lotti__s Skrevet 11 timer siden #31161 Skrevet 11 timer siden Trueout skrev (22 minutter siden): Herregud for et "shitshow"🙄 FLAUT 4
vilas Skrevet 11 timer siden #31162 Skrevet 11 timer siden (endret) RoffeHarry skrev (3 timer siden): Ja det er må taes grundig før man flytter inn. Ville ikke ha begynt å flytte inn dyre designermøbler og annen high end interiør før huset er tett, ventilasjon 100% og eventuelle soppskader grundig rengjort. En ting er det økonomiske (kanskje boligkjøper ikke bryr seg - har nok penger), men like kjedelig er det når man har slått seg til ro og skapt seg et hjem, og så renner vannet inn over alt ved neste regnskur, man kanskje får hodepine av dårlig inneklima eller avløp går tett. En annen ting er det å ikke la boligselger slippe billig unna med kjeltringstreker. Og de finnes det mange av i Dubai.. Alt er jo bygget opp i en ørken. Og iflg Linda så klarer ikke ørkenen å drenere på bort vann osv ....og avløp " det har de glemt" i Dubai. Og det er kjent problematikk. Det brukes biler med slanger/ oppsamlings tank når de skal reparere overflod av vann. Endret 11 timer siden av vilas 1
smiiiley Skrevet 11 timer siden #31163 Skrevet 11 timer siden (endret) vilas skrev (23 minutter siden): Jo frøken Raad, du har jo lånt penger, sikkert nærmere 25/30 mill, så da har du klart å finansiere det. Hva skjer når/ hvis snap chat slutter å betale/ el reduserer betalingen. Klarer du da å forsvare lånene dine i de neste 25/30 årene? Jeg tror planen er å betale ned lånet nokså fort. Tror ikke det er langsiktig lån. Men mulig jeg husker feil. Endret 11 timer siden av smiiiley Skriveleif 1
Trixie99 Skrevet 11 timer siden #31164 Skrevet 11 timer siden smiiiley skrev (5 minutter siden): Jeg tror planen er å betale ned lånet nokså fort. Tror ikke det er langsiktig lån. Men mulig jeg husker feil. Ja, med hennes snap inntekt på minst et par mill i mnd så trenger hun ikke bruke 25 -30 år på nedbetaling som oss dødelige 😆 1
vilas Skrevet 11 timer siden #31165 Skrevet 11 timer siden Giu skrev (11 minutter siden): Hun har nok hverfall betalt halvparten selv. Å hun tjener jo 4 mill i måneden minst. så hun har nok god råd å betale det uten å måtte bekymre seg så mye Ja hun har spyttet inn ca 19 mill selv iflg en tlf samtale med sin mor da hun hadde kjøpt. Hvor har du d fra at hun tjener 4 mill i mnd? Selv har hun sagt 2 mill - minus og pluss.... Og hvorfor tror du hun reklamerer for egne merker døgnet rundt nå ? Kan d være at følgere begynner å gjennomskue henne nå ? Vi er jo dumme vi som ser på hennes snapper da. Det er vel vi som betaler for villakjøpet hennes. 6
RoffeHarry Skrevet 11 timer siden #31166 Skrevet 11 timer siden Selv om man kan falle for skadefryd, så liker jeg ikke at folk blir lurt opp i stry. Enten om det gjelder fattige eller rike. Her virker det som influenseren har blitt grundig lurt til å kjøpe en overpriset villa fulle av mangler. Og megleren er en gribb som er glad man bare får pengene for noen fåtall arbeidstimer. Her ville jeg anbefalt huskjøper til å sette advokat på saken med en gang. 3 5
vilas Skrevet 11 timer siden #31167 Skrevet 11 timer siden Trixie99 skrev (5 minutter siden): Ja, med hennes snap inntekt på minst et par mill i mnd så trenger hun ikke bruke 25 -30 år på nedbetaling som oss dødelige 😆 Hva tenker du om rentenivået på lån i Dubai ? Kanskje hun må regne med 10/15/20 % rente ? 1
Turkis Sau Skrevet 11 timer siden #31168 Skrevet 11 timer siden Trueout skrev (13 minutter siden): Ikke rart Linda er så ivrig for å si det sånn😂Sikkert vært livredd for å ikke få pengene sine.... Ivrig og ivrig, fru Blom. Hadde jeg vært megler i et salg på 47MILLIONÅRRNORSKEKRONÅRRR så er det null sjanse i havet for at at jeg hadde tatt risikoen på at alt var i skjønneste orden, og endt opp med å overlevere et hus, unnskyld VILLA med bæsj på gulvet, vannlekkasjer og tak med hull i. At hun kunne ta så lett på det? Ufattelig. Jeg hadde langskjemmes. Men men, det er bare meg🤷♀️ Ei heller hadde jeg dratt fra åstedet for å drikke meg brisen med kunden. Hadde campet på tomten til alt var fikset, om så bare for syns skyld. F.L.A.U.T. vilas skrev (28 minutter siden): Jo frøken Raad, du har jo lånt penger, sikkert nærmere 25/30 mill, så da har du klart å finansiere det. Hva skjer når/ hvis snap chat slutter å betale/ el reduserer betalingen. Klarer du da å forsvare lånene dine i de neste 25/30 årene? Da er det bare å rømme tilbake til Norge vettu. Det gjør de jo hver gang elskede Dubai plutselig ikke er så elskelig. For en gjeng, og for et shitshow på -alle- flanker. Eggedoris skrev (53 minutter siden): Enn å betale så mye for en " pappkasse"??? Ehh..er vel Villa det kalles i Dubai 🤣🤣 😅 En flott gullforgylt pappkasse. 10 av 10 investering der👌 Neste som skjer er vel at pergolaen går opp i flammer når hun tenner grillen🫠 Nei. Jeg har ikke ord. 6 4
refill Skrevet 11 timer siden #31169 Skrevet 11 timer siden (endret) Er det noen som husker hvor lenge hun har leiligheten? Er det ut april? Får håpe det blir gjort så gode undersøkelser og gjennomgang som hun skisserer nå. Det ER så viktig. Endret 11 timer siden av refill 1
smiiiley Skrevet 11 timer siden #31170 Skrevet 11 timer siden vilas skrev (13 minutter siden): Hva tenker du om rentenivået på lån i Dubai ? Kanskje hun må regne med 10/15/20 % rente ? Jeg tror den er lavere enn i Norge faktisk 🙈
Kønn Skrevet 11 timer siden #31171 Skrevet 11 timer siden Trueout skrev (48 minutter siden): Akkurat dette har jeg også tenkt på. Er jo ingen garanti for at snap fortsetter å betale slik de gjør i dag. Vil heller tro det går andre veien etterhvert🤔 Ja, spesielt nå som det ikke er mulig å trykke seg forbi reklamen. 2
Kønn Skrevet 11 timer siden #31172 Skrevet 11 timer siden vilas skrev (27 minutter siden): Hva tenker du om rentenivået på lån i Dubai ? Kanskje hun må regne med 10/15/20 % rente ? Mange banker tilbyr startnivå rundt 3,9–4,2 % fast rente de første årene. 1
agent Skrevet 10 timer siden #31173 Skrevet 10 timer siden Natu skrev (1 time siden): Fytti jeg syns synd på henne i går! Følte hun prøvde å holde fasaden kun pga Linda. Det verste av alt var når hun prøvde å lukke det vinduet, og man ser den sinnsyke dårlige kvaliteten som er brukt, og papir tynne vegger. Av alle ting kom jeg på en lignelse fra bibelen, om mannen som bygget huset sitt på sand. Det kom regn, uvær og flom og hele huset regnet bort. Moralen var å ha en stødig grunnmur på fjell som vil tåle litt. Blir kanskje søkt dette, men hele "grunnmuren" til både Isabel, huset OG Dubai er jo bygget på sand som man ikke kan stole på og ikke tåler så mye. Håper hun slipper flere plager med huset for dette var vondt å se på, og hun burde hatt noen stødige folk i ryggen som kunne forhindret dette kjøpet, ikke bare en eiendomsmegler som lever av å selge. Har hun kjøpt papp for førtisyvmillionerkroner?🫣😅 1 3
LastebilZara Skrevet 10 timer siden #31174 Skrevet 10 timer siden Det er bare så spesielt at hun sier som hun gjør om rosegjøken,om det faktisk er Jack. Blir på en måte flau på hennes vegne. En ting er at de har "rydda opp", men hun sier så store ord om han, og det bare kræsjer med hele Voldemorthistorien, er jo ikke så lenge siden hun snakket om han🙈 og de har jo ikke vært så lenge sammen at hun vet at han nå er en forbedret utgave, helt perfekt faktisk. Venter i spenning på hennes forklaring, og om Voldemort 2.0 lever opp til "heltestatusen". 3 5
Maia92 Skrevet 10 timer siden #31175 Skrevet 10 timer siden vilas skrev (42 minutter siden): Ja hun har spyttet inn ca 19 mill selv iflg en tlf samtale med sin mor da hun hadde kjøpt. Hvor har du d fra at hun tjener 4 mill i mnd? Selv har hun sagt 2 mill - minus og pluss.... Og hvorfor tror du hun reklamerer for egne merker døgnet rundt nå ? Kan d være at følgere begynner å gjennomskue henne nå ? Vi er jo dumme vi som ser på hennes snapper da. Det er vel vi som betaler for villakjøpet hennes. jo hun tjener bare på snap 4-5 mill i måneden. 1
Dollyen Skrevet 10 timer siden #31176 Skrevet 10 timer siden Det har vært lekkasjer i villaen, en terrassedør som ikke var lukket skikkelig. Ingen hadde vært i villaen etter Isabel og co var der sist. Er det mulig at hun faktisk er ansvarlig selv? Jeg tror dette villakjøpet er å gape over for mye. Hun er jo ikke i stand til å fikse en eneste liten ting selv i huset og må ha hjelp til alt. Hun kommer til å få fullstendig hetta når hun sitter der i villaen og har ingen utsikt og ingen bil (enda). Hun virker ikke å ha det bra nå heller som hun ikke er oppi Jack 24/7 - tviler på at de kommer til å holde i lengden dessverre. 1 8
Trixie99 Skrevet 10 timer siden #31177 Skrevet 10 timer siden Er det bare jeg som reagerer på at hun tenker på å reise bort i helgen for å feire bursdagen sin?? Kan hun ikke for en gang skyld fokusere på det som er viktig, og bli ferdig med flytten i tilfelle ting eskalerer? er så sjukt å se hvor viktig det er for henne å feire dagen sin på selve dagen i en alder av 32. 2 10
Sirah Skrevet 10 timer siden #31178 Skrevet 10 timer siden Natu skrev (2 timer siden): Fytti jeg syns synd på henne i går! Følte hun prøvde å holde fasaden kun pga Linda. Det verste av alt var når hun prøvde å lukke det vinduet, og man ser den sinnsyke dårlige kvaliteten som er brukt, og papir tynne vegger. Av alle ting kom jeg på en lignelse fra bibelen, om mannen som bygget huset sitt på sand. Det kom regn, uvær og flom og hele huset regnet bort. Moralen var å ha en stødig grunnmur på fjell som vil tåle litt. Blir kanskje søkt dette, men hele "grunnmuren" til både Isabel, huset OG Dubai er jo bygget på sand som man ikke kan stole på og ikke tåler så mye. Håper hun slipper flere plager med huset for dette var vondt å se på, og hun burde hatt noen stødige folk i ryggen som kunne forhindret dette kjøpet, ikke bare en eiendomsmegler som lever av å selge. Ja her har jeg vondt av henne. Et splitter nytt hus skal ikke ha disse feilene - i alle fall ikke så alvorlige! At en list ikke hadde vært tett er en ting, men taket faller ned og det er DRITT på gulvet! Dette går faktisk ikke ann! Håper virkelig dette blir rettet opp i og fikset skikkelig.... Ikke bare flekket på. refill skrev (1 time siden): Er det noen som husker hvor lenge hun har leiligheten? Er det ut april? Får håpe det blir gjort så gode undersøkelser og gjennomgang som hun skisserer nå. Det ER så viktig. Tror det er ut april ja.
Sirah Skrevet 10 timer siden #31179 Skrevet 10 timer siden Trixie99 skrev (1 minutt siden): Er det bare jeg som reagerer på at hun tenker på å reise bort i helgen for å feire bursdagen sin?? Kan hun ikke for en gang skyld fokusere på det som er viktig, og bli ferdig med flytten i tilfelle ting eskalerer? er så sjukt å se hvor viktig det er for henne å feire dagen sin på selve dagen i en alder av 32. Hun kan vel uansett ikke flytte inn før feilene er fikset og det tar vel neppe 2 dager om det skal gjøres skikkelig.... Men er enig i at hun er sykelig opptatt av bursdagen sin. 2 2
twitwi Skrevet 10 timer siden #31180 Skrevet 10 timer siden Trixie99 skrev (5 minutter siden): Er det bare jeg som reagerer på at hun tenker på å reise bort i helgen for å feire bursdagen sin?? Kan hun ikke for en gang skyld fokusere på det som er viktig, og bli ferdig med flytten i tilfelle ting eskalerer? er så sjukt å se hvor viktig det er for henne å feire dagen sin på selve dagen i en alder av 32. Ja men hun er jo et barn.. 3 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå