Tuppenoglillemor12 Skrevet 7 timer siden #30221 Skrevet 7 timer siden Othelia08 skrev (6 minutter siden): Blir gøy hvis de får barn sammen og de kan sitte å lese alt foreldrene har spydd ut offentlig om hverandre, og hvordan Isabel har snakket om han de siste årene😂 Snakket ikke hun også en gang om hvor stort utstyr han har, eller var det noen andre?🥲 Av og til lurer jeg på om influensere glemmer at internett-fotsporene deres eksisterer for alltid Jo det stemmer.. hun viste bilde av den til venninner..👀🙈 Huffda..
Granneman82 Skrevet 7 timer siden #30222 Skrevet 7 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (21 minutter siden): Jo det stemmer.. hun viste bilde av den til venninner..👀🙈 Huffda.. Tenk hvis han hadde vist bilde av glufsa hennes til alle kompisene...... Da hadde det nok blitt fullstendig meltdown og raserianfall...... 3
agent Skrevet 7 timer siden #30223 Skrevet 7 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (31 minutter siden): Jo det stemmer.. hun viste bilde av den til venninner..👀🙈 Huffda.. Var det på en sammenkomst på GOO?
Maia92 Skrevet 7 timer siden #30224 Skrevet 7 timer siden Granneman82 skrev (8 minutter siden): Tenk hvis han hadde vist bilde av glufsa hennes til alle kompisene...... Da hadde det nok blitt fullstendig meltdown og raserianfall...... nå har jo ho helt sikkert fått godkjenning av han da. Men husker Newa sa etter å sett på det bilde “hm okay ikke altfor stor til å få vondt, men helt passe stor”😅🤦🏻♀️ 2
Aristokrat1 Skrevet 7 timer siden #30225 Skrevet 7 timer siden agent skrev (4 minutter siden): Var det på en sammenkomst på GOO? Nei. Med Newa og noen til 1
agent Skrevet 7 timer siden #30226 Skrevet 7 timer siden Aristokrat1 skrev (Akkurat nå): Nei. Med Newa og noen til Takk for svar👍😀 Trodde det var GOO.
Granneman82 Skrevet 7 timer siden #30227 Skrevet 7 timer siden Maia92 skrev (6 minutter siden): nå har jo ho helt sikkert fått godkjenning av han da. Men husker Newa sa etter å sett på det bilde “hm okay ikke altfor stor til å få vondt, men helt passe stor”😅🤦🏻♀️ Uansett ikke normalt spør du meg, men dem gjør jo som dem vil 😊 1
agent Skrevet 7 timer siden #30228 Skrevet 7 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (5 timer siden): Ja de er begge forstyrra… enig!🎯 Men akkurat denne posten traff hun blink på 💯🤔 Enig begge er forstyrra💯 Forskjellen er at den ene evner ikke å følge med på nyheter. Mens den andre er veldig reflektert, på hva som skjer rundt omkring i verden. Håper ikke SE får en storm av trusler og hat mot seg. Etter trussel talen til IR igår, skulle det ikke forundre meg om fotsoldatene hennes går amok. 2 2 5
Frika Skrevet 6 timer siden #30229 Skrevet 6 timer siden Nå følger jeg ikke I hver dsg, men fikk jo med meg noe av ut låsni gen etter SE sitt utspill, og da håper jeg noen her kan svare meg; når ble homifili lovlig i Dubai? Hun nevnte bl.a.det sammen med mye annet, men når jeg googler så står det at det fremdeles er ulovlig. En annen ting jeg reagerer på,( pirk og uvrsentlig), I sier at hun i Dubai er nærmere sine røtter, og der kan hun prate arabisk. Men tror nok det er en enorm forskjell på Irak og Dubai. Mange rare unnskyldninger 3 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #30230 Skrevet 6 timer siden Frika skrev (3 minutter siden): Nå følger jeg ikke I hver dsg, men fikk jo med meg noe av ut låsni gen etter SE sitt utspill, og da håper jeg noen her kan svare meg; når ble homifili lovlig i Dubai? Hun nevnte bl.a.det sammen med mye annet, men når jeg googler så står det at det fremdeles er ulovlig. En annen ting jeg reagerer på,( pirk og uvrsentlig), I sier at hun i Dubai er nærmere sine røtter, og der kan hun prate arabisk. Men tror nok det er en enorm forskjell på Irak og Dubai. Mange rare unnskyldninger Bare vas hun kommer med. Det er fortsatt ulovlig med homofili og Dubai er 90.% innvandrere så arabiske sin kan hun dra langt avgjorde med. Hun beveger seg jo nesten ikke utenfor Dubai kjernen. Hun bor i sin egen lille boble. Hun lyver og lyver og pynter på sannheter.. 2 8
Othelia08 Skrevet 6 timer siden #30231 Skrevet 6 timer siden Frika skrev (5 minutter siden): Nå følger jeg ikke I hver dsg, men fikk jo med meg noe av ut låsni gen etter SE sitt utspill, og da håper jeg noen her kan svare meg; når ble homifili lovlig i Dubai? Hun nevnte bl.a.det sammen med mye annet, men når jeg googler så står det at det fremdeles er ulovlig. En annen ting jeg reagerer på,( pirk og uvrsentlig), I sier at hun i Dubai er nærmere sine røtter, og der kan hun prate arabisk. Men tror nok det er en enorm forskjell på Irak og Dubai. Mange rare unnskyldninger Vet ikke om dette med homofili, men det virker som at det er helt andre regler for hva influensere får lov til der nede vs. hva de som er derfra / de som ikke er styrtrike får lov til å gjøre. Dette med å dele seng og rom med noen før ekteskap, holde hender offentlig, det at de sitter å råkliner på utesteder. Antar dette er fordi de da viser Dubai utad slik Dubai ønsker å bli oppfattet av liberale land og mennesker, mens det er en helt annen historie for "mannen i gata" som er utenfor kjernen av sentrum. Man ser jo at de som sender meldinger som backer opp det I sier om Dubai er jo nordmenn som har råa til å bo i de fancy delene av Dubai. Hvor mange av de tror dere har bodd utenfor sentrum? Sett hvordan de som har bygd shoppingsentrene, de høye byggene, villaene har det? ja det er lite kriminalitet der, men hvordan blir de som blir ferska behandlet? Er det greit med tortur fordi de har stjålet en mobil eller en klokke? Det er en grunn til at det er så mye lovlydighet der borte, og det er jo et fryktregime. Å føle seg trygg på gata er selvsagt viktig, men på hvilke bekostning? angående dette med røtter, hvor ofte er I å se i de kulturelle delene av Dubai? Hvor ofte møter hun "ekte" arabere, spiser maten dems, ser hvordan de lever? 2 6
agent Skrevet 6 timer siden #30232 Skrevet 6 timer siden Othelia08 skrev (4 minutter siden): Vet ikke om dette med homofili, men det virker som at det er helt andre regler for hva influensere får lov til der nede vs. hva de som er derfra / de som ikke er styrtrike får lov til å gjøre. Dette med å dele seng og rom med noen før ekteskap, holde hender offentlig, det at de sitter å råkliner på utesteder. Antar dette er fordi de da viser Dubai utad slik Dubai ønsker å bli oppfattet av liberale land og mennesker, mens det er en helt annen historie for "mannen i gata" som er utenfor kjernen av sentrum. Man ser jo at de som sender meldinger som backer opp det I sier om Dubai er jo nordmenn som har råa til å bo i de fancy delene av Dubai. Hvor mange av de tror dere har bodd utenfor sentrum? Sett hvordan de som har bygd shoppingsentrene, de høye byggene, villaene har det? ja det er lite kriminalitet der, men hvordan blir de som blir ferska behandlet? Er det greit med tortur fordi de har stjålet en mobil eller en klokke? Det er en grunn til at det er så mye lovlydighet der borte, og det er jo et fryktregime. Å føle seg trygg på gata er selvsagt viktig, men på hvilke bekostning? angående dette med røtter, hvor ofte er I å se i de kulturelle delene av Dubai? Hvor ofte møter hun "ekte" arabere, spiser maten dems, ser hvordan de lever? Kan ikke erindre at hun har kontakt med andre arabere enn familien. Har hun vært å besøkt familien i Irak ? Kan ikke huske det, men kanskje. Mener hun sa engang at hun ikke kunne besøke Irak, pga. at det kunne bli problemer med visum til USA. 4 1
Kønn Skrevet 6 timer siden #30233 Skrevet 6 timer siden Når hun uttaler seg om Dubai så må hun kontrollere seg. Noe annet kan sette henne i en kinkig situasjon. Men når man er villig til å la seg ‘diktere’ sier det mye om personen. Spesielt for de personene som er født og oppvokst i vesten. 3 3
Trixie99 Skrevet 6 timer siden #30234 Skrevet 6 timer siden agent skrev (16 minutter siden): Kan ikke erindre at hun har kontakt med andre arabere enn familien. Har hun vært å besøkt familien i Irak ? Kan ikke huske det, men kanskje. Mener hun sa engang at hun ikke kunne besøke Irak, pga. at det kunne bli problemer med visum til USA. Tror hun har sagt at hun aldri har vært der? Synes det blir for dumt at hun skylder på røttene sine for å bo i Dubai. Det blir som å si at jeg flytter til Italia fordi jeg har røtter i Spania. Make it make sense 4 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet 6 timer siden #30235 Skrevet 6 timer siden (endret) Othelia08 skrev (29 minutter siden): Vet ikke om dette med homofili, men det virker som at det er helt andre regler for hva influensere får lov til der nede vs. hva de som er derfra / de som ikke er styrtrike får lov til å gjøre. Dette med å dele seng og rom med noen før ekteskap, holde hender offentlig, det at de sitter å råkliner på utesteder. Antar dette er fordi de da viser Dubai utad slik Dubai ønsker å bli oppfattet av liberale land og mennesker, mens det er en helt annen historie for "mannen i gata" som er utenfor kjernen av sentrum. Man ser jo at de som sender meldinger som backer opp det I sier om Dubai er jo nordmenn som har råa til å bo i de fancy delene av Dubai. Hvor mange av de tror dere har bodd utenfor sentrum? Sett hvordan de som har bygd shoppingsentrene, de høye byggene, villaene har det? ja det er lite kriminalitet der, men hvordan blir de som blir ferska behandlet? Er det greit med tortur fordi de har stjålet en mobil eller en klokke? Det er en grunn til at det er så mye lovlydighet der borte, og det er jo et fryktregime. Å føle seg trygg på gata er selvsagt viktig, men på hvilke bekostning? angående dette med røtter, hvor ofte er I å se i de kulturelle delene av Dubai? Hvor ofte møter hun "ekte" arabere, spiser maten dems, ser hvordan de lever? Den tiden jeg bodde i emiratene var det annerledes.. Nå bodde jeg utenfor Dubai og fikk nok oppleve mer det «ekte» uae. Vi innrettet oss etter lover og regler, kledde på oss og viste respekt. Med mindre det var innenfor vår «gated» community. De fleste arbeidere i UAE er import arbejdere fra India i hovedsak og blir behandlet deretter Det er slavearbeid satt i system… Vi takket nei til både hushjelp og gartner for vi likte å stelle med dette selv for å føle oss mest mulig hjemme som i Norge.. Dette Dubai som Isabel og søsknene fremstiller er ikke emiratene i mine øyne, men en illusion av en verden og en boble for influensere og rikinger som driver med hvitvasking av penger, trafficking, sugardating og værre…. Selvsagt finnes det unntak, men 90% av grunnen folk flytter dit er pga null skatt reglene på inntekt og formue og fordi det er vanskelig å spore penger der.. hvor de kommer fra etc. Endret 6 timer siden av Tuppenoglillemor12 5 1 8
Lzzy Skrevet 5 timer siden #30236 Skrevet 5 timer siden (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (33 minutter siden): Den tiden jeg bodde i emiratene var det annerledes.. Nå bodde jeg utenfor Dubai og fikk nok oppleve mer det «ekte» uae. Vi innrettet oss etter lover og regler, kledde på oss og viste respekt. Med mindre det var innenfor vår «gated» community. De fleste arbeidere i UAE er import arbejdere fra India i hovedsak og blir behandlet deretter Det er slavearbeid satt i system… Vi takket nei til både hushjelp og gartner for vi likte å stelle med dette selv for å føle oss mest mulig hjemme som i Norge.. Dette Dubai som Isabel og søsknene fremstiller er ikke emiratene i mine øyne, men en illusion av en verden og en boble for influensere og rikinger som driver med hvitvasking av penger, trafficking, sugardating og værre…. Selvsagt finnes det unntak, men 90% av grunnen folk flytter dit er pga null skatt reglene på inntekt og formue og fordi det er vanskelig å spore penger der.. hvor de kommer fra etc. Nettopp, og sharialovene der nede er ikke akkurat noe man tuller med. Som kvinne, har man meget lite å slå i bordet med. Det har vel også vært saker om voldtekt som har blitt anmeldt og kvinnene selv har endt opp fengslet. Så denne glorifiseringen av Dubai forstår jeg virkelig ikke. Money talks, for oss vanlige dødelige er ikke dette et reisemål å anbefale. Endret 5 timer siden av Lzzy 2 5
Pusemusen Skrevet 5 timer siden #30237 Skrevet 5 timer siden Hun er i England, ja. Priser i pund £. Så hun er nok i Newcastle 😉 3 5
agent Skrevet 5 timer siden #30238 Skrevet 5 timer siden Trixie99 skrev (49 minutter siden): Tror hun har sagt at hun aldri har vært der? Synes det blir for dumt at hun skylder på røttene sine for å bo i Dubai. Det blir som å si at jeg flytter til Italia fordi jeg har røtter i Spania. Make it make sense 🤣🤣 Den var god 👍 1
agent Skrevet 5 timer siden #30239 Skrevet 5 timer siden Tuppenoglillemor12 skrev (50 minutter siden): Den tiden jeg bodde i emiratene var det annerledes.. Nå bodde jeg utenfor Dubai og fikk nok oppleve mer det «ekte» uae. Vi innrettet oss etter lover og regler, kledde på oss og viste respekt. Med mindre det var innenfor vår «gated» community. De fleste arbeidere i UAE er import arbejdere fra India i hovedsak og blir behandlet deretter Det er slavearbeid satt i system… Vi takket nei til både hushjelp og gartner for vi likte å stelle med dette selv for å føle oss mest mulig hjemme som i Norge.. Dette Dubai som Isabel og søsknene fremstiller er ikke emiratene i mine øyne, men en illusion av en verden og en boble for influensere og rikinger som driver med hvitvasking av penger, trafficking, sugardating og værre…. Selvsagt finnes det unntak, men 90% av grunnen folk flytter dit er pga null skatt reglene på inntekt og formue og fordi det er vanskelig å spore penger der.. hvor de kommer fra etc. 🎯 1 1
agent Skrevet 5 timer siden #30240 Skrevet 5 timer siden Nei dette var kleint🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Hun har kjøpt skoene selv, til lanseringen.🤦♀️🤣🤦♀️ 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå