Teflonhjernen Skrevet 21 timer siden #30241 Skrevet 21 timer siden Akkurat nå heier jeg på Sofie Elise 👏🏼👏🏼 7 5 13
rock&republic Skrevet 21 timer siden #30242 Skrevet 21 timer siden Forumbruker183652 skrev (7 timer siden): Første gang jeg er her inne.. La noen merke til snappen hun la ut på Maldivene sist hvor hun skrev «er det normalt å savne exen sin hver dag» eller noe liknende? Har ikke klart å slippe den tanken ut av hodet siden ryktene om Jax kom på banen. Kan ikke bare ha vært meg som la merke til det? Og dette bekrefter jo bare enda en gang at det må være han? 3
rock&republic Skrevet 21 timer siden #30243 Skrevet 21 timer siden rock&republic skrev (Akkurat nå): Stemmer at hun sa hun savnet x’en på Maldivene. Og det finnes vel ingen tvil lenger på om det er Voldemort eller ei. 5 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #30244 Skrevet 20 timer siden agent skrev (50 minutter siden): Nei dette var kleint🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Hun har kjøpt skoene selv, til lanseringen.🤦♀️🤣🤦♀️ Ja det ser sånn ut👀🙈 Here we go again liksom.. 4 5
Othelia08 Skrevet 20 timer siden #30245 Skrevet 20 timer siden rock&republic skrev (45 minutter siden): Hvor mye tror folk på historien hennes om at to heeelt tilfeldige franskmenn tok så perfekte paparazzi-typ bilder av dem i et helt perfekt øyeblikk uten at de visste det?😂 8 4
Eplemose Skrevet 20 timer siden #30246 Skrevet 20 timer siden Othelia08 skrev (16 minutter siden): Hvor mye tror folk på historien hennes om at to heeelt tilfeldige franskmenn tok så perfekte paparazzi-typ bilder av dem i et helt perfekt øyeblikk uten at de visste det?😂 Sikkert TV-teamet, var det første jeg tenkte 😅 14
Sirah Skrevet 20 timer siden #30247 Skrevet 20 timer siden agent skrev (2 timer siden): Kan ikke erindre at hun har kontakt med andre arabere enn familien. Har hun vært å besøkt familien i Irak ? Kan ikke huske det, men kanskje. Mener hun sa engang at hun ikke kunne besøke Irak, pga. at det kunne bli problemer med visum til USA. Med forbehold om at jeg ikke husker helt riktig: Hun ønsker ikke å besøke Irak blant annet fordi hun kan få problemer med visum til USA. En annen grunn er at familien i Irak ser på henne som en hore fordi hun blant annet legger ut bikinibilder på Instagram og har vært med på Paradise osv. Så derfor har hun naturlig nok ikke noe stort behov for å treffe dem heller. Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden): Den tiden jeg bodde i emiratene var det annerledes.. Nå bodde jeg utenfor Dubai og fikk nok oppleve mer det «ekte» uae. Vi innrettet oss etter lover og regler, kledde på oss og viste respekt. Med mindre det var innenfor vår «gated» community. De fleste arbeidere i UAE er import arbejdere fra India i hovedsak og blir behandlet deretter Det er slavearbeid satt i system… Vi takket nei til både hushjelp og gartner for vi likte å stelle med dette selv for å føle oss mest mulig hjemme som i Norge.. Dette Dubai som Isabel og søsknene fremstiller er ikke emiratene i mine øyne, men en illusion av en verden og en boble for influensere og rikinger som driver med hvitvasking av penger, trafficking, sugardating og værre…. Selvsagt finnes det unntak, men 90% av grunnen folk flytter dit er pga null skatt reglene på inntekt og formue og fordi det er vanskelig å spore penger der.. hvor de kommer fra etc. Interessant å lese din versjon av hvordan det var å bo der. Er det lenge siden? Du trenger så klart ikke å svare på det om du ikke vil. Har du vært der nede i etterkant og merker om det er forandringer? Jeg kjenner nemlig flere som bor/jobber i Dubai og Abu Dhabi deler av året. De forteller at de merker stor forskjell på hva som er "lov" og "ikke lov" på bare noen få år. Interessant hvordan land går bort fra "prinsippene" sine pga turisme. 3 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #30248 Skrevet 20 timer siden Sirah skrev (5 minutter siden): Med forbehold om at jeg ikke husker helt riktig: Hun ønsker ikke å besøke Irak blant annet fordi hun kan få problemer med visum til USA. En annen grunn er at familien i Irak ser på henne som en hore fordi hun blant annet legger ut bikinibilder på Instagram og har vært med på Paradise osv. Så derfor har hun naturlig nok ikke noe stort behov for å treffe dem heller. Interessant å lese din versjon av hvordan det var å bo der. Er det lenge siden? Du trenger så klart ikke å svare på det om du ikke vil. Har du vært der nede i etterkant og merker om det er forandringer? Jeg kjenner nemlig flere som bor/jobber i Dubai og Abu Dhabi deler av året. De forteller at de merker stor forskjell på hva som er "lov" og "ikke lov" på bare noen få år. Interessant hvordan land går bort fra "prinsippene" sine pga turisme. Er mange år siden og har vært tilbake mange år etterpå☺️ Var stor forskjell men mest i hvordan de har bygget. 1 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet 20 timer siden #30249 Skrevet 20 timer siden Othelia08 skrev (36 minutter siden): Hvor mye tror folk på historien hennes om at to heeelt tilfeldige franskmenn tok så perfekte paparazzi-typ bilder av dem i et helt perfekt øyeblikk uten at de visste det?😂 Tror ikke en dritt på det. Hun lyver på seg både det ene og andre.. 8 1
Sirah Skrevet 20 timer siden #30250 Skrevet 20 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Er mange år siden og har vært tilbake mange år etterpå☺️ Var stor forskjell men mest i hvordan de har bygget. Vil tro det er stor forskjell ja Dubai var vel omtrent en ørken for 20-30 år siden? Spennende å lese om din opplevelse. Det eneste jeg kjenner til Dubai er glansbildet som presenteres i sosiale medier. @Guris bor vel også der om jeg ikke husker feil? Jeg etterlyste foresten Guris for en liten stund siden - rett etter at krigen brøyt ut. Er du her Guris? Går det fint med deg? 1 2 4
Dupers Skrevet 19 timer siden #30251 Skrevet 19 timer siden Othelia08 skrev (1 time siden): Hvor mye tror folk på historien hennes om at to heeelt tilfeldige franskmenn tok så perfekte paparazzi-typ bilder av dem i et helt perfekt øyeblikk uten at de visste det?😂 Har hun omtaøt bildet altså? Har hun da også gått ut og sagt det er voldemort?
Othelia08 Skrevet 18 timer siden #30252 Skrevet 18 timer siden (endret) Dupers skrev (12 minutter siden): Har hun omtaøt bildet altså? Har hun da også gått ut og sagt det er voldemort? Hun la ut samme bilde, men fra en litt annen vinkel hvor hun hadde satt en hjerteemoji over ansiktet hans, hvorpå hun sa at noen franskmenn hadde sett dem tilfeldig på gata, og fordi de så lykkelige ut bare måtte ta et bilde av dem uten at de var klar over det😂 Bilde som ligger her usensurert er screenshot av en TikTok noen som har sett dem i Paris har posta. Så nei, hun har ikke selv gått ut å sagt hvem det er, men regner med hun har fått med seg at det er lekket Endret 18 timer siden av Othelia08 4 4
Snuppa82 Skrevet 18 timer siden #30253 Skrevet 18 timer siden 1 minutt siden, Othelia08 said: Hun la ut samme bilde, men fra en litt annen vinkel hvor hun hadde satt en hjerteemoji over ansiktet hans, hvorpå hun sa at noen franskmenn hadde sett dem tilfeldig på gata, og fordi de så lykkelige ut bare måtte ta et bilde av dem uten at de var klar over det😂 Bilde som ligger her usensurert er screenshot av en TikTok noen som har sett dem i Paris har posta Det er vel en video fra "streets of Paris" de legger ut en del filmer og tilfeldigvis fikk noen med seg at de var i bakgrunnen. 2 4
Tivi20 Skrevet 17 timer siden #30254 Skrevet 17 timer siden Sirah skrev (2 timer siden): Vil tro det er stor forskjell ja Dubai var vel omtrent en ørken for 20-30 år siden? Spennende å lese om din opplevelse. Det eneste jeg kjenner til Dubai er glansbildet som presenteres i sosiale medier. @Guris bor vel også der om jeg ikke husker feil? Jeg etterlyste foresten Guris for en liten stund siden - rett etter at krigen brøyt ut. Er du her Guris? Går det fint med deg? Jeg bodde i emiratene for 20 år siden ca (vil ikke spesifisere for ønsker ikke å kjennes igjen). Allerede da var både Dubai og Abu Dhabi storbyer. ☺️ Du må nok tilbake 40-50 år ca for at det var bare ørken. Jeg har også vært tilbake i nyere tid og da var den største forskjellen at de har bygget byene veldig utover. Ellers enig med tuppenoglillemor at det i hvert fall i den tid jeg har hatt en tilknytning til landet vært et sted man kler på seg og innordner seg etter lover og regler (har personlig aldri opplevd noe ubehagelig, men det er liksom en uskreven regel jeg har inntrykk av at de fleste ikke-influencere innordner seg etter). 1 3
Sirah Skrevet 17 timer siden #30255 Skrevet 17 timer siden Tivi20 skrev (20 minutter siden): Jeg bodde i emiratene for 20 år siden ca (vil ikke spesifisere for ønsker ikke å kjennes igjen). Allerede da var både Dubai og Abu Dhabi storbyer. ☺️ Du må nok tilbake 40-50 år ca for at det var bare ørken. Jeg har også vært tilbake i nyere tid og da var den største forskjellen at de har bygget byene veldig utover. Ellers enig med tuppenoglillemor at det i hvert fall i den tid jeg har hatt en tilknytning til landet vært et sted man kler på seg og innordner seg etter lover og regler (har personlig aldri opplevd noe ubehagelig, men det er liksom en uskreven regel jeg har inntrykk av at de fleste ikke-influencere innordner seg etter). Takk! Spennende å lese om Og godt å høre at de aller fleste kler på seg og innordner seg. Jeg var i Spania for noen år tilbake og på en typisk turistplass. En i reisefølget hadde en sønn som da var rundt 4-5 år. Det var latterlig varmt og barnet vrengte av seg på overkroppen. Det gikk ikke mange minuttene før vi fikk tilsnakk - for man skulle dekke seg til offentlig. Vi så også ekstremt få som gikk kledd slik som influensere i Dubai gjør og de få som gjorde det ble kikket rart på av både andre turister og lokale. Så også et par som fikk tilsnakk for å ikke være nok kledd i offentlig rom. Dette var altså midt i en turistfelle i Europa. Jeg merker jeg faktisk blir flau når jeg ser hvordan enkelte av de influensene kler seg i Dubai. Når ikke det er greit å kle seg sånn her "hjemme", så bør man i alle fall respektere det i et muslimsk land tenker jeg. Det handler om respekt for lokalbefolkningen og landets skikker. Da snakker jeg så klart ikke om f.eks strender og badeplasser, men restauranter, kjøpesenter, butikker osv. 5 3
slettkri Skrevet 17 timer siden #30256 Skrevet 17 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (8 timer siden): 👏👏👏 Othelia08 skrev (8 timer siden): Jeg antar at de i serien som kommer kommer til å virkelig romantisere hvordan de fant tilbake til hverandre, og gjøre alt de kan for at alt hun har sagt om han blir glemt. Utroskap, kontrollerende oppførsel, den grusomme kjærlighetssorgen hvor hun til slutt måtte ringe ambulansen…alt det blir vel begravd, mens en nydelig reunion blir løftet opp og frem. Han som ser henne når hun har det tøft, tar kontakt og har endret seg og nå er det mannen i hennes liv. Antar de håpløse romantikerne som følger henne kjøper det også, fordi det er jo såååå fint med en redemption arc, akkurat som alle de giftige forholdene som blir romantisert i Colleen Hoover-bøkene som alle elsker Tar jeg feil om jeg mener at Isabel serien fra tv 2 avsluttet med de to sammen i dubai? Eller en annen plass Der hun tok noe graviditetstest? Fint å starte ny serie med de to sammen igjen...... 3
hjerteis Skrevet 16 timer siden #30257 Skrevet 16 timer siden Othelia08 skrev (4 timer siden): Hvor mye tror folk på historien hennes om at to heeelt tilfeldige franskmenn tok så perfekte paparazzi-typ bilder av dem i et helt perfekt øyeblikk uten at de visste det?😂 Passer jo så greit at hun kjøpte kamera også i Pariiiii før bildet ble tatt av franskmennene 😂😂😂 4 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #30258 Skrevet 16 timer siden hjerteis skrev (7 minutter siden): Passer jo så greit at hun kjøpte kamera også i Pariiiii før bildet ble tatt av franskmennene 😂😂😂 Gjorde hun?👀😅 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 16 timer siden #30259 Skrevet 16 timer siden hjerteis skrev (8 minutter siden): Passer jo så greit at hun kjøpte kamera også i Pariiiii før bildet ble tatt av franskmennene 😂😂😂 Jeg begynner faktisk å lure på om dama er såpass smart og kynisk at hun gjør alt dette med vilje? Altså disse «feilene» hun gjør., om det er kalkulert, slik at vi skal lure og ta henne i løgn osv for å skape engasjement? Altså «på ekte😅) tror jeg dette er med vilje for hun vet det generer mer penger..💰 Hun spiller et spill.. 6 6
hjerteis Skrevet 16 timer siden #30260 Skrevet 16 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (1 minutt siden): Gjorde hun?👀😅 Jaaa 😂😂 Hun postet det på snap 😂 Første tanken min når de ble avbildet av random franskmenn var, Aha... IR fikk dem til å teste det nye kameret sitt 😂 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå