Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (40 minutter siden):

Content 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Ser det på meldingene hun legger ut.

Har du fått mensen.

Nå er du forsinket. 

Min mens har kommet.

Du må ta graviditetstest. 

Du er gravid.

Vi har samme syklus. 

Osv.osv.osv.

🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

Helt sykt faktisk! Og hvor uansvarlig er det ikke å droppe prevensjon, når du allerede har tatt en abort🙄 Det siste hun trenger i forhold til egen helsesituasjon og livsstil, er vel et barn for å si det mildt....

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (1 minutt siden):

Hun snakker veldig mye om å få barn🤔

Tror dere hun kommer til å gå gravid selv.?

Hun tar det som en selvfølge,  det må bare passe inn i timeplanen hennes.

Men er hun psykisk og fysisk klar for å bli gravid evt.en mor.

Utifra hva jeg observerer har hun en lang vei å gå med tanke på det.

Du diagnosiserer  henne ut fra hva du observerer på Snap? Det er sprekt. 

• Liker 3
Skrevet
Purpurina skrev (2 timer siden):

Jeg følger ikke med på noen andre influensere (følger ikke Isabel heller, men ser litt innimellom) og har fått med meg at hun gjør et stort nummer ut av at mensen kommer. Jeg har lurt på om det er pga. historikk med spiseforstyrrelser og mistet mens (det tror jeg hun har snakket om iallfall) og at hun tar det at mensen kommer som et slags bevis på at hun er 'frisk'? For meg er det også absolutt noe som forbigår i stillhet, noe annet er utenkelig 😁

Her tror jeg absolutt du er inne på noe!

• Liker 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (2 minutter siden):

Nei det gjør jeg ikke.

Hun snakker selv om sine problemer ang det psykiske. 

Det fysiske er noe alle kan se med ny pussa briller.

Har ikke nevnt en diagnose.

At du tolker det sånn, sier veldig mye om hva du tenker.

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg tenker at det er fint med sterke meninger og det er gøy at ikke alle er enige, det gjør at det blir en mer interessant debatt og ikke et ekkokammer. Selv er jeg hverken en fan eller en av de mest kritiske. Men jeg synes det er en gjenganger at mange her inne har mer rom for sterk kritikk og dersom noen stiller spørsmål ved kritikken kan man lett bli utsatt for en slags hersketeknikk som å bli beskyldt for å være RS eller vaktbikkje. Og det samme med noen av de med veldig sterke meninger som blir kalt for hatere.  Det synes jeg er litt synd. Både tråden og debatten generelt blir da mer interessant når det er forskjellige meninger. Men enig at brukerdebatt er snork. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (7 minutter siden):

Voldsomt som du skal beskytte Isabel på alle kommentarer her😂 Dette er et diskusjonsforum. Ikke en gruppe med navn "Alle elsker Isabel" Er vel relativt åpenbart at Isabel sliter både fysisk og psykisk.....Det har hun også vært åpen om selv! Tror du bør lese "Agent" sin kommentar en gang til.....

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Akkurat det har jeg også tenkt utfra det bittelille jeg har sett og alt jeg har lest her inne. 
Isabel glipper aldri, så de tingene som har vært med på avsløre han har vært fullt bevisst fra hennes side. 
På meg virker det helt tåpelig å fortsette å kalle han rosegjøken. 
Det å kalle alle mennene hun har hatt for gjøker virker helt utrolig barnslig. 
Var inne og så litt, men er jo fortsatt gørrkjedelig. Reklame opp og i mente, og alle pute kommentarene fra RS 🙈Er så pinlig å lese hva voksne mennesker får seg til å skrive…. 

Det beviser egentlig hvor kynisk hun er.🤦‍♀️

At hun kaller menn for gjøker sier bare at hun har stagnert ved fjortiss alderen.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (17 minutter siden):

Jeg blir ganske pinlig berørt over hva folk får seg til å skrive her inne også. Jeg lurer på om de adresserer mennesker de ikke har sansen for på samme måte IRL.

Og jeg blir pinlig berørt av folk som lager seg nye kontoer og slenger ut av seg dritt om andre mennesker. Veldig dumt de lager seg nye falske kontoer  og tastaturet blir rødglødende…Ursj 

• Nyttig 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (21 minutter siden):

Jeg blir ganske pinlig berørt over hva folk får seg til å skrive her inne også. Jeg lurer på om de adresserer mennesker de ikke har sansen for på samme måte IRL.

Tror du virkelig at man kjenner folk her utifra et diskusjonsforum om Raad?🤔🙄 

• Nyttig 4
Skrevet
Sol 75 skrev (5 minutter siden):

Og jeg blir pinlig berørt av folk som lager seg nye kontoer og slenger ut av seg dritt om andre mennesker. Veldig dumt de lager seg nye falske kontoer  og tastaturet blir rødglødende…Ursj 

Men å rakke ned på alle andre som mener noe annet enn du gjør, det er greit?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Sol 75 skrev (5 minutter siden):

Skal vi diskutere Raad nå eller vil du spekulere i om folk her har flere falske kontoer? Raad familien har sikkert også mange kontoer her inne..  😅

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden):

Skal vi diskutere Raad nå eller vil du spekulere i om folk her har flere falske kontoer? Raad familien har sikkert også mange kontoer her inne..  😅

Garantert! Det er veldig tydelig på mye hun sier på snap, at hun følger nøye med på det som blir skrevet her inne😂

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
agent skrev (26 minutter siden):

Hun snakker veldig mye om å få barn🤔

Tror dere hun kommer til å gå gravid selv.?

Hun tar det som en selvfølge,  det må bare passe inn i timeplanen hennes.

Men er hun psykisk og fysisk klar for å bli gravid evt.en mor.

Utifra hva jeg observerer har hun en lang vei å gå med tanke på det.

Jeg håper inderlig hun ikke får barn. Hun må fikse seg selv og bli et veldig annet menneske hvis det skal fungere. Kan du se det for deg? For man må sette seg selv til siden, i alle fall den første stunden med en nyfødt. Egoet hennes er så alt for stort. Og hun som må være fresh hele tiden. Selv om noen får det til å se ut som de er freshe etter fødsel, og i barsel så vet alle som har født hvordan det egentlig er/føles. Selv om du ser fresh ut på overflaten så lekker det fortsatt ting både her og der, og man kan ha vondt selv om man smiler. Og nei jeg tror det ville blitt et så stort sjokk for henne.  Hun gjør vel som Kim K,, surrogati. Som er en egen type forkastelig når man gjør det kun for man kan betale og ikke vil bruke sin egen kropp. Kvalmt 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Carrot skrev (2 timer siden):

tja, jeg har jo fra flere blitt skuldet for å være "en av Dem" bare fordi jeg ikke henger med mobben :P og moderatorene ser ut til å syns det er en høyere terskel for slikt som i andre tråder er regelbrudd i for eksempel denne tråden der det er ganske tydelig til tider.. Hadde noen av dem blitt herjet slik med irl som de selv herjer i denne tråden ville de nok ropt høyt om mobbing, hets og annet tror jeg. 

Der prøver du deg igjen og igjen. Ja du får nok tråden stengt men om du går inn på andre tråder som er helt forferdelig så skjer det ingenting, kan ikke sende reagerernder. Du er så avslørt og jeg er møkk lei av at du og flere rapporter i ett for å få tråden stengt og innlegg blir slettet  slik at narrativet Isabel Raad får stå seg . Utblåsning… absolutt og blir jeg utestengt fordi jeg sier meningen min så klapp, klapp til deg og hu du kjenner 😂 @Carrot

Endret av Sol 75
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (12 minutter siden):

Jeg tar den og legger meg flat🙈 skal ikke skje igjen.Går mer på at man kjenner igjen være/skrivemåten 🙈

Endret av Sol 75
  • Liker 2
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (51 minutter siden):

Endret av Sol 75
Ble feil
  • Hjerte 1
Skrevet
Solstråle1 skrev (59 minutter siden):

Kan hende noen her kjenner lusa på gangen😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Fikk opp samtalen i bilen med Linda hvor Isabel sier i ettertid at hun har absolutt respekt/tar ansvar for reiserådene ti UD … kjente neste jeg satte kaffen i halsen😅Isabel var den som overkjørte reiserådene i 2020 ( covid) hvor hun reiste til sin kjære Jack, hun var jo så forelsket og det skjønte jo hele raadsquad . Så kom ikke til meg å si Isabel tar ansvar,dronningen gjør som dronningen vi🥴🤪😅 ( så kan man diskutere hva som var riktig eller galt med reiserådene den gang men det er en annen diskusjon!)

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
Sol 75 skrev (42 minutter siden):

Der prøver du deg igjen og igjen. Ja du får nok tråden stengt men om du går inn på andre tråder som er helt forferdelig så skjer det ingenting, kan ikke sende reagerernder. Du er så avslørt og jeg er møkk lei av at du og flere rapporter i ett for å få tråden stengt og innlegg blir slettet  slik at narrativet Isabel Raad får stå seg . Utblåsning… absolutt og blir jeg utestengt fordi jeg sier meningen min så klapp, klapp til deg og hu du kjenner 😂 @Carrot

Stå på du!👏👏👏 Og helt riktig!

• Hjerte 3
Skrevet
Sol 75 skrev (4 minutter siden):

Fikk opp samtalen i bilen med Linda hvor Isabel sier i ettertid at hun har absolutt respekt/tar ansvar for reiserådene ti UD … kjente neste jeg satte kaffen i halsen😅Isabel var den som overkjørte reiserådene i 2020 ( covid) hvor hun reiste til sin kjære Jack, hun var jo så forelsket og det skjønte jo hele raadsquad . Så kom ikke til meg å si Isabel tar ansvar,dronningen gjør som dronningen vi🥴🤪😅 ( så kan man diskutere hva som var riktig eller galt med reiserådene den gang men det er en annen diskusjon!)

Hun er ikke klar over det selv engang hva hun sier, har sagt osv… alle løgner går i surr for henne. Ikke lett å spille spillet og huske på alt man tidligere har sagt osv. (ref.podcast der hun forteller skatten var grunn til flytting) . er litt å holde styr på😅

• Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...