Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Pigaloppa skrev (2 minutter siden):

Var et unormalt høyt energinivå og merkelig oppførsel når Wilhelm var på besøk bare..

Ja stemmer..  Hun var «høy».. men nå har det vist seg tidligere at hun får disse høye periodene og så krasjer igjen.. Dama er psykisk syk i hvert fall!🙄

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pigaloppa skrev (34 minutter siden):

Var et unormalt høyt energinivå og merkelig oppførsel når Wilhelm var på besøk bare..

Med tanke på ❄️🤴 rykte er jeg ikke overrasket. 

Det var jo veldig høy party faktor ved det besøket.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (13 minutter siden):

Med tanke på ❄️🤴 rykte er jeg ikke overrasket. 

Det var jo veldig høy party faktor ved det besøket.

Men tør de gjøre dette i Dubai? Med de straffene de har der nede ?🤔

• Nyttig 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (5 minutter siden):

Party faktoren høy og varte i flere dager,  om det var vin eller andre faktorer inni bildet, har jeg ingen formening om. 🤔🫣

Skrevet
sunnywhimz skrev (5 timer siden):

Har en del spørsmål.... 

1. Hvorfor følger dere med på henne om dere bare slenger masse kvalme rundt dere? 

2. Hva er det som gjør at "hatet" er så stort? Mtp dere er så engasjert i hva hun gjør og sier. 

3. Jeg lurer oppriktig på hvordan dere har tid til å undersøke, sjekke opp og prøve å finne fakta (Ingen av dere har riktig fakta). 

1: Jeg slenger ikke «masse kvalme» rundt meg så jeg kan ikke svare. 

2: Hvis noen tjener penger på å være uærlig og ikke følge regler eller ha en påvirkningskraft som er dårlig, så synes jeg det er fair å reagere. Kjenner meg ikke igjen i «hatet» da. 

3: Et eksempel: Det blir hevdet at hovedgrunnen til at hun flyttet til Dubai var for å få skattelette. Så sier noen: Neida  det var pga sol og arabiske aner. Vips så legger noen inn en videolink der hun sier nettopp at hovedgrunnen var økonomien. Så «alle vi» bruker ikke noe særlig tid på dette, holder at én finner frem noe som underbygger. Jeg kan være enig i at «vi» ikke alltid vet hva som er fakta, men at kart og terreng ikke alltid stemmer er soleklart  

En annen ting, i gamle dager så folk på Hotel Cæsar hver dag, serien gikk faktisk i 19 år. Blir litt det samme i dag, folk har byttet ut daglige såpeoperaer med å se på Snapchat. Og følger man noen daglig eller om så bare bare innimellom, så husker man mye om hva som er vist eller sagt. Så er det noe som aviker fra tidligere historie, så er det jo naturlig å reagere. Før diskuterte man Hotel Cæsar på jobben, nå finnes Rampelys. Same,same, but different 😉

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet
sunnywhimz skrev (5 timer siden):

Har en del spørsmål.... 

1. Hvorfor følger dere med på henne om dere bare slenger masse kvalme rundt dere? 

2. Hva er det som gjør at "hatet" er så stort? Mtp dere er så engasjert i hva hun gjør og sier. 

3. Jeg lurer oppriktig på hvordan dere har tid til å undersøke, sjekke opp og prøve å finne fakta (Ingen av dere har riktig fakta). 

Siden du er så overbevist om at ingen i kommentarfeltet her har "riktige fakta", så tenker jeg det heller ville være på sin plass at du informerer oss da, da innlegget ditt insinuerer at du sitter på de riktige fakta. 😉

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
Sirah skrev (16 timer siden):

Takk! Spennende å lese om :) Og godt å høre at de aller fleste kler på seg og innordner seg.

Jeg var i Spania for noen år tilbake og på en typisk turistplass. En i reisefølget hadde en sønn som da var rundt 4-5 år. Det var latterlig varmt og barnet vrengte av seg på overkroppen. Det gikk ikke mange minuttene før vi fikk tilsnakk - for man skulle dekke seg til offentlig.

Vi så også ekstremt få som gikk kledd slik som influensere i Dubai gjør og de få som gjorde det ble kikket rart på av både andre turister og lokale. Så også et par som fikk tilsnakk for å ikke være nok kledd i offentlig rom. 

Dette var altså midt i en turistfelle i Europa. Jeg merker jeg faktisk blir flau når jeg ser hvordan enkelte av de influensene kler seg i Dubai. Når ikke det er greit å kle seg sånn her "hjemme", så bør man i alle fall respektere det i et muslimsk land tenker jeg. Det handler om respekt for lokalbefolkningen og landets skikker.

Da snakker jeg så klart ikke om f.eks strender og badeplasser, men restauranter, kjøpesenter, butikker osv.

Det høres helt utrolig ut at dette skjedde i Spania? At ikke en 4-5 åring kan ta av seg på overkroppen når det er stekende varmt?

• Nyttig 1
Skrevet
Justlooking skrev (27 minutter siden):

Det høres helt utrolig ut at dette skjedde i Spania? At ikke en 4-5 åring kan ta av seg på overkroppen når det er stekende varmt?

Tror mange spanske begynner å bli lei av halvnakne turister. 

Spesielt rundt  spisesteder,butikker, barer osv.

Mener jeg har lest om det i avisen eller på nett.

🤔

• Liker 5
Skrevet (endret)
sunnywhimz skrev (6 timer siden):

Har en del spørsmål.... 

Jeg har også spørsmål!

1. Hva mener du med kvalme?

2.Hva mener du med HAT?

3.Hva er de riktige faktaene?

Er bare genuint interessert i hva du mener og hva du sitter inne med av fakta.

Endret av agent
  • Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet
agent skrev (12 minutter siden):

Tror mange spanske begynner å bli lei av halvnakne turister. 

Spesielt rundt  spisesteder,butikker, barer osv.

Mener jeg har lest om det i avisen eller på nett.

🤔

Joda, skjønner det - men en 4-5 åring …

• Nyttig 2
Skrevet
Ellenn skrev (På 18.3.2026 den 22.14):

Så dersom en person har uføretrygdede foreldre, så skal barnet straffes? Kanskje de burde betale dobbel skatt, for å gi noe tilbake til samfunnet siden de har foreldre som har fått penger fra NAV? Eller gjelder det bare personer du ikke liker?

Det var ikke poenget. Poenget er at Isabel snakker om at hun ikke vil betale skatt enda så mye skattepenger de har kostet opp igjennom oppveksten sin. Hun burde jo bare være glad for at hun kan bidra til at andre får samme muligheter som henne og hennes familie.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Justlooking skrev (34 minutter siden):

Joda, skjønner det - men en 4-5 åring …

Virker rart, kansje noen hadde en dårlig dag.🫣

• Liker 2
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Jeg har nesten vanskelig for å tro at hun er så dum... 🤔 Det er mye rart man kan ta henne for, men bruk av ❄️ tviler jeg sterkt på at er en av dem. Hva gjelder han andre skal jeg ikke uttale meg om.

Zenhouse skrev (1 time siden):

1: Jeg slenger ikke «masse kvalme» rundt meg så jeg kan ikke svare. 

2: Hvis noen tjener penger på å være uærlig og ikke følge regler eller ha en påvirkningskraft som er dårlig, så synes jeg det er fair å reagere. Kjenner meg ikke igjen i «hatet» da. 

3: Et eksempel: Det blir hevdet at hovedgrunnen til at hun flyttet til Dubai var for å få skattelette. Så sier noen: Neida  det var pga sol og arabiske aner. Vips så legger noen inn en videolink der hun sier nettopp at hovedgrunnen var økonomien. Så «alle vi» bruker ikke noe særlig tid på dette, holder at én finner frem noe som underbygger. Jeg kan være enig i at «vi» ikke alltid vet hva som er fakta, men at kart og terreng ikke alltid stemmer er soleklart  

En annen ting, i gamle dager så folk på Hotel Cæsar hver dag, serien gikk faktisk i 19 år. Blir litt det samme i dag, folk har byttet ut daglige såpeoperaer med å se på Snapchat. Og følger man noen daglig eller om så bare bare innimellom, så husker man mye om hva som er vist eller sagt. Så er det noe som aviker fra tidligere historie, så er det jo naturlig å reagere. Før diskuterte man Hotel Cæsar på jobben, nå finnes Rampelys. Same,same, but different 😉

Dette! Vi har byttet ut Jens August og Unni med like enkel underholdning 😁

Justlooking skrev (1 time siden):

Vi ble ganske sjokkerte vi også. Han var jo bare en liten knott som var varm i sola 🤷‍♀️ Helt ok at ikke en voksen mann skulle sprade rundt toppløs, men et lite barn lissom. Men vi respekterte jo så klart "vaktens ordre" og passet på å ha ungen påkledd etter det. Om det er skikken så er det skikken.

• Liker 4
Skrevet
Sirah skrev (1 time siden):

Jeg har nesten vanskelig for å tro at hun er så dum... 🤔 Det er mye rart man kan ta henne for, men bruk av ❄️ tviler jeg sterkt på at er en av dem. Hva gjelder han andre skal jeg ikke uttale meg om.

Dette! Vi har byttet ut Jens August og Unni med like enkel underholdning 😁

Vi ble ganske sjokkerte vi også. Han var jo bare en liten knott som var varm i sola 🤷‍♀️ Helt ok at ikke en voksen mann skulle sprade rundt toppløs, men et lite barn lissom. Men vi respekterte jo så klart "vaktens ordre" og passet på å ha ungen påkledd etter det. Om det er skikken så er det skikken.

Unni? 😂

• Nyttig 3
Skrevet

Intet nytt under solen🤣 Fikk henne opp på utforsk ( nei, jeg følger henne ikke lenger)  og jammen ligger Frøken Isabel i sengen og sender reklame i ett. Er det rart hun er sliten😅

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Går det nedover for ivorie eller hva er greia med den konstante pushinga av reklame? Følte det var mer spredt utover før, men nå er det konstant med e-poster, for ikke å snakke om hennes egen kanal. Hun har jo selvfølgelig alltid reklamert selv, som er helt greit, men syns det er 90% av innleggene for tiden. Plutselig har de masse salg også, noe som var en sjeldenhet før, bortsett fra når sesongvarer skulle ut. Har også blitt stopp med tårene som kom av sjokket hver gang hun lanserte nye ting fordi alt ble utsolgt på 2 minutter, som mulig er fordi hun er vant med det, eller er det kanskje fordi salget har gått ned noe? 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Sol 75 skrev (45 minutter siden):

Intet nytt under solen🤣 Fikk henne opp på utforsk ( nei, jeg følger henne ikke lenger)  og jammen ligger Frøken Isabel i sengen og sender reklame i ett. Er det rart hun er sliten😅

Hun ser vel at Shehed klarer å dra inn penger ved å bare ligge på sofaen, så da sjanser hun vel å gjøre det samme selv. Husker før da hun ble dritstressa hvis hun ikke sprang rundt og lagde content hele dagen 

• Liker 4
Skrevet
hjerteis skrev (1 time siden):

Unni? 😂

Nei, ikke Unni 😅 Men kanskje vi er flere som har opplevd noe lignende? 😅

• Liker 1
Skrevet

Ja, nei, dørgende kjedelig har det blitt. Pluss at hun har tapt seg ekstremt mye den siste tiden på så mange måter.

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder, men det er en guilty pleasure å se RS sine kommentarer osv 🤭

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
Othelia08 skrev (6 minutter siden):

Hun ser vel at Shehed klarer å dra inn penger ved å bare ligge på sofaen, så da sjanser hun vel å gjøre det samme selv. Husker før da hun ble dritstressa hvis hun ikke sprang rundt og lagde content hele dagen 

Er lenge siden Isabel har inntatt sengen og formidler hva hun har på hjertet😅 Men ja, det var engang hun var ivrig etter å dele spennende og morsomme content …men det er lenge siden😞

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...