden Hun har 100 % betalt for denne turen her. Jeg vet ikke hvor bra klesmerket hans går, men å reise på Joali er ingen billig affære. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å reise på tur med noen som konstant snakker til kamera. Men han har jo fått tilbake sugar mammaen sin, så det er vel kanskje noe han synes det er helt OK å finne seg i 9 2
Sirah Skrevet 16 timer siden #31590 Skrevet 16 timer siden Spania33 skrev (10 timer siden): Hun trengte verken å sjekke området rundt eller stikke nesa gjennom hekken for å oppdage den lekeplassen. Den plassen er svært synlig, rett bak et gjerde man ser igjennom eller over uten å speide, bare rett og slett se. Den filmen Linda la ut om bassenget hvor man hører bråket fra lekende barn viser hvor godt synlig dette er, bare ved å stå ved bassenget. Den er til og med synlig fra alle vinduer på kjøkkenet i filmen til Linda. Så jeg antar at hun fant ut at det var ok med en lekeplass, med mindre hun er blitt svært svaksynt da. Ja da må hun jo ha ombestemt seg ang det ja. Om den er så synlig som du sier. 1
Kønn Skrevet 16 timer siden #31591 Skrevet 16 timer siden Murukleiven skrev (4 timer siden): Hun har 100 % betalt for denne turen her. Jeg vet ikke hvor bra klesmerket hans går, men å reise på Joali er ingen billig affære. Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å reise på tur med noen som konstant snakker til kamera. Men han har jo fått tilbake sugar mammaen sin, så det er vel kanskje noe han synes det er helt OK å finne seg i Ja, han vet jo at det er snap som finansierer dette og da er det enkelt å godta at hun sitter og snakker til telefonen mens de har en ‘koselig’ lunsj….. 4 3
Spania33 Skrevet 15 timer siden #31592 Skrevet 15 timer siden Sirah skrev (19 minutter siden): Ja da må hun jo ha ombestemt seg ang det ja. Om den er så synlig som du sier. Bare å se selv det, om du er i tvil. 2
Sirah Skrevet 15 timer siden #31593 Skrevet 15 timer siden Spania33 skrev (Akkurat nå): Bare å se selv det, om du er i tvil. Jeg tror deg jeg. Har ikke studert filmene. 1
agent Skrevet 15 timer siden #31594 Skrevet 15 timer siden Classy skrev (8 timer siden): Apropos toxic kjærlighet og vandrende røde flagg.. Jack har alltid vært IR sin store kjærlighet fra dag en, men han satte ned foten for henne flere ganger noe som IR aldri taklet og dermed begynte drittslengingen fra hennes side og det ballet på seg..Hun drev han rett og slett til vanvidd og det endte med brudd.. At IR har greid å manipulere folk i ettertid til å tro Jack var den store stygge ulven er for meg en gåte, men ja, hun er god til å snakke… Den som var toxic i det forholdet back in the days var IR selv.. Pluss at hun var ett vandrende rødt flagg på to bein.. Spot on 🎯💯 Det er sånn jeg husker det forholdet også. Ser noen skriver kan hende de har vokst og blitt voksne. IR står stand by, hennes oppførsel er fjortiss. Men mer manipulerende og kynisk. Vil si at hun også har blitt 💯 mer grådig. Så det er vel bare å 3 7
agent Skrevet 15 timer siden #31595 Skrevet 15 timer siden Sirah skrev (26 minutter siden): Ja da må hun jo ha ombestemt seg ang det ja. Om den er så synlig som du sier. Så på Lindas snapp, der hun filmet mot området. Hørte tydelig barne latter🫣😂 Lurer på hva IR har tenkt når hun kjøpte denne villaen. Hun er jo ikke fornøyd med noen ting, utenom at Ronaldo evt. andre kjendiser har kjøpt boliger i samme område.🫣 3 2
Sirah Skrevet 15 timer siden #31596 Skrevet 15 timer siden agent skrev (16 minutter siden): Så på Lindas snapp, der hun filmet mot området. Hørte tydelig barne latter🫣😂 Lurer på hva IR har tenkt når hun kjøpte denne villaen. Hun er jo ikke fornøyd med noen ting, utenom at Ronaldo evt. andre kjendiser har kjøpt boliger i samme område.🫣 Nei vi prioriterer alle forskjellig 😅 Noen prioriterer ro, andre Ronaldo 😆 3 2
Maia92 Skrevet 15 timer siden #31597 Skrevet 15 timer siden Egentlig helt sykt at etter alt Jack kom ut med etter forholdet var slutt, så velger han fortsatt å ta henne tilbake🤦🏻♀️. 10
Trueout Skrevet 14 timer siden #31598 Skrevet 14 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Nei vi prioriterer alle forskjellig 😅 Noen prioriterer ro, andre Ronaldo 😆 🤣🎯 2
Trueout Skrevet 14 timer siden #31599 Skrevet 14 timer siden Maia92 skrev (58 minutter siden): Egentlig helt sykt at etter alt Jack kom ut med etter forholdet var slutt, så velger han fortsatt å ta henne tilbake🤦🏻♀️. Tenker de der to har vært, og er like ille jeg. To vandrende røde🚩🚩🚩Rødt og rødt blir meget sjeldent grønt😆 6 4
Murukleiven Skrevet 13 timer siden #31600 Skrevet 13 timer siden Maia92 skrev (1 time siden): Egentlig helt sykt at etter alt Jack kom ut med etter forholdet var slutt, så velger han fortsatt å ta henne tilbake🤦🏻♀️. Selv om jeg synes Isabel er helt ufordragelig, så tror jeg også hun lar seg utnytte fordi hun ønsker så inderlig å være i et forhold. Jack er en opportunist, jeg husker da de var sammen før at han prøvde å presse henne til å gi han en del av hennes selskap. Jeg tror 100 % at han er tilbake i livet hennes fordi han ser hvor bra hun gjør det økonomisk, men jeg tror at dramaet kommer til å bli 100 ganger verre denne gangen fordi hennes emosjonelle utvikling har faktisk tatt mange steg tilbake. 3 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå