Trueout Skrevet 17 timer siden #31261 Skrevet 17 timer siden Herregud for et gnål det er om den bursdagen hennes hvert eneste år i ørti mnd før...Skulle trodd det var tidenes merkedag🙈 2 9
refill Skrevet 17 timer siden #31262 Skrevet 17 timer siden Sirah skrev (5 minutter siden): De skulle flytte dem fredag tror jeg Leiligheten blir vasket onsdag og muligens torsdag. Så det nå 😂 Får fnatt når folk bare snakker om ting i stedet for å gjøre det. Hun kunne ha booket 30 flyttebyrå på den tiden hun har snakket om det på snap 🫣 Ja ja, jeg er i et mood i dag 😂💀 1 11
Sirah Skrevet 17 timer siden #31263 Skrevet 17 timer siden refill skrev (1 minutt siden): Så det nå 😂 Får fnatt når folk bare snakker om ting i stedet for å gjøre det. Hun kunne ha booket 30 flyttebyrå på den tiden hun har snakket om det på snap 🫣 Ja ja, jeg er i et mood i dag 😂💀 Ja det burde vært booket for lengst. Det er jo ikke sikkert de kan komme på så kort varsel.... 2
Nobetterthanaman Skrevet 17 timer siden #31264 Skrevet 17 timer siden Kan vi seriøst slutte å kalle disse mennene for gjøker her inne🙈 dubaigjøken, rosegjøken.. det er så hinsides teit. 5 1 11
Teflonhjernen Skrevet 17 timer siden #31265 Skrevet 17 timer siden Nobetterthanaman skrev (18 minutter siden): Kan vi seriøst slutte å kalle disse mennene for gjøker her inne🙈 dubaigjøken, rosegjøken.. det er så hinsides teit. Så 100% enig !! 2 4
Teflonhjernen Skrevet 17 timer siden #31266 Skrevet 17 timer siden Trueout skrev (28 minutter siden): Herregud for et gnål det er om den bursdagen hennes hvert eneste år i ørti mnd før...Skulle trodd det var tidenes merkedag🙈 Hva skal hun i år? Får jo se om gubben klarer å levere da, han bør jo ha planlagt dette fra den dagen de møttes og helst før det også. 1 5
Giu Skrevet 16 timer siden #31267 Skrevet 16 timer siden Nobetterthanaman skrev (31 minutter siden): Kan vi seriøst slutte å kalle disse mennene for gjøker her inne🙈 dubaigjøken, rosegjøken.. det er så hinsides teit. Men der er det vi kan si for å skille dem. Ellers så vet vi ikke hvem av de vi snakker om 😅 2
Nobetterthanaman Skrevet 16 timer siden #31268 Skrevet 16 timer siden Giu skrev (Akkurat nå): Men der er det vi kan si for å skille dem. Ellers så vet vi ikke hvem av de vi snakker om 😅 Skjønner hva du mener, men rosemannen, dubaimannen osv funker det og😂 3 3
Margit777 Skrevet 16 timer siden #31269 Skrevet 16 timer siden Carrot skrev (På 26.3.2026 den 9.19): tja, jeg har jo fra flere blitt skuldet for å være "en av Dem" bare fordi jeg ikke henger med mobben og moderatorene ser ut til å syns det er en høyere terskel for slikt som i andre tråder er regelbrudd i for eksempel denne tråden der det er ganske tydelig til tider.. Hadde noen av dem blitt herjet slik med irl som de selv herjer i denne tråden ville de nok ropt høyt om mobbing, hets og annet tror jeg. Noen er mer ivrige til å rapportere i noen tråder enn andre. 2
spirå12 Skrevet 16 timer siden #31270 Skrevet 16 timer siden Nobetterthanaman skrev (54 minutter siden): Kan vi seriøst slutte å kalle disse mennene for gjøker her inne🙈 dubaigjøken, rosegjøken.. det er så hinsides teit. Halleluja ! Dama er voksen ! Helt utrolig fordummende å holde på med disse kallenavnene ! 3 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #31271 Skrevet 16 timer siden Maia92 skrev (2 timer siden): Europagjøken flydde henne til et land(muligens Ibiza?), og brukte henne noen dager og kontaktet henne aldri igjen, og ho var litt deppa og et spørsmålstegn pga det, men la oss være ærlige, kle seg sånn og bli flydd over av en riking for å feste og ligge, hva forventer du? en giftering? Stemmer det!😀 1
agent Skrevet 16 timer siden #31272 Skrevet 16 timer siden Nobetterthanaman skrev (1 time siden): Kan vi seriøst slutte å kalle disse mennene for gjøker her inne🙈 dubaigjøken, rosegjøken.. det er så hinsides teit. Jeg kaller en for Rosenkålen, bare for forandringens skyld🥳🫣🥳 4 2
agent Skrevet 16 timer siden #31273 Skrevet 16 timer siden Har hun flyktet fra utrygge Dubai ennå ? 1
Trixie99 Skrevet 15 timer siden #31274 Skrevet 15 timer siden (endret) agent skrev (19 minutter siden): Har hun flyktet fra utrygge Dubai ennå ? Hun flytter på fredag, reiser på lørdag! Endret 15 timer siden av Trixie99 1 1
Heike m72 Skrevet 15 timer siden #31275 Skrevet 15 timer siden (endret) refill skrev (2 timer siden): Hun er fantastisk flink til å ikke få ting gjort. Joda, hun har hatt flere jobbmøter - og jeg har skippet forbi 20 snaps sikkert - men hun bor jo et sted hvor man tydeligvis kan få unnagjort alt til alle døgnets tider. Nå vet hun ikke når hun skal hjem igjen. Hun har leiligheten ut april? Få nå flyttet de tingene du har over i den jeeevla villaen før du drar og bestill den forbaska Hästen (?) sengen, de kan sikkert ha den på lager når den koster en hånd og tre tær. Hun kommer til å sitte et eller annet sted i Europa om en måned og hyle over hva hun skal gjøre fordi tingene hennes er i leiligheten. Get shit done! Beklager om hun har tatt noen valg i dag jeg har scrollet forbi men faen eller da 😂 --- Jada, jeg så de siste snapene nå 😅 står fremdeles for at hun er treg dog 😅 Hun betaler jo noen for å pakke ned og flytte alt uten at hun trenger å gjøre noe selv. Hun snakker også alltid om alt hun skal gjøre og hvor hun skal dra osv uten at det skjer. Hun har hatt samme ranten om hvor hun skal i sommer (Paris, London, Sør-Frankrike, Ibiza, Mykonos, Lake Como osv…..) og akkurat samme ranten hadde hun i fjor, men det blir nok bare med praten som vanlig 🙈 Endret 15 timer siden av Heike m72 7 4
Tenkeselv Skrevet 15 timer siden #31276 Skrevet 15 timer siden Veldig "finurlig" dette "fenomenet Shehed" som absolutt aldri tenker på hva hun skriver eller poster 🙊🙈 Isabel sier alltid at "man kan ikke blokkere noen når man er offentlig profil, man kan bare blokkere fra å sende melding" 🙄🙄 Jeg kjenner flere som ble blokkert av Isabel etter dette med denne Alternativ Jul greia, men Isabel sier selvsagt fremdeles at hun ikke har blokkert noen. Det er så mye løgn fra den familien der at jeg kan ikke forstå de som velger å følge disse på fast basis. Ja engasjement betyr mest, men følgertall betyr også mye. Takk Shehed for at du nok en en gang tråkket i salaten å veldig klart indirekte sier at din søster lyver når hun påstår at "det ikke kan blokkeres" 😅🙈. Hun er jo like offentlig som alle de andre søsknene ?? IUff det er så "dumt" når slikt skjer 🙄🙈 Fikk også med meg at hun liksom kjeftet på Shehed pga dårlig content, hva med de andre to yndlingene ? Er hele den den tanken om å bli Norges svar på The Kardashians noe som brenner under Isabel sine føtter ? 3
Trueout Skrevet 15 timer siden #31277 Skrevet 15 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Hva skal hun i år? Får jo se om gubben klarer å levere da, han bør jo ha planlagt dette fra den dagen de møttes og helst før det også. Har ikke peiling😂 Ingen kan leve opp til de urealistiske forventningene hennes. Husker i fjor når nabo'n ikke kunne droppe jobb og alle sine planer for å bli med henne til Maldivene. Satt å sippa som et lite barn🙈 Var ikke nok for henne at han adopterte en Delfin i hennes navn osv osv....men vi må jo for guds skyldikke glemme at hun liker de SMÅ tingene i livet som hun sier selv🤡 5 3
Trueout Skrevet 15 timer siden #31278 Skrevet 15 timer siden Tenkeselv skrev (9 minutter siden): Veldig "finurlig" dette "fenomenet Shehed" som absolutt aldri tenker på hva hun skriver eller poster 🙊🙈 Isabel sier alltid at "man kan ikke blokkere noen når man er offentlig profil, man kan bare blokkere fra å sende melding" 🙄🙄 Jeg kjenner flere som ble blokkert av Isabel etter dette med denne Alternativ Jul greia, men Isabel sier selvsagt fremdeles at hun ikke har blokkert noen. Det er så mye løgn fra den familien der at jeg kan ikke forstå de som velger å følge disse på fast basis. Ja engasjement betyr mest, men følgertall betyr også mye. Takk Shehed for at du nok en en gang tråkket i salaten å veldig klart indirekte sier at din søster lyver når hun påstår at "det ikke kan blokkeres" 😅🙈. Hun er jo like offentlig som alle de andre søsknene ?? IUff det er så "dumt" når slikt skjer 🙄🙈 Fikk også med meg at hun liksom kjeftet på Shehed pga dårlig content, hva med de andre to yndlingene ? Er hele den den tanken om å bli Norges svar på The Kardashians noe som brenner under Isabel sine føtter ? Shehed er en direkte usmakelig person! Greier ikke stemmen hennes en gang🤮 5 1 5
Trixie99 Skrevet 15 timer siden #31279 Skrevet 15 timer siden Heike m72 skrev (25 minutter siden): Hun betaler jo noen for å pakke ned og flytte alt uten at hun trenger å gjøre noe selv. Hun snakker også alltid om alt hun skal gjøre og hvor hun skal dra osv uten at det skjer. Hun har hatt samme ranten om hvor hun skal i sommer (Paris, London, Sør-Frankrike, Ibiza, Mykonos, Lake Como osv…..) og akkurat samme ranten hadde hun i fjor, men det blir nok bare med praten som vanlig 🙈 Jeg tror du mente å si «south of France» 🥴😆 6 1
Justlooking Skrevet 14 timer siden #31280 Skrevet 14 timer siden Synes det virker som det er utrolig dårlig kvalitet på byggene i Dubai … Det går sikkert fort og gæli … En ting er en leilighet til kanskje 5 mill, selv om det er ille nok. Men et hus til 47 mill med de feilene som har blitt vist her, det er jo virkelig skremmende? 4 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå