vilas Skrevet i går, 10:32 #31241 Skrevet i går, 10:32 Ellenn skrev (21 minutter siden): Jeg synes vel ikke det er noe bedre å skryte av at du vet hvordan du skal utnytte skattesystemet så du ikke bidrar til samfunnet, samtidig som du nyter alle godene i det samme samfunnet. Det står vel utnytte skattesystemet innenfor lovverket i Norge ! 1
twitwi Skrevet i går, 10:38 #31242 Skrevet i går, 10:38 Ellenn skrev (23 minutter siden): Jeg synes vel ikke det er noe bedre å skryte av at du vet hvordan du skal utnytte skattesystemet så du ikke bidrar til samfunnet, samtidig som du nyter alle godene i det samme samfunnet. Tro meg jeg bidrar.. Mer enn de fleste. Sørger blant annet for at folk har tak over hodene sine og en jobb og gå til! Hvis du hadde vist hvorfor vi som driver med bolig kan betale null i skatt hadde du ikke sagt det du sier nå.. Det er fratrekk for utgifter som man har, er akkurat samme som når man driver et AS, hvilket jeg også gjør. Takk som ikke spør. Jeg bidrar mye mer enn deg og andre med tanke på alle tjenester jeg kjøper, alt materiell jeg kjøper, folk jeg betaler for arbeid de gjør osv, som er med å gi penger i den samme STATSkassen som skatt. Skulle bare mangle at man ikke fikk skrive det av og slippe å betale enda mer skatt oppå der igjen. 1 1 1
twitwi Skrevet i går, 10:39 #31243 Skrevet i går, 10:39 vilas skrev (5 minutter siden): Det står vel utnytte skattesystemet innenfor lovverket i Norge ! Det sto nettopp det. Spille innenfor regelverket som vi har! 1
Nobetterthanaman Skrevet i går, 11:02 #31244 Skrevet i går, 11:02 vilas skrev (11 minutter siden): Så flott at du skriver dette. Vi nordmenn vet jo alle, at d finnes styrtrike mennesker i Norge. Men de sitter IKKE på sos.media og skryter. Vi ser bare ved dier innimellom i media.Det er dette som provoserer meg mest med Isabel Raad og hele hennes familie. De som faktisk er rike har som regel null behov for å flashe dette for hele verden. Isabel tror jeg kun er rik i penger, så det er veldig viktig for henne å vise verden hvor mye penger hun har. Hun kan jo f.eks ikke kjøpe seg designerklær hvis logoen ikke skriker. Hun prøvde en genser hun syntes satt fint på en gang, men kjøpte den ikke fordi det ikke var logo som syntes på den. Hva sier det om henne? Hun leker humble, og manipulerer alle til å tro at hun selv føler hun er som alle andre, og ikke minst at hun fortsatt er «lille Shirog». Pengebruken og viktigheten med å vise dette, sier noe helt annet. Hadde hun vært humble og empatisk som hun påstår, så hadde det ikke vært et must med en styrtrik kjæreste. Da hadde hun bare delt på rikdommen sin og satt de viktigste egenskapene hos et menneske først. Men igjen, karen må være styrtrik fra før for å kunne leve lyx lyx lyx å ha noe å flashe. Hun er alt annet enn jordnær og «vanlig». Så jeg icker inni meg hver gang hun later som om hun er som alle andre og nevner «lille Shirog». At hun velger å dele at hun «eksploderer på dass», eller at hu har en snabelbag, eller når hun bretter ut om alle «snabelsafarier» er noe hun gjør for å gi inntektskilden sin en følelse av at hun er som dem. 3 1 16
Sol 75 Skrevet i går, 11:10 #31245 Skrevet i går, 11:10 vilas skrev (14 timer siden): Nå skal jo Linda reise bort også. Hun reiser til Madrid så snart d er mulig iflg hennes snap ikveld. Har ikke hørt hele snappen hennes,men jeg tenker, nå har hun fått sin kommisjonsutbetalingen el er sikret den, så da kan hun reise. D hadde hun ikke noe ønske/ planer om FØR ( d var jo sååå trygt i Dubai 🤔🙃 transaksjonen til I var i box. Hun har pakket Europa koffert som hun kaller det. Og planlegger nå ny feriebolig , var d Sicilia ?? Og I skal også pakke koffert klar når hun har vasket rent alle klærne og fått tørket d som var skittent. For en gjeng. Er nok en grunn til at de begge pakker europakofferten ….kan det ha med at de begge har utlevert litt for mye negativt om huset/ villaen til Isabel mon tro…eller at det rett og slett er ikke så trygt de begge påstår i some🤣 3 3
Sol 75 Skrevet i går, 11:12 #31246 Skrevet i går, 11:12 Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden): As many as 70 Britons have been locked up in the United Arab Emirates for taking photos and videos of drone and missile attacks, The Mail on Sunday can reveal. Tourists, expats and cabin crew have been detained in overcrowded police cells and prisons – and in some cases denied sleep, food and medicine – as they fall foul of draconian laws that purport to protect 'national security and stability'. Ikke rart de er så redde for å snakke negativt om sitt elskede Dubai… 🙄 Risiko: 10 års fengsel😎🥳 🎯 er jo så trygt i Dubai…sa de 2 5
Realista Skrevet i går, 11:51 #31247 Skrevet i går, 11:51 Sol 75 skrev (39 minutter siden): Er nok en grunn til at de begge pakker europakofferten ….kan det ha med at de begge har utlevert litt for mye negativt om huset/ villaen til Isabel mon tro…eller at det rett og slett er ikke så trygt de begge påstår i some🤣 Linda drar vel på en bursdagstur som ble bestilt i januar da, og Isabel har vel varslet om at hun skal dra siden før hun kom til Dubai? 1
Sølvpilen Skrevet i går, 13:11 #31248 Skrevet i går, 13:11 Realista skrev (1 time siden): Linda drar vel på en bursdagstur som ble bestilt i januar da, og Isabel har vel varslet om at hun skal dra siden før hun kom til Dubai? Linda har bursdag senere i april og har planglagt en bursdagsfeiring i anledning 40 års dagen hennes. Hun har valgt å reise tidligere enn egentlig planlagt. Isabel har akkurat bestemt seg for å reise fra Dubai. Egentilig ville hun feire bursdagen sin i Dubai, men i dag har hun bestemt seg forå reise til Europa på ubestemt tid. 1 3
Ellenn Skrevet i går, 14:24 #31249 Skrevet i går, 14:24 Sølvpilen skrev (1 time siden): Linda har bursdag senere i april og har planglagt en bursdagsfeiring i anledning 40 års dagen hennes. Hun har valgt å reise tidligere enn egentlig planlagt. Isabel har akkurat bestemt seg for å reise fra Dubai. Egentilig ville hun feire bursdagen sin i Dubai, men i dag har hun bestemt seg forå reise til Europa på ubestemt tid. De har vel hele tiden sagt at de følger med på situasjonen, og drar om det føles utrygt, og det høres jo fornuftig ut. 2 2
Heike m72 Skrevet 22 timer siden #31250 Skrevet 22 timer siden Sølvpilen skrev (4 timer siden): Linda har bursdag senere i april og har planglagt en bursdagsfeiring i anledning 40 års dagen hennes. Hun har valgt å reise tidligere enn egentlig planlagt. Isabel har akkurat bestemt seg for å reise fra Dubai. Egentilig ville hun feire bursdagen sin i Dubai, men i dag har hun bestemt seg forå reise til Europa på ubestemt tid. Det er vel kanskje ikke så rart siden det er en viss frist som går ut snart og ingen vet hvordan det vil bli i Midt-Østen om de ikke blir enige. Like greit å forsvinne før i tilfelle det braker løs vel. Det er vel ikke så rart? 1
Alauda Skrevet 22 timer siden #31251 Skrevet 22 timer siden Hun tror fullt og helt på propagandaen fra mydighetene i UAE, om at all annen nyhetsformidling enn den offisielle er fake news. Andre nyheter er så vidt jeg forstod også straffbare å formidle. Ytringsfriheten har ikke så gode kår i UAE, men det synes visst Isabel er helt ok. 10
Giu Skrevet 21 timer siden #31252 Skrevet 21 timer siden Haha. Isabell sier hun kler seg mer Clay for å ikke se ut som en h.. men når hun var sammen med europagjøken så brukte hun bare mer korte å utringninger og tettsittende klær. Også ble hun så fornærmet når en mann som var ute med dem for noen år siden, om hun jobbet som prostituert. Hun ble forbanna. Men man kan jo helt klart skjønne han 2 7
Maia92 Skrevet 21 timer siden #31253 Skrevet 21 timer siden Giu skrev (6 minutter siden): Haha. Isabell sier hun kler seg mer Clay for å ikke se ut som en h.. men når hun var sammen med europagjøken så brukte hun bare mer korte å utringninger og tettsittende klær. Også ble hun så fornærmet når en mann som var ute med dem for noen år siden, om hun jobbet som prostituert. Hun ble forbanna. Men man kan jo helt klart skjønne han Europagjøken flydde henne til et land(muligens Ibiza?), og brukte henne noen dager og kontaktet henne aldri igjen, og ho var litt deppa og et spørsmålstegn pga det, men la oss være ærlige, kle seg sånn og bli flydd over av en riking for å feste og ligge, hva forventer du? en giftering? 1 7
Giu Skrevet 21 timer siden #31254 Skrevet 21 timer siden Maia92 skrev (7 minutter siden): Europagjøken flydde henne til et land(muligens Ibiza?), og brukte henne noen dager og kontaktet henne aldri igjen, og ho var litt deppa og et spørsmålstegn pga det, men la oss være ærlige, kle seg sånn og bli flydd over av en riking for å feste og ligge, hva forventer du? en giftering? Nei. Da var det nok dubaigjøken, han som var etter Europagjøken
Maia92 Skrevet 20 timer siden #31255 Skrevet 20 timer siden Giu skrev (21 minutter siden): Nei. Da var det nok dubaigjøken, han som var etter Europagjøken Nei Dubaigjøken datet hun i tre mnd når hun fortsatt bodde i Norge og ikke startet med snap enda. Europagjøken hadde hun chattet med av å på i noen år. 1 2
Giu Skrevet 20 timer siden #31256 Skrevet 20 timer siden Maia92 skrev (6 minutter siden): Nei Dubaigjøken datet hun i tre mnd når hun fortsatt bodde i Norge og ikke startet med snap enda. Europagjøken hadde hun chattet med av å på i noen år. Okei. Husker ikke hvilken det var, men det var hvertfall han som hun fant ut at han var gjift, men bodde fra hverandre.
Sirah Skrevet 20 timer siden #31257 Skrevet 20 timer siden Giu skrev (Akkurat nå): Okei. Husker ikke hvilken det var, men det var hvertfall han som hun fant ut at han var gjift, men bodde fra hverandre. Maldiviegjøken 🙃 1
Classy Skrevet 20 timer siden #31258 Skrevet 20 timer siden Giu skrev (6 minutter siden): Okei. Husker ikke hvilken det var, men det var hvertfall han som hun fant ut at han var gjift, men bodde fra hverandre. LunsjGjøken🙄 1
refill Skrevet 20 timer siden #31259 Skrevet 20 timer siden (endret) Hun er fantastisk flink til å ikke få ting gjort. Joda, hun har hatt flere jobbmøter - og jeg har skippet forbi 20 snaps sikkert - men hun bor jo et sted hvor man tydeligvis kan få unnagjort alt til alle døgnets tider. Nå vet hun ikke når hun skal hjem igjen. Hun har leiligheten ut april? Få nå flyttet de tingene du har over i den jeeevla villaen før du drar og bestill den forbaska Hästen (?) sengen, de kan sikkert ha den på lager når den koster en hånd og tre tær. Hun kommer til å sitte et eller annet sted i Europa om en måned og hyle over hva hun skal gjøre fordi tingene hennes er i leiligheten. Get shit done! Beklager om hun har tatt noen valg i dag jeg har scrollet forbi men faen eller da 😂 --- Jada, jeg så de siste snapene nå 😅 står fremdeles for at hun er treg dog 😅 Endret 20 timer siden av refill 2 2 6
Sirah Skrevet 20 timer siden #31260 Skrevet 20 timer siden refill skrev (8 minutter siden): Hun er fantastisk flink til å ikke få ting gjort. Joda, hun har hatt flere jobbmøter - og jeg har skippet forbi 20 snaps sikkert - men hun bor jo et sted hvor man tydeligvis kan få unnagjort alt til alle døgnets tider. Nå vet hun ikke når hun skal hjem igjen. Hun har leiligheten ut april? Få nå flyttet de tingene du har over i den jeeevla villaen før du drar og bestill den forbaska Hästen (?) sengen, de kan sikkert ha den på lager når den koster en hånd og tre tær. Hun kommer til å sitte et eller annet sted i Europa om en måned og hyle over hva hun skal gjøre fordi tingene hennes er i leiligheten. Get shit done! Beklager om hun har tatt noen valg i dag jeg har scrollet forbi men faen eller da 😂 De skulle flytte dem fredag tror jeg Leiligheten blir vasket onsdag og muligens torsdag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå