Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Hun er ikke klar over det selv engang hva hun sier, har sagt osv… alle løgner går i surr for henne. Ikke lett å spille spillet og huske på alt man tidligere har sagt osv. (ref.podcast der hun forteller skatten var grunn til flytting) . er litt å holde styr på😅

Så det kuttet på podcast og det er jo latterlig at enkelte fra Raadsquaden fortsatt setter spørsmål rundt dette🤪

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sol 75 skrev (10 minutter siden):

Så det kuttet på podcast og det er jo latterlig at enkelte fra Raadsquaden fortsatt setter spørsmål rundt dette🤪

De har nok ikke sett den 👀

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Trueout skrev (1 time siden):

Men å rakke ned på alle andre som mener noe annet enn du gjør, det er greit?

Hvor har jeg gjort det? Å irettesette/ latterliggjøre sekten Raadsquad , finner jeg helt innafor etter å ha lest sektens latterlige kommentarer på Isabels snap. Du og andre må mene det dere vil også kan jeg sitte i bakgrunn og le rått av dere😂😂 Men rakke ned på dere , nei det har jeg ikke gjort , mener jeg.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Sol 75 skrev (3 minutter siden):

Hvor har jeg gjort det? Å irettesette/ latterliggjøre sekten Raadsquad , finner jeg helt innafor etter å ha lest sektens latterlige kommentarer på Isabels snap. Du og andre må mene det dere vil også kan jeg sitte i bakgrunn og le rått av dere😂😂 Men rakke ned på dere , nei det har jeg ikke gjort , mener jeg.

Nei ikke på meg, men på andre sine meninger ser jeg. Likte Isabel godt før hun flyttet til Dubai. Nå har hun derimot bare blitt stormannsgal, kynisk og usmakelig. Den meningen står jeg godt i

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Pusemusen skrev (5 timer siden):

Hva er det med influensere og mensen? De er sååååå stolte av å ha mensen at de hver eneste måned må proklamere det ned til hver minste detalj. Isabel er 30!! år og har vel da hatt det minst halve livet. Hvorfor gjøre det til en så big deal? Skulle tro disse folka var de eneste i verden som opplevde dette. I min verden var/er dette noe man stort sett lar forbigå i stillhet. 

Jeg gremmes hver gang hun stolt viser fram mensenbleiene sine i str XL. Thri pakkår bind!  Enkelte ting kan holdes privat, ja. 
Jeg er ei voksen dame selv, men å sitte å prate om mensen som om det var livets stolteste happening, har jeg aldri sett noe nytte i. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (14 minutter siden):

Jeg gremmes hver gang hun stolt viser fram mensenbleiene sine i str XL. Thri pakkår bind!  Enkelte ting kan holdes privat, ja. 
Jeg er ei voksen dame selv, men å sitte å prate om mensen som om det var livets stolteste happening, har jeg aldri sett noe nytte i. 

Nei det er ikke mye normalt når en er ei godt voksen dame på 32 år🙈😂

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (12 minutter siden):

Verste er jo hvor interessert følgere faktisk er i syklusen hennes. Sekundet hun går over så renner det inn «du er gravid❤️»-kommentarer, du har folk som kjenner til syklusen og sier «skal ikke du ha mensen snart?», eller så er det en flust med jenter som får mensen samtidig, så naturligvis har de blitt synkroniserte med «venninna» si osv osv. Til og med mensen skaper klikk og engasjement 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
RoffeHarry skrev (26 minutter siden):

Trygt å flytte tilbake til UAE?

Senest i dag.

https://www.nettavisen.no/nyheter/siste-nytt-om-situasjonen-i-midtosten/s/5-95-2908323

Nedskyting av missil over Abu Dhabi. To drept og tre skadet av nedfalls vrakdeler fra missilet. 

Men du må da skjønne at dette kun er propaganda…?🤔🙄🙈 Alle er ute etter «å ta» Isabel…. 😉

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Trueout skrev (2 timer siden):

Nei ikke på meg, men på andre sine meninger ser jeg. Likte Isabel godt før hun flyttet til Dubai. Nå har hun derimot bare blitt stormannsgal, kynisk og usmakelig. Den meningen står jeg godt i

Gjerne vis meg hvor jeg har rakket ned på noen. Har jeg gjort det så skal jeg være den første til å beklage.

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Hvorfor i verden skal hun da flytte? 
For å vise hvor rik hun er? At hun har råd til hus…..eh VILLA! (Syntes den konsekvente bruken av ordet villa er så klein…) 
IMG_3767.thumb.jpeg.48b811d9ec24398d5de1718acb0a4cb0.jpeg

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Sol 75 skrev (5 timer siden):

Der prøver du deg igjen og igjen. Ja du får nok tråden stengt men om du går inn på andre tråder som er helt forferdelig så skjer det ingenting, kan ikke sende reagerernder. Du er så avslørt og jeg er møkk lei av at du og flere rapporter i ett for å få tråden stengt og innlegg blir slettet  slik at narrativet Isabel Raad får stå seg . Utblåsning… absolutt og blir jeg utestengt fordi jeg sier meningen min så klapp, klapp til deg og hu du kjenner 😂 @Carrot

har du dekning for påstandene dine? både at jeg "rapporter i ett for å få tråden stengt og innlegg blir slettet" og at jeg kjenner IR? Det er så fjernt å ha så mye hat mot noen du ikke kjenner bare fordi de ikke dilter etter din pipe! men det viser jo at poenget mitt står seg om ikke annet :D 

Endret av Carrot
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Sol 75 skrev (1 time siden):

Gjerne vis meg hvor jeg har rakket ned på noen. Har jeg gjort det så skal jeg være den første til å beklage.

⬇️⬇️⬇️

Sol 75 skrev (4 timer siden):

Der prøver du deg igjen og igjen. Ja du får nok tråden stengt men om du går inn på andre tråder som er helt forferdelig så skjer det ingenting, kan ikke sende reagerernder. Du er så avslørt og jeg er møkk lei av at du og flere rapporter i ett for å få tråden stengt og innlegg blir slettet  slik at narrativet Isabel Raad får stå seg . Utblåsning… absolutt og blir jeg utestengt fordi jeg sier meningen min så klapp, klapp til deg og hu du kjenner 😂 @Carrot

• Nyttig 4
Skrevet
Carrot skrev (27 minutter siden):

har du dekning for påstandene dine? både at jeg rapporterer "flere rapporter i ett" og at jeg kjenner IR? Det er så fjernt å ha så mye hat mot noen du ikke kjenner bare fordi de ikke dilter etter din pipe! men det viser jo at poenget mitt står seg om ikke annet :D 

Kutt nå ut!!🙄

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Hvorfor i verden skal hun da flytte? 
For å vise hvor rik hun er? At hun har råd til hus…..eh VILLA! (Syntes den konsekvente bruken av ordet villa er så klein…) 
IMG_3767.thumb.jpeg.48b811d9ec24398d5de1718acb0a4cb0.jpeg

Flashe dollarene sine…😇

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden):

Flashe dollarene sine…😇

Hadde jeg vært IR, ville jeg tatt passet mitt å kommet meg ut av Midtøsten nå.

Har hørt på cabin møtet med Trump og co.

Virket ikke som det har blitt en DEAL med Iranerne.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Isabel forteller at moren kan nå få oppholde seg så mye hun vil i Dubai når hun får Golden visa.. men da kan hun få problemer med nav..  just saying😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden):

Isabel forteller at moren kan nå få oppholde seg så mye hun vil i Dubai når hun får Golden visa.. men da kan hun få problemer med nav..  just saying😉

Hun vil ha familien der, men samtidig må de vike for Rosenkålen.

Hørte du på samtalen mellom Raadene😂 Den ene er bekymret for krigen, vil ikke reise dit nå. For det er Utrygt. Hun andre sier alt er som vanlig og føler seg så trygg😂

Så lenge hun ikke er engstelig,  er det liksom ikke noe grunn for dem å være det.

Hun har nok fått melding fra UAE,  som andre influensere. 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Nyttig 8
Skrevet

Jeg lurer på hvordan Olsson søstrene dater alle disse rike mennene som har pensjonert seg fordi de er full av penger💰?😲

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...