Trueout Skrevet onsdag kl. 21:57 #30721 Skrevet onsdag kl. 21:57 Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Hvordan har den krympet 100 kvadrat?🤔😂 Ettersom jeg har forstått, så sa hun den var 700 kvm tidligere, og nå når hun skrev under var den 600😂 2 1
Trueout Skrevet onsdag kl. 22:02 #30722 Skrevet onsdag kl. 22:02 Othelia08 skrev (4 minutter siden): Rami er et helt annet menneske i Oslo nesten! I Dubai består hverdagen hans av å stikke på gymmen og å være isabel sin sjåfør. Mens når han er i Norge og henger med kompiser virker han veldig lykkelig! Tror også det er derfor han snapper mindre når han er her, han har rett og slett et liv her Absolutt! Og han har jo et stort nettverk her i Norge. Ser ikke for meg at hverken han eller Sidra blir boende lenge i Dubai. 6 1
LorettaLynn Skrevet onsdag kl. 22:21 #30723 Skrevet onsdag kl. 22:21 Hvis Dubai er så bra og det er der de føler seg hjemme. Hvorfor flyktet ikke mor Raad dit den gang da? Og hvor mange flyktninger tar dette landet imot i dag? 5 2 1
Sirah Skrevet onsdag kl. 22:26 #30724 Skrevet onsdag kl. 22:26 Trueout skrev (42 minutter siden): Tenkt tanken selv ja! Skjønner ikke hvorfor hun ville flytte i utgangspunktet. Hun har jo hele livet sitt i Oslo🤔 Det samme med Rami. Han virker så mye lykkeligere når han er i Norge. Helt enig. Begge virker mye lykkeligere her. Trixie99 skrev (35 minutter siden): Btw, Hvis vi skal snakke om bortkastede penger så kan vi snakke om sidras Dubai leilighet🤣 hvor lenge bodde hun der før hun dro tilbake til Oslo? 1 uke, 2? 🫣 ikke at de kunne vite det skulle bli uroligheter, men likevel.. Det samme har jeg tenkt! Men dette kunne de jo ikke vite. Men absolutt bortkastet ja 🫣 Othelia08 skrev (28 minutter siden): Rami er et helt annet menneske i Oslo nesten! I Dubai består hverdagen hans av å stikke på gymmen og å være isabel sin sjåfør. Mens når han er i Norge og henger med kompiser virker han veldig lykkelig! Tror også det er derfor han snapper mindre når han er her, han har rett og slett et liv her Enig! Han har så gode kamerater syntes jeg! De er en fin gjeng! 2
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 22:29 #30725 Skrevet onsdag kl. 22:29 (endret) Sirah skrev (2 timer siden): Kan dere ikke slutte å angripe hverandre? Tråden blir bare stengt igjen… er vel nok av andre ting å diskutere? Er veldig enig med deg men @Tuppenoglillemor12 svarer med klare, sterke meninger noen ganger, litt krass på gud vet hvor idiotiske spørsmål hun får pågrunn av det hun mener! Ja, @Tuppenoglillemor12 det ser ut for meg at til tider fotfølger de henne og ikke ser hvor mye bra hun kommer med! Selv om jeg syns hun kan være litt ydmyk i sine svar til tider❤️ Ja jeg vet jeg burde tatt det på pm men er litt lei av at enkelte kan overkjøre enkelte brukere her inne. Endret onsdag kl. 22:35 av Sol 75 4 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 22:35 #30726 Skrevet onsdag kl. 22:35 LorettaLynn skrev (12 minutter siden): Hvis Dubai er så bra og det er der de føler seg hjemme. Hvorfor flyktet ikke mor Raad dit den gang da? Og hvor mange flyktninger tar dette landet imot i dag? Hadde ikke råd å bo i Dubai da vet du. 😉 Nei, Velferds-Norge er godt kjent blandt innvandrere…. Derfor kommer de hit. Her får de alt de ønsker.. 5 2 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 22:37 #30727 Skrevet onsdag kl. 22:37 Sol 75 skrev (7 minutter siden): Er veldig enig med deg men @Tuppenoglillemor12 svarer med klare, sterke meninger noen ganger, litt krass på gud vet hvor idiotiske spørsmål hun får pågrunn av det hun mener! Ja, @Tuppenoglillemor12 det ser ut for meg at til tider fotfølger de henne og ikke ser hvor mye bra hun kommer med! Selv om jeg syns hun kan være litt ydmyk i sine svar til tider❤️ Skal ta det til etterretning 😉❤️ Jeg vet jeg har sterke meninger☺️💪 6 1
Ellenn Skrevet onsdag kl. 22:39 #30728 Skrevet onsdag kl. 22:39 LorettaLynn skrev (15 minutter siden): Hvis Dubai er så bra og det er der de føler seg hjemme. Hvorfor flyktet ikke mor Raad dit den gang da? Og hvor mange flyktninger tar dette landet imot i dag? Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Hadde ikke råd å bo i Dubai da vet du. 😉 Nei, Velferds-Norge er godt kjent blandt innvandrere…. Derfor kommer de hit. Her får de alt de ønsker.. For 32 år siden var vel Dubai stort sett bare ørken. 3
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 22:44 #30729 Skrevet onsdag kl. 22:44 Tuppenoglillemor12 skrev (7 minutter siden): Skal ta det til etterretning 😉❤️ Jeg vet jeg har sterke meninger☺️💪 Fortsett med det❤️ 4
Trixie99 Skrevet onsdag kl. 22:54 #30730 Skrevet onsdag kl. 22:54 Trueout skrev (57 minutter siden): Nei det er jo selfølgelig ikke ting en kan forutse, men alt med den flyttingen virket veldig forhastet ja. Tror ikke hun kommer til å bli lykkelig der heller, så om hun drar tilbake så blir hun nok ikke boende der lenge tror jeg. Spesielt ikke når Isabel har villaen sin. Sidra legger ikke akkurat skjul på at hun vil flytte inn der.
lotti__s Skrevet onsdag kl. 23:00 #30731 Skrevet onsdag kl. 23:00 Trueout skrev (1 time siden): Det virker nesten som om hun prøver å overbevise seg selv om at hun elsker Dubai like mye som hun påstår🤔 Lurer på hvordan det skal gå med helsa hennes når hun blir sittende alene på 700 kvm...Tror ikke hun skjønner hvor ensomt det kommer til å føles kontra en leilighet..Det er jo kun Rami og Sidra hun har i Dubai Ska Jack flytte inn etterhvert? Har hun sakt noe om det?
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 23:02 #30732 Skrevet onsdag kl. 23:02 Trixie99 skrev (5 minutter siden): Spesielt ikke når Isabel har villaen sin. Sidra legger ikke akkurat skjul på at hun vil flytte inn der. Tror ikke dette er noe Sidra vil, er nok at hun vil gjøre det Isabel vil med at hun vil/ har startet selskap i Dubai🥴 De søsknene gjør som dronningen vil! 4 3
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 23:04 #30733 Skrevet onsdag kl. 23:04 lotti__s skrev (2 minutter siden): Ska Jack flytte inn etterhvert? Har hun sakt noe om det? Det jeg fikk med meg på utforsk var at han ville være med Isabel i Dubai men ville ha sin egen leilighet i England🥴 2
Trixie99 Skrevet onsdag kl. 23:21 #30734 Skrevet onsdag kl. 23:21 Sol 75 skrev (16 minutter siden): Det jeg fikk med meg på utforsk var at han ville være med Isabel i Dubai men ville ha sin egen leilighet i England🥴 Og planen er altså å være i villaen når de vil ha action og storby, og England når de vil ha ro 🙃 2
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 23:28 #30735 Skrevet onsdag kl. 23:28 Trixie99 skrev (6 minutter siden): Og planen er altså å være i villaen når de vil ha action og storby, og England når de vil ha ro 🙃 Det vet jeg ikke noe om. Har hun sagt det?
Othelia08 Skrevet onsdag kl. 23:39 #30736 Skrevet onsdag kl. 23:39 Trixie99 skrev (16 minutter siden): Og planen er altså å være i villaen når de vil ha action og storby, og England når de vil ha ro 🙃 Lurer på hvilken action det er snakk om, for Dubai er jo basically bare hun som blir kjørt fra en kafé til en annen, og så ligge i senga med en boks frosne sjokoladebær 10 2 7
Lzzy Skrevet torsdag kl. 00:06 #30737 Skrevet torsdag kl. 00:06 Sol 75 skrev (1 time siden): Tror ikke dette er noe Sidra vil, er nok at hun vil gjøre det Isabel vil med at hun vil/ har startet selskap i Dubai🥴 De søsknene gjør som dronningen vil! Kjøpt og betalt, som alt annet… 1 4
Trueout Skrevet torsdag kl. 04:44 #30738 Skrevet torsdag kl. 04:44 Othelia08 skrev (5 timer siden): Lurer på hvilken action det er snakk om, for Dubai er jo basically bare hun som blir kjørt fra en kafé til en annen, og så ligge i senga med en boks frosne sjokoladebær Hahahaha😂 Ja det skjer jo typ ALDRI noe som helst. 4 3
RoffeHarry Skrevet torsdag kl. 05:54 #30739 Skrevet torsdag kl. 05:54 Her var det mye naivitet og feilinfo. Knapt noen skadede i UAE siden krigen brøt ut? Så langt offentliggjort 1815 droneangrep og 357 ballistiske missiler mot UAE. Hvor resultatet er 9 døde og 166 skadde (må kanskje ta tallene med en klype salt siden de kommer fra UAEs myndigheter). De aller fleste droner/missiler er skutt ned av UAEs antiluftskyts. Så de skadetallene kommer for det meste fra fallende nedskutte gjenstander. Visste du at selv en liten bolt/mutter fra en nedskutt drone/missil har hardhet/masse til å skape nok fallenergi til å gi alvorlige penetrerende skade på et menneske? En ballistisk missil er skrudd sammen av flere hundre bolter og skruer. Skal du ligge ute på stranda eller bassenget i Dubai og kjenne på den utryggheten uten at angsten setter inn? Tallene er brutale. Hittil har 115000 britiske expats forlatt gulfregionen (UAE, Qatar, Bahrain, Saudi). Et stort antall av de nesten 250000 britiske expats i Dubai har dratt tilbake til UK. Selv om de risikerer skyhøy skattesmell. Men hva er vel viktigere enn trygghet, spesielt for barnefamilier? Og husk, dette er briter i høyere stillinger (white collar) som har vært med å forme Dubai slik de er i dag. Posh og glitz & glam. Fortsetter dette (krigen synes å bare eskalere - Iran vil ikke gi seg!) så kommer Dubai og UAE til å bare ligne på mange av de andre muslimske shithole landene i regionen. 5 1 7
Istapp Skrevet torsdag kl. 06:01 #30740 Skrevet torsdag kl. 06:01 Tuppenoglillemor12 skrev (7 timer siden): Skal ta det til etterretning 😉❤️ Jeg vet jeg har sterke meninger☺️💪 Behold dine sterke meninger, du treffer 🎯 mang en gang (noe som ikke passer inn for de mest innbitte forsvarerne av IR her inne). 4 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå