Janmar Skrevet 10 timer siden #30741 Skrevet 10 timer siden Sol 75 skrev (7 timer siden): Det jeg fikk med meg på utforsk var at han ville være med Isabel i Dubai men ville ha sin egen leilighet i England🥴 Er det bekreftet at det er Jack? Hva heter han på snap?
Pusemusen Skrevet 10 timer siden #30742 Skrevet 10 timer siden Hva er det med influensere og mensen? De er sååååå stolte av å ha mensen at de hver eneste måned må proklamere det ned til hver minste detalj. Isabel er 30!! år og har vel da hatt det minst halve livet. Hvorfor gjøre det til en så big deal? Skulle tro disse folka var de eneste i verden som opplevde dette. I min verden var/er dette noe man stort sett lar forbigå i stillhet. 8 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 9 timer siden #30743 Skrevet 9 timer siden En teori/konspi fra meg nå😅: Hva om Isabel sin strategi er å SLIPPE alt styret og flauheten ved å forklare at det er Voldemort og røper han med vilje over flere måneder.. så kan hun bare si til slutt: «jaja mine elsklinger, dere har jo nå forstått hvem rosegjøken er så bla bla bla..» 😉😂😂😂 Så lurer hun seg unna flaue bortforklaringer her etc… For dette ER jo flaut? Eller..?😅🚩 6
Sirah Skrevet 9 timer siden #30744 Skrevet 9 timer siden Sol 75 skrev (8 timer siden): Er veldig enig med deg men @Tuppenoglillemor12 svarer med klare, sterke meninger noen ganger, litt krass på gud vet hvor idiotiske spørsmål hun får pågrunn av det hun mener! Ja, @Tuppenoglillemor12 det ser ut for meg at til tider fotfølger de henne og ikke ser hvor mye bra hun kommer med! Selv om jeg syns hun kan være litt ydmyk i sine svar til tider❤️ Ja jeg vet jeg burde tatt det på pm men er litt lei av at enkelte kan overkjøre enkelte brukere her inne. Jeg forstår absolutt hvor behovet for å "forsvare seg" kommer fra og hvorfor man både blir engasjert og provosert 😅 Jeg har full forståelse for at det ikke alltid er lett å sitte på fingrene 🫣 Men resultater er at tråden blir stengt, det har skjedd flere ganger nå. Helt enig med deg i at @Tuppenoglillemor12 har svært mange gode innlegg ❤️ Og innlegget mitt var ikke rettet mot deg Tuppenoglillemor12 - men mer til absolutt alle (inkludert meg selv) som havner i brukerdebatter. Håper vi heller kan prøve å ignorere brukere fremover (ingen nevnt) enn å gå direkte på person 🥰 2 1 1
Sirah Skrevet 9 timer siden #30745 Skrevet 9 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden): En teori/konspi fra meg nå😅: Hva om Isabel sin strategi er å SLIPPE alt styret og flauheten ved å forklare at det er Voldemort og røper han med vilje over flere måneder.. så kan hun bare si til slutt: «jaja mine elsklinger, dere har jo nå forstått hvem rosegjøken er så bla bla bla..» 😉😂😂😂 Så lurer hun seg unna flaue bortforklaringer her etc… For dette ER jo flaut? Eller..?😅🚩 Ja det skal du ikke se bort ifra 😅 Det hadde jo sånn sett vært en grei måte ut av det for henne på! Ja, det er litt flaut 🫣😅 3
Solstråle1 Skrevet 9 timer siden #30746 Skrevet 9 timer siden Istapp skrev (1 time siden): Behold dine sterke meninger, du treffer 🎯 mang en gang (noe som ikke passer inn for de mest innbitte forsvarerne av IR her inne). Jeg syns det er så dårlig stil å kritisere meningsmotstandere på denne måten. Det må kunne gå an å reagere på hets og stygge kommentarer uten å bli beskylt for å være en innbitt forsvarer. 6 3
Purpurina Skrevet 8 timer siden #30747 Skrevet 8 timer siden Pusemusen skrev (55 minutter siden): Hva er det med influensere og mensen? De er sååååå stolte av å ha mensen at de hver eneste måned må proklamere det ned til hver minste detalj. Isabel er 30!! år og har vel da hatt det minst halve livet. Hvorfor gjøre det til en så big deal? Skulle tro disse folka var de eneste i verden som opplevde dette. I min verden var/er dette noe man stort sett lar forbigå i stillhet. Jeg følger ikke med på noen andre influensere (følger ikke Isabel heller, men ser litt innimellom) og har fått med meg at hun gjør et stort nummer ut av at mensen kommer. Jeg har lurt på om det er pga. historikk med spiseforstyrrelser og mistet mens (det tror jeg hun har snakket om iallfall) og at hun tar det at mensen kommer som et slags bevis på at hun er 'frisk'? For meg er det også absolutt noe som forbigår i stillhet, noe annet er utenkelig 😁 5
Sirah Skrevet 8 timer siden #30748 Skrevet 8 timer siden Purpurina skrev (2 minutter siden): Jeg følger ikke med på noen andre influensere (følger ikke Isabel heller, men ser litt innimellom) og har fått med meg at hun gjør et stort nummer ut av at mensen kommer. Jeg har lurt på om det er pga. historikk med spiseforstyrrelser og mistet mens (det tror jeg hun har snakket om iallfall) og at hun tar det at mensen kommer som et slags bevis på at hun er 'frisk'? For meg er det også absolutt noe som forbigår i stillhet, noe annet er utenkelig 😁 Jeg har tenkt på det samme selv. Jeg forstår ikke dette voldsomme behovet for å gjøre et så enormt stort nummer ut av det - hver eneste måned. Jeg syntes det er skikkelig rart 🙃 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 8 timer siden #30749 Skrevet 8 timer siden Purpurina skrev (34 minutter siden): Jeg følger ikke med på noen andre influensere (følger ikke Isabel heller, men ser litt innimellom) og har fått med meg at hun gjør et stort nummer ut av at mensen kommer. Jeg har lurt på om det er pga. historikk med spiseforstyrrelser og mistet mens (det tror jeg hun har snakket om iallfall) og at hun tar det at mensen kommer som et slags bevis på at hun er 'frisk'? For meg er det også absolutt noe som forbigår i stillhet, noe annet er utenkelig 😁 Dette har mest sannsynlig å gjøre med spiseforstyrrelsen.. «bevise» hun er «frisk»…. 3
Carrot Skrevet 8 timer siden #30750 Skrevet 8 timer siden (endret) Solstråle1 skrev (48 minutter siden): Jeg syns det er så dårlig stil å kritisere meningsmotstandere på denne måten. Det må kunne gå an å reagere på hets og stygge kommentarer uten å bli beskylt for å være en innbitt forsvarer. tja, jeg har jo fra flere blitt skuldet for å være "en av Dem" bare fordi jeg ikke henger med mobben og moderatorene ser ut til å syns det er en høyere terskel for slikt som i andre tråder er regelbrudd i for eksempel denne tråden der det er ganske tydelig til tider.. Hadde noen av dem blitt herjet slik med irl som de selv herjer i denne tråden ville de nok ropt høyt om mobbing, hets og annet tror jeg. Endret 8 timer siden av Carrot 4 2
Teflonhjernen Skrevet 8 timer siden #30751 Skrevet 8 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): En teori/konspi fra meg nå😅: Hva om Isabel sin strategi er å SLIPPE alt styret og flauheten ved å forklare at det er Voldemort og røper han med vilje over flere måneder.. så kan hun bare si til slutt: «jaja mine elsklinger, dere har jo nå forstått hvem rosegjøken er så bla bla bla..» 😉😂😂😂 Så lurer hun seg unna flaue bortforklaringer her etc… For dette ER jo flaut? Eller..?😅🚩 Akkurat det har jeg også tenkt utfra det bittelille jeg har sett og alt jeg har lest her inne. Isabel glipper aldri, så de tingene som har vært med på avsløre han har vært fullt bevisst fra hennes side. På meg virker det helt tåpelig å fortsette å kalle han rosegjøken. Det å kalle alle mennene hun har hatt for gjøker virker helt utrolig barnslig. Var inne og så litt, men er jo fortsatt gørrkjedelig. Reklame opp og i mente, og alle pute kommentarene fra RS 🙈Er så pinlig å lese hva voksne mennesker får seg til å skrive…. 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7 timer siden #30752 Skrevet 7 timer siden Dama er flink å manipulere..😉 Ser hun adresserte saken om «skatteflyktning».. og forteller en lang rant om at «her er det ingenting ulovlig osv» Men det er jo ikke DET som var casen her. 🙄 Casen er at hun ikke vil innrømme hun er skatteflyktning og hun er ikke ærlig om det. Own it Girl!!! Hva er så «forferdelig» med å innrømme dette?’ Mister hun ansikt for sine kjære elsklinger?🤔🤡 Hun har vært smart og har advokater på dette for å ikke gjøre noe feil og for å selvsagt unngå skatt… Men EI DET! Dette blir bare for dumt…. 1 7
agent Skrevet 7 timer siden #30753 Skrevet 7 timer siden Sirah skrev (1 time siden): Jeg har tenkt på det samme selv. Jeg forstår ikke dette voldsomme behovet for å gjøre et så enormt stort nummer ut av det - hver eneste måned. Jeg syntes det er skikkelig rart 🙃 Content 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Ser det på meldingene hun legger ut. Har du fått mensen. Nå er du forsinket. Min mens har kommet. Du må ta graviditetstest. Du er gravid. Vi har samme syklus. Osv.osv.osv. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️ 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 7 timer siden #30754 Skrevet 7 timer siden agent skrev (6 minutter siden): Content 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Ser det på meldingene hun legger ut. Har du fått mensen. Nå er du forsinket. Min mens har kommet. Du må ta graviditetstest. Du er gravid. Vi har samme syklus. Osv.osv.osv. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Spot on🎯 1 1
RoffeHarry Skrevet 7 timer siden #30755 Skrevet 7 timer siden agent skrev (10 minutter siden): Content 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Ser det på meldingene hun legger ut. Har du fått mensen. Nå er du forsinket. Min mens har kommet. Du må ta graviditetstest. Du er gravid. Vi har samme syklus. Osv.osv.osv. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Og følgerne går fem på hver gang? Og influenseren kan le hele veien til banken. 1 6
Trueout Skrevet 6 timer siden #30756 Skrevet 6 timer siden Pusemusen skrev (3 timer siden): Hva er det med influensere og mensen? De er sååååå stolte av å ha mensen at de hver eneste måned må proklamere det ned til hver minste detalj. Isabel er 30!! år og har vel da hatt det minst halve livet. Hvorfor gjøre det til en så big deal? Skulle tro disse folka var de eneste i verden som opplevde dette. I min verden var/er dette noe man stort sett lar forbigå i stillhet. Straks 32 år😂 Ingen har mere smerter og har det mere grusomt enn disse influenserene når de har mensen heller. For noen som har vært alvorlig syk(meg) så blir dette utrolig latterlig å høre på🙈 7
agent Skrevet 6 timer siden #30757 Skrevet 6 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (40 minutter siden): Dama er flink å manipulere..😉 Ser hun adresserte saken om «skatteflyktning».. og forteller en lang rant om at «her er det ingenting ulovlig osv» Men det er jo ikke DET som var casen her. 🙄 Casen er at hun ikke vil innrømme hun er skatteflyktning og hun er ikke ærlig om det. Own it Girl!!! Hva er så «forferdelig» med å innrømme dette?’ Mister hun ansikt for sine kjære elsklinger?🤔🤡 Hun har vært smart og har advokater på dette for å ikke gjøre noe feil og for å selvsagt unngå skatt… Men EI DET! Dette blir bare for dumt…. Nevnte ikke han eksperten at det var aggressivt også? 3
Ellie25 Skrevet 6 timer siden #30758 Skrevet 6 timer siden Sol 75 skrev (11 timer siden): Ærlig talt! hva mener du?
agent Skrevet 6 timer siden #30759 Skrevet 6 timer siden Hun snakker veldig mye om å få barn🤔 Tror dere hun kommer til å gå gravid selv.? Hun tar det som en selvfølge, det må bare passe inn i timeplanen hennes. Men er hun psykisk og fysisk klar for å bli gravid evt.en mor. Utifra hva jeg observerer har hun en lang vei å gå med tanke på det. 5
Solstråle1 Skrevet 6 timer siden #30760 Skrevet 6 timer siden Teflonhjernen skrev (1 time siden): Akkurat det har jeg også tenkt utfra det bittelille jeg har sett og alt jeg har lest her inne. Isabel glipper aldri, så de tingene som har vært med på avsløre han har vært fullt bevisst fra hennes side. På meg virker det helt tåpelig å fortsette å kalle han rosegjøken. Det å kalle alle mennene hun har hatt for gjøker virker helt utrolig barnslig. Var inne og så litt, men er jo fortsatt gørrkjedelig. Reklame opp og i mente, og alle pute kommentarene fra RS 🙈Er så pinlig å lese hva voksne mennesker får seg til å skrive…. Jeg blir ganske pinlig berørt over hva folk får seg til å skrive her inne også. Jeg lurer på om de adresserer mennesker de ikke har sansen for på samme måte IRL. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå