Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. april #31561 Skrevet 4. april Voldemort koser seg nå…😊 businessclass, lux resort og fri flyt…☺️💰🚩 4 8
Margit777 Skrevet 4. april #31562 Skrevet 4. april agent skrev (2 timer siden): Det er ikke en selvfølge å få barn. Nei, men fort gjort.
Trueout Skrevet 4. april #31563 Skrevet 4. april Tuppenoglillemor12 skrev (17 minutter siden): Voldemort koser seg nå…😊 businessclass, lux resort og fri flyt…☺️💰🚩 Ja hun har jo vært sugarmama for han før hun😂 Nå har hun jo hundre ganger så mye penger som hun hadde da, så han lever nok sitt beste liv han nå🤌 4 9
agent Skrevet 4. april #31564 Skrevet 4. april Margit777 skrev (1 minutt siden): Nei, men fort gjort.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. april #31565 Skrevet 4. april Datt innom hun der Mathilda Lineah sin snap og viser fra Maldivene. Wow’ så flott det er der!😳 Også på budsjett gitt!🤔 Trenger tydeligvis ikke bruke millioner på resort opphold når man kan gjøre som hu der..💪 Hun fortjener inntekt for det innholdet hun poster…😎 3 5
Sol Rampelyset Skrevet 4. april #31566 Skrevet 4. april Tråden er ryddet for brukerdebatt og krenkende innlegg. Sol, admin.
Solstråle1 Skrevet 4. april #31567 Skrevet 4. april Uheldige betegnelser til side, jeg har bare vært klar over I på some siden hun flyttet til Dubai og vet dermed ikke hvem den såkalte Voldemort er, men uansett om det er han som har gjenoppstått eller ikke så kaller hun den nåværende kjæresten for ‘the love of my life’ og da syns jeg det er både smakløst og slemt av alle som sitter her og rakker ned på dem. Det er så merkelig at såpass mange har så sterke meninger om andres kjærlighetsliv. Men det er jo den delen av menneskeheten som gir I lassevis med penger i kassen. Så poenget mitt er at jeg heier på kjærligheten, spray tan eller ikke 😉 4
Margit777 Skrevet 4. april #31568 Skrevet 4. april Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Voldemort koser seg nå…😊 businessclass, lux resort og fri flyt…☺️💰🚩 Så koselig og få damer til å betale for seg. Hørte jeg tinder svindelen? 2
Othelia08 Skrevet 4. april #31569 Skrevet 4. april Solstråle1 skrev (2 minutter siden): Uheldige betegnelser til side, jeg har bare vært klar over I på some siden hun flyttet til Dubai og vet dermed ikke hvem den såkalte Voldemort er, men uansett om det er han som har gjenoppstått eller ikke så kaller hun den nåværende kjæresten for ‘the love of my life’ og da syns jeg det er både smakløst og slemt av alle som sitter her og rakker ned på dem. Det er så merkelig at såpass mange har så sterke meninger om andres kjærlighetsliv. Men det er jo den delen av menneskeheten som gir I lassevis med penger i kassen. Så poenget mitt er at jeg heier på kjærligheten, spray tan eller ikke 😉 Isabel har jo dratt navnet hans ned i gjørma selv, så hun kan ikke forvente noe annet enn at folk stiller spm ved at hun har gjenopptatt forholdet? 6 13
hjerteis Skrevet 4. april #31570 Skrevet 4. april Othelia08 skrev (Akkurat nå): Isabel har jo dratt navnet hans ned i gjørma selv, så hun kan ikke forvente noe annet enn at folk stiller spm ved at hun har gjenopptatt forholdet? 🎯 3
Hatsumomo Skrevet 4. april #31571 Skrevet 4. april Solstråle1 skrev (3 minutter siden): Uheldige betegnelser til side, jeg har bare vært klar over I på some siden hun flyttet til Dubai og vet dermed ikke hvem den såkalte Voldemort er, men uansett om det er han som har gjenoppstått eller ikke så kaller hun den nåværende kjæresten for ‘the love of my life’ og da syns jeg det er både smakløst og slemt av alle som sitter her og rakker ned på dem. Det er så merkelig at såpass mange har så sterke meninger om andres kjærlighetsliv. Men det er jo den delen av menneskeheten som gir I lassevis med penger i kassen. Så poenget mitt er at jeg heier på kjærligheten, spray tan eller ikke 😉 Jeg syntes det er merkelig at du setter deg selv over alle her i tråden som husker hvordan Jack behandlet Isabel og du heier altså på en toxic «kjærlighet» som du vet null og nada om. Snakk om å være nedsnødd. Tror du folk her i tråden er helt idioter? Det er jo en god grunn til at man ønsker vandrende røde flagg langt vekk fra sårbare mennesker. Men Neida, hei i vei du 🙄 5 8
Solstråle1 Skrevet 4. april #31572 Skrevet 4. april Othelia08 skrev (2 minutter siden): Isabel har jo dratt navnet hans ned i gjørma selv, så hun kan ikke forvente noe annet enn at folk stiller spm ved at hun har gjenopptatt forholdet? Men har hun gjenopptatt forholdet? Det er også ganske usikkert. Uansett er det flere år siden sist de var sammen, om jeg har skjønt det riktig, og folk forandrer seg. Nå er de eldre og har vel lært av feilene sine. Gitt at dere har rett i at den store kjærligheten faktisk er den mannen. 1
Trixie99 Skrevet 4. april #31573 Skrevet 4. april Solstråle1 skrev (9 minutter siden): Men har hun gjenopptatt forholdet? Det er også ganske usikkert. Uansett er det flere år siden sist de var sammen, om jeg har skjønt det riktig, og folk forandrer seg. Nå er de eldre og har vel lært av feilene sine. Gitt at dere har rett i at den store kjærligheten faktisk er den mannen. Det ikke usikkert i det hele tatt. Det finnes såå mange bilder som både direkte og indirekte viser at det er han. Bare det at hun ikke har avkreftet at det er Voldemort (det værste og mest toxice forholdet i hennes liv) sier sitt. D er vel 4 år siden de var sammen? Jeg synes faktisk ikke det så lenge siden. Og når man er voksen så forandrer man seg ikke sååå mye på 4 år. Min personlige mening…. 3 10
Classy Skrevet 4. april #31574 Skrevet 4. april Apropos toxic kjærlighet og vandrende røde flagg.. Jack har alltid vært IR sin store kjærlighet fra dag en, men han satte ned foten for henne flere ganger noe som IR aldri taklet og dermed begynte drittslengingen fra hennes side og det ballet på seg..Hun drev han rett og slett til vanvidd og det endte med brudd.. At IR har greid å manipulere folk i ettertid til å tro Jack var den store stygge ulven er for meg en gåte, men ja, hun er god til å snakke… Den som var toxic i det forholdet back in the days var IR selv.. Pluss at hun var ett vandrende rødt flagg på to bein.. 4 1 18
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. april #31575 Skrevet 4. april Classy skrev (2 minutter siden): Apropos toxic kjærlighet og vandrende røde flagg.. Jack har alltid vært IR sin store kjærlighet fra dag en, men han satte ned foten for henne flere ganger noe som IR aldri taklet og dermed begynte drittslengingen fra hennes side og det ballet på seg..Hun drev han rett og slett til vanvidd og det endte med brudd.. At IR har greid å manipulere folk i ettertid til å tro Jack var den store stygge ulven er for meg en gåte, men ja, hun er god til å snakke… Den som var toxic i det forholdet back in the days var IR selv.. Pluss at hun var ett vandrende rødt flagg på to bein.. 🎯 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. april #31576 Skrevet 4. april Solstråle1 skrev (20 minutter siden): Men har hun gjenopptatt forholdet? Det er også ganske usikkert. Uansett er det flere år siden sist de var sammen, om jeg har skjønt det riktig, og folk forandrer seg. Nå er de eldre og har vel lært av feilene sine. Gitt at dere har rett i at den store kjærligheten faktisk er den mannen. Det ER han.. 🙄 5
Istapp Skrevet 4. april #31577 Skrevet 4. april Hatsumomo skrev (21 minutter siden): Jeg syntes det er merkelig at du setter deg selv over alle her i tråden som husker hvordan Jack behandlet Isabel og du heier altså på en toxic «kjærlighet» som du vet null og nada om. Snakk om å være nedsnødd. Tror du folk her i tråden er helt idioter? Det er jo en god grunn til at man ønsker vandrende røde flagg langt vekk fra sårbare mennesker. Men Neida, hei i vei du 🙄 Nå er vel begge to to røde vandrende flagg, både "V" (Jack) og I. Like barn leker best. Anser ikke I som et sårbart menneske, hun vet hvordan hun manipulerer og kynisk utnytter situasjoner til egen vinning. 2 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 4. april #31578 Skrevet 4. april Solstråle1 skrev (30 minutter siden): Uheldige betegnelser til side, jeg har bare vært klar over I på some siden hun flyttet til Dubai og vet dermed ikke hvem den såkalte Voldemort er, men uansett om det er han som har gjenoppstått eller ikke så kaller hun den nåværende kjæresten for ‘the love of my life’ og da syns jeg det er både smakløst og slemt av alle som sitter her og rakker ned på dem. Det er så merkelig at såpass mange har så sterke meninger om andres kjærlighetsliv. Men det er jo den delen av menneskeheten som gir I lassevis med penger i kassen. Så poenget mitt er at jeg heier på kjærligheten, spray tan eller ikke 😉 Da skjønner jeg du ikke kjenner til det dramaet der…👀😂 Hun har pratet dritt om han i flere år inntil nylig. Hun gav han navnet selv og han kalte hun for Cruella deville …. Hun betalte alt og løy om at hun fikk gaver og reiser av han.. dette innrømmet hun seinere hun hadde betalt selv pga fasaden..🙄🙈🙈🚩 6 3
Margit777 Skrevet 4. april #31579 Skrevet 4. april Tuppenoglillemor12 skrev (Akkurat nå): Da skjønner jeg du ikke kjenner til det dramaet der…👀😂 Hun har pratet dritt om han i flere år inntil nylig. Hun gav han navnet selv og han kalte hun for Cruella deville …. Hun betalte alt og løy om at hun fikk gaver og reiser av han.. dette innrømmet hun seinere hun hadde betalt selv pga fasaden..🙄🙈🙈🚩 Så innbitte fans vet. Ellers hadde ingen giddi og forsvart anno Backstreet Boys 1997. 1 1
Trixie99 Skrevet 4. april #31580 Skrevet 4. april Margit777 skrev (1 minutt siden): Så innbitte fans vet. Ellers hadde ingen giddi og forsvart anno Backstreet Boys 1997. Hæ? 🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå