Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei Isabel er ingen forretningskvinne slik hun påstår… alle pengene har gått henne til hodet, og Hun tenker at alt kan kjøpes for penger - både ting og tjenester. Så hun slipper løfte en finger selv og blir derfor hjelpesløs i alle slags scenarioer. Hun syr puter under sine egne armer rett og slett.

det er i alle fall min personlige analyse😅

• Liker 3
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kønn skrev (11 minutter siden):

Hun skal ikke en gang følge opp selv, kun Linda. Nå har hun mulighet til å vise seg som den forretningskvinnen hun mener hun er. Det krever kanskje litt mer enn å prate til telefonen… Hjelpes. 

Jeg hadde ikke lagt min tillit der i gården i hvertfall.. Linda sitter i bilen på vei til Marina og sier at det som er positivt er at lekkasjene ikke kommer fra taket, men kun åpne vinduer i begge soverommene👀👀 Hva med taket som allerede viser tydelig lekkasje der malingen ramler av??

Linda hadde selv lekkasje i sin leilighet under stormen, stuevinduene lakk som en sil i lukket tilstand 🙈🙈

Endret av Classy
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Men gud, dette er jo fullstendig krise! Nå gnålte jeg om byggstandard for noen sider siden, men dette er jo helt ekstremt med VANNSKADE I TAKET 🫪 

Som andre nevnte, her skal det i utgangspunktet rives, inn med byggtørker og full rulle. Er de laget av papp de husene?! 

Ble nysgjerrig og måtte sjekke hvor mye regn som faktisk falt, og det var 138mm den dagen det regnet mest. Klart det er en grei skur som vi sier her vestpå, men hus til førtisyvmillionerkroner må da tåle vann 💀 

• Liker 4
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Jeg tenker at det er sånne ting som viser det ekte Dubai. Billige løsninger som fikses av billig slaveri.

Endret av Aintnofun
  • Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet

Bra hun har lest noen av disse kommentarene, men hun har jo en megler som mener det ikke er lekkasje i taket. Da må jo den døren ha stått på vidt gap og det har regnet inn og oppover? Skulle tro gulvet var oversvømt fullstendig da om det var tilfelle 😵 

Screenshot_20260330_010021_Snapchat.jpg

• Liker 4
Skrevet

Det er jo full krise, og jeg hadde ikke vært fornøyd med min megler i denne saken. Man overlater ikke et hus, uansett prisklasse, uten å sjekke alle rom. Hun kan skylde på andre, men det er Linda som er I sin kontaktperson og hun som skal ha kontroll. 

Det taket lar seg ikke ordne tilstrekkelig til onsdag, altså. Jeg får oppriktig vondt av I, slikt setter en stor demper på gleden ved å overta ditt eget hus (vil jeg tro). 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Synes megler ble helt rar etter dette. Stemningen var også helt merkelig mellom dem i bilen etterpå. Men I prøvde skjule  hvor satt ut hun ble.  Megler tjener sikkert godt på dette salget og er vel redd noe skal gå galt. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Syntes dette nesten er litt slemt, men jeg får ikke sove.. 🫣 

Picsart_26-03-30_04-45-47-131.jpg

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet
refill skrev (50 minutter siden):

Hahahah, fantastisk 😂😂 Welcome to Dubai, habibi i blingskrift til og med😂😂😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Skadefryd er sjelden sjarmerende. 

• Liker 3
Skrevet

Dysfunksjonelle barnevernsbarn dette her med ødelagte liv som er materialistisk opptatte og vise kroppene sine og livnære seg på pupper, lår, og sexshit.

Men barnevernsbarna vet å te seg og si de riktige tingene og tjene penger.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Aintnofun skrev (7 timer siden):

Jeg tenker at det er sånne ting som viser det ekte Dubai. Billige løsninger som fikses av billig slaveri.

Sant. Men det er det som er så gøy å se hvordan slaveeierne i dubai lider når iranerne lærer de en lekse på at kamelrytterne bare er noen kamelryttere og at hele dubai er en fasade. Det ligger der hvor det ligger og det er en kruttønnnw hele araberland. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Trueout skrev (9 timer siden):

Ja delulululu er hun iallefall🙈 Hørte hun og Linda pratet i dag når de sto utenfor huset, og drønnet av jagerflyene ljoma rundt de. "De passer på oss"🤡 

Haha - en missil i hodet så er man aske. Utrygt. Alle land som ligger ved siden av israel er utrygge. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Classy skrev (11 timer siden):

Dette huset er en krise!! Det faller jo fra hverandre…. 👀👀👀🤯🙈

IMG_7018.png

IMG_7019.png Dette er ett annet soverom i andre etasje som tyder på vannlekkasje fra taket så malingen har begynt å løsne!🙈🤯

Den skaden i taket tyder på et problem som har pågått over lengre tid. Noe som gir tid til soppsporer å spre seg.
Ikke glem at selv om boligen er oppført i et klima med lite regn, man tenker kanskje at det er ikke så farlig om tak og vindu blir utsatt for styrtregn to ganger i året, så er det andre utfordringer som feks luftfuktighet.
I Dubai kan det være lange perioder med høy luftfuktighet (sjøluft). Og har du ikke et skikkelig ventilasjonssystem i boligen så er veien kort til fukt og muggskader. 
Utifra bildene av villaen ser det ut som de som har oppført den har hatt mer fokus på design og det visuelle (som mye annen bygningsmasse i Dubai).
Min erfaring er at skorter det på helt grunnleggende ting som at boligen ikke er tett og ventilasjon er mangelfull, så er det mye annet som ikke er på stell i boligen. 
Å kjøpe bolig i Dubai, som denne influenseren har gjort, øker muligheten til å kjøpe katta i sekken. Siden UAE ikke har samme kravene til bolig og hvor kjøper har samme transparente mulighet for å sjekke bolighistorikk + eier som i Norge. 

Gud bedre. At megler velger å vise frem boligen med hundebæsj og vann på gulv på overtakelsen tyder på en profesjonalitet som ligger på et lavt nivå.  Eller at de rett og slett har fått et inntrykk av at boligkjøper fremstår helt uten kunnskap, og med en naivitet som inngir til å bli bondefanget og lurt. 

• Nyttig 13
Skrevet
RoffeHarry skrev (36 minutter siden):

Den skaden i taket tyder på et problem som har pågått over lengre tid. Noe som gir tid til soppsporer å spre seg.
Ikke glem at selv om boligen er oppført i et klima med lite regn, man tenker kanskje at det er ikke så farlig om tak og vindu blir utsatt for styrtregn to ganger i året, så er det andre utfordringer som feks luftfuktighet.
I Dubai kan det være lange perioder med høy luftfuktighet (sjøluft). Og har du ikke et skikkelig ventilasjonssystem i boligen så er veien kort til fukt og muggskader. 
Utifra bildene av villaen ser det ut som de som har oppført den har hatt mer fokus på design og det visuelle (som mye annen bygningsmasse i Dubai).
Min erfaring er at skorter det på helt grunnleggende ting som at boligen ikke er tett og ventilasjon er mangelfull, så er det mye annet som ikke er på stell i boligen. 
Å kjøpe bolig i Dubai, som denne influenseren har gjort, øker muligheten til å kjøpe katta i sekken. Siden UAE ikke har samme kravene til bolig og hvor kjøper har samme transparente mulighet for å sjekke bolighistorikk + eier som i Norge. 

Gud bedre. At megler velger å vise frem boligen med hundebæsj og vann på gulv på overtakelsen tyder på en profesjonalitet som ligger på et lavt nivå.  Eller at de rett og slett har fått et inntrykk av at boligkjøper fremstår helt uten kunnskap, og med en naivitet som inngir til å bli bondefanget og lurt. 

Haha - hva forventer du av hun dama? Plasten i puppa går opp til hue. Mikroplast. Farlig greier..man blir dum av det.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvis hun nå bare godtar en kosmetisk fiks av disse vannskadene i huset begynner jeg å lure. Der er det fukt både i tak og under tregulv. Ikke bare å tørke opp eller male over det der. Det er å be om å leve i muggsopp. Nå holder faktisk ikke plan A.

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Ho eiendomsmeglern må jo være helt på tur? Overlevere et hus med hundebæsj og vannskader??🤯🤯

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
RoffeHarry skrev (43 minutter siden):

🎯 Forferdelig å se hvor ille det så ut i huset/ villaen til 47mil. Håper virkelig Isabel setter foten ned i forhold til megler Linda, hun virker skikkelig useriøs. Jeg mener mangt og mye om Isabel men dette var ille å se, håper hun tar fatt og virkelig viser at dette er helt uholdbart.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Heike m72 skrev (2 minutter siden):

Hvis hun nå bare godtar en kosmetisk fiks av disse vannskadene i huset begynner jeg å lure. Der er det fukt både i tak og under tregulv. Ikke bare å tørke opp eller male over det der. Det er å be om å leve i muggsopp. Nå holder faktisk ikke plan A.

Ja det er må taes grundig før man flytter inn. Ville ikke ha begynt å flytte inn dyre designermøbler og annen high end interiør før huset er tett, ventilasjon 100% og eventuelle soppskader grundig rengjort. En ting er det økonomiske (kanskje boligkjøper ikke bryr seg - har nok penger), men like kjedelig er det når man har slått seg til ro og skapt seg et hjem, og så renner vannet inn over alt ved neste regnskur, man kanskje får hodepine av dårlig inneklima eller avløp går tett.
En annen ting er det å ikke la boligselger slippe billig unna med kjeltringstreker. Og de finnes det mange av i Dubai..

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
RoffeHarry skrev (11 timer siden):

Om taket lekker på en 47 mill villa kan du jo tenke deg standarden på resten. Vann- og avløpsrør, elektrisk, våtromsnorm på bad etc etc. Hadde vært flau å skryte av å betale overpris for noe slikt. 

SPOT ON! Overpriset som bare det. Hun tror vel at så lenge det ser stort og flott ut så er det verd det. Finnes ikke noe TEK17 der. Alle vi som har litt peiling på bolig kan ikke annet enn å le litt av for en sinnsvakt dårlig "investering" dette er. Bare det at hun tror at det å kjøpe PRIMÆRbolig som det heter her i landet er en investering. Egen bolig er, kanskje en investering, men det er å trekke det langt. I sådan en dårlig investering, i og med at det er et objekt som trekker penger UT. Joda litt verdistigning kan man få, men du må jo også trekke fra alle utgiftene i løpet av årenes løp. Skal man investere i bolig er ikke primærbolig det man kjøper seg. Men hun får ha så mange slags lykke til med skittsjåen hun har kjøpt seg. Får håper taket ikke detter i hode på henne en vakker torsdag 

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...