Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (22 minutter siden):

Tror heller at folk sier hva som helst for å få oppmerksomheten til Isabel enn at de faktisk gaper opp.

Skal ikke se bort ifra det.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har fått med seg hva som feilte shehed (beklager sidespor), ref ambulansen? 

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Hm ble nysgjerrig og skulle inn å se, men der lå hun bare sykehuset med ørten tusen god bedring meldinger, hva er det som feiler henne nå da?

Eplemose skrev (13 minutter siden):

Noen som har fått med seg hva som feilte shehed (beklager sidespor), ref ambulansen? 

Hun sa bare at hun var i trygge hender. Ambulansen hadde blitt ringt fordi hun hadde så sykt vondt og smertestillende ikke hjalp. Jeg fikk ikke med meg at hun nevnte årsak.

Men hun har jo hatt noe runder før også hvor hun har havnet på sykehuset pga kvalme/svimmelhet/smerter og snakket vel om en gang at hun trodde kanskje det satt psykisk. En slags traumereaksjon. Så kan jo være det "gamle" som dessverre herjer med henne igjen 💔 Det er kunn spekulasjoner fra min side.

Uansett så håper jeg at hun blir bedre kjapt!

• Hjerte 4
Skrevet

Jææækli kjedelig og lite som skjer på den snappen hennes om dagen da.. ?🤔👀

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Trixie99 skrev (2 timer siden):

Apropos kommentarer fra Raadsquad, er det noen som fikk med seg den ene kommentaren på Sheheds snap om Celine Dion?

Det var en dame som kommenterte på at Isabel hadde hørt på CD i bilen og at Isabel sikkert ikke vet at CD er syk og dette var veldig viktig at Shehed måtte fortelle Isabel… tok desverre ikke screenshot men jeg døde litt av den kommentaren💀😆🫣

Så det jeg og. Hun var nærmest blitt spedalsk, faktisk. Joda, hun er syk, men hun sang under åpningsseremonien i Paris i 2024, og hun er fremdeles ikon på some 😅

• Liker 1
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (33 minutter siden):

Jææækli kjedelig og lite som skjer på den snappen hennes om dagen da.. ?🤔👀

Nå har hun det som plommen i egget.😂 Ligge i senga å spise "smultringer "😂

Soooo cozy🫣😅

Men hør her nå🫣

Nå ligger hun i senga å drømmer og planlegger.

Nå vil hun kanskje ha 2 baser, England og Dubai.( han vil visst ikke selge)

Så hvis de vil slappe av å ha det cozy, kan de reise til Rosenkålen's hjem. 

Slappe av , stille og rolig. 😂🫣

Så hvis de vil ha ACTION kan de være i Dubai 🫣😂🫢 Der skjer det så mye🫢😂😅

Kan hende det er mye ACTION i Dubai, men da må mann komme seg ut av senga og døra. 

Etter hva jeg har registrert er det noe hun har vanskeligheter med.🤦‍♀️🤷‍♀️

Screenshot_20260320_225630_Snapchat.jpg

Endret av agent
  • Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Sol 75 skrev (5 timer siden):

Intet nytt under solen🤣 Fikk henne opp på utforsk ( nei, jeg følger henne ikke lenger)  og jammen ligger Frøken Isabel i sengen og sender reklame i ett. Er det rart hun er sliten😅

Dem liker å ligge i sengen, hele familien Raad😅

• Liker 7
  • Nyttig 7
Skrevet
Sol 75 skrev (2 timer siden):

De sier jo så, så ja 😂

Gapende gullfisk i en gullfiskbolle😆

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
Pigaloppa skrev (13 minutter siden):

Dem liker å ligge i sengen, hele familien Raad😅

Hva akkurat set jeg tenkte😅😅 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (55 minutter siden):

Soooo cozy🫣😅

Men hør her nå🫣

Kan hende det er mye ACTION i Dubai, men da må mann komme seg ut av senga og døra. 

He he jeg dør😂 Titta inn nå og nå sa Isabel hun var så sliten og skulle « relleksa» hele helga for hun hadde jobbet så hardt, hardt å værra buinesswomen 😅 Alstså, gi meg styrke… dama har liggi i senga nesten hele oppholdet i Paris og London😜

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Tror heller at folk sier hva som helst for å få oppmerksomheten til Isabel enn at de faktisk gaper opp.

Ble litt forhindra når jeg skulle svare og jeg begynte å le🙈😂 Det passet seg ikke å tenke på Isabel med « opp med nebbet» og se for seg Raadsquad sitter å gaper opp og gapskratte🙈 Det er lov å håpe på at squaden ikke går så langt, men jeg har mine tvil😂 Må få det vekk fra hjernen🙈😂

• Liker 6
Skrevet (endret)

.

Endret av Sol 75
Ble feil🥴
Skrevet
Pigaloppa skrev (40 minutter siden):

Gapende gullfisk i en gullfiskbolle😆

Syns jeg ser det😂😂

• Liker 3
Skrevet
Sol 75 skrev (22 minutter siden):

He he jeg dør😂 Titta inn nå og nå sa Isabel hun var så sliten og skulle « relleksa» hele helga for hun hadde jobbet så hardt, hardt å værra buinesswomen 😅 Alstså, gi meg styrke… dama har liggi i senga nesten hele oppholdet i Paris og London😜

Men hallooo, hun hadde faktisk et 3 timer langt styremøte i dag. Skjønner hun er utslitt 😮‍💨😬🙄

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
Trixie99 skrev (4 minutter siden):

Men hallooo, hun hadde faktisk et 3 timer langt styremøte i dag. Skjønner hun er utslitt 😮‍💨😬🙄

« klaskerpanne» at jeg kunne overse det🙈😂😜

• Liker 4
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Soooo cozy🫣😅

Men hør her nå🫣

Neimen dette er noe av det dummeste jeg har hørt hun si i nyere tid🤣

Som du sier, hun gjør jo akkurat det samme i dubai som hun drive med hjemme hos han nå.

Og er det ikke nettopp for å komme seg vekk fra «the big city» at hun kjøpte en villa med «natur og fuglekvitring og wholesomeness utenfor døra» (hennes ord) ??  At this point så tror jeg hun bare sier dette for å høres «rikere» ut og kalle seg Mrs worldwide 🤣 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Trixie99 skrev (15 minutter siden):

Neimen dette er noe av det dummeste jeg har hørt hun si i nyere tid🤣

Som du sier, hun gjør jo akkurat det samme i dubai som hun drive med hjemme hos han nå.

Og er det ikke nettopp for å komme seg vekk fra «the big city» at hun kjøpte en villa med «natur og fuglekvitring og wholesomeness utenfor døra» (hennes ord) ??  At this point så tror jeg hun bare sier dette for å høres «rikere» ut og kalle seg Mrs worldwide 🤣 

Samme da hu snakket om roadtrip. De skulle leie en classic car. Hvorfor ikke bare si leie en bil? Neida. Må presisere lyx osv

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Aristokrat1 skrev (1 minutt siden):

Samme da hu snakket om roadtrip. De skulle leie en classic car. Hvorfor ikke bare si leie en bil? Neida. Må presisere lyx osv

Flott ska det værra😂😂

• Liker 3
Skrevet
Othelia08 skrev (4 timer siden):

Dør hver gang noen kommenterer at de sitter å gaper når hun gir dem mat med «opp med nebbet» greia si. Det er så hinsides flaut når man ser det for seg 💀

Dét, og når noen skriver til henne at barnet dems har sagt ditt og gjort datt når mor har sitti å sett snappen hennes😂 husker ei skrev den seansen hjemme når mor hadde grått av glede til en story Isabel hadde lagt ut, og sønnen hadde blitt bekymret og spurt hva som var galt, og hun måtte da fortelle at det var gledestårer for en fremmed💀 Alt jeg tenker: On todays episode of Shit That Never Happened☠️😂

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (4 minutter siden):

Dét, og når noen skriver til henne at barnet dems har sagt ditt og gjort datt når mor har sitti å sett snappen hennes😂 husker ei skrev den seansen hjemme når mor hadde grått av glede til en story Isabel hadde lagt ut, og sønnen hadde blitt bekymret og spurt hva som var galt, og hun måtte da fortelle at det var gledestårer for en fremmed💀 Alt jeg tenker: On todays episode of Shit That Never Happened☠️😂

Akkurat det der var faktisk ikke Isabel sin story men Ulrikke sin🤭😅, Henrik Troy la jo ut om akkurat dette. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...