agent Skrevet i går, 22:10 #30261 Skrevet i går, 22:10 Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Jeg begynner faktisk å lure på om dama er såpass smart og kynisk at hun gjør alt dette med vilje? Altså disse «feilene» hun gjør., om det er kalkulert, slik at vi skal lure og ta henne i løgn osv for å skape engasjement? Altså «på ekte😅) tror jeg dette er med vilje for hun vet det generer mer penger..💰 Hun spiller et spill.. Ingen ting som overrasker meg hun er jo dronningen av kalkulasjon, manipulasjon og kynisme. Alt hun gjør er nøye regissert. Breakdown 'en tror jeg kom av at hun ikke fikk filme og snappe som hun ville selv. Regner Prime eller noen andre, vil ha all filmingen eksklusiv. Så da kan hun ikke avsløre noen ting. Så nå er Hennes private elskling's snappkonto blitt en ren reklame konto ( så hun burde merke alle snappene sine nå). Men regner med at hun får noen millioner. 3 1 3
Solstråle1 Skrevet i går, 22:27 #30262 Skrevet i går, 22:27 Tuppenoglillemor12 skrev (28 minutter siden): Jeg begynner faktisk å lure på om dama er såpass smart og kynisk at hun gjør alt dette med vilje? Altså disse «feilene» hun gjør., om det er kalkulert, slik at vi skal lure og ta henne i løgn osv for å skape engasjement? Altså «på ekte😅) tror jeg dette er med vilje for hun vet det generer mer penger..💰 Hun spiller et spill.. Det er klart at det er med vilje! Er det noen som tror noe annet, egentlig? Jeg skjønner heller ikke dem som kaller henne for kynisk for å gjøre jobben sin. Om hun ikke hadde produsert materiale som engasjerer så hadde hun heller ikke tjent penger. De fleste av oss jobber jo for å få lønn. 8
Othelia08 Skrevet i går, 22:30 #30263 Skrevet i går, 22:30 Solstråle1 skrev (2 minutter siden): Det er klart at det er med vilje! Er det noen som tror noe annet, egentlig? Jeg skjønner heller ikke dem som kaller henne for kynisk for å gjøre jobben sin. Om hun ikke hadde produsert materiale som engasjerer så hadde hun heller ikke tjent penger. De fleste av oss jobber jo for å få lønn. De fleste av oss skaper ikke parasosiale forhold med fremmede mennesker for å melke de for penger. Det er manipulering 4 1 19
lotti__s Skrevet i går, 23:03 #30264 Skrevet i går, 23:03 hjerteis skrev (1 time siden): Jaaa 😂😂 Hun postet det på snap 😂 Første tanken min når de ble avbildet av random franskmenn var, Aha... IR fikk dem til å teste det nye kameret sitt 😂 Garantert 😂 1 1
Tenkeselv Skrevet 21 timer siden #30265 Skrevet 21 timer siden Solstråle1 skrev (3 timer siden): Det er klart at det er med vilje! Er det noen som tror noe annet, egentlig? Jeg skjønner heller ikke dem som kaller henne for kynisk for å gjøre jobben sin. Om hun ikke hadde produsert materiale som engasjerer så hadde hun heller ikke tjent penger. De fleste av oss jobber jo for å få lønn. Av nysgjerrighet så må jeg bare spørre deg hvorfor du ikke forstår at noen kaller henne kynisk ? I følge deg selv her, "jobben hennes" osv ? 1 2
Anonym012 Skrevet 21 timer siden #30266 Skrevet 21 timer siden (endret) Teflonhjernen skrev (9 timer siden): Akkurat nå heier jeg på Sofie Elise 👏🏼👏🏼 SE lå ut dette bare for å få oppmerksomhet. Akkurat som da hun lå ut bilde av ❄️ all oppmerksomhet er god oppmerksomhet for henne og nå i det siste er det ingenting med henne som interesserer folk. Hva med å legge ut noe som skaper drama? Bingo! Hun er for gjennomskuelig for meg Ser uansett at mange er enige med henne så hu traff vel likevel 1 poeng fra alle -100 hun har Endret 21 timer siden av Anonym012 3
Anonym012 Skrevet 21 timer siden #30267 Skrevet 21 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (8 timer siden): Tror ikke en dritt på det. Hun lyver på seg både det ene og andre.. Hun har vel lært det av foreldrene som løy om at de var skilt lurer seriøst på hvordan familien hennes klarer å leve slik? Se henne lyve, iscenesette scenarioer «han kjøpte ditt og datt» også har hun kjøpt det selv. «Se hvem som tok bilde» Jeg hadde blitt gal. foreldrene viser også eksempel av å bli i et toxic abusive forhold. Så gjør hun det og (mener at begge er abusive, emosjonelt mot hverandre) 11
Tenkeselv Skrevet 21 timer siden #30268 Skrevet 21 timer siden Anonym012 skrev (20 minutter siden): SE lå ut dette bare for å få oppmerksomhet. Akkurat som da hun lå ut bilde av ❄️ all oppmerksomhet er god oppmerksomhet for henne og nå i det siste er det ingenting med henne som interesserer folk. Hva med å legge ut noe som skaper drama? Bingo! Hun er for gjennomskuelig for meg Ser uansett at mange er enige med henne så hu traff vel likevel 1 poeng fra alle -100 hun har Vel uansett hva årsaken måtte være til SE for å skrive dette så kommer man ikke unna at hun har rett. 11 7
Tuppenoglillemor12 Skrevet 17 timer siden #30269 Skrevet 17 timer siden Tenkeselv skrev (4 timer siden): Av nysgjerrighet så må jeg bare spørre deg hvorfor du ikke forstår at noen kaller henne kynisk ? I følge deg selv her, "jobben hennes" osv ? Ja dette lurer jeg og på..😅 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 17 timer siden #30270 Skrevet 17 timer siden Othelia08 skrev (8 timer siden): De fleste av oss skaper ikke parasosiale forhold med fremmede mennesker for å melke de for penger. Det er manipulering Helt riktig.. 🎯 6 2
sunnywhimz Skrevet 16 timer siden #30271 Skrevet 16 timer siden Har en del spørsmål.... 1. Hvorfor følger dere med på henne om dere bare slenger masse kvalme rundt dere? 2. Hva er det som gjør at "hatet" er så stort? Mtp dere er så engasjert i hva hun gjør og sier. 3. Jeg lurer oppriktig på hvordan dere har tid til å undersøke, sjekke opp og prøve å finne fakta (Ingen av dere har riktig fakta). 3 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet 15 timer siden #30272 Skrevet 15 timer siden sunnywhimz skrev (47 minutter siden): Har en del spørsmål.... 1. Hvorfor følger dere med på henne om dere bare slenger masse kvalme rundt dere? 2. Hva er det som gjør at "hatet" er så stort? Mtp dere er så engasjert i hva hun gjør og sier. 3. Jeg lurer oppriktig på hvordan dere har tid til å undersøke, sjekke opp og prøve å finne fakta (Ingen av dere har riktig fakta). Da spør jeg deg: du sier at ingen av oss har riktig fakta? Hvordan har det seg sånn at du «vet» det?🤔 15 5
Kønn Skrevet 14 timer siden #30273 Skrevet 14 timer siden sunnywhimz skrev (1 time siden): Har en del spørsmål.... 1. Hvorfor følger dere med på henne om dere bare slenger masse kvalme rundt dere? 2. Hva er det som gjør at "hatet" er så stort? Mtp dere er så engasjert i hva hun gjør og sier. 3. Jeg lurer oppriktig på hvordan dere har tid til å undersøke, sjekke opp og prøve å finne fakta (Ingen av dere har riktig fakta). 1) Jeg følger ikke spesielt med på henne, men på selve fenomenet influenser. Hvilken påvirkning slike kan ha på spesielt de mest sårbare blant oss. 2) Jeg hater ingen. For meg handler det om kritikk av fenomenet og at noen er villig til å gå veldig langt i forhold til lemfeldig omgang med sannheter. Hva denne type ‘jobb’ gjør med personer, altså i dette tilfelle Isabell. Hvor egosentriske noen virker og at penger trumfer alt. 3) Det er et spennende spørsmål. Isabel sier selv hun er ærlig overfor elsklingene sine. Nesten 400k elsklinger…. Da må man ta utgangspunkt i det og ved å undersøke tidligere uttalelser ser man jo at det ikke alltid stemmer. Når hun sier at foreldrene er skilt så er de det i norsk kontekst muligens, men de er muslimer og ikke skilt på muslimsk vis. Faren har lagt ut bilde der han skriver at de har vært gift i 30 år. Hun sier hun ikke flyttet til Dubai pga skatt. Når hun konfronteres så går hun litt tilbake på det. Hvordan kan du vite at ingen av oss har riktig fakta? Mener du da at det Isabel sier er løgn. For det er jo ut i fra det hun legger ut som avgjør hva folk vet. Hva noen bruker tid på er vel opp til hver enkelt. Du har jo også tid til å engasjere deg her. Når det er nevnt så er det nok mange som ser på dette som uetisk. Hvor pengene renner inn, mens mange som jobber og sliter har utfordringer med å få endene til å møtes. Rettferdighetssansen er stor for mange, tror jeg. Og det er muligens motivasjonen for den irritasjonen som vises i flere av kommentarene. 4 2 10
twitwi Skrevet 14 timer siden #30274 Skrevet 14 timer siden Othelia08 skrev (19 timer siden): Blir gøy hvis de får barn sammen og de kan sitte å lese alt foreldrene har spydd ut offentlig om hverandre, og hvordan Isabel har snakket om han de siste årene😂 Snakket ikke hun også en gang om hvor stort utstyr han har, eller var det noen andre?🥲 Av og til lurer jeg på om influensere glemmer at internett-fotsporene deres eksisterer for alltid La oss håpe de innser at de ikke burde få barn.. Se det for deg, IR som mor. Tror faktisk ikke hun ønsker seg barn, tror ingen av de i familien egentlig gjør det. Siden det er jo en del arbeid med barn. Og du kan ikke ha Nannys til alt. Altså du kan. Men du burde jo ikke. Folk som vil ha mer tid med seg selv enn barna sine burde ikke få dem. Hun sier bare hun vil ha dem for å appellere til sitt publikum. Mange av dem er jo mødre.. 12 2
Sveits35 Skrevet 13 timer siden #30275 Skrevet 13 timer siden sunnywhimz skrev (2 timer siden): Har en del spørsmål.... 1. Hvorfor følger dere med på henne om dere bare slenger masse kvalme rundt dere? 2. Hva er det som gjør at "hatet" er så stort? Mtp dere er så engasjert i hva hun gjør og sier. 3. Jeg lurer oppriktig på hvordan dere har tid til å undersøke, sjekke opp og prøve å finne fakta (Ingen av dere har riktig fakta). Denne vil jeg også svare på! 1. Jeg rotet meg inn på KG pga Isabel. Digget jenta! Opplevde henne som levende, direkte, ærlig og oppriktig. Morsom og sprudlende. Jeg gikk i krigen for henne her inne og har blitt kalt de utroligste ting. 2. Det snudde gradvis da jeg såg den hodeløse shoppingen hennes da hun flyttet til Dubai. Irritasjonen nådde nye høyder da Rami satt på en balkong i Irak og la ut om at Norge burde bruke oljepengene sine til å lage sitt norske Dubai. Alt var elendig i Norge og da hovedsakelig politikken, politikerne og skattenivået. Jeg såg hele Dubaioppholdet til Isabel med nye øyne deretter. Det er ikke hat! Jeg følger fremdeles med på henne, egentlig i håp om hun skal endre seg. Men det ender vel med at jeg slutter å bry meg med henne, og det vil hun vel ikke? 3. Jeg bryr meg ikke om påstander her inne, foruten de krokodillebabyene som blir brukt til vesker. Den påstanden som er mest hot nå er jo at Jack er den nye kjæresten. Jeg tror det ikke før jeg får det bekreftet ☺️ 4 3
Selungen Skrevet 13 timer siden #30276 Skrevet 13 timer siden Hvor ble det av klærne hun kjøpte til turen å sendte en del til rosegjøken? Siden hun sier hun ikke har klær? Handlet for 100 tusen i en sau jakke å undertøy?? samt ha har klesmerke så kan hun sikkert fått noe nytt i small str enn å gå i den joggedressen.. men vent litt.. det er jo reklame å salg nå på merket sitt 11 1
agent Skrevet 13 timer siden #30277 Skrevet 13 timer siden Selungen skrev (25 minutter siden): Hvor ble det av klærne hun kjøpte til turen å sendte en del til rosegjøken? Siden hun sier hun ikke har klær? Handlet for 100 tusen i en sau jakke å undertøy?? samt ha har klesmerke så kan hun sikkert fått noe nytt i small str enn å gå i den joggedressen.. men vent litt.. det er jo reklame å salg nå på merket sitt Skjønner ikke at hun ikke får mer pes ang. merking av reklame.🤔 7 2
Pigaloppa Skrevet 13 timer siden #30278 Skrevet 13 timer siden Anonym012 skrev (8 timer siden): SE lå ut dette bare for å få oppmerksomhet. Akkurat som da hun lå ut bilde av ❄️ all oppmerksomhet er god oppmerksomhet for henne og nå i det siste er det ingenting med henne som interesserer folk. Hva med å legge ut noe som skaper drama? Bingo! Hun er for gjennomskuelig for meg Ser uansett at mange er enige med henne så hu traff vel likevel 1 poeng fra alle -100 hun har Virket som det var litt ❄️ med i bildet på Isabels snap under et besøk i Dubai.. 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 13 timer siden #30279 Skrevet 13 timer siden Pigaloppa skrev (3 minutter siden): Virket som det var litt ❄️ med i bildet på Isabels snap under et besøk i Dubai.. Ååå fortell 🍿 2
Pigaloppa Skrevet 12 timer siden #30280 Skrevet 12 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (21 minutter siden): Ååå fortell 🍿 Var et unormalt høyt energinivå og merkelig oppførsel når Wilhelm var på besøk bare.. 4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå