Sirah Skrevet 2 timer siden #30841 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Er bare propaganda…. 👀😂 Haha ja sant, det glemte jeg 😅 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 2 timer siden #30842 Skrevet 2 timer siden RoffeHarry skrev (1 minutt siden): Tror ikke du kan forvente mye substans der i gården. Om du er glad i natur blir du møkk lei Dubai mall. Da er kanskje en tur i fjellene i RAK mer forlokkende, eller de enorme sanddynene i Liwa oasis og krystallklart vann og fjorder i musandamhalvøya. Expats? Vestlige expats flykter UAE nå. Så de er det færre av nå. Ikke sant?!🙏 1
Realista Skrevet 2 timer siden #30843 Skrevet 2 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (39 minutter siden): Ja det er det! Fri flyt med penger… kjøpe alt… tenner og gift village.. dama går jo amok og er shopping gal Okei, da har vi en smule forskjellig syn på hva «boujie» er 😆😂 I min verden er Gift Village alt annet 🙈 1
hjerteis Skrevet 2 timer siden #30844 Skrevet 2 timer siden Når hun snakker om at hun ikke er engstelig og Dubai er så ufattelig trygt, så presiserer hun det ofte på engelsk også. Noen som følger med mon tro? 1 4
Trueout Skrevet 2 timer siden #30845 Skrevet 2 timer siden Othelia08 skrev (42 minutter siden): La oss ta en shot hver gang hun sier «47 mill» og «villa» i løpet av hver story 💁🏽♀️ Da ruller jeg ut av huset her ganske kjapt🤣🤣🤣 1 2 2
Trueout Skrevet 2 timer siden #30846 Skrevet 2 timer siden Når hun sitter på snap og roper "opp med nebbet" og sier hun lurer på hvor mange som gaper opp når hun sier det😳 "kommenter her om dere gjør det. Jeg håper på en måte dere gjør det" Altså....Nei jeg er tom for ord. 6
Natu Skrevet 2 timer siden #30847 Skrevet 2 timer siden Pusemusen skrev (12 timer siden): Hva er det med influensere og mensen? De er sååååå stolte av å ha mensen at de hver eneste måned må proklamere det ned til hver minste detalj. Isabel er 30!! år og har vel da hatt det minst halve livet. Hvorfor gjøre det til en så big deal? Skulle tro disse folka var de eneste i verden som opplevde dette. I min verden var/er dette noe man stort sett lar forbigå i stillhet. Altså, det er jo ikke så vanskelig å forstå. Hun har jo så ekstremt vondt, PMS og store blødninger- dette gir jo sympati. Og så tar hun jo graviditetstest hver måned, så den lille spenningen om hun kan være gravid holder RS på pinebenken og får dem til å følge med. Hun bruker mensen som bruker alt annet- for å tjene penger selvfølgelig. Jeg tror ikke på at det har noe som helst med SF å gjøre utover at det er jo ei god forklaring som høres bedre ut enn at hun til og med selger mensen. 6
Cami9 Skrevet 2 timer siden #30848 Skrevet 2 timer siden Trueout skrev (14 minutter siden): Da ruller jeg ut av huset her ganske kjapt🤣🤣🤣 Du glemte norske kroner😂Veldig viktig for henne å påpeke at villaen kostet FØRTISYVMILLIONERNORSKEKRONER😂 2 4
Hatsumomo Skrevet 2 timer siden #30849 Skrevet 2 timer siden Trueout skrev (25 minutter siden): Når hun sitter på snap og roper "opp med nebbet" og sier hun lurer på hvor mange som gaper opp når hun sier det😳 "kommenter her om dere gjør det. Jeg håper på en måte dere gjør det" Altså....Nei jeg er tom for ord. Har hun gjort det nå? Da skal jeg ihvertfall ikke inn å se, for da kan du være forbanna sikker på at "perlene" fra RaadSquad kommer på en snor og blir publisert, og det er så cringelesing at jeg har lyst til å gjemme meg vekk. Mister troen på mennesker som oppegående. Er jo heldigvis klar over at det kun de mest ekstreme Isabel velger å poste...hva det gir henne, fatter jeg ikke. 1 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #30850 Skrevet 1 time siden Hatsumomo skrev (24 minutter siden): Har hun gjort det nå? Da skal jeg ihvertfall ikke inn å se, for da kan du være forbanna sikker på at "perlene" fra RaadSquad kommer på en snor og blir publisert, og det er så cringelesing at jeg har lyst til å gjemme meg vekk. Mister troen på mennesker som oppegående. Er jo heldigvis klar over at det kun de mest ekstreme Isabel velger å poste...hva det gir henne, fatter jeg ikke. Desverre er det altfor mange lite oppegående mennesker i Norge…. 😳 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 1 time siden #30851 Skrevet 1 time siden Trueout skrev (55 minutter siden): Da ruller jeg ut av huset her ganske kjapt🤣🤣🤣 Kom igjen da! Bli med!😇 Seriøst.. 🥰 Vi tar det i påsken! 🥂 2 1
spirå12 Skrevet 1 time siden #30852 Skrevet 1 time siden Uff, slutt å følge henne. Slutt å bidra til galskapen 🙈 2
Hatsumomo Skrevet 1 time siden #30853 Skrevet 1 time siden spirå12 skrev (3 minutter siden): Uff, slutt å følge henne. Slutt å bidra til galskapen 🙈 Vi er vel flere her som ikke følger henne, noen følger henne ikke i det hele tatt, mens andre ser innom på Utforsk i ny og ne. Så er det jo også en gjeng her som følger henne på fast basis, slik jeg har skjønt det. 2
Sirah Skrevet 1 time siden #30854 Skrevet 1 time siden Jeg var foresten innom snappen hennes igår og fikk med meg at hun hadde rabattkode på Lyko. Akkurat det syntes jeg at kan være litt spennende å se, kort og greit for å kanskje kunne oppdage noen nye produkter. Ikke at jeg kjøper bare fordi hun anbefaler, men jeg liker å google, lese anmeldelser osv. Kikket ganske kort tid etter at snappene var lagt ut og klikket meg inn på produktene for å se hva det var. Litt senere la hun ut snap om at flere av dem var utsolgt 😳 Atte hæ??? Jeg slutter ikke å la meg overraske over hvor ukritisk folk kjøper! Vil jo tro at det er et vist samarbeid om hva hun skal promotere slik at hun ikke promoterer noe de har 5 stk av på lager lissom? Er det ikke normalt å gjøre litt reserch på om dette er produkter som potensielt kan passe deg? Jeg har handlet "ukritisk" en gang hun har promotert et produkt og det var en rens fra Ole Henriksen som det var sykt god rabatt på. Jeg har testet flere av de andre produktene i denne serien så jeg viste jo at jeg likte dem. Så egentlig så handlet jeg jo ikke ukritisk, jeg bare slo til på et godt tilbud som hun tilfeldigvis promoterte 🫣 Hva gjør dere andre? 😅
Trueout Skrevet 1 time siden #30855 Skrevet 1 time siden Hatsumomo skrev (44 minutter siden): Har hun gjort det nå? Da skal jeg ihvertfall ikke inn å se, for da kan du være forbanna sikker på at "perlene" fra RaadSquad kommer på en snor og blir publisert, og det er så cringelesing at jeg har lyst til å gjemme meg vekk. Mister troen på mennesker som oppegående. Er jo heldigvis klar over at det kun de mest ekstreme Isabel velger å poste...hva det gir henne, fatter jeg ikke. Jupp! I kveld ja🙈 Satt bare å måpa jeg. Det der er virkelig ikke normal oppførsel😂 1 1
Trueout Skrevet 1 time siden #30856 Skrevet 1 time siden Tuppenoglillemor12 skrev (18 minutter siden): Kom igjen da! Bli med!😇 Seriøst.. 🥰 Vi tar det i påsken! 🥂 Hahahaha🤣💅🥂 2 1
Trueout Skrevet 1 time siden #30857 Skrevet 1 time siden (endret) Cami9 skrev (1 time siden): Du glemte norske kroner😂Veldig viktig for henne å påpeke at villaen kostet FØRTISYVMILLIONERNORSKEKRONER😂 Hahahahaha🤪 Ja det er viktig med ekstra "trykk" på det, så det ikke blir noe forvirring hos noen🙈 Endret 1 time siden av Trueout 2
Trueout Skrevet 1 time siden #30858 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (11 minutter siden): Jeg var foresten innom snappen hennes igår og fikk med meg at hun hadde rabattkode på Lyko. Akkurat det syntes jeg at kan være litt spennende å se, kort og greit for å kanskje kunne oppdage noen nye produkter. Ikke at jeg kjøper bare fordi hun anbefaler, men jeg liker å google, lese anmeldelser osv. Kikket ganske kort tid etter at snappene var lagt ut og klikket meg inn på produktene for å se hva det var. Litt senere la hun ut snap om at flere av dem var utsolgt 😳 Atte hæ??? Jeg slutter ikke å la meg overraske over hvor ukritisk folk kjøper! Vil jo tro at det er et vist samarbeid om hva hun skal promotere slik at hun ikke promoterer noe de har 5 stk av på lager lissom? Er det ikke normalt å gjøre litt reserch på om dette er produkter som potensielt kan passe deg? Jeg har handlet "ukritisk" en gang hun har promotert et produkt og det var en rens fra Ole Henriksen som det var sykt god rabatt på. Jeg har testet flere av de andre produktene i denne serien så jeg viste jo at jeg likte dem. Så egentlig så handlet jeg jo ikke ukritisk, jeg bare slo til på et godt tilbud som hun tilfeldigvis promoterte 🫣 Hva gjør dere andre? 😅 Har iallefall lagt merke til at alt hun reklamerer for, det bruker hun kun når hun har samarbeid. Brått slutt på bruken av både det ene og andre når hun ikke får betalt for å skryte av det. Veldig lite troverdig for å si det mildt! Hyller influensere som faktisk gir tips om produkter de sverger til, som de ikke får betalt for å snakke om🙌 Hvor ble det av pimpens frokost foreksempel? Det ble det brått slutt på når hun ikke lenger hadde samarbeid på airfryer🙈 1 3
Sirah Skrevet 1 time siden #30859 Skrevet 1 time siden Trueout skrev (2 minutter siden): Har iallefall lagt merke til at alt hun reklamerer for, det bruker hun kun når hun har samarbeid. Brått slutt på bruken av både det ene og andre når hun ikke får betalt for å skryte av det. Veldig lite troverdig for å si det mildt! Hyller influensere som faktisk gir tips om produkter de sverger til, som de ikke får betalt for å snakke om🙌 Hvor ble det av pimpens frokost foreksempel? Det ble det brått slutt på når hun ikke lenger hadde samarbeid på airfryer🙈 Jeg har lagt merke til akkurat det samme som deg. Ja Pimpens frokost er jo søkk vekk. Helt greit at man går lei av noe og ikke spiser det på en stund, men det har hun vel ikke spist på "år og dag". Har hun i det hele tatt airfryer lenger? 3 1
Trueout Skrevet 1 time siden #30860 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (2 minutter siden): Jeg har lagt merke til akkurat det samme som deg. Ja Pimpens frokost er jo søkk vekk. Helt greit at man går lei av noe og ikke spiser det på en stund, men det har hun vel ikke spist på "år og dag". Har hun i det hele tatt airfryer lenger? Ja det er selfølgelig normalt, men som du sier så er det jo sikkert over ett år siden hun har lagd det. Det var jo ikke måte på hvor hun skrytte det opp i skyene😂 Mest sannsynlig har hun vel kastet den. Ikke bruk for den lenger når den ikke bidrar til penger på konto vettu🙈 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå