Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Solstråle1 skrev (20 minutter siden):

Men har hun gjenopptatt forholdet? Det er også ganske usikkert. 

Uansett er det flere år siden sist de var sammen, om jeg har skjønt det riktig, og folk forandrer seg. Nå er de eldre og har vel lært av feilene sine. Gitt at dere har rett i at den store kjærligheten faktisk er den mannen. 

Det ER han..   🙄

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hatsumomo skrev (21 minutter siden):

Jeg syntes det er merkelig at du setter deg selv over alle her i tråden som husker hvordan Jack behandlet Isabel og du heier altså på en toxic «kjærlighet» som du vet null og nada om. 

Snakk om å være nedsnødd. Tror du folk her i tråden er helt idioter? Det er jo en god grunn til at man ønsker vandrende røde flagg langt vekk fra sårbare mennesker. Men Neida, hei i vei du 🙄

Nå er vel begge to to røde vandrende flagg, både "V" (Jack) og I. Like barn leker best.

Anser ikke I som et sårbart menneske, hun vet hvordan hun manipulerer og kynisk utnytter situasjoner til egen vinning.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Så litt sånn utimage.thumb.png.f08bfe4056e072021995f527d8a9226a.png

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (30 minutter siden):

Uheldige betegnelser til side, jeg har bare vært klar over I på some siden hun flyttet til Dubai og vet dermed ikke hvem den såkalte Voldemort er, men uansett om det er han som har gjenoppstått eller ikke så kaller hun den nåværende kjæresten for ‘the love of my life’ og da syns jeg det er både smakløst og slemt av alle som sitter her og rakker ned på dem. Det er så merkelig at såpass mange har så sterke meninger om andres kjærlighetsliv. Men det er jo den delen av menneskeheten som gir I lassevis med penger i kassen. 

Så poenget mitt er at jeg heier på kjærligheten, spray tan eller ikke 😉

Da skjønner jeg du ikke kjenner til det dramaet der…👀😂 Hun har pratet dritt om han i flere år inntil nylig. Hun gav han navnet selv og han kalte hun for Cruella deville …. Hun betalte alt og løy om at hun fikk gaver og reiser av han.. dette innrømmet hun seinere hun hadde betalt selv pga fasaden..🙄🙈🙈🚩

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå):

Da skjønner jeg du ikke kjenner til det dramaet der…👀😂 Hun har pratet dritt om han i flere år inntil nylig. Hun gav han navnet selv og han kalte hun for Cruella deville …. Hun betalte alt og løy om at hun fikk gaver og reiser av han.. dette innrømmet hun seinere hun hadde betalt selv pga fasaden..🙄🙈🙈🚩

Så innbitte fans vet. Ellers hadde ingen giddi og forsvart anno Backstreet Boys 1997.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Margit777 skrev (1 minutt siden):

Så innbitte fans vet. Ellers hadde ingen giddi og forsvart anno Backstreet Boys 1997.

Hæ? 🤣

Skrevet (endret)
Trixie99 skrev (2 minutter siden):

Hæ? 🤣

De som vet de vet. Er sånn barnslig oppheng i superstjerner. Og når de er 40+ så blir det bare så merkelig 

Endret av Margit777
  • Liker 1
Skrevet
Margit777 skrev (11 minutter siden):

?

Skrevet
Margit777 skrev (7 minutter siden):

De som vet de vet. Er sånn barnslig oppheng i superstjerner. Og når de er 40+ så blir det bare så merkelig 

Er ikke så merkelig når man har fått det med seg her på tråden?🤔 Er mye info om dette her… 

Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden):

Er ikke så merkelig når man har fått det med seg her på tråden?🤔 Er mye info om dette her… 

Beklager. Tenkte på hun som kaller dverger mongoloide. Følger heller ingen flu og gir de penger. Gir ikke penger på bøssa til late influensere som hadde liggi i senga 😃

Endret av Margit777
  • Liker 3
Skrevet
Margit777 skrev (25 minutter siden):

Så litt sånn utimage.thumb.png.f08bfe4056e072021995f527d8a9226a.png

🤔😅

Skrevet
Trueout skrev (5 timer siden):

Nei det er det ikke, og noen passer absolutt ikke til å ha barn. 

IR er en av dem tror jeg…. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Uheldige betegnelser til side, jeg har bare vært klar over I på some siden hun flyttet til Dubai og vet dermed ikke hvem den såkalte Voldemort er, men uansett om det er han som har gjenoppstått eller ikke så kaller hun den nåværende kjæresten for ‘the love of my life’ og da syns jeg det er både smakløst og slemt av alle som sitter her og rakker ned på dem. Det er så merkelig at såpass mange har så sterke meninger om andres kjærlighetsliv. Men det er jo den delen av menneskeheten som gir I lassevis med penger i kassen. 

Så poenget mitt er at jeg heier på kjærligheten, spray tan eller ikke 😉

Etter hvor mye stygt og jævlig hun har kalt han, og all dritten hun har utlevert, så er det ganske sprøtt at det nå plutselig skal være hennes livs kjærlighet…. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 timer siden):

Datt innom hun der Mathilda Lineah sin snap og viser fra Maldivene. Wow’ så flott det er der!😳 Også på budsjett gitt!🤔 Trenger tydeligvis ikke bruke millioner på resort opphold når man kan gjøre som hu der..💪 Hun fortjener inntekt for det innholdet hun poster…😎

Så absolutt! Flott og jordnær jente som faktisk lager skikkelig content👌 Håper virkelig hun får snapstjerne snart. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

Etter hvor mye stygt og jævlig hun har kalt han, og all dritten hun har utlevert, så er det ganske sprøtt at det nå plutselig skal være hennes livs kjærlighet…. 

Ja jeg hadde iallefall vært jævlig flau over å bli sammen igjen med noen jeg har slengt så mye dritt om, og attpåtil gjort det offentlig🙈

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Cami9 skrev (1 time siden):

IR er en av dem tror jeg…. 

Da må det skje tidenes forandring hos henne først iallefall. Ellers så satser hun vel på nanny 24/7🙄

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun har 100 % betalt for denne turen her. Jeg vet ikke hvor bra klesmerket hans går, men å reise på Joali er ingen billig affære. 

Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å reise på tur med noen som konstant snakker til kamera. Men han har jo fått tilbake sugar mammaen sin, så det er vel kanskje noe han synes det er helt OK å finne seg i

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Spania33 skrev (10 timer siden):

Hun trengte verken å sjekke området rundt eller stikke nesa gjennom hekken for å oppdage den lekeplassen. Den plassen er svært synlig, rett bak et gjerde man ser igjennom eller over uten å speide, bare rett og slett se. Den filmen Linda la ut om bassenget  hvor man hører bråket fra lekende barn viser hvor godt synlig dette er, bare ved å stå ved bassenget. Den er til og med synlig fra alle vinduer på kjøkkenet i filmen til Linda.

Så jeg antar at hun fant ut at det var ok med en lekeplass, med mindre hun er blitt svært svaksynt da.

Ja da må hun jo ha ombestemt seg ang det ja. Om den er så synlig som du sier. 

• Liker 1
Skrevet
Murukleiven skrev (4 timer siden):

Hun har 100 % betalt for denne turen her. Jeg vet ikke hvor bra klesmerket hans går, men å reise på Joali er ingen billig affære. 

Jeg kan ikke forestille meg hvordan det er å reise på tur med noen som konstant snakker til kamera. Men han har jo fått tilbake sugar mammaen sin, så det er vel kanskje noe han synes det er helt OK å finne seg i

Ja, han vet jo at det er snap som finansierer dette og da er det enkelt å godta at hun sitter og snakker til telefonen mens de har en ‘koselig’ lunsj….. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (19 minutter siden):

Ja da må hun jo ha ombestemt seg ang det ja. Om den er så synlig som du sier. 

Bare å se selv det, om du er i tvil.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...