Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
vilas skrev (27 minutter siden):

Ja hun trenger å få hjelp for sf nå. Hun fryser jo ved det minste vindkast og må ta på  hans tykke boblejakke for å gå fra leilighet til bil. Og d har ikke vært sååå kaldt i Paris el hvor hun er nå. ( D er jo bare ca 22/23 grader i Dubai og i perioder.

Hun fryser i Dubai også..  👀

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Hun fryser i Dubai også..  👀

Ligger hun i senga fortsatt å spiser smultringer?😂

• Liker 3
Skrevet
vilas skrev (3 timer siden):

Hun sto liksom på morfin ???  Sååå.. vondt er d ett fåtall som har...men jeg så at fam Raad nå har gått over til sin faste huslege så - hvem vet er d lettere å få sånn medisin fra han ???

Faste huslegen,  er det han som skriver ut sovetabeletter til dem.? (bare til etterretning fam. har fortalt det selv)

Skriver han ut til IR også? Er det ikke tilfelle lov, ettersom hun ikke er bosatt i Norge?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Den nattkjolen må være feil målt under syinga?

De armene er helt krise🤦‍♀️🤷‍♀️ 

Hun har bare pakket med seg Ivorie lanseringer 🤷‍♀️🤦‍♀️

Screenshot_20260321_145622_Snapchat.jpg

Endret av agent
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (19 minutter siden):

Faste huslegen,  er det han som skriver ut sovetabeletter til dem.? (bare til etterretning fam. har fortalt det selv)

Skriver han ut til IR også? Er det ikke tilfelle lov, ettersom hun ikke er bosatt i Norge?

Samme legen ja… ganske sykt 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
LorettaLynn skrev (4 timer siden):

Jeg synes hun virker ulykkelig. 
Det hun sa etter tretimers-møte med Ivorie(?) sa en del mellom linjene synes jeg. Ikke så lett å være ærlig på hvor vanskelig det er å drive et firma med ansatte. 

Til Vaktbikkjene: dette er ikke hat, kun interessante observasjoner av en nyrik influenser. 

Hva tenkte du på her?

vilas skrev (4 timer siden):

Hun sto liksom på morfin ???  Sååå.. vondt er d ett fåtall som har...men jeg så at fam Raad nå har gått over til sin faste huslege så - hvem vet er d lettere å få sånn medisin fra han ???

Ja morfin, men ikke hvilket preparat. Det er jo dessverre ikke uvanlig å ha dette liggende. Jeg har det selv da jeg har en kronisk skade som paracet og ibux ikke funker på for å si det sånn. Det er også svært mange som tar f.eks Paralgin Forte og Tramadol på daglig basis pga smerter, men det blir jo naturlig nok ikke snakket så høyt om. Jeg kjenner flere og dette er helt vanlige mennesker med helt vanlige jobber, familier osv. Men som dessverre har kroniske smerter/sykdommer.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
agent skrev (2 timer siden):

Ligger hun i senga fortsatt å spiser smultringer?😂

Nei nei, nå har hu faktisk flytta seg helt til sofaen i pimpens nattkjole (lansering snart, ofc), satt på love is blind og spiser god mat🔥 går hardt for seg

mens hun shopper til leiligheta til «han hun dater» for å sette sitt preg selvom hun 1) ikke skal bo der selv og 2) de bare har kjent hverandre i typ 3mnd 

Endret av Othelia08
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
Othelia08 skrev (11 minutter siden):

Nei nei, nå har hu faktisk flytta seg helt til sofaen i pimpens nattkjole (lansering snart, ofc), satt på love is blind og spiser god mat🔥 går hardt for seg

mens hun shopper til leiligheta til «han hun dater» for å sette sitt preg selvom hun 1) ikke skal bo der selv og 2) de bare har kjent hverandre i typ 3mnd 

ikke kjent hverandre i tre mnd når det er Jack, de var jo sammen i to år

• Liker 4
Skrevet
Maia92 skrev (17 minutter siden):

ikke kjent hverandre i tre mnd når det er Jack, de var jo sammen i to år

Vet, bare syns det er merkelig at tilsynelatende ingen reagerer på det. Antar hun lar vær å svare på de eventuelle kommentarene hun får inn om Jack/voldemort/rosegjøken. Må vel spare reveal til serien hennes starter 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Når er det egentlig hun må være i Dubai for å skrive under huskontrakten?

Skrevet
Hatsumomo skrev (25 minutter siden):

Når er det egentlig hun må være i Dubai for å skrive under huskontrakten?

Hun skulle få svar på det på mandag. Alt av offentlige kontorer har vist vært stengt pga eid.

• Nyttig 2
Skrevet

Interessant (ironi) beklagelse til alle girlsa om hvorfor hun har vært så off i det siste. Pga situasjonen ja. Joda. Hun som pleier å være så åpen om alt som hun sier. Joda. Og at snappen er så kjedelig om dagen da ting går på repeat. Eeehh, det har det gjort meget lenge da. Å for fader da. Få ut den serien, avslør alle gjøkene og få et liv. 

• Liker 5
  • Nyttig 9
Skrevet

😴😴😴 Lite interessant den dama ..  👀

• Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 minutter siden):

😴😴😴 Lite interessant den dama ..  👀

Tråden her er veldig aktiv, så litt interessant må hun jo være?

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Sirah skrev (4 timer siden):

Hva tenkte du på her?

Ja morfin, men ikke hvilket preparat. Det er jo dessverre ikke uvanlig å ha dette liggende. Jeg har det selv da jeg har en kronisk skade som paracet og ibux ikke funker på for å si det sånn. Det er også svært mange som tar f.eks Paralgin Forte og Tramadol på daglig basis pga smerter, men det blir jo naturlig nok ikke snakket så høyt om. Jeg kjenner flere og dette er helt vanlige mennesker med helt vanlige jobber, familier osv. Men som dessverre har kroniske smerter/sykdommer.

Lurer du på det jeg skrev om møte? 
Forsto på det hun sa at det ikke er lett å drive firma med ansatte. Hun sa det selv også, men veldig svakt. Jeg leste da mellom linjene (det er kanskje ikke lov her inne 🤭), at det hadde vært mer enn litt vanskelig. Og mye mer enn hun trodde det skulle være osv. Nesten så det hørtes ut som hun angra. Jeg mener jo hun ikke vet hva det vil si å jobbe. Selv om hun ofte trekker frem at hun har plukka poteter og vært servitør. Selv Shehed kommenterte jo det med potetene en gang, at hun alltid kommer med den historien 😄  Å jobbe litt her og der i noen få år er noe annet enn å jobbe full uke i åresvis.  

usikker på om jeg svarte på riktig innlegg. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
LorettaLynn skrev (16 minutter siden):

Forsto på det hun sa at det ikke er lett å drive firma med ansatte. Hun sa det selv også, men veldig svakt. Jeg leste da mellom linjene (det er kanskje ikke lov her inne 🤭), at det hadde vært mer enn litt vanskelig. Og mye mer enn hun trodde det skulle være osv. Nesten så det hørtes ut som hun angra. Jeg mener jo hun ikke vet hva det vil si å jobbe. Selv om hun ofte trekker frem at hun har plukka poteter og vært servitør. Selv Shehed kommenterte jo det med potetene en gang, at hun alltid kommer med den historien 😄  Å jobbe litt her og der i noen få år er noe annet enn å jobbe full uke i åresvis.  

Det er jo godt hun har Rosenkålen da, han hjalp henne sist de var sammen. (hvis det er JB)

Da skjærte det seg totalt. 🫣

Skulle tro det kom som ett sjokk på henne, at hun som entreprenør må jobbe.

Hun er vant til å sitte i pysjen hver mandag, når dem har hatt team møte.

Så klart det er litt slitsomt for henne, men jeg tror det er Synnøve som gjør mest av det administrative. 🤔 (bare noe jeg tror)

• Liker 10
Skrevet (endret)
agent skrev (16 minutter siden):

Det er jo godt hun har Rosenkålen da, han hjalp henne sist de var sammen. (hvis det er JB)

Da skjærte det seg totalt. 🫣

Skulle tro det kom som ett sjokk på henne, at hun som entreprenør må jobbe.

Hun er vant til å sitte i pysjen hver mandag, når dem har hatt team møte.

Så klart det er litt slitsomt for henne, men jeg tror det er Synnøve som gjør mest av det administrative. 🤔 (bare noe jeg tror)

Antar det Isabel gjør er å komme med ideer hun vil sette til livs (aldri noe revolusjonerende og nesten alltid inspirert (kopiert) av noe annet) og så gjør de andre resten av jobben frem til hun får bilder av klær hun må si ja/nei til, eller siruper hun må smake 🤷🏽‍♀️  

Hun har jo selv tatt på seg alt hun driver med, og det er hun som er sta på å absolutt ikke skal ha assistent - så hvis det er så tungt at hun ikke klarer å gjøre noe resten av dagene i uka sååå må hun kanskje begynne å ta litt grep 

Endret av Othelia08
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellenn skrev (1 time siden):

Tråden her er veldig aktiv, så litt interessant må hun jo være?

mja, enten diskuteres ett evig skattemysterium som ingen kan bli enes om eller noen krangler med hverandre om luft, eller så er HVEM ER GJØKEN gjetteleken med all dens detektivarbeid flittig et tema.

Med andre ord, det har skjedd svært lite interessante ting i Isabel sitt liv de siste månedene :filer:

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
LorettaLynn skrev (1 time siden):

Det er nok ganske annerledes å stå for all fra A til Å uten Reme i ryggen kan jeg tenke meg. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
LorettaLynn skrev (2 timer siden):

Tusen takk for god forklaring :)

Endret av Sirah
  • Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...