Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Takk, føler jeg blir sett på som en hater, men det er jeg altså ikke, selv om jeg sikkert kan  fremstå slik  🙈

Det syntes jeg ikke at du gjør 🥰 Du har gode og gjennomtenkte innlegg som er godt balansert på både det positive og det negative.

Nobetterthanaman skrev (1 time siden):

Jeg mener å huske Linda sa i bilen at det var et nybygg når de var å såg på det?? Det kom jo ikke fra ingen plass at Isabel har fått det for seg at det var nytt.. dette luktet det litt av synes jeg. Isabel såg virkelig sjokkert ut

Ja det er det hun har fått beskjed om... Det har hele tiden vært sagt at det er et nybygg....

Trueout skrev (41 minutter siden):

Håper virkelig hun skaffer seg hjelp til både hage og interiør🙈 Ellers blir den villa'n fort en blanding av Granca, harrybling og danskebåten på speed😂

Fantastisk godt sagt! Og absolutt helt sant 😂 Hun MÅ faktisk skaffe seg hjelp! Stilen hennes er fullstendig krise.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle hun ikke få noen til å innrede alt proft? Hvorfor i alle dager går hun å velger ut sofa osv helt påegenhånd  da?🤔 Det er jo helt krise! Dama har jo ikke smak… 👀🙈

• Liker 8
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

Skulle hun ikke få noen til å innrede alt proft? Hvorfor i alle dager går hun å velger ut sofa osv helt påegenhånd  da?🤔 Det er jo helt krise! Dama har jo ikke smak… 👀🙈

Ja hun har jo snakket så mye om disse interiørdesignerne som skulle fikse alt, men så skulle plutselig Marina hjelpe henne. Mye surr🙈

• Nyttig 2
Skrevet
Ellie25 skrev (4 minutter siden):

Ja hun har jo snakket så mye om disse interiørdesignerne som skulle fikse alt, men så skulle plutselig Marina hjelpe henne. Mye surr🙈

Ja de interiørfolka skulle vel ha nesten 300.000 bare for å lage noen utkast... Men da må hun jo få med seg Marina 🫣

• Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Ja de interiørfolka skulle vel ha nesten 300.000 bare for å lage noen utkast... Men da må hun jo få med seg Marina 🫣

Ville heller brukt 300 000 på det enn 100 000 på roser til seg selv signert Rosegjøken🙈 Neida… joda.. 🫣

Men enig at det var drøyt mye penger. Det hadde det nok riktignok vært verdt🙈

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
Ellie25 skrev (1 time siden):

Ville heller brukt 300 000 på det enn 100 000 på roser til seg selv signert Rosegjøken🙈 Neida… joda.. 🫣

Men enig at det var drøyt mye penger. Det hadde det nok riktignok vært verdt🙈

Bedre at hun bruker penger på interiørdesigner enn å kjøpe mye svindyrt ræl som hun ender opp med å kaste fordi alle bestisene fra RS sier det er stygt. Kan like godt gjøre det skikkelig første gangen..Stilen hennes er jo mildt sagt katastrofe🙈

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Hjelp må hun iallefall ha av noen😂 Det huset hadde ikke komt til å sett ut i måneskinn om hun skulle valgt ut og stylet det selv🤣🤣

• Liker 3
Skrevet
Trueout skrev (2 timer siden):

Håper virkelig hun skaffer seg hjelp til både hage og interiør🙈 Ellers blir den villa'n fort en blanding av Granca, harrybling og danskebåten på speed😂

Hun liker jo tydeligvis flere ting 😅 

Det hun viste av inspo tidligere var jo litt sånn tydelig "jeg har penger og ingen egen personlighet" stil. Velour, gull, stein. Så er hun på en eller annen butikk med Linda og plukker ut mye tre, beige og mer naturelementer som hun liker skikkelig godt. Hun har jo de ganske random småbordene av heltre i leiligheten. Klart, man kan blande stiler, men vet ikke Dubai-maximalisme og nordisk er den beste sammenkoblingen? 😬 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun ikke bare kan kjøpe seg en normal, digg sofa. Det er her jeg faller fullstendig av, for hvorfor MÅ den koste en halv mill liksom? Kanskje ikke det man tilbringer så mye tid i behøver å være et statement møbel. 

Og mens jeg er inne på interiøret. Foliere steinen? 😭 "Jeg har kjøpt meg Porsche, men sort er ikke min greie så jeg lakker den med neglelakk". Enig i at den fremstår litt maskulin og mye, men tror det vil dempe seg med interiøret på plass. 

Ooog (skal gi meg nå), gjøre endringer på badet fordi hun ikke liker det når hun ikke har planer om å bli boende der? Da har du for mye penger ass. Bytte speil, ok, men..? 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
refill skrev (1 minutt siden):

Hun liker jo tydeligvis flere ting 😅 

Det hun viste av inspo tidligere var jo litt sånn tydelig "jeg har penger og ingen egen personlighet" stil. Velour, gull, stein. Så er hun på en eller annen butikk med Linda og plukker ut mye tre, beige og mer naturelementer som hun liker skikkelig godt. Hun har jo de ganske random småbordene av heltre i leiligheten. Klart, man kan blande stiler, men vet ikke Dubai-maximalisme og nordisk er den beste sammenkoblingen? 😬 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun ikke bare kan kjøpe seg en normal, digg sofa. Det er her jeg faller fullstendig av, for hvorfor MÅ den koste en halv mill liksom? Kanskje ikke det man tilbringer så mye tid i behøver å være et statement møbel. 

Og mens jeg er inne på interiøret. Foliere steinen? 😭 "Jeg har kjøpt meg Porsche, men sort er ikke min greie så jeg lakker den med neglelakk". Enig i at den fremstår litt maskulin og mye, men tror det vil dempe seg med interiøret på plass. 

Ooog (skal gi meg nå), gjøre endringer på badet fordi hun ikke liker det når hun ikke har planer om å bli boende der? Da har du for mye penger ass. Bytte speil, ok, men..? 

Er sååå enig i alt du skriver🎯 Dette med sofa er jo et kapittel for seg selv😂 Nå har hu klaga så mye på den hun har i leiligheten fordi den vistnok er grusom å sitte i.. Sa at hun aldri skulle kjøpe en sofa som bare var fin flere ganger. Så drar hun rett ut å ser på ny sofa, og sier til Linda at trenger den å være så god å sitte i da?😂 Hva i himmelens navn skal en med en sofa som er vond å sitte i? En trenger jo ikke velge...Det finnes faktisk sofa'er som er både fine og behagelige🙄

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Trueout skrev (7 timer siden):

Når en har satt seg så lite inn i kjøp av eiendom til 47 mill, at en får tidenes overaskelse om at det har bodd noen der i ett år allerede😆 Hun har hele tiden sagt og trodd at det er et nybygg som ingen har bodd i. Tenk å kjøpe en så dyr eiendom og du har ikke satt deg litt inn i hva du har kjøpt en gang🙈 Skremmende!!

Det samme tenkte jeg🤦‍♀️🤷‍♀️Hvorfor har hun ikke fikset det mest nødvendige,  hun trenger senger+ diverse. Isteden har hun daffet  rundt i nattkjolen. 

Det lyser av henne at hun ikke klarer seg alene ang. avgjørelser, hun virker helt tom i topplokket. 🤷‍♀️🤦‍♀️

Tragisk hele greia.

• Nyttig 7
Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Det samme tenkte jeg🤦‍♀️🤷‍♀️Hvorfor har hun ikke fikset det mest nødvendige,  hun trenger senger+ diverse. Isteden har hun daffet  rundt i nattkjolen. 

Det lyser av henne at hun ikke klarer seg alene ang. avgjørelser, hun virker helt tom i topplokket. 🤷‍♀️🤦‍♀️

Tragisk hele greia.

Ja det skal mildt sagt bli spennende å se hvordan det skal bli for henne å bo alene på 600kvm🙄 Hun har nok tatt seg vann over hodet nå, eller det blir vel mere riktig å si at hun har druknet seg selv😂

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Trueout skrev (4 timer siden):

Ja det er viktig at en får frem at det er det FINESTE og DYRESTE i hele butikken🙈 For henne spiller det ingen rolle om hun ikke liker det selv en gang. Så lenge det er dyrest så er det gull for henne🤡

Screenshot_20260402_212827_Snapchat.jpg

Og kjenner vi hun rett så vasker hun ikke en gang dette før hun legger det på sengen i morgen🫠 Har ikke folk lært at nytt skal vaskes før bruk?! 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (4 timer siden):

Slik går det når man blir venn med megler. Tror terskelen for å skulle konfrontere Linda med dette er høy.

Nå har vel Linda fulgt med snappen til Isabel lenge, og det er ekstremt rart at hun ikke har korrigert Isabel når hun har sagt at det er et nybygg, for det er noe hun har påpekt ofte.

Men Linda fikk vel noen millioner for dette salget, så kynismen trumfer vel. 

Får faktisk litt vondt av Isabel for dette. Dama er alt for naiv😔

Tror ikke det var Linda som hadde denne villaen i porteføljen. Det var en annen selger fra samme firma. Linda skulle være med som støtte.

Men når mann skal kjøpe burde IR vært litt mer forberedt selv.

Her ved dette huskjøpet har det kommet frem at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Hun burde jo hatt med noen som kan byggteknisk (fagmann/kvinne)

Jo mer hun går rundt i villaen tommere i blikket blir hun.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Trueout skrev (1 time siden):

Er sååå enig i alt du skriver🎯 Dette med sofa er jo et kapittel for seg selv😂 Nå har hu klaga så mye på den hun har i leiligheten fordi den vistnok er grusom å sitte i.. Sa at hun aldri skulle kjøpe en sofa som bare var fin flere ganger. Så drar hun rett ut å ser på ny sofa, og sier til Linda at trenger den å være så god å sitte i da?😂 Hva i himmelens navn skal en med en sofa som er vond å sitte i? En trenger jo ikke velge...Det finnes faktisk sofa'er som er både fine og behagelige🙄

Men det virker som om de ikke kan sitte vanlig I en sofa. 

Det jeg har fått med meg av layout'en på boligen,  så kan det virke som om det kommer til å bli vanskelig å møblere.

Skrevet
agent skrev (11 minutter siden):

Tror ikke det var Linda som hadde denne villaen i porteføljen. Det var en annen selger fra samme firma. Linda skulle være med som støtte.

Men når mann skal kjøpe burde IR vært litt mer forberedt selv.

Her ved dette huskjøpet har det kommet frem at hun ikke er den skarpeste kniven i skuffen. Hun burde jo hatt med noen som kan byggteknisk (fagmann/kvinne)

Jo mer hun går rundt i villaen tommere i blikket blir hun.

Linda har jo selv opplyst på sin snap at hun tjener penger på dette. Det var snakk om rundt 1,7 mill (NOK). 

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (6 timer siden):

Husker du Holger dansken😅😂😅

Holder Kanskje mener du vel?🤔😆😆😆

Skrevet
Trueout skrev (18 timer siden):

Enig! Jeg driter i hvem hun dater eller hva som skjedde med nabo'n osv...men det er kynismen og alle løgnene som provoserer meg🙄 Alt skal utnyttes for å tjene penger!

Det er rart å bli så provoser av noe som jo er hele forretningsmodellen - interessen og ‘spenningen’ skal holdes oppe, det er slik de tjener pengene sine. At Isabell er best i klassen av norske influensere  er vel helt klart, og det er merkelig å bli så irritert av det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...