Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Skjønner ikke problemet egentlig, kan hun ikke bare fornye leie med ett år på den leiligheten hvis det er så fælt å ta den turen nå? 

Syntes hun kan roe ned nervene, betale for enda ett år på leiligheten og så bare puste roooolig ut og la "hjemmet" i Dubai være i ro frem til hun kan starte den villajakten på ny når det har roet seg. Ja hun taper 4 mill, og må ut med.. hva..nye 2 mill på leiligheten, men det har hun jo faktisk råd til.

Det kommer alltids nye villaer, og antagelig til LANGT mindre enn 47 mill om krigen fortsetter, og mange flere villaer å velge i etter krigen. 

Så lite de er i Dubai trenger ikke hun å leie videre der, flytte tingene på lager å bo hotell eller de 2 leilighetene til søsknene som ikke er der nede heller 

• Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (6 minutter siden):

Kan hende hun er drittlei Snapchat,  men må fortsette pga. inntekt og livsstil 🤷‍♀️🤦‍♀️

Klart hun er drittlei av Snapchat! Og sikkert drittlei av å late som og holde styr på alle løgnene.. og ikke minst drittlei sine såkalte elsklinger.. Har ikke alle fått med seg den gangen hun røper seg på Rami sin snap der hun sa hun var så drittlei disse RS elsklingene sine….🙄 Dama er DRITTLEI men hun har kun snap som inntekt og er tvungen til å fortsette om hun ønsker lux livet…. 

• Liker 2
  • Nyttig 14
Skrevet
agent skrev (15 minutter siden):

Tenk om det ikke blir Dubai i det hele tatt🫢

Tvilsomt… for hun trenger den 0 skatten vet du.. 🤠💰

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Nå håper jeg ikke at jeg er frekk..🙈 Men jeg ser på interiøret hans og møblene at det er ikke dyre ting.  Det der hvite bordet er ikke ekte marmor men folie, spisestolene er utdaterte og billige.. osv osv.   Det er 100% jack ja😅🙈

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet
Othelia08 skrev (1 time siden):

Syns det er helt sykt å kjøpe en villa til 47 mill, når hun sier at hun planlegger å bo der i maks 3 år før hun skal finne sitt «forever home». Må jo være for innholdets del, kan ikke forstå noe annet 

Enig! 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (31 minutter siden):

Nå håper jeg ikke at jeg er frekk..🙈 Men jeg ser på interiøret hans og møblene at det er ikke dyre ting.  Det der hvite bordet er ikke ekte marmor men folie, spisestolene er utdaterte og billige.. osv osv.   Det er 100% jack ja😅🙈

Lett at det e han:) lure på når hu kommer ut med det😀

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (39 minutter siden):

Kanskje Hermesteppet er fra Kina 🙃

• Liker 5
Skrevet

Lurer på hvor mye hun har fått betalt av UAE  for den propagandaen🤔

FAKE NEW'S 

Virket ikke særlig overbevisende 🫣

• Liker 2
  • Nyttig 13
Skrevet
agent skrev (2 minutter siden):

Lurer på hvor mye hun har fått betalt av UAE  for den propagandaen🤔

FAKE NEW'S 

Virket ikke særlig overbevisende 🫣

Sikkert like mye som de andre influenserene 😇 Eller at de kan bli nektet å jobbe der…

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (8 minutter siden):

Sikkert like mye som de andre influenserene 😇 Eller at de kan bli nektet å jobbe der…

Kan virke sånn  Hvis hun ikke reiser tilbake nå, kan hun miste godene av å leve der.

Evt. lånemuligheter 

Kanskje de har ei liste over influensere som har flyktet.

Litt fantasi herfra nå.

Hvorfor være så bekymret, hvis alt er såååå trygt. 🤔🫣

Endret av agent
  • Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Flere her inne som har sett på Rebekka Skauen? (🖤TT)

Parodier av influenser livet.🤣😅🤣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (19 minutter siden):

Kan virke sånn  Hvis hun ikke reiser tilbake nå, kan hun miste godene av å leve der.

Evt. lånemuligheter 

Kanskje de har ei liste over influensere som har flyktet.

Litt fantasi herfra nå.

Hvorfor være så bekymret, hvis alt er såååå trygt. 🤔🫣

Tror ikke det er så mye fantasi faktisk. 🤔 Hadde absolutt ikke overrasket meg. De har nok full kontroll på de største influenserene.. 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden):

Er ikke Hermès teppet og putene de samme hun har hjemme? Kanskje han tok de med fra Dubai (på hennes ordre) for å få det til å virke som det er hans og at penga flyter 😂😂

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Othelia08 skrev (30 minutter siden):

Er ikke Hermès teppet og putene de samme hun har hjemme? Kanskje han tok de med fra Dubai (på hennes ordre) for å få det til å virke som det er hans og at penga flyter 😂😂

Ingenting overrasker meg…. 😅

• Liker 10
Skrevet (endret)

Pysjen koster 1100,- , og nattkjolen 700,- 😳😳😳 

Er de blitt rapegale? 
Går faktisk RS berserk for å kjøpe dette? 
Er det ikke bare noe sånn tynt, simpelt stoff? 

Bare for å presisere at jeg hadde ikke planer om å kjøpe noe av dette, måtte bare se prisen, hvor kyniske de er. 
Men, så samtidig at det var igjen i alle størrelser enda

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet
Teflonhjernen skrev (16 minutter siden):

Er de blitt rapegale? 

Bare for å presisere at jeg hadde ikke planer om å kjøpe noe av dette, måtte bare se prisen, hvor kyniske de er. 

Kunne ikke tenkt meg å kjøpe noen av disse plaggene, nærmest uansett pris.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet (endret)
Alauda skrev (8 minutter siden):

Kunne ikke tenkt meg å kjøpe noen av disse plaggene, nærmest uansett pris.

Ikke jeg heller, men syntes prisen er helt på trynet rett og slett. Men, jeg hadde heller ikke kjøpt noe av Ivorie klærne uansett om de hadde vært mye billigere. Ikke liker jeg noe av det, men mest av alt syntes jeg de selges på en usannsynlig kynisk måte.
Intens reklame fra Isabel gjerne ispedd litt triste greier, manne info etc. så RS går av hengslene for å støtte bestevenninnen deres. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Teflonhjernen skrev (38 minutter siden):

Er de blitt rapegale? 

Måtte inn å se. Og ja på kommentarene å lese så kjøper jo folk rubbel og bit. Jeg blir helt matt, en vanlig nattkjole til 700 kr som du like greit kunne kjøpt på Sparkjøp om det var greia.

Isabel solgte for en halv million kroner på 5 min. 

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Er de blitt rapegale? 

Ble satt ut av prisene jeg også 😳 Var inne å glodde tidligere i kveld. Og folk kjøper hele settet?????

• Liker 3
Skrevet
Sirah skrev (5 minutter siden):

Ble satt ut av prisene jeg også 😳 Var inne å glodde tidligere i kveld. Og folk kjøper hele settet?????

Dom skar bruke opp heile trøgda

• Liker 1
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...