Sol 75 Skrevet 21 timer siden #31221 Skrevet 21 timer siden Janmar skrev (13 minutter siden): Ikke vært her så lenge. Bare lurte på om hu har bekreftet det? Isabel har ikke bekreftet det selv men vi får vente til serien med familien Raad kommer😅 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #31222 Skrevet 21 timer siden (endret) Kom over en nyhetssending der 70 briter er arrestert for å ha tatt bilder av droner eller missiler…. Dubai gjør alt de kan for å opprettholde fasaden om ett trygt Dubai…🙄🚩Man blir ikke bare arrestert for å poste på sosiale medier - men kun for å ha bilder på tlf. Politiet kan da ta beslag i telefon og arrestere deg for «cyber crime» Endret 21 timer siden av Tuppenoglillemor12 3 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 21 timer siden #31223 Skrevet 21 timer siden (endret) As many as 70 Britons have been locked up in the United Arab Emirates for taking photos and videos of drone and missile attacks, The Mail on Sunday can reveal. Tourists, expats and cabin crew have been detained in overcrowded police cells and prisons – and in some cases denied sleep, food and medicine – as they fall foul of draconian laws that purport to protect 'national security and stability'. Ikke rart de er så redde for å snakke negativt om sitt elskede Dubai… 🙄 Risiko: 10 års fengsel😎🥳 Endret 21 timer siden av Tuppenoglillemor12 2 11
Justlooking Skrevet 21 timer siden #31224 Skrevet 21 timer siden Hei, jeg følger ikke Isabel siden bloggen. Aner ikke hva snappen henne er? Men så alle feilene på 47 millioner villaen her inne. Det var ganske skremmende ….Altså er det mulig å gi så mye for noe som lekker i taket bl.a? Skjønner ikke … 4
Trueout Skrevet 16 timer siden #31225 Skrevet 16 timer siden Tillia skrev (7 timer siden): Med alle de pengene, skjønner ikke hvorfor hun ikke kjøper en fantastisk villa i Norge / Oslo? bo i et land som er krigsherjet, stoooore vinduer i ethvert rom, er det ikke det man skal unngå når det er krig? Da må det skattes vettu😂 5 3
RoffeHarry Skrevet 15 timer siden #31226 Skrevet 15 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden): As many as 70 Britons have been locked up in the United Arab Emirates for taking photos and videos of drone and missile attacks, The Mail on Sunday can reveal. Tourists, expats and cabin crew have been detained in overcrowded police cells and prisons – and in some cases denied sleep, food and medicine – as they fall foul of draconian laws that purport to protect 'national security and stability'. Ikke rart de er så redde for å snakke negativt om sitt elskede Dubai… 🙄 Risiko: 10 års fengsel😎🥳 Ja. Jeg har bekjente som jobber der. De har blitt paranoide. I starten av krigen fikk jeg tilsendt videoklipp hvor de hadde filmet droner/missiler som ble skutt ned over himmelen. Nå har de sluttet helt å sende privat, og samtidig bedt meg om å slette videoer jeg har fått. De er redde de skal spres og spores tilbake til dem. Blir de tatt er det såpass brutalt at de blir straffet, deportert og mister jobben sin der. Myndighetene i UAE og Dubai gjør nå ALT for å unngå negativ omtale skal spres om dem. Fordi det påvirker turismen og potensielle investorer som tenker å satse der. Det er heftig det som skjer der nå. UAE har feks kastet 2500 iranske studenter ut av landet. Mange Iranske skoler og utdanningsinstitusjoner stengt ned. Iranian hospital i Jumeirha i Dubai er også stengt ned. Et større sykehus med nesten 1000 ansatte. 1 12
twitwi Skrevet 14 timer siden #31227 Skrevet 14 timer siden RoffeHarry skrev (1 time siden): Ja. Jeg har bekjente som jobber der. De har blitt paranoide. I starten av krigen fikk jeg tilsendt videoklipp hvor de hadde filmet droner/missiler som ble skutt ned over himmelen. Nå har de sluttet helt å sende privat, og samtidig bedt meg om å slette videoer jeg har fått. De er redde de skal spres og spores tilbake til dem. Blir de tatt er det såpass brutalt at de blir straffet, deportert og mister jobben sin der. Myndighetene i UAE og Dubai gjør nå ALT for å unngå negativ omtale skal spres om dem. Fordi det påvirker turismen og potensielle investorer som tenker å satse der. Det er heftig det som skjer der nå. UAE har feks kastet 2500 iranske studenter ut av landet. Mange Iranske skoler og utdanningsinstitusjoner stengt ned. Iranian hospital i Jumeirha i Dubai er også stengt ned. Et større sykehus med nesten 1000 ansatte. Sykt at folk reier ditt frivillig nå, og sykt at IR er med på å spre propaganda. Greit nok at de er livredde for å si noe negativt fordi, konsekvenser. Men hva med å bare ikke si noen ting? Ikke si at det er så trygt, bare ikke snakk om det i det hele tatt. Av og til sier stillhet mer enn 1000 ord.. Hvis de liksom føler seg så trygg, alle skjønner jo hvorfor de (Linda og IR) nå plutselig skal dra i hui og hast igjen,.. i håp om å gjemme seg bak "reise" planer frem til de tror det roer seg. Hva skjer hvis luftvernet til Dubai går duken. Kunne vært noe om den staten bare poofh 4 7
agent Skrevet 13 timer siden #31228 Skrevet 13 timer siden (endret) twitwi skrev (38 minutter siden): Sykt at folk reier ditt frivillig nå, og sykt at IR er med på å spre propaganda. Greit nok at de er livredde for å si noe negativt fordi, konsekvenser. Men hva med å bare ikke si noen ting? Ikke si at det er så trygt, bare ikke snakk om det i det hele tatt. Av og til sier stillhet mer enn 1000 ord.. Hvis de liksom føler seg så trygg, alle skjønner jo hvorfor de (Linda og IR) nå plutselig skal dra i hui og hast igjen,.. i håp om å gjemme seg bak "reise" planer frem til de tror det roer seg. Hva skjer hvis luftvernet til Dubai går duken. Kunne vært noe om den staten bare poofh Hvorfor ikke kalle spade for en spade 🤷♀️ Midtøsten er en krigssone Europa bag= flykt bag ,det er ikke trygt i UAE pga.av krigen. Situasjonen = krigssone Varsel= UAE blir angrepet Midtøsten kommer aldri til å være trygt, Så lenge Israel har grønt lys til å angripe andre land, med støtte fra USA. Endret 13 timer siden av agent 1 10
Kønn Skrevet 13 timer siden #31229 Skrevet 13 timer siden agent skrev (10 minutter siden): Hvorfor ikke kalle spade for en spade 🤷♀️ Midtøsten er en krigssone Europa bag= flykt bag ,det er ikke trygt i UAE pga.av krigen. Situasjonen = krigssone Varsel= UAE blir angrepet Midtøsten kommer aldri til å være trygt, Så lenge Israel har grønt lys til å angripe andre land, med støtte fra USA. Israel blir angrepet fra alle kanter. From The river to The sea….. Det betyr å utslette Israel. Alle disse proxyene blir støttet fra Iran. Iran bruker sin økonomi til å drive terror og lage atomvåpen. Det er en fare for hele verden. På to dager slaktet regimet i Iran 32k mennesker. De gikk inn på sykehus å drepte og voldtok. Dette i følge Stortingspresidenten som er etnisk iraner. Det neste er at UAE blir med i krigen. Tror det er derfor de pakker ‘europabaggen’. 5
agent Skrevet 12 timer siden #31230 Skrevet 12 timer siden (endret) Kønn skrev (24 minutter siden): Israel blir angrepet fra alle kanter. From The river to The sea….. Det betyr å utslette Israel. Alle disse proxyene blir støttet fra Iran. Iran bruker sin økonomi til å drive terror og lage atomvåpen. Det er en fare for hele verden. På to dager slaktet regimet i Iran 32k mennesker. De gikk inn på sykehus å drepte og voldtok. Dette i følge Stortingspresidenten som er etnisk iraner. Det neste er at UAE blir med i krigen. Tror det er derfor de pakker ‘europabaggen’. De angriper alle naboene sine også, med lov og støtte fra USA. De vil også ta over hele Midtøsten, det er bare å se til Gaza. Nå har de begynt med Libanon. Det som skjer og har skjedd i Iran og regimet er ikke bra i hele tatt. Det kan ikke forsvares . Endret 12 timer siden av agent 1 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #31231 Skrevet 12 timer siden Europabagen = Fluktbagen😅 Spot on ja! 2 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #31232 Skrevet 12 timer siden (endret) agent skrev (1 time siden): Hvorfor ikke kalle spade for en spade 🤷♀️ Midtøsten er en krigssone Europa bag= flykt bag ,det er ikke trygt i UAE pga.av krigen. Situasjonen = krigssone Varsel= UAE blir angrepet Midtøsten kommer aldri til å være trygt, Så lenge Israel har grønt lys til å angripe andre land, med støtte fra USA. Er ufattelig hvordan de er presset til å ikke kunne si det som det er.. men 0 skatt er viktigere en integritet og alt tydeligvis! Det føles som de selger sjela til djevel’n….💰 Endret 12 timer siden av Tuppenoglillemor12 5 3 5
Sirah Skrevet 11 timer siden #31233 Skrevet 11 timer siden agent skrev (1 time siden): De angriper alle naboene sine også, med lov og støtte fra USA. De vil også ta over hele Midtøsten. Det som skjer og har skjedd i Iran og regimet er ikke bra i hele tatt. Det kan ikke forsvares . Hele den krigen er jo et helvetes shitshow.... Fatter ikke at noen drar dit frivillig nå. Virker jo som om det bare er å få bombet mest mulig og at det ikke er så farlig hvem de treffer. Så ja, som du skrev i et annet innlegg: La oss kalle en spade for en spade. 1 1
Tears in heaven Skrevet 11 timer siden #31234 Skrevet 11 timer siden Hadde aldri kjøpt noe så dyrt som den villaen,Den er ikke solid bygd.Hadde ikke følt meg trygg i det heletatt. Og i tillegg så hadde jeg ikke kjøpt noe i Dubai,alt for urolig ved tanke på krig. 1 1 5
twitwi Skrevet 10 timer siden #31235 Skrevet 10 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Er ufattelig hvordan de er presset til å ikke kunne si det som det er.. men 0 skatt er viktigere en integritet og alt tydeligvis! Det føles som de selger sjela til djevel’n….💰 Men er vi overrasket? Har det noen sinne kommet et sant ord ut av en betalt påvirker? Fake ass, fake tits, fake alt. 2 9
twitwi Skrevet 10 timer siden #31236 Skrevet 10 timer siden Tears in heaven skrev (50 minutter siden): Hadde aldri kjøpt noe så dyrt som den villaen,Den er ikke solid bygd.Hadde ikke følt meg trygg i det heletatt. Og i tillegg så hadde jeg ikke kjøpt noe i Dubai,alt for urolig ved tanke på krig. La ho sitte der i papp huset sitt og tro hun har investert 47 MILLIONERNORSKEKROOOOONER på en smart måte. For så vidt så er det litt morsomt at hun tror 47 mill for et hus er noe å skryte av. Orker ikke. Vi er mange her i Norge som eier boligER for mye mer enn det. Ikke selger vi sjela vår på some og ikke betaler vi så veldig mye skatt heller. Ja til og med 0 kr, for det går faktisk i Norge også. Hvis man bare vet hvordan å utnytte skattesystemet og reglene som er her, fult lovlig.. 2 3
Kønn Skrevet 10 timer siden #31237 Skrevet 10 timer siden agent skrev (2 timer siden): De angriper alle naboene sine også, med lov og støtte fra USA. De vil også ta over hele Midtøsten, det er bare å se til Gaza. Nå har de begynt med Libanon. Det som skjer og har skjedd i Iran og regimet er ikke bra i hele tatt. Det kan ikke forsvares . Situasjonen der er nok litt mer komplisert enn som så. Iran støtter terrororganisasjonen Hizbollah i Libanon som sender og har sendt missiler mot Israel i årevis. Libanon blir kritisert for å ikke avvæpne de. Men dette er en tråd om IR så jeg lar politikken bli med dette. 2
agent Skrevet 10 timer siden #31238 Skrevet 10 timer siden Kønn skrev (3 minutter siden): Situasjonen der er nok litt mer komplisert enn som så. Iran støtter terrororganisasjonen Hizbollah i Libanon som sender og har sendt missiler mot Israel i årevis. Libanon blir kritisert for å ikke avvæpne de. Men dette er en tråd om IR så jeg lar politikken bli med dette. Enig 👍 2
Ellenn Skrevet 10 timer siden #31239 Skrevet 10 timer siden twitwi skrev (26 minutter siden): La ho sitte der i papp huset sitt og tro hun har investert 47 MILLIONERNORSKEKROOOOONER på en smart måte. For så vidt så er det litt morsomt at hun tror 47 mill for et hus er noe å skryte av. Orker ikke. Vi er mange her i Norge som eier boligER for mye mer enn det. Ikke selger vi sjela vår på some og ikke betaler vi så veldig mye skatt heller. Ja til og med 0 kr, for det går faktisk i Norge også. Hvis man bare vet hvordan å utnytte skattesystemet og reglene som er her, fult lovlig.. Jeg synes vel ikke det er noe bedre å skryte av at du vet hvordan du skal utnytte skattesystemet så du ikke bidrar til samfunnet, samtidig som du nyter alle godene i det samme samfunnet. 5 1 7
vilas Skrevet 9 timer siden #31240 Skrevet 9 timer siden twitwi skrev (45 minutter siden): La ho sitte der i papp huset sitt og tro hun har investert 47 MILLIONERNORSKEKROOOOONER på en smart måte. For så vidt så er det litt morsomt at hun tror 47 mill for et hus er noe å skryte av. Orker ikke. Vi er mange her i Norge som eier boligER for mye mer enn det. Ikke selger vi sjela vår på some og ikke betaler vi så veldig mye skatt heller. Ja til og med 0 kr, for det går faktisk i Norge også. Hvis man bare vet hvordan å utnytte skattesystemet og reglene som er her, fult lovlig.. Så flott at du skriver dette. Vi nordmenn vet jo alle, at d finnes styrtrike mennesker i Norge. Men de sitter IKKE på sos.media og skryter. Vi ser bare ved dier innimellom i media.Det er dette som provoserer meg mest med Isabel Raad og hele hennes familie. 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå