Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sirah skrev (9 timer siden):

Det syntes jeg ikke at du gjør 🥰 Du har gode og gjennomtenkte innlegg som er godt balansert på både det positive og det negative.

Ja det er det hun har fått beskjed om... Det har hele tiden vært sagt at det er et nybygg....

Fantastisk godt sagt! Og absolutt helt sant 😂 Hun MÅ faktisk skaffe seg hjelp! Stilen hennes er fullstendig krise.

Trueout skrev (8 timer siden):

Hjelp må hun iallefall ha av noen😂 Det huset hadde ikke komt til å sett ut i måneskinn om hun skulle valgt ut og stylet det selv🤣🤣

Er ikke det viktigste i et hjem at man selv trives der? Hvorfor skal hennes smak kritiseres og trenge profesjonell hjelp? 

Og hvem har gjort enkelte her inne til dommer over ‘elendig smak og stil’??

• Liker 1
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Solstråle1 skrev (54 minutter siden):

Det er rart å bli så provoser av noe som jo er hele forretningsmodellen - interessen og ‘spenningen’ skal holdes oppe, det er slik de tjener pengene sine. At Isabell er best i klassen av norske influensere  er vel helt klart, og det er merkelig å bli så irritert av det. 

Å lyve så mye og å være så kynisk og kalkulert som hun er i absolutt alt hun gjør, er hun helt klart best på ja. Det har du helt rett i! Hvor i det innlegget har jeg skrevet SÅ irritert og SÅ provosert? Hva jeg mener og syns er opp til meg, ikke deg😘 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Cami9 skrev (7 timer siden):

Og kjenner vi hun rett så vasker hun ikke en gang dette før hun legger det på sengen i morgen🫠 Har ikke folk lært at nytt skal vaskes før bruk?! 

Garantert ikke😆 Jeg hadde aldri greid å legge meg i nytt sengetøy som ikke er vasket. Det er rett og slett nasty🤮 Tenk hvor mange som har nevlet borti det med sin bakteriefingrer🙈

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Ellie25 skrev (10 timer siden):

Ville heller brukt 300 000 på det enn 100 000 på roser til seg selv signert Rosegjøken🙈 Neida… joda.. 🫣

Men enig at det var drøyt mye penger. Det hadde det nok riktignok vært verdt🙈

Helt enig med deg 🫣 Man kan vel få mye god hjelp i møbelbutikkene også?

Trueout skrev (9 timer siden):

Hjelp må hun iallefall ha av noen😂 Det huset hadde ikke komt til å sett ut i måneskinn om hun skulle valgt ut og stylet det selv🤣🤣

Ja en eller annen 🫣

refill skrev (8 timer siden):

Syntes hun ikke interiøret på Burj al arab var så fint? Det ser jo ut som danskebåten på 80 tallet ø, but make it expensive. 

Helt forferdelig i mine øyne 🫣 

https://www.forbestravelguide.com/hotels/dubai-united-arab-emirates/jumeirah-burj-al-arab#

burj-al-arab-jumeirah-three-bedroom-family-suite.jpg

Haha godt flere enn meg syntes at det hotellet er helt grusomt! Det som skal være et av verdens aller mest fancy hoteller ser jo helt seriøst ut som Danskebåten på sitt værste 😅

agent skrev (7 timer siden):

Tror ikke det var Linda som hadde denne villaen i porteføljen. Det var en annen selger fra samme firma. Linda skulle være med som støtte.

Men når mann skal kjøpe burde IR vært litt mer forberedt selv.

Her ved dette huskjøpet har det kommet frem at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Hun burde jo hatt med noen som kan byggteknisk (fagmann/kvinne)

Jo mer hun går rundt i villaen tommere i blikket blir hun.

Ja og så drar hun med seg Rosenkålen (og Rami tidligere) på visninger. Det er jo tydelig at de har null peiling noen av dem! Skjønner ikke at hun alltid drar med seg Rami på slikt. Han er 21 år og liker å kjøre raske biler lissom 🤷‍♀️

Solstråle1 skrev (1 time siden):

Er ikke det viktigste i et hjem at man selv trives der? Hvorfor skal hennes smak kritiseres og trenge profesjonell hjelp? 

Så klart er det viktigste at hun trives der selv, det har vel ingen sagt noe på? Men av alle ting som kritiseres her inne så er vel dette noe av det aller mest uskyldige. Hun sier jo selv at hun overhodet ikke har peiling og trenger hjelp. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Granneman82 skrev (2 timer siden):

Holder Kanskje mener du vel?🤔😆😆😆

Stemmer 😂😂😂😂😂

• Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (2 timer siden):

Det er rart å bli så provoser av noe som jo er hele forretningsmodellen - interessen og ‘spenningen’ skal holdes oppe, det er slik de tjener pengene sine. At Isabell er best i klassen av norske influensere  er vel helt klart, og det er merkelig å bli så irritert av det. 

Fint det å være den mest kyniske og kalkulerende influenseren i Norge.

Gratulerer med 1 plass IR

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (10 minutter siden):

Fint det å være den mest kyniske og kalkulerende influenseren i Norge.

Gratulerer med 1 plass IR

En bragd må jeg si ja!👏🙄

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Spania33 skrev (8 timer siden):

Linda har jo selv opplyst på sin snap at hun tjener penger på dette. Det var snakk om rundt 1,7 mill (NOK). 

Kan hende det, men det er en selger i samme firma som selger den.

Tar det som en selvfølge at hun får betalt som støttekontakt og mellom kvinne.

Tror det kan være ganske slitsomt å være eiendomsmegler og venninne til IR.

Når alt er ordnet, tror jeg vis det hadde vært meg. Hadde jeg gått i dekning og ikke vært kontaktbar for IR på en stund.

Det å blande jobb og privaten sammen kan bli vanskelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Solstråle1 skrev (2 timer siden):

For min del må hun innrede som hun vil. Det er hun selv som sier hun ikke har smak og trenger hjelp. Jeg syntes den "glam estetikken" er forferdelig, men sier jo ikke at hun ikke kan ha den. Men at folk kjøper ukomfortable ting fordi det er dyrt? Det kommer jeg aldri til å skjønne. Eller håndklær fra Hermes (om det finnes). Just, why? 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet
Trueout skrev (8 timer siden):

Ja det skal mildt sagt bli spennende å se hvordan det skal bli for henne å bo alene på 600kvm🙄 Hun har nok tatt seg vann over hodet nå, eller det blir vel mere riktig å si at hun har druknet seg selv😂

Det er NÅ det  blir content vet du.. 😅 Hjelpesløs som hun er.. og hun skal klare å bo i et hus alene. Det er mye en skal styre med når man bor i hus. Det er ikke det samme som å leie en leilighet.. 😅 Ser det i blikket hennes hvor forvirra og lost hun er.. Helt tom i blikket.. 👀🙈 Er ikke mye som sviver oppi der bortsett fra evnen å være den mest manipulerende reklamedamen…. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Btw, har hun satt på «3 dagers visning» på snap nå??! 😳 Spurte hun ikke sine elsklinger om dette ? Og de fleste ønsket 24 timers visning? 😅 Nå gidder jeg ikke trykke meg gjennom alle disse snappene og reklamen så jeg sier takk for meg der inne nå..☺️

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Det er NÅ det  blir content vet du.. 😅 Hjelpesløs som hun er.. og hun skal klare å bo i et hus alene. Det er mye en skal styre med når man bor i hus. Det er ikke det samme som å leie en leilighet.. 😅 Ser det i blikket hennes hvor forvirra og lost hun er.. Helt tom i blikket.. 👀🙈 Er ikke mye som sviver oppi der bortsett fra evnen å være den mest manipulerende reklamedamen…. 

Akkurat det tenkte jeg på også! Hun ser helt sjokka og overvelda ut🙄 Tviler på at helsa blir bedre av å flytte i den villa'n.

• Nyttig 9
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden):

Btw, har hun satt på «3 dagers visning» på snap nå??! 😳 Spurte hun ikke sine elsklinger om dette ? Og de fleste ønsket 24 timers visning? 😅 Nå gidder jeg ikke trykke meg gjennom alle disse snappene og reklamen så jeg sier takk for meg der inne nå..☺️

Ikke som jeg har fått med meg🤔 Tror hun bare har 24 timers? Men mye mulig jeg tar feil altså.

• Nyttig 2
Skrevet

Tror hun kommer til å angre å flytte fra leiligheten til den svære villaen. Den svelger jo henne opp når hun er der og snakker ut i ekkoet. Blir såklart annerledes når hun får møbler der, men uten familie som bor der mer eller mindre konstant så tror jeg hun kommer til å bli ensom og at det blir for stort for henne.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (26 minutter siden):

Kan hende det, men det er en selger i samme firma som selger den.

Tar det som en selvfølge at hun får betalt som støttekontakt og mellom kvinne.

Tror det kan være ganske slitsomt å være eiendomsmegler og venninne til IR.

Når alt er ordnet, tror jeg vis det hadde vært meg. Hadde jeg gått i dekning og ikke vært kontaktbar for IR på en stund.

Det å blande jobb og privaten sammen kan bli vanskelig. 

Han andre er selgers eiendomsmegler og Linda er kjøpers eiendomsmegler. Det er Linda som har funnet aktuelle villaer til Isabel. Linda får 2 % av kjøpesummen.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Tror hun kommer til å angre å flytte fra leiligheten til den svære villaen. Den svelger jo henne opp når hun er der og snakker ut i ekkoet. Blir såklart annerledes når hun får møbler der, men uten familie som bor der mer eller mindre konstant så tror jeg hun kommer til å bli ensom og at det blir for stort for henne.

Helt enig! Tror hun passer best til å bo i leilighet. Ser ut som om det har begynt å gå opp for henne hvor ensomt dette kan bli. 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
Heike m72 skrev (33 minutter siden):

Han andre er selgers eiendomsmegler og Linda er kjøpers eiendomsmegler. Det er Linda som har funnet aktuelle villaer til Isabel. Linda får 2 % av kjøpesummen.

Da beklager jeg, legger meg så flat jeg kan.😂😂😂

• Liker 2
Skrevet

Så at hun ikke var så imponert over å høre barn i parken bak huset og🫣 Hva forventer du liksom? Totalt stillhet i et nabolag med familier?

• Liker 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Trueout skrev (44 minutter siden):

Helt enig! Tror hun passer best til å bo i leilighet. Ser ut som om det har begynt å gå opp for henne hvor ensomt dette kan bli. 

Den barneparken lagde da mye lyd fant hun plutselig ut 😂 Der blir det jo «chill» å ligge å sole seg når hun får opp nok trær. Ja ja, det finnes jo hørselvern.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Sveits35 skrev (8 minutter siden):

Den barneparken lagde da mye lyd fant hun plutselig ut 😂 Der blir det jo «chill» å ligge å sole seg når hun får opp nok trær. Ja ja, det finnes jo hørselvern.

Nøyaktig dette bet jeg meg merke i og🙈😂 Hun bare: "Jaja, så da er det altså mye barn som leker her på dagen" Hørte de jo veldig godt på film, så da kan en tenke seg i virkeligheten😂 Sagt det før og sier det igjen. Hun vet nok virkelig ikke hva hin går til på alle måter! Hun virka jo mere opptatt og blendet av alle kjendisene som har hus der, enn selve huset og området +++

• Liker 4
  • Nyttig 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...