Trueout Skrevet i går, 11:21 #31501 Skrevet i går, 11:21 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Jeg fatter ikke hvordan hun klarer å dra bort slik mitt i flyttekaos og innredningskaos.😳 Er jo enormt mye som må på plass?! 👀 Hadde det vært meg hadde jeg driti i hele bursdagen min og fokusert på å «komme i hus» først, og så pakket flyktbaggen aka Europabagen og reist…. 🙈 Ikke jeg heller. Nå når det er relativt rolig i Dubai med tanke på krigen, men det kan selfølgelig forandres fort. Vet jo ikke når hun kommer se hjem igjen heller..Samtidig så vil hun kanskje komme seg fortest mulig derifra? Endret i går, 11:26 av Trueout 1
Trixie99 Skrevet i går, 11:28 #31502 Skrevet i går, 11:28 Classy skrev (1 time siden): Fikk med meg at hu har bestilt madrass som skal leveres til huset, men skal den ligge ute til hu returnerer eller har flere folk nøkler til å låse seg inn mens hu er bortreist ? Hvor oppbevarer hun sine smykker og verdisaker i dette kaoset?? Hjelpes for et rot 🙈🙈 Det hørtes ut som Marina skulle hjelpe til med å ta imot både madrass og gardinfolka.
Othelia08 Skrevet i går, 11:32 #31503 Skrevet i går, 11:32 Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Er man en «businesswoman» pga man klarer å kjøpe et hus alene?🤔🤷♀️ Ikke hus. Villa!! 1 2
Classy Skrevet i går, 11:48 #31504 Skrevet i går, 11:48 Trixie99 skrev (19 minutter siden): Det hørtes ut som Marina skulle hjelpe til med å ta imot både madrass og gardinfolka. Skjønner.. Jeg ble bare usikker iom Marina også skal reise snart 🤗🤗
Trueout Skrevet i går, 11:51 #31505 Skrevet i går, 11:51 Othelia08 skrev (18 minutter siden): Ikke hus. Villa!! 😂👌
Hatsumomo Skrevet i går, 11:56 #31506 Skrevet i går, 11:56 Classy skrev (7 minutter siden): Skjønner.. Jeg ble bare usikker iom Marina også skal reise snart 🤗🤗 Hvor skal hun? Ferie da regner jeg med siden de tross alt bor i Dubai?
M.H85 Skrevet i går, 12:05 #31507 Skrevet i går, 12:05 Justlooking skrev (13 timer siden): Tror dessverre hun vil angre på dette kjøpet av villa hvor enn det er. Tror hun hadde likt seg bedre ved å kjøpe en leilighet noe ala der hun bor nå. Med mindre vannskader osv selvsagt men med den flotte utsikten hun har hatt, Det må gi en enorm frihetsfølelse med den utsikten, lett fremkommelighet til Dubai mall og andre steder hun frekventerer. Å bo litt ut i ingenmannsland uten utsikt og frihetsfølelsen det må være å bo mer sentralt. Men vi får se hvordan det går/blir … Enig. Tror dessverre dagdrømming og ønsker om A4 barn ,mann og hund passet fint med villa kjøpet, problemet er at hun ikke er der... Å kjøpe en slik villa krever vannvittig vedlikehold. De fleste hus i seg selv gjør. Er en grunn til jeg selv skal selge huset og kjøpe leilighet når minste blir tenåring..... Hun vil få utrolig høye kostander bare til " vaktmester tjenester osv. Hun er jo rik, men alt kan snu når hun lever av den jobben hun gjør.. 2
Classy Skrevet i går, 12:18 #31508 Skrevet i går, 12:18 Hatsumomo skrev (20 minutter siden): Hvor skal hun? Ferie da regner jeg med siden de tross alt bor i Dubai? Regner med det er samme grunn som alle andre som forlater Dubai nå… 3
Tapaz Skrevet i går, 12:50 #31510 Skrevet i går, 12:50 Solstråle1 skrev (6 timer siden): Den gratulasjonen tar hun nok mot med stor glede mens pengene renner inn. Jeg reagerer på at så mange håner andres smak og stil. At man ønsker profesjonell hjelp til å innrede et helt hus betyr jo ikke at man skal gå helt bort fra sin egen smak og stil. Man er jo i stadig kontakt med designeren for å finne den beste løsningen. Jeg syns at mye av kritikken her inne er så utrolig smålig og latterlig. Enig med deg der. Hun er jo ærlig om at hun ikke kan så mye om interiør og innredning. Hun lærer vel litt etter hvert. Håper hun ikke vil føle seg ensom. Jeg syns forøvrig innredningene i leilighetene/ villaene i Dubai ser helt like ut.. Marmor og beige all over.
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 13:23 #31511 Skrevet i går, 13:23 Tapaz skrev (33 minutter siden): Enig med deg der. Hun er jo ærlig om at hun ikke kan så mye om interiør og innredning. Hun lærer vel litt etter hvert. Håper hun ikke vil føle seg ensom. Jeg syns forøvrig innredningene i leilighetene/ villaene i Dubai ser helt like ut.. Marmor og beige all over. Det huset kommer til å bli like rosa og hvitt som hun alltid har hatt det.. mark My Words. 😅 1 2
Nobetterthanaman Skrevet i går, 13:34 #31512 Skrevet i går, 13:34 Må dere gå inn på Linda sin snap å se story hu la ut fra huset til Isabel for ca 20 timer siden. Den der skrikinga av alle ungene i parken der tror jeg kanskje ikke Isabel var klar over når hu kjøpte det. Fyfader😂 Blir ikke å kunne ligge der ute i sola ved poolen å nyte en bok iallefall🙈 7 4
Aristokrat1 Skrevet i går, 13:42 #31513 Skrevet i går, 13:42 Nobetterthanaman skrev (7 minutter siden): Må dere gå inn på Linda sin snap å se story hu la ut fra huset til Isabel for ca 20 timer siden. Den der skrikinga av alle ungene i parken der tror jeg kanskje ikke Isabel var klar over når hu kjøpte det. Fyfader😂 Blir ikke å kunne ligge der ute i sola ved poolen å nyte en bok iallefall🙈 Tenkte det samme. Hadde klikka selv🫣 Skulle nok vært på visning der på ettermiddagen. Var nok et sjakktrekk fra megler det der. 3
Tapaz Skrevet i går, 13:44 #31514 Skrevet i går, 13:44 Tuppenoglillemor12 skrev (16 minutter siden): Det huset kommer til å bli like rosa og hvitt som hun alltid har hatt det.. mark My Words. 😅 Hvis ikke venninnene tar styringa da.. ( I’m a barbie girl kunne vært skrevet om henne) 2
Nobetterthanaman Skrevet i går, 13:49 #31515 Skrevet i går, 13:49 Aristokrat1 skrev (6 minutter siden): Tenkte det samme. Hadde klikka selv🫣 Skulle nok vært på visning der på ettermiddagen. Var nok et sjakktrekk fra megler det der. Helt garantert tima og tilrettelagt😉 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 13:54 #31516 Skrevet i går, 13:54 Nobetterthanaman skrev (19 minutter siden): Må dere gå inn på Linda sin snap å se story hu la ut fra huset til Isabel for ca 20 timer siden. Den der skrikinga av alle ungene i parken der tror jeg kanskje ikke Isabel var klar over når hu kjøpte det. Fyfader😂 Blir ikke å kunne ligge der ute i sola ved poolen å nyte en bok iallefall🙈 Syns Isabel trenger en realitycheck, så dette syns jeg faktisk var litt gøy!😀😂 4 5
Spania33 Skrevet i går, 14:11 #31517 Skrevet i går, 14:11 Nobetterthanaman skrev (34 minutter siden): Må dere gå inn på Linda sin snap å se story hu la ut fra huset til Isabel for ca 20 timer siden. Den der skrikinga av alle ungene i parken der tror jeg kanskje ikke Isabel var klar over når hu kjøpte det. Fyfader😂 Blir ikke å kunne ligge der ute i sola ved poolen å nyte en bok iallefall🙈 Den lyden får hun inn også dersom hun ikke holder dører og vinduer lukket. Kjøkkenet er jo bare 1,5 meter fra inngangen til huset fra poolen, inn på kjøkkenet. 1 2
Classy Skrevet i går, 14:24 #31518 Skrevet i går, 14:24 Nobetterthanaman skrev (47 minutter siden): Må dere gå inn på Linda sin snap å se story hu la ut fra huset til Isabel for ca 20 timer siden. Den der skrikinga av alle ungene i parken der tror jeg kanskje ikke Isabel var klar over når hu kjøpte det. Fyfader😂 Blir ikke å kunne ligge der ute i sola ved poolen å nyte en bok iallefall🙈 Hvem kjøper hus ved siden av en lekeplass når man ikke har barn selv 🙈🙄 Barn eller ikke, jeg hadde ikke kjøpt så nært som det der… Men det er meg da 🤪 5
Kønn Skrevet i går, 15:39 #31519 Skrevet i går, 15:39 Hun er sliten fordi hun har flyttet😳 Hva har hun gjort, pakker ned noen vesker, smykker og sko. Hun sto jo bare og sa ja, ja, ja, mens Marina snakket og ordnet mens Linda filmet. At hun er trøtt, ja der forstår jeg. 3 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 15:39 #31520 Skrevet i går, 15:39 Spania33 skrev (1 time siden): Den lyden får hun inn også dersom hun ikke holder dører og vinduer lukket. Kjøkkenet er jo bare 1,5 meter fra inngangen til huset fra poolen, inn på kjøkkenet. Nja…. I Dubai har man alltid dører og vinduer igjen.. men skjønner poenget ditt☺️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå