Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 07:55 #30881 Skrevet i går, 07:55 Dama er jo skada?!😳 Hva drev hun på med i natt? Rusa eller bare manisk?🙄 2 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 07:58 #30882 Skrevet i går, 07:58 agent skrev (9 timer siden): Jepp🫣 Nå har hun tatt sovepilla si, den virker visst ikke. Så nå holder hun show, måtte logge av. Meget spesiell oppførsel 🤔🤔 Now that’s an understatement!😅 3 1
Trueout Skrevet i går, 08:12 #30883 Skrevet i går, 08:12 Tuppenoglillemor12 skrev (14 minutter siden): Dama er jo skada?!😳 Hva drev hun på med i natt? Rusa eller bare manisk?🙄 Og så har du blodfansen sine meldinger da🙈😆 Det er tydelig at dette er folk som trenger hjelp!😳 4 3
hjerteis Skrevet i går, 08:17 #30884 Skrevet i går, 08:17 Trueout skrev (5 minutter siden): Og så har du blodfansen sine meldinger da🙈😆 Det er tydelig at dette er folk som trenger hjelp!😳 😂😂😂 ouffff 7
Trueout Skrevet i går, 08:19 #30885 Skrevet i går, 08:19 hjerteis skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 ouffff Det er så kleint at jeg får spasmer🤣👌 7 1
ollie1 Skrevet i går, 08:33 #30886 Skrevet i går, 08:33 Carrot skrev (2 timer siden): Sikkert halvparten av de som deltar i denne tråden sitter jo å fantaserer om hennes følelser og fremtid, er det mer normalt mener du? Så var det det med brukerdebatt da. Dette et forum om IR, ikke debattantene. 2 1 8
Carrot Skrevet i går, 08:49 #30887 Skrevet i går, 08:49 ollie1 skrev (13 minutter siden): Så var det det med brukerdebatt da. Dette et forum om IR, ikke debattantene. er det brukerdebatt å påpeke at det som ble skrevet er like tilstede i denne tråden som hos den ene følgeren som ble screenshottet og hentet inn i tråden her? jeg har ikke nevt en eneste bruker men påpekt i diskusjonen som utvikler seg i en retning at argumentet på en måte faller på sin egen urimelighet. 2 3
agent Skrevet i går, 09:04 #30888 Skrevet i går, 09:04 Carrot skrev (2 timer siden): Sikkert halvparten av de som deltar i denne tråden sitter jo å fantaserer om hennes følelser og fremtid, er det mer normalt mener du? Tråden handler om IR. Alt av hva hun gjør og viser frem på godt og vondt. Hva jeg og andre brukere av tråden fantaserer om er ikke relevant. 3 7
RoffeHarry Skrevet i går, 09:08 #30889 Skrevet i går, 09:08 Cami9 skrev (13 timer siden): Du glemte norske kroner😂Veldig viktig for henne å påpeke at villaen kostet FØRTISYVMILLIONERNORSKEKRONER😂 Når året er omme bør influenseren skrive TJUEMILLIONERNORSKEKRONER. Da det er beløpet hun har tapt siden hun signerte og eiendomsmarkedet krasjet i Dubai. Tidenes dårligste investering. 3 10
Trueout Skrevet i går, 09:32 #30890 Skrevet i går, 09:32 (endret) Cami9 skrev (14 timer siden): Du glemte norske kroner😂Veldig viktig for henne å påpeke at villaen kostet FØRTISYVMILLIONERNORSKEKRONER😂 Fikk hu nevnt det i dag og🙈 At hun ikke bare kunne skrevet at hun var på vei til banken for å føre over penger for huset. Summen MÅ liksom nevnes hver eneste gang hu snakker om det huset..Beklager! VILLA ikke hus😂Er så kvalmt🤮 Endret i går, 09:40 av Trueout 9 1
Ellenn Skrevet i går, 09:43 #30891 Skrevet i går, 09:43 agent skrev (36 minutter siden): Tråden handler om IR. Alt av hva hun gjør og viser frem på godt og vondt. Hva jeg og andre brukere av tråden fantaserer om er ikke relevant. Den handler ganske mye om følgerne hennes også 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:48 #30892 Skrevet i går, 09:48 Trueout skrev (14 minutter siden): Fikk hu nevnt det i dag og🙈 At hun ikke bare kunne skrevet at hun var på vei til banken for å føre over penger for huset. Summen MÅ liksom nevnes hver eneste gang hu snakker om det huset..Beklager! VILLA ikke hus😂Er så kvalmt🤮 Ikke særlig flink i grammatikk heller… Å betale heter det, ikke OG betale…. 2 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:51 #30893 Skrevet i går, 09:51 (endret) RoffeHarry skrev (42 minutter siden): Når året er omme bør influenseren skrive TJUEMILLIONERNORSKEKRONER. Da det er beløpet hun har tapt siden hun signerte og eiendomsmarkedet krasjet i Dubai. Tidenes dårligste investering. Det kommer jo aldri til å skje… Vi må jo skjønne at dette er tidenes investering og huset har økt i verdi….🙈 Endret i går, 09:51 av Tuppenoglillemor12 5 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:58 #30894 Skrevet i går, 09:58 Skal hun kjøpe rosa g wagon nå fordi hun har sett en på Tik Tok……🙄 Shoot Me….. 🙈 3 3
Ellenn Skrevet i går, 10:23 #30895 Skrevet i går, 10:23 Litt «morsomt» å lese om hvor negative mange her inne er, og hvor dum IR er, som har kjøpt seg bolig. Og dette begynte før krigen i Midtøsten. Før hun kjøpte var de samme menneskene enige om at IR aldri kom til å kjøpe, det var bare for content, og hun var dum som ikke investerte i bolig, i stedet for å kaste penger ut av vinduet på leiemarkedet. Det er ikke så nøye hva man kritiserer, bare man får ut litt gruff.. 1 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 10:34 #30896 Skrevet i går, 10:34 Ellenn skrev (9 minutter siden): Litt «morsomt» å lese om hvor negative mange her inne er, og hvor dum IR er, som har kjøpt seg bolig. Og dette begynte før krigen i Midtøsten. Før hun kjøpte var de samme menneskene enige om at IR aldri kom til å kjøpe, det var bare for content, og hun var dum som ikke investerte i bolig, i stedet for å kaste penger ut av vinduet på leiemarkedet. Det er ikke så nøye hva man kritiserer, bare man får ut litt gruff.. Tull! Jeg har i hvert fall aldri sagt hun ikke bør kjøpe bolig. Jeg har kun påpekt at den nok har sunket i verdi. Syns huset er helt topp jeg!😊 3 3
Trixie99 Skrevet i går, 10:59 #30897 Skrevet i går, 10:59 Tenk om f.eks. en kollega på jobben daglig hadde gått rundt og sagt hun hadde kjøpt et hus til x antall millioner. «jeg skal i banken i lunsjen i dag og signere kontrakten på x millioner i dag folkens!!» haha det hadde jo ikke skjedd.. men gud forby om ikke hele Norge får meg seg hvor mye I bruker 😆🫣 1 4
agent Skrevet i går, 11:12 #30898 Skrevet i går, 11:12 (endret) Ellenn skrev (2 timer siden): Den handler ganske mye om følgerne hennes også Det er for at IR legger ut meldinger fra dem. Kanskje hun burde slutte med det? Så lenge hun gjør det, så klart kan mann diskutere rundt det. Endret i går, 12:13 av agent 3 1 3
agent Skrevet i går, 11:40 #30899 Skrevet i går, 11:40 Tror jeg hadde reist bort til Villaen til førtisyvmillionerkronerog600kvm.😂 1 3
Trueout Skrevet i går, 11:49 #30900 Skrevet i går, 11:49 (endret) Trixie99 skrev (50 minutter siden): Tenk om f.eks. en kollega på jobben daglig hadde gått rundt og sagt hun hadde kjøpt et hus til x antall millioner. «jeg skal i banken i lunsjen i dag og signere kontrakten på x millioner i dag folkens!!» haha det hadde jo ikke skjedd.. men gud forby om ikke hele Norge får meg seg hvor mye I bruker 😆🫣 Hahaha😂 Nettopp! Ingen som gjør det. Er ikke normal oppførsel for noen det der Endret i går, 11:49 av Trueout 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå