refill Skrevet i går, 15:40 #31521 Skrevet i går, 15:40 Isabel er på Maldivene (bombe) med rosenkålen. Så litt på hennes snap med "Maldivenefamiliens" velkomst, og hoppet videre til Mathilda Linnéa som også er på Maldivene til 450 kr natten og får kokosnøtt gratis av en fyr som også kjører henne til "byen" gratis 😅 9
Kønn Skrevet i går, 15:42 #31522 Skrevet i går, 15:42 Tilfeldig at Jack har lagt ut film fra Dubai i nattemørket? 6
Spania33 Skrevet i går, 15:43 #31523 Skrevet i går, 15:43 Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Nja…. I Dubai har man alltid dører og vinduer igjen.. men skjønner poenget ditt☺️ Døren fra kjøkkenet sto oppe når Linda filmet tidligere i dag, mens de var inne. 1
Hatsumomo Skrevet i går, 15:53 #31525 Skrevet i går, 15:53 Margit777 skrev (1 minutt siden): Morsom hjernevasket gjeng på facebook 😁 Post noe derfra for oss normale som ikke henger der 🤓 3 1
agent Skrevet i går, 15:56 #31526 Skrevet i går, 15:56 (endret) Margit777 skrev (4 minutter siden): Morsom hjernevasket gjeng på facebook 😁 Er de mette etter å ha spist egg B? Endret i går, 15:56 av agent 2
Margit777 Skrevet i går, 16:01 #31527 Skrevet i går, 16:01 Hatsumomo skrev (7 minutter siden): Post noe derfra for oss normale som ikke henger der 🤓 Var vel mer at folk som ikke forgudet henne og svelget alt hun sa var mobbere.
Margit777 Skrevet i går, 16:02 #31528 Skrevet i går, 16:02 agent skrev (4 minutter siden): Er de mette etter å ha spist egg B? Hadde de brukt like mye energi på å få seg en jobb så hadde det ikke vært så mange trygda. 3
agent Skrevet i går, 16:21 #31529 Skrevet i går, 16:21 Jeg er merkelig nok litt sjokkert over alt som har skjedd den siste tiden. Den store kjærligheten (love of my life) Villa kjøp, uten å stille spørsmål. Hun er overasket over at det er lekepark som nærmeste nabo. Like overasket over at det har vært en utleiebolig. Vannlekkasje, taket raser . Har selv fortalt at det er nybygg. Linda sier at boligen ikke er nytt, så det kan være vanskelig å få tak i samme gulv. Der det var Vannlekkasje. IR sier hun gleder seg så til å flytte til Villaen. Men er helt fjern iforhold til å møblere sitt nye hjem. Det har blitt så overfladisk at hun har satt Linda og Marina til å fikse alt for henne. Hun har bursdag , så det må feires på Maldivene. Med hennes Love of my life. (Rosenkålen) Med medbrakt sirup. Normale mennesker ville ikke reist bort, men gjort stand, kjøpt inn ting og tang til den nye boligen. Synes det hadde vært morsomt å fint. Men IR skal skaffe seg hushjelp som skal pakke ut flyttelasset. Åssen verden lever hun i? Klarer hun ikke noe annet enn å reklamerer for sirup og bikinier. Fikk med meg at hun synes det er vanskelig å betale regninger, fordi hun har andre som ordner det. Hun er iallefall ikke jordnær og reflektert. 6 19
Sol Rampelyset Skrevet i går, 16:52 #31530 Skrevet i går, 16:52 Tråden er ryddet for hets. Sol, admin.
Othelia08 Skrevet i går, 16:57 #31531 Skrevet i går, 16:57 agent skrev (29 minutter siden): Jeg er merkelig nok litt sjokkert over alt som har skjedd den siste tiden. Den store kjærligheten (love of my life) Villa kjøp, uten å stille spørsmål. Hun er overasket over at det er lekepark som nærmeste nabo. Like overasket over at det har vært en utleiebolig. Vannlekkasje, taket raser . Har selv fortalt at det er nybygg. Linda sier at boligen ikke er nytt, så det kan være vanskelig å få tak i samme gulv. Der det var Vannlekkasje. IR sier hun gleder seg så til å flytte til Villaen. Men er helt fjern iforhold til å møblere sitt nye hjem. Det har blitt så overfladisk at hun har satt Linda og Marina til å fikse alt for henne. Hun har bursdag , så det må feires på Maldivene. Med hennes Love of my life. (Rosenkålen) Med medbrakt sirup. Normale mennesker ville ikke reist bort, men gjort stand, kjøpt inn ting og tang til den nye boligen. Synes det hadde vært morsomt å fint. Men IR skal skaffe seg hushjelp som skal pakke ut flyttelasset. Åssen verden lever hun i? Klarer hun ikke noe annet enn å reklamerer for sirup og bikinier. Fikk med meg at hun synes det er vanskelig å betale regninger, fordi hun har andre som ordner det. Hun er iallefall ikke jordnær og reflektert. Det hele har blitt et vulgært shit show. Klarer fortsatt ikke sette fingeren nøyaktig på hva det er som ga meg totalt avsmak relativt ut av det blå over nyttår - men noe merkelig er det som har skjedd med henne 16 2 6
lotti__s Skrevet i går, 17:05 #31532 Skrevet i går, 17:05 agent skrev (43 minutter siden): Jeg er merkelig nok litt sjokkert over alt som har skjedd den siste tiden. Den store kjærligheten (love of my life) Villa kjøp, uten å stille spørsmål. Hun er overasket over at det er lekepark som nærmeste nabo. Like overasket over at det har vært en utleiebolig. Vannlekkasje, taket raser . Har selv fortalt at det er nybygg. Linda sier at boligen ikke er nytt, så det kan være vanskelig å få tak i samme gulv. Der det var Vannlekkasje. IR sier hun gleder seg så til å flytte til Villaen. Men er helt fjern iforhold til å møblere sitt nye hjem. Det har blitt så overfladisk at hun har satt Linda og Marina til å fikse alt for henne. Hun har bursdag , så det må feires på Maldivene. Med hennes Love of my life. (Rosenkålen) Med medbrakt sirup. Normale mennesker ville ikke reist bort, men gjort stand, kjøpt inn ting og tang til den nye boligen. Synes det hadde vært morsomt å fint. Men IR skal skaffe seg hushjelp som skal pakke ut flyttelasset. Åssen verden lever hun i? Klarer hun ikke noe annet enn å reklamerer for sirup og bikinier. Fikk med meg at hun synes det er vanskelig å betale regninger, fordi hun har andre som ordner det. Hun er iallefall ikke jordnær og reflektert. Spot on.. hun har totalt mistet det !! Sjokka 8 2 2
Trueout Skrevet i går, 17:22 #31533 Skrevet i går, 17:22 agent skrev (1 time siden): Er de mette etter å ha spist egg B? Orker ikke🤣🤣🤣 2
Trueout Skrevet i går, 17:26 #31534 Skrevet i går, 17:26 agent skrev (1 time siden): Jeg er merkelig nok litt sjokkert over alt som har skjedd den siste tiden. Den store kjærligheten (love of my life) Villa kjøp, uten å stille spørsmål. Hun er overasket over at det er lekepark som nærmeste nabo. Like overasket over at det har vært en utleiebolig. Vannlekkasje, taket raser . Har selv fortalt at det er nybygg. Linda sier at boligen ikke er nytt, så det kan være vanskelig å få tak i samme gulv. Der det var Vannlekkasje. IR sier hun gleder seg så til å flytte til Villaen. Men er helt fjern iforhold til å møblere sitt nye hjem. Det har blitt så overfladisk at hun har satt Linda og Marina til å fikse alt for henne. Hun har bursdag , så det må feires på Maldivene. Med hennes Love of my life. (Rosenkålen) Med medbrakt sirup. Normale mennesker ville ikke reist bort, men gjort stand, kjøpt inn ting og tang til den nye boligen. Synes det hadde vært morsomt å fint. Men IR skal skaffe seg hushjelp som skal pakke ut flyttelasset. Åssen verden lever hun i? Klarer hun ikke noe annet enn å reklamerer for sirup og bikinier. Fikk med meg at hun synes det er vanskelig å betale regninger, fordi hun har andre som ordner det. Hun er iallefall ikke jordnær og reflektert. Og hun vil ha barn snart??🙈 Hvordan har hun tenkt at en baby skal passe inn i livsstilen hennes? Det må jo skje et mirakel før hun er klar for å få barn og alt det innebærer🙄 4 3
Leamur Skrevet i går, 17:39 #31535 Skrevet i går, 17:39 Kønn skrev (1 time siden): Tilfeldig at Jack har lagt ut film fra Dubai i nattemørket? Altså, det er ikke forsøk på å skjule det engang. Når kommer den dumme serien deres? Er så klar for at «bomben» skal slippes sånn at hun kan ta imot all peset og så blir vi ferdig med det her. Mange som blir sammen med eksene sine uten at det er en så big deal. Hun gjør det bare verre for seg selv ved å holde på sånn når vi alle vet det er voldemort. Og sorry, voldemort blir. Kommer aldri til å kunne rebrande han til rosegjøken.. 4 6
Nobetterthanaman Skrevet i går, 17:47 #31536 Skrevet i går, 17:47 Moren vet ikke engang hvilken dato Isabel har bursdag. Men pengene hennes er av interesse da. Jeg begynner på ekte å få vondt av henne.. 4
agent Skrevet i går, 17:54 #31537 Skrevet i går, 17:54 (endret) Othelia08 skrev (57 minutter siden): Det hele har blitt et vulgært shit show. Klarer fortsatt ikke sette fingeren nøyaktig på hva det er som ga meg totalt avsmak relativt ut av det blå over nyttår - men noe merkelig er det som har skjedd med henne Hun har for meg gått litt for langt med den kyniske, manipulerende og kalkulerende måten å være på. Det er ingen sjarm eller glimt øyet igjen, fra da hun begynte å snappe. Den store forandringen skjedde for meg når hun og familien begynte å filme til serien. Det ble for mye løgner om gjøker og breakdown'er Å det ble mer synlig, samtidig ble hun for høy på seg selv. For meg har hun stagnert fullstendig i personlig utvikling, hennes måte er på fjortiss stadiet. Virker som hun ikke klarer å være voksen og selvstendig. Endret i går, 17:55 av agent 2 7
Sirah Skrevet i går, 17:57 #31538 Skrevet i går, 17:57 Solstråle1 skrev (11 timer siden): Jeg er også redd for at drømmen om eget hus har overskygget hva hun egentlig trenger for å trives. Det virker som utsikten i leiligheten og muligheten til å ta heisen ned til handlesenteret har vært viktig for henne, og da kan det kanskje fort føles ensomt og tungvint å måtte i bil uansett hva man skal gjøre. Håper jeg tar feil og at hun vil trives i det flotte huset Enig med deg. Hun virker jo til å ha forgudet den utsikten og at "alt" finnes rett utenfor døren. Jeg håper også at vi tar feil og at dette blir helt supert for henne! Virkelig Classy skrev (6 timer siden): Skjønner.. Jeg ble bare usikker iom Marina også skal reise snart 🤗🤗 Om situasjonen eskalerer så drar Marina også. Isabel snakket om det her om dagen. Classy skrev (3 timer siden): Hvem kjøper hus ved siden av en lekeplass når man ikke har barn selv 🙈🙄 Barn eller ikke, jeg hadde ikke kjøpt så nært som det der… Men det er meg da 🤪 Var det ikke pga lekeplassen at hun ikke ville ha den "lille" villaen? Den på 450 kvardrat og til tjuetomillioner eller noe? Litt merkelig om den store også ligger rett ved når det var argumentet for å ikke kjøpe den lille var lekeplassen. 4 2
agent Skrevet i går, 17:57 #31539 Skrevet i går, 17:57 Trueout skrev (29 minutter siden): Og hun vil ha barn snart??🙈 Hvordan har hun tenkt at en baby skal passe inn i livsstilen hennes? Det må jo skje et mirakel før hun er klar for å få barn og alt det innebærer🙄 Det er ikke en selvfølge å få barn.
Sirah Skrevet i går, 17:58 #31540 Skrevet i går, 17:58 agent skrev (Akkurat nå): Det er ikke en selvfølge å få barn. Ingen menneskerett heller. Upopulær mening - I know 🫣 2 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå