twitwi Skrevet 18 timer siden #30701 Skrevet 18 timer siden JAJA nå kan alle dere som tror hun ikke er SKATTEflyktning ta dere en bolle. Tallene på hva som er overført, og tappet ut av hennes NORSKE selskaper og overført AKA flyttet AV SKATTEMESSIGE årsaker til Dubai er nå offentliggjort i media. Aggressiv skatte planlegging. Ikke ulovlig men det sier sitt. Hun sørger for at hun ikke skal betale en krone i formuesskatt blant annet 1 15
Sirah Skrevet 18 timer siden #30702 Skrevet 18 timer siden Kan dere ikke slutte å angripe hverandre? Tråden blir bare stengt igjen… er vel nok av andre ting å diskutere? 6 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 18 timer siden #30703 Skrevet 18 timer siden twitwi skrev (16 minutter siden): JAJA nå kan alle dere som tror hun ikke er SKATTEflyktning ta dere en bolle. Tallene på hva som er overført, og tappet ut av hennes NORSKE selskaper og overført AKA flyttet AV SKATTEMESSIGE årsaker til Dubai er nå offentliggjort i media. Aggressiv skatte planlegging. Ikke ulovlig men det sier sitt. Hun sørger for at hun ikke skal betale en krone i formuesskatt blant annet Takk!🙏🎯 3 5 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 18 timer siden #30704 Skrevet 18 timer siden Hva skjer i Paradis i dag da? 🤔 Har ikke vært inne å kikka. 😴
Tuppenoglillemor12 Skrevet 18 timer siden #30705 Skrevet 18 timer siden Ellie25 skrev (27 minutter siden): Av ren nysgjerrighet; synes du Isabel Raad er verre enn Andrew Tate? 1000 ganger værre! Men dette er ikke ett diskusjonsforum om han😅 Holder oss til Raad ok?😀 2 1
Natu Skrevet 18 timer siden #30706 Skrevet 18 timer siden Jeg er så drittlei av å lese om denne skatten nå. Motiv kan diskuteres, og selvfølgelig vil hun selv vri og vrenge på sannheten som hun pleier; men greia er at hun gjør jo ikke noe ulovlig? Hun er jo bare irriterende smart. Og ja, jeg er irritert på henne, syns hun er en manipulerende litt psyko dame som jeg faktisk innimellom kan håpe går på en smell. Holder på å kaste opp bare jeg hører hun bruker navnet Shirog, pga det blir bare så åpenbart manipulering av følgere. MEN jeg klarer også å se at hun er taktisk og smart økonomisk. Det er dessverre lov å selge falske historier, spille på en dårlig barndom til krampa tar henne, selge billige klær, sminke man ikke trenger, osv osv. Hun er jo en såpeopera, som man elsker og hater. 4 10
Heike m72 Skrevet 17 timer siden #30707 Skrevet 17 timer siden Sirah skrev (8 timer siden): Der fikk hun det første nødvarselet.... Heldigvis var det ikke lange tiden før det kom et nytt varsel om at det var trygt igjen. Huff hun gikk fra å være i godt humør til at du så fortvilelsen i øynene hennes... Håper virkelig at psyken hennes tåler dette... Denne posten er utelukkende godt ment. Litt usikker på om hun leste hele varselet. Det sto jo at man skulle gå til et trygt sted og vekk fra vinduer. Hun satt og så ut vinduet høyt der oppe i blokka si. 5
Sirah Skrevet 17 timer siden #30708 Skrevet 17 timer siden Heike m72 skrev (5 minutter siden): Litt usikker på om hun leste hele varselet. Det sto jo at man skulle gå til et trygt sted og vekk fra vinduer. Hun satt og så ut vinduet høyt der oppe i blokka si. Hun virket som om hun ble litt rådvill og lammet på et vis. Gikk rett bort til vinduet for å se, reagerte på det jeg også. Men mulig man hadde reagert sånn selv også 🫣
Trueout Skrevet 16 timer siden #30709 Skrevet 16 timer siden Det virker nesten som om hun prøver å overbevise seg selv om at hun elsker Dubai like mye som hun påstår🤔 Lurer på hvordan det skal gå med helsa hennes når hun blir sittende alene på 700 kvm...Tror ikke hun skjønner hvor ensomt det kommer til å føles kontra en leilighet..Det er jo kun Rami og Sidra hun har i Dubai 2 4
Sirah Skrevet 16 timer siden #30710 Skrevet 16 timer siden Trueout skrev (10 minutter siden): Det virker nesten som om hun prøver å overbevise seg selv om at hun elsker Dubai like mye som hun påstår🤔 Lurer på hvordan det skal gå med helsa hennes når hun blir sittende alene på 700 kvm...Tror ikke hun skjønner hvor ensomt det kommer til å føles kontra en leilighet..Det er jo kun Rami og Sidra hun har i Dubai Trur du Sidra kommer til å bli med tilbake? Jeg mistenker at hun har fått smaken på Oslo-livet igjen… 5
Trueout Skrevet 16 timer siden #30711 Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (2 minutter siden): Trur du Sidra kommer til å bli med tilbake? Jeg mistenker at hun har fått smaken på Oslo-livet igjen… Tenkt tanken selv ja! Skjønner ikke hvorfor hun ville flytte i utgangspunktet. Hun har jo hele livet sitt i Oslo🤔 Det samme med Rami. Han virker så mye lykkeligere når han er i Norge. 3
Kønn Skrevet 16 timer siden #30712 Skrevet 16 timer siden Trueout skrev (16 minutter siden): Det virker nesten som om hun prøver å overbevise seg selv om at hun elsker Dubai like mye som hun påstår🤔 Lurer på hvordan det skal gå med helsa hennes når hun blir sittende alene på 700 kvm...Tror ikke hun skjønner hvor ensomt det kommer til å føles kontra en leilighet..Det er jo kun Rami og Sidra hun har i Dubai Enig, men VILLAEN har krympet til 600m2. 3 1 1
Trueout Skrevet 16 timer siden #30713 Skrevet 16 timer siden Kønn skrev (Akkurat nå): Enig, men VILLAEN har krympet til 600m2. Hahaha!! Stemmer det ja😂🤪 Kunne helt seriøst aldri tenkt meg å bo alene i et så stort hus. Det må jo bare føles tomt, upersonlig og veldig lite hjemmekoslig.. 3 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #30714 Skrevet 16 timer siden (endret) Trueout skrev (7 minutter siden): Tenkt tanken selv ja! Skjønner ikke hvorfor hun ville flytte i utgangspunktet. Hun har jo hele livet sitt i Oslo🤔 Det samme med Rami. Han virker så mye lykkeligere når han er i Norge. JEG skjønner hvorfor…💰 😅 Endret 16 timer siden av Tuppenoglillemor12 2 1
Trixie99 Skrevet 16 timer siden #30715 Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (11 minutter siden): Trur du Sidra kommer til å bli med tilbake? Jeg mistenker at hun har fått smaken på Oslo-livet igjen… Btw, Hvis vi skal snakke om bortkastede penger så kan vi snakke om sidras Dubai leilighet🤣 hvor lenge bodde hun der før hun dro tilbake til Oslo? 1 uke, 2? 🫣 ikke at de kunne vite det skulle bli uroligheter, men likevel.. 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #30716 Skrevet 16 timer siden Trueout skrev (3 minutter siden): Hahaha!! Stemmer det ja😂🤪 Kunne helt seriøst aldri tenkt meg å bo alene i et så stort hus. Det må jo bare føles tomt, upersonlig og veldig lite hjemmekoslig.. Hvordan har den krympet 100 kvadrat?🤔😂
Sol 75 Skrevet 16 timer siden #30717 Skrevet 16 timer siden Ellie25 skrev (2 timer siden): Av ren nysgjerrighet; synes du Isabel Raad er verre enn Andrew Tate? Ærlig talt! 2 1
Trueout Skrevet 16 timer siden #30718 Skrevet 16 timer siden Trixie99 skrev (3 minutter siden): Btw, Hvis vi skal snakke om bortkastede penger så kan vi snakke om sidras Dubai leilighet🤣 hvor lenge bodde hun der før hun dro tilbake til Oslo? 1 uke, 2? 🫣 ikke at de kunne vite det skulle bli uroligheter, men likevel.. Nei det er jo selfølgelig ikke ting en kan forutse, men alt med den flyttingen virket veldig forhastet ja. Tror ikke hun kommer til å bli lykkelig der heller, så om hun drar tilbake så blir hun nok ikke boende der lenge tror jeg. 2 1
Sol 75 Skrevet 16 timer siden #30719 Skrevet 16 timer siden Natu skrev (1 time siden): Jeg er så drittlei av å lese om denne skatten nå. Motiv kan diskuteres, og selvfølgelig vil hun selv vri og vrenge på sannheten som hun pleier; men greia er at hun gjør jo ikke noe ulovlig? Hun er jo bare irriterende smart. Og ja, jeg er irritert på henne, syns hun er en manipulerende litt psyko dame som jeg faktisk innimellom kan håpe går på en smell. Holder på å kaste opp bare jeg hører hun bruker navnet Shirog, pga det blir bare så åpenbart manipulering av følgere. MEN jeg klarer også å se at hun er taktisk og smart økonomisk. Det er dessverre lov å selge falske historier, spille på en dårlig barndom til krampa tar henne, selge billige klær, sminke man ikke trenger, osv osv. Hun er jo en såpeopera, som man elsker og hater. Altså👏👏 Du skriver nettopp det så bra hva jeg tenker 👏 1 1
Othelia08 Skrevet 16 timer siden #30720 Skrevet 16 timer siden Trueout skrev (13 minutter siden): Tenkt tanken selv ja! Skjønner ikke hvorfor hun ville flytte i utgangspunktet. Hun har jo hele livet sitt i Oslo🤔 Det samme med Rami. Han virker så mye lykkeligere når han er i Norge. Rami er et helt annet menneske i Oslo nesten! I Dubai består hverdagen hans av å stikke på gymmen og å være isabel sin sjåfør. Mens når han er i Norge og henger med kompiser virker han veldig lykkelig! Tror også det er derfor han snapper mindre når han er her, han har rett og slett et liv her 6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå