agent Skrevet 14 timer siden #30581 Skrevet 14 timer siden JAS71 skrev (19 minutter siden): Nå kommer jeg med ett spørsmål som er litt sånn «skliende inn på ett bananskall» her.. Men… hvis det er han Voldemort hun nå dater…sa ikke hun en gang at han var narsissist og at hun ALDRI hadde gått tilbake til han? Var ikke det han som absolutt ville ha del i Ivorie, som hun nektet at han skulle?? Hvis det er han, så må hun jo virkelig «svelge» mye dritt hun har sagt om han. Og hvem går tilbake til en såkalt narsissist?? Jeg bare lurer…. 👀 Isabel Raad 🤷♀️🫢 2
spirå12 Skrevet 14 timer siden #30582 Skrevet 14 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden): Dette overrasker meg ikke! Men av ren nysgjerrighet.. hvor finner man fakta om dette? At folk blir betalt? Jeg trudde det kun gjaldt influenserene der nede. Mye spennende å lese om på ChatGPT. Her er et lite utdrag, men mye mer man kan finne. (kildene er ikke med på dette bildet) 6
agent Skrevet 14 timer siden #30583 Skrevet 14 timer siden (endret) Ellenn skrev (21 minutter siden): De MÅ vel ikke poste at alt er fint, og at de ikke er redde? De kan vel i så fall la være å poste noe om akkurat det, dersom de ikke mener det? Mange influensere der nede som postet at de var redde. Dagen etter postet de det stikk motsatte, roste styringsmakta og Dubai oppi skyene. (bevisene finner du på Tiktok) Endret 14 timer siden av agent 1 7
Ellenn Skrevet 14 timer siden #30584 Skrevet 14 timer siden spirå12 skrev (16 minutter siden): De får betalt av UAE for å promotere og beskrive hvor fint og trygt det er der nede. Hvem er «de»? Gjelder det alle som befinner seg der, mener du? agent skrev (10 minutter siden): Derfor hun ikke har postet noe idag da🤔 kan ikke vise at hun er engstelig. 🤔🫣 Hvem vet? Det kan være mange grunner til at hun ikke har postet enda.
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #30585 Skrevet 14 timer siden spirå12 skrev (18 minutter siden): Mye spennende å lese om på ChatGPT. Her er et lite utdrag, men mye mer man kan finne. (kildene er ikke med på dette bildet) Ja dette visste jeg angående influenserene. Men tenkte mer på folk ellers
Tuppenoglillemor12 Skrevet 14 timer siden #30586 Skrevet 14 timer siden JAS71 skrev (21 minutter siden): Uff… det er tragisk hvis det er tilfelle… Jeg synes bare det er rot på «gjøkfronten» hennes. Håper hun kommer seg unna, hvis det er tilfelle at han er narsissist. Men hun er vel narsissist selv.. 🤷♀️ 2 8
Sol 75 Skrevet 14 timer siden #30587 Skrevet 14 timer siden Carrot skrev (48 minutter siden): nei, igjen.. Det ble skrevet at IR var dum som trosset norske reiseråd og dro til Dubai og krig for å signere sine papirer hvor jeg skrev at det ikke var dumt å ikke kaste fem mill ut vinduet når hun bor i Dubai, det er hjemmet hennes, og som en bisetning skrev jeg at de som bor der ikke opplever at de bor i en krigssone.. At du og andre VELGER ta en bisetning ut av et helt svar å lage en stor greie er ikke noe jeg får gjort noe med, jeg kan fortsette si at det ikke var poenget til jeg blir blå men hvis man ikke vil forstå er det håpløst. og i denne tråden virker det som om alle som ikke er mot IR skal høvles ned og man argumenterer for at "raad squad" er hjernevasket.. 🤦♀️ 🫢😶 1
Sirah Skrevet 13 timer siden #30588 Skrevet 13 timer siden Hun har lagt ut litt nå. Syntes hun gjør et overdrevent poeng ut av hvor trygg hun føler seg. Håper det er reelt og at hun faktisk føler seg så trygg og at det ikke er fordi hun "må" poste det. Føler hun seg så trygg på ekte så er jo det helt supert og ingenting er bedre enn det, men det er jo ikke rart om hun hadde vært litt smånervøs med tanke på situasjonen. 3
Maia92 Skrevet 13 timer siden #30589 Skrevet 13 timer siden JAS71 skrev (1 time siden): Uff… det er tragisk hvis det er tilfelle… Jeg synes bare det er rot på «gjøkfronten» hennes. Håper hun kommer seg unna, hvis det er tilfelle at han er narsissist. folk må virkelig slutte med diagnosisere andre og seg selv, ikke alle x kjærestene dine er narsisister, deprimerte, psykopater osv. Om Jack er narsisist så er hvertfall ho det, alt han skrev om henne, det hørtes mye verre ut en at han hadde sagt at hun hadde vært finere med slankere bein. 3
Ellenn Skrevet 13 timer siden #30590 Skrevet 13 timer siden Sirah skrev (40 minutter siden): Hun har lagt ut litt nå. Syntes hun gjør et overdrevent poeng ut av hvor trygg hun føler seg. Håper det er reelt og at hun faktisk føler seg så trygg og at det ikke er fordi hun "må" poste det. Føler hun seg så trygg på ekte så er jo det helt supert og ingenting er bedre enn det, men det er jo ikke rart om hun hadde vært litt smånervøs med tanke på situasjonen. Det kan jo også hende hun gjør det for å berolige seg selv..eller som et svar på alle meldingene hun sikkert har fått om hvor dumt det var å reise til Dubai. 1
Spania33 Skrevet 13 timer siden #30591 Skrevet 13 timer siden Carrot skrev (3 timer siden): det har jeg heller ikke diskutert, og loven det vises til gjelder vel i hovedsak influensere med lisens etter hva som skrives men som sagt, det jeg skrev var at de som bor der føler seg trygge ref eiendomsmegleren og flere andre som poster fra emiratene i disse dager. Så klart en eiendomsmegler med lisens og som lever av å selge boliger til utenlandske kunder vil påstå at alt er trygt og godt - til krampa tar henne. Ellers så kommer hun på kant med myndighetene og skremmer potensielle kunder. Det finnes flere drepte og over 150 skadede i landet der de bor, og allikevel er de tro mot myndighetene og spyr om seg med deres propaganda om at alt er trygt. Da velger heldigvis de fleste å høre på myndighetene i hjemlandet sitt, som ikke anbefaler å reise inn i en utrygg situasjon. 11
Ellenn Skrevet 13 timer siden #30592 Skrevet 13 timer siden Maia92 skrev (23 minutter siden): folk må virkelig slutte med diagnosisere andre og seg selv, ikke alle x kjærestene dine er narsisister, deprimerte, psykopater osv. Om Jack er narsisist så er hvertfall ho det, alt han skrev om henne, det hørtes mye verre ut en at han hadde sagt at hun hadde vært finere med slankere bein. Kanskje man først skulle slutte og diagnostisere IR her inne da? Her florerer det jo av diagnoser i perioder… 1 2
refill Skrevet 12 timer siden #30593 Skrevet 12 timer siden Ba ChatGPT gi det kort sammendrag som forhåpentligvis ikke anses som kopi av innhold. "Artikkelen beskriver hvordan influenser Isabel Raad har overført over 20 millioner kroner fra sine norske selskaper til De forente arabiske emirater etter at hun flyttet dit. Det er uklart hva pengene konkret brukes til, og mottakerne er ikke offentlig kjent. Overføringene fremstår som lovlige, men blir av eksperter omtalt som en form for aggressiv skatteplanlegging fordi landet har svært gunstige skatteregler. Samtidig peker saken på hvordan Raad har organisert virksomheten sin etter flyttingen, og at hun selv ikke har kommentert pengeoverføringene offentlig." https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/q61XP1/isabel-raad-har-sendt-flere-titalls-millioner-til-skatteparadis 2 6
Sirah Skrevet 12 timer siden #30594 Skrevet 12 timer siden Ellenn skrev (26 minutter siden): Det kan jo også hende hun gjør det for å berolige seg selv..eller som et svar på alle meldingene hun sikkert har fått om hvor dumt det var å reise til Dubai. Absolutt! Men jeg håper for hennes del at hun snakker sant. At hun faktisk føler seg så trygg... 1
Kønn Skrevet 12 timer siden #30595 Skrevet 12 timer siden Aggressiv skatteplanlegging der altså. Nå må vel snart elsklingene ta til fornuft vel. 8
Othelia08 Skrevet 12 timer siden #30596 Skrevet 12 timer siden Kønn skrev (1 minutt siden): Aggressiv skatteplanlegging der altså. Nå må vel snart elsklingene ta til fornuft vel. Hun har fått det så prenta inn i huet dems at hun har skapt så uendelig mange arbeidsplasser i Norge, at Norge er kjipe mot de som starter for seg selv, og ikke minst at hun uansett har skattet mer enn alle elsklingene til sammen kommer til å gjøre gjennom hele livet sitt at jeg tipper de vil forsvare henne 100% for dette. 8
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #30597 Skrevet 12 timer siden refill skrev (27 minutter siden): Ba ChatGPT gi det kort sammendrag som forhåpentligvis ikke anses som kopi av innhold. "Artikkelen beskriver hvordan influenser Isabel Raad har overført over 20 millioner kroner fra sine norske selskaper til De forente arabiske emirater etter at hun flyttet dit. Det er uklart hva pengene konkret brukes til, og mottakerne er ikke offentlig kjent. Overføringene fremstår som lovlige, men blir av eksperter omtalt som en form for aggressiv skatteplanlegging fordi landet har svært gunstige skatteregler. Samtidig peker saken på hvordan Raad har organisert virksomheten sin etter flyttingen, og at hun selv ikke har kommentert pengeoverføringene offentlig." https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/q61XP1/isabel-raad-har-sendt-flere-titalls-millioner-til-skatteparadis Men kjære deg, skjønner du ikke at hun flyttet pga været?😳 (ironi…😇) 1 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 12 timer siden #30598 Skrevet 12 timer siden (endret) Kønn skrev (11 minutter siden): Aggressiv skatteplanlegging der altså. Nå må vel snart elsklingene ta til fornuft vel. Blir litt forbanna inni meg når jeg har fått så mye pes fra noen brukere her inne hver gang jeg har tatt dette opp, og prøvd å forklare de hvorfor og hvordan hun har gjort dette…. Jeg har blitt kalt både det ene og andre.. 👀 Sannheten svir for de naive….🙄 Endret 12 timer siden av Tuppenoglillemor12 4 7 4
refill Skrevet 12 timer siden #30599 Skrevet 12 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden): Men kjære deg, skjønner du ikke at hun flyttet pga været?😳 (ironi…😇) Sitat Fjeldskår i Tax Justice Norge har liten tro på at noen flytter til skatteparadiser på grunn av sol og varme. – Det er nok like lite troverdig som da Norges mest kjente skiløper flyttet til det aggressive skatteparadiset Sveits, fordi han og kona alltid hadde hatt lyst til å bo i utlandet. Det finnes alltid en slags legitim grunn. 😅 6
Bendie Skrevet 12 timer siden #30600 Skrevet 12 timer siden (endret) Det er masse innlegg der det hevdes at IR kun snakker positivt om Dubai, fordi hun må… hvordan har det seg da at hun også forteller om panikkangst og at alle fraråder henne å dra? Det harmonerer dårlig med at hun ikke tørr å snakke negativt om Dubai. Hun har i ukevis vært redd for å reise ned og har utsatt det mange ganger. Det er ikke akkurat positiv omtale. Nå har det for øvrig vært få alvorlige hendelser, med personskader , så jeg tror IR er trygg. Hun er ingen turist, så det å reise ned dit for henne, er noe annet enn å dra på ferie. Hun er nødt til dette om hun skal kunne gjennomføre villa kjøpet. Noe jeg tror er riktig. Ja, det fins en risiko for tap. Men alternativet er å tape 4,6 millioner og leie et år til, for 2 millioner +. Samt lete etter en ny villa, som fort kan bli dyrere. Om ting igjen er tilbake til normalen. Hun er fast innstilt på at det er her hun vil bo. Og da er dette hennes valg og hennes risiko. Endret 12 timer siden av Bendie 4 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå