Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Trixie99 skrev (10 timer siden):

Nei Isabel er ingen forretningskvinne slik hun påstår… alle pengene har gått henne til hodet, og Hun tenker at alt kan kjøpes for penger - både ting og tjenester. Så hun slipper løfte en finger selv og blir derfor hjelpesløs i alle slags scenarioer. Hun syr puter under sine egne armer rett og slett.

det er i alle fall min personlige analyse😅

«Strong Independent businesswoman»…🙄🙄🙄🙈 Nei Isabel, dette er du faktisk ikke!

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (5 timer siden):

Syntes dette nesten er litt slemt, men jeg får ikke sove.. 🫣 

Picsart_26-03-30_04-45-47-131.jpg

Jeg orker ikke🙈🤣🤣🤣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden):

«Strong Independent businesswoman»…🙄🙄🙄🙈 Nei Isabel, dette er du faktisk ikke!

"Independent" er hun iallefall ikke😂 Er jo ikke en eneste ting hun greier å ordne selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Solstråle1 skrev (4 timer siden):

Skadefryd er sjelden sjarmerende. 

Åh, nei, jeg føler absolutt ikke på skadefryd, men en helt hinsides tragikomisk situasjon er det jo. Dette var i kategorien humor. Kanskje upassende humor, men definitivt humor. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

"Love bombing" i stor stil🙄 Hun må jo være et kupp for Jack nå som hun har de pengene hun har nå, kontra når de var sammen sist....Er det virkelig noen som syns det er fint med så gigantiske buketter? 30000kr for å ha det stående på gulvet i to dager🙈 

Screenshot_20260330_105606_Snapchat.jpg

Endret av Trueout
  • Nyttig 6
Skrevet
Trueout skrev (3 minutter siden):

"Love bombing" i stor stil🙄 Er det virkelig noen som syns det er fint med så gigantiske buketter? 30000kr for å ha det stående på gulvet i to dager🙈 

Nei, det er vulgært. Trodde hun likte de ‘små’ tingene….🙈

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Trueout skrev (5 minutter siden):

"Love bombing" i stor stil🙄 Hun må jo være et kupp for Jack nå som hun har de pengene hun har nå, kontra når de var sammen sist....Er det virkelig noen som syns det er fint med så gigantiske buketter? 30000kr for å ha det stående på gulvet i to dager🙈 

Screenshot_20260330_105606_Snapchat.jpg

Jeg foretrekker små fine buketter i stedet.. Dette blir litt for vulgært etter min smak å dømme. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Kønn skrev (2 minutter siden):

Nei, det er vulgært. Trodde hun likte de ‘små’ tingene….🙈

Jeg ler høyt hver gang hun sier at hun liker de små tingene🙈For så i neste øyeblikk liste opp alle umenneskelige krav hun har til menn...Hverdagen kommer å "tar" henne en dag og heldigvis. Den kommer om en har ræva full av penger eller ikke...

• Nyttig 6
Skrevet
Classy skrev (Akkurat nå):

Jeg foretrekker små fine buketter i stedet.. Dette blir litt for vulgært etter min smak å dømme. 

Helt enig! Dette blir litt sånn harryvibes for min del🙈

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Classy skrev (46 minutter siden):

Takk for at du deler denne utrolig interessante og nyttige informasjonen i en tråd om Isabel Raad! Det er av stor interesse hvilke type blomster fremmede mennesker liker. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Trueout skrev (1 time siden):

Jeg orker ikke🙈🤣🤣🤣

Enn å betale så mye for en " pappkasse"??? Ehh..er vel Villa det kalles i Dubai 🤣🤣

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Fytti jeg syns synd på henne i går! Følte hun prøvde å holde fasaden kun pga Linda. Det verste av alt var når hun prøvde å lukke det vinduet, og man ser den sinnsyke dårlige kvaliteten som er brukt, og papir tynne vegger. Av alle ting kom jeg på en lignelse fra bibelen, om mannen som bygget huset sitt på sand. Det kom regn, uvær og flom og hele huset regnet bort. Moralen var å ha en stødig grunnmur på fjell som vil tåle litt. Blir kanskje søkt dette, men  hele "grunnmuren" til både Isabel, huset OG Dubai er jo bygget på sand som man ikke kan stole på og ikke tåler så mye. Håper hun slipper flere plager med huset for dette var vondt å se på, og hun burde hatt noen stødige folk i ryggen som kunne forhindret dette kjøpet, ikke bare en eiendomsmegler som lever av å selge. 

• Nyttig 7
Skrevet

Føler vi er vitner til en virkelig  kræsj her nå. Den utviklingen hun har vist fra jul til nå, går ikke riktig vei altså. Tenker det er en som påvirker kraftig i kulissene også. Syns hele huset har vært et merkelig kjøp. Ikke bare med tanke på krigen, men skjønner bare ikke at dette er noe hun vil trives i. Hun tilbringer jo mest tid i senga eller foran kaffemaskinen når hun er hjemme, hun kan da ikke fylle en så stor plass som denne villaen er. Planen var kanskje å ha familiemedlemmer boende relativt ofte også? Og sånn som hun elsker «by-utsikten» sin, skal hun virkelig finne roen i å  sitte ute og glo på et par palmer og noen busker?? 
Håper hun tar tak i situasjonen nå, og forlanger at dette rettes opp ASAP , disse skadene i huset er virkelig alvorlige. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Og RS leverer som vanlig. 
Gråter og gråter 😭 

IMG_9139.jpeg

IMG_9142.jpeg

IMG_9141.jpeg

IMG_9140.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Og RS leverer som vanlig. 
Gråter og gråter 😭 

IMG_9139.jpeg

IMG_9142.jpeg

IMG_9141.jpeg

IMG_9140.jpeg

Herregud for et "shitshow"🙄

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Trueout skrev (17 timer siden):

Om noen fortsatt skulle være i tvil om prisen...Så fikk hun nevnt den i dag og🙈🤡

Jo frøken Raad, du har jo lånt penger, sikkert nærmere 25/30 mill, så da har du klart å finansiere det. Hva skjer når/ hvis snap chat slutter å betale/ el reduserer betalingen. Klarer du da å forsvare lånene dine i de neste 25/30 årene?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Margaretth skrev (8 timer siden):

Synes megler ble helt rar etter dette. Stemningen var også helt merkelig mellom dem i bilen etterpå. Men I prøvde skjule  hvor satt ut hun ble.  Megler tjener sikkert godt på dette salget og er vel redd noe skal gå galt. 

Linda fikk spørsmål på chat, om hva hun fikk  fortjeneste på salget til I. Og hun forklarte gangen i dette , hun fikk fra 2 - 4 %. Og d ble nevnt ca 1,7 mill ++

• Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (11 minutter siden):

Jo frøken Raad, du har jo lånt penger, sikkert nærmere 25/30 mill, så da har du klart å finansiere det. Hva skjer når/ hvis snap chat slutter å betale/ el reduserer betalingen. Klarer du da å forsvare lånene dine i de neste 25/30 årene?

Akkurat dette har jeg også tenkt på. Er jo ingen garanti for at snap fortsetter å betale slik de gjør i dag. Vil heller tro det går andre veien etterhvert🤔 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
vilas skrev (Akkurat nå):

Linda fikk spørsmål på chat, om hva hun fikk  fortjeneste på salget til I. Og hun forklarte gangen i dette , hun fikk fra 2 - 4 %. Og d ble nevnt ca 1,7 mill ++

Ikke rart Linda er så ivrig for å si det sånn😂Sikkert vært livredd for å ikke få pengene sine....

• Liker 2
Skrevet
vilas skrev (15 minutter siden):

Hun har nok hverfall betalt halvparten selv. Å hun tjener jo 4 mill i måneden minst. 
så hun har nok god råd å betale det uten å måtte bekymre seg så mye 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...