Carrot Skrevet i går, 09:40 #30561 Skrevet i går, 09:40 Tuppenoglillemor12 skrev (35 minutter siden): Du skjønner loven der nede om negativ omtale og dets konsekvenser? Dette gjelder alle innbyggere… jeg orker iikke - jeg har ikke snakket om dette, jeg uttalte meg om hvorvidt det var dumt av IR å dra ned og det faktum at de som bor der viser en relativt trygg hverdag så langt. Det kan da umulig være vits i å henge på dette når jeg har gjentatt meg selv flere ganger nå?
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 09:44 #30562 Skrevet i går, 09:44 (endret) Carrot skrev (4 minutter siden): jeg orker iikke - jeg har ikke snakket om dette, jeg uttalte meg om hvorvidt det var dumt av IR å dra ned og det faktum at de som bor der viser en relativt trygg hverdag så langt. Det kan da umulig være vits i å henge på dette når jeg har gjentatt meg selv flere ganger nå? Det er DU som forteller at de som poster det nede poster kun positivt? Ergo - du insinuerer at alt er tipp topp da i følge det du ser som blir postet på sosiale medier?🤔 Da påpeker vi andre kun grunnen til at disse menneskene må poste kun positivitet…. Endret i går, 09:45 av Tuppenoglillemor12 12
Carrot Skrevet i går, 09:52 #30563 Skrevet i går, 09:52 Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Det er DU som forteller at de som poster det nede poster kun positivt? Ergo - du insinuerer at alt er tipp topp da i følge det du ser som blir postet på sosiale medier?🤔 Da påpeker vi andre kun grunnen til at disse menneskene må poste kun positivitet…. nei, jeg skrev at de som bor der og poster sier de har det trygt, at hverdagen er bra og at det ikke er krig i dubai slik enkelte ser ut til å mene og det i sammenehng med at IR valgte reise ned for å unngå miste 5 mill eller wha det nå var (mye penger) og at det ikke betyr at hun er dum slik en skrev.. man kan ikke ta en liten del av et svar å dra det ut til å være den eneste delen..
Othelia08 Skrevet i går, 09:54 #30564 Skrevet i går, 09:54 Carrot skrev (3 timer siden): En litt annen situasjon når de var i landet som var selve målet for bombingen kontra hun som skal til Dubai som ikke er et direkte mål, USA bombet stedet foreldrene oppholdt seg nesten direkte, og det var mye uklar informasjon i starten så det er jo ikke helt det samme. Sist jeg sjekka så var rosegjøken i Dubai og ikke i Irak 4
Carrot Skrevet i går, 09:56 #30565 Skrevet i går, 09:56 Othelia08 skrev (Akkurat nå): Sist jeg sjekka så var rosegjøken i Dubai og ikke i Irak men kjære vene, det var vel også snakk om foreldrene OG ikke bare rosegjøken, må man rett og slett la være å svare i denne tråden om man ikke er ute etter IR på en eller annen måte? og igjen, min kommentar som har ekplodert på skyteskiven gjaldt henens valg om å dra og ikke tape fem mill,, 1
spirå12 Skrevet 23 timer siden #30566 Skrevet 23 timer siden Carrot skrev (11 minutter siden): nei, jeg skrev at de som bor der og poster sier de har det trygt, at hverdagen er bra og at det ikke er krig i dubai slik enkelte ser ut til å mene og det i sammenehng med at IR valgte reise ned for å unngå miste 5 mill eller wha det nå var (mye penger) og at det ikke betyr at hun er dum slik en skrev.. man kan ikke ta en liten del av et svar å dra det ut til å være den eneste delen.. ...fordi de blir STRAFFET med bøter eller fengsel hvis de poster noe negativt eller at de er redde... Puuh... 3 9
spirå12 Skrevet 23 timer siden #30567 Skrevet 23 timer siden Carrot skrev (11 minutter siden): men kjære vene, det var vel også snakk om foreldrene OG ikke bare rosegjøken, må man rett og slett la være å svare i denne tråden om man ikke er ute etter IR på en eller annen måte? og igjen, min kommentar som har ekplodert på skyteskiven gjaldt henens valg om å dra og ikke tape fem mill,, Det er ikke USA som bomber i Irak, det er det Iran som gjør. Iran som også sender missiler og droner til flere av gulfstatene. 3 1 3
Carrot Skrevet 23 timer siden #30568 Skrevet 23 timer siden (endret) spirå12 skrev (12 minutter siden): Det er ikke USA som bomber i Irak, det er det Iran som gjør. Iran som også sender missiler og droner til flere av gulfstatene. spirå12 skrev (14 minutter siden): ...fordi de blir STRAFFET med bøter eller fengsel hvis de poster noe negativt eller at de er redde... Puuh... igjen da, jeg skrev i utgangspunktet ett svar på hvorvidt IR var dum som dro for å signere avtalen Endret 23 timer siden av Carrot
JAS71 Skrevet 23 timer siden #30569 Skrevet 23 timer siden (endret) Nå kommer jeg med ett spørsmål som er litt sånn «skliende inn på ett bananskall» her.. Men… hvis det er han Voldemort hun nå dater…sa ikke hun en gang at han var narsissist og at hun ALDRI hadde gått tilbake til han? Var ikke det han som absolutt ville ha del i Ivorie, som hun nektet at han skulle?? Hvis det er han, så må hun jo virkelig «svelge» mye dritt hun har sagt om han. Og hvem går tilbake til en såkalt narsissist?? Jeg bare lurer…. 👀 Endret 23 timer siden av JAS71 1 12
spirå12 Skrevet 23 timer siden #30570 Skrevet 23 timer siden Carrot skrev (12 minutter siden): igjen da, jeg skrev i utgangspunktet ett svar på hvorvidt IR var dum som dro for å signere avtalen ...og du argumenterer at de som bor der nede føler seg trygge og hverdagen er bra. De som bor der nede KAN ikke poste noe annet FORDI de da risikerer bøter og fengsel. 3 5
Carrot Skrevet 23 timer siden #30571 Skrevet 23 timer siden (endret) spirå12 skrev (4 minutter siden): ...og du argumenterer at de som bor der nede føler seg trygge og hverdagen er bra. De som bor der nede KAN ikke poste noe annet FORDI de da risikerer bøter og fengsel. nei, igjen.. Det ble skrevet at IR var dum som trosset norske reiseråd og dro til Dubai og krig for å signere sine papirer hvor jeg skrev at det ikke var dumt å ikke kaste fem mill ut vinduet når hun bor i Dubai, det er hjemmet hennes, og som en bisetning skrev jeg at de som bor der ikke opplever at de bor i en krigssone.. At du og andre VELGER ta en bisetning ut av et helt svar å lage en stor greie er ikke noe jeg får gjort noe med, jeg kan fortsette si at det ikke var poenget til jeg blir blå men hvis man ikke vil forstå er det håpløst. og i denne tråden virker det som om alle som ikke er mot IR skal høvles ned og man argumenterer for at "raad squad" er hjernevasket.. 🤦♀️ Endret 23 timer siden av Carrot 4
Ellenn Skrevet 23 timer siden #30572 Skrevet 23 timer siden spirå12 skrev (3 minutter siden): ...og du argumenterer at de som bor der nede føler seg trygge og hverdagen er bra. De som bor der nede KAN ikke poste noe annet FORDI de da risikerer bøter og fengsel. De MÅ vel ikke poste at alt er fint, og at de ikke er redde? De kan vel i så fall la være å poste noe om akkurat det, dersom de ikke mener det?
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #30573 Skrevet 23 timer siden (endret) JAS71 skrev (11 minutter siden): Nå kommer jeg med ett spørsmål som er litt sånn «skliende inn på ett bananskall» her.. Men… hvis det er han Voldemort hun nå dater…sa ikke hun en gang at han var narsissist og at hun ALDRI hadde gått tilbake til han? Var ikke det han som absolutt ville ha del i Ivorie, som hun nektet at han skulle?? Hvis det er han, så må hun jo virkelig «svelge» mye dritt hun har sagt om han. Og hvem går tilbake til en såkalt narsissist?? Jeg bare lurer…. 👀 Ja det stemmer det!😅 Men like barn leker best eller?🤔 Endret 23 timer siden av Tuppenoglillemor12 2 4 1
spirå12 Skrevet 23 timer siden #30574 Skrevet 23 timer siden Ellenn skrev (4 minutter siden): De MÅ vel ikke poste at alt er fint, og at de ikke er redde? De kan vel i så fall la være å poste noe om akkurat det, dersom de ikke mener det? De får betalt av UAE for å promotere og beskrive hvor fint og trygt det er der nede. 3 1 3
spirå12 Skrevet 23 timer siden #30575 Skrevet 23 timer siden Carrot skrev (9 minutter siden): nei, igjen.. Det ble skrevet at IR var dum som trosset norske reiseråd og dro til Dubai og krig for å signere sine papirer hvor jeg skrev at det ikke var dumt å ikke kaste fem mill ut vinduet når hun bor i Dubai, det er hjemmet hennes, og som en bisetning skrev jeg at de som bor der ikke opplever at de bor i en krigssone.. At du og andre VELGER ta en bisetning ut av et helt svar å lage en stor greie er ikke noe jeg får gjort noe med, jeg kan fortsette si at det ikke var poenget til jeg blir blå men hvis man ikke vil forstå er det håpløst. og i denne tråden virker det som om alle som ikke er mot IR skal høvles ned og man argumenterer for at "raad squad" er hjernevasket.. 🤦♀️ Jeg oppfattet ikke det som en bisetning, men som en del av ditt argument. 11
Othelia08 Skrevet 23 timer siden #30576 Skrevet 23 timer siden JAS71 skrev (12 minutter siden): Nå kommer jeg med ett spørsmål som er litt sånn «skliende inn på ett bananskall» her.. Men… hvis det er han Voldemort hun nå dater…sa ikke hun en gang at han var narsissist og at hun ALDRI hadde gått tilbake til han? Var ikke det han som absolutt ville ha del i Ivorie, som hun nektet at han skulle?? Hvis det er han, så må hun jo virkelig «svelge» mye dritt hun har sagt om han. Og hvem går tilbake til en såkalt narsissist?? Jeg bare lurer…. 👀 Er dessverre mange damer som går tilbake til narsissistiske menn, og IR som i tillegg har en skjør psyke er sikkert mer utsatt for å finne trygghet i «det kjente». Han er sikkert veldig manipulerende også. I tillegg er hun jo desperat etter å finne kjærligheten og stresser med å få barn før det er «for sent», så da er det enklere å gå tilbake til noen man kjenner, så speeder det opp prosessen🤷🏽♀️ 3 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #30577 Skrevet 23 timer siden spirå12 skrev (1 minutt siden): De får betalt av UAE for å promotere og beskrive hvor fint og trygt det er der nede. Dette overrasker meg ikke! Men av ren nysgjerrighet.. hvor finner man fakta om dette? At folk blir betalt? Jeg trudde det kun gjaldt influenserene der nede. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 23 timer siden #30578 Skrevet 23 timer siden spirå12 skrev (1 minutt siden): Jeg oppfattet ikke det som en bisetning, men som en del av ditt argument. Det gjorde jeg og😅 1 4
agent Skrevet 23 timer siden #30579 Skrevet 23 timer siden spirå12 skrev (45 minutter siden): ...fordi de blir STRAFFET med bøter eller fengsel hvis de poster noe negativt eller at de er redde... Puuh... Derfor hun ikke har postet noe idag da🤔 kan ikke vise at hun er engstelig. 🤔🫣 4
JAS71 Skrevet 23 timer siden #30580 Skrevet 23 timer siden Othelia08 skrev (1 minutt siden): Er dessverre mange damer som går tilbake til narsissistiske menn, og IR som i tillegg har en skjør psyke er sikkert mer utsatt for å finne trygghet i «det kjente». Han er sikkert veldig manipulerende også. I tillegg er hun jo desperat etter å finne kjærligheten og stresser med å få barn før det er «for sent», så da er det enklere å gå tilbake til noen man kjenner, så speeder det opp prosessen🤷🏽♀️ Uff… det er tragisk hvis det er tilfelle… Jeg synes bare det er rot på «gjøkfronten» hennes. Håper hun kommer seg unna, hvis det er tilfelle at han er narsissist. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå