Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hatsumomo skrev (7 minutter siden):

Vil tro den bekymringen hun hadde når både moren og J var stuck, gjorde sitt med tanke på SF.

Nja…. Hun ble enormt mye tynnere etter jul..  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Venter på sletting, ble feil

Bra 👍🏻 

Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (11 minutter siden):

Nja…. Hun ble enormt mye tynnere etter jul..  

Mulig det, men angst/depresjon eller hva nå enn det var som fikk henne i mental ubalanse da etter jul, trigger jo også SF.

Hvis du føler du ikke har kontroll på noe i livet ditt (som da på Maldivene, når mor/J var stuck i Dubai) så kontrollerer du det du KAN kontrollere, nemlig vekt og matinntak.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Selungen skrev (1 minutt siden):

Bra 👍🏻 

🙈 rappoterte meg selv🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Så en screenshot av henne i en mørk kjole på vei til middag en av kveldene nå, hun så ut som en mørk utgave av Caroline Nitter..!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Neket skrev (1 minutt siden):

Så en screenshot av henne i en mørk kjole på vei til middag en av kveldene nå, hun så ut som en mørk utgave av Caroline Nitter..!

Ja de er prikk like… 👀

• Liker 3
Skrevet
Hatsumomo skrev (23 minutter siden):

Etter krigen begynte så poppet det inn mange nye brukere i tråden, de har lirt av seg eddik og galle i stor skala. 

Tråden var helt klart mer balansert før den gruppen støymakere dukket opp for å spy og bli kvalm av omtrent alt som vedrører konseptet Raad.

Mulig det stemmer..🤔 Men føler også at IR har endret seg til det værre i rekordfart.. Dette kan også ha bidratt til at folk trigges lettere av hennes oppførsel?🤔 idk.. bare en tanke. Hun har jo endret seg ekstremt bare på kort tid… 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (10 minutter siden):

Mulig det stemmer..🤔 Men føler også at IR har endret seg til det værre i rekordfart.. Dette kan også ha bidratt til at folk trigges lettere av hennes oppførsel?🤔 idk.. bare en tanke. Hun har jo endret seg ekstremt bare på kort tid… 

ja, jeg gidder jo ikke å følge henne, ser henne bare innimellom på utforsk når tråden kommer med noe nyttig av informasjon.

Men ja, hun er gørrkjedelig å se på dessverre. Det er forsåvidt hele sleeping Raadgjengen. Jeg skjønner ikke hva folk får ut av det, men det er jo flere her i tråden som fortsatt følger henne daglig så noe appellerer jo til de av de tusenvis av teatimene, tusenvis av iskaffehjørnet, tusenvis av ligge-i-sengen-og-spise-dessert-mens-ser-på-en-eller-annen-reality, tusenvis av turene til Maldivene for å se henne spiser den samme frokosten- den samme båtturen med definene- den samme sykkelturen, den samme turen til Dubai Mall, de samme "nå skal jeg få plass rutiner i livet mitt" maset, de samme mat og kles-haulene etc etc.

Altså, folk elsker tydeligvis å se maling tørke.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)
Sunshade83 skrev (2 timer siden):

Drama, drama og mer drama. Denne tråden her er et godt eksempel på hvordan jantelov, kvinnehat og eskaleringer går helt vilt for seg. Jeg hadde et håp om at det var balanse både mellom positive og negative ting i denne tråden, men det har nådd nye negativitetshøyder. Jeg håper, igjen, at verken hun eller familien leser det som står her inne. Det er så mye hat og trolling som mennesker lirer ut av seg bare fordi de sitter bak en skjerm og later som de er anonyme. Tror at veldig få av dere hadde stått for deres egne meninger om dette hadde vært ansikt til ansikt og at man ble ansvarlig for det som ble sagt og gjort.

Det er greit...
-å ikke kaste stein i glasshus.
-å holde en del negativt for deg selv i stedet for å spy det ut.
-å huske på at den/de dere skriver om er mennesker og at de har følelser. 
-å sitte på fingrene i blant og tenke gjennom det man skriver, før man skriver det, og trykker på send inn svar.

Denne tråden er bare trist. Det er sikkert flere av oss som sjeldent er innom her lengre. Det har ingenting med Raadsquad, om man kjøper produkter eller annet. Det er måten andre mennesker behandles på uansett om de er offentlige personer eller en random person ute på gata. Jeg hadde sagt ifra og forsøkt å stoppe om noen ble mobbet på gata. Det er det samme om det er online eller offline. 

Jeg har et håp om at det roer seg. Det er helt fint å diskutere, men det går an å diskutere uten å bli ufin slik som denne tråden her har blitt.

Så enig. Det er sjelden jeg er innom her av samme grunn. Det er som det er om og gjøre å trykke IR ned, mest mulig. Det å ha så mye forakt for et annet menneske og samtidig har et behov for å følge med på absolutt alt som skjer med henne, er for meg ikke helt sundt.  Det  gjøres også søk i søskene og venners kanaler, som hos de svenske søstrene i Dubai og også faren til IR. Må jo undres hvorfor en har dette behovet for å kontrollere alt som skjer rundt henne? 

Jeg følger IR for hun til tider er gøy følge. Noen ganger er jeg lite innom og andre ganger mer. Men jeg har ikke et behov for å sjekke opp snappene til hverken venner eller familie. Jeg har handlet på Nude og jeg har handlet litt på Ivorie. Jeg handler  ingenting fordi det er IR sine  produkter og lar heller det ikke være ,  av samme grunn. Hun er en influenser og influensene lever av nettopp det å påvirke gjennom sine kanaler. Det virker det som om noen glemmer.

Og det å være influenser tiltrekker også de som «elsker å ha noen å hate». Tror denne tråden dessverre har en del av disse. 

Endret av Bendie
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Maia92 skrev (3 timer siden):

Hun vet ikke hvordan hun skal forklare seg så da hever ho seg over det heller sier ho, alle vil ha ein bit av ho sier hun å🤷🏻‍♀️, tror det Sophie sa stakk godt😅

Hvor ligger innlegget til SE? Fikk det ikke med meg.

Skrevet
Bendie skrev (23 minutter siden):

Så enig. Det er sjelden jeg er innom her av samme grunn. Det er som det er om og gjøre å trykke IR ned, mest mulig. Det å ha så mye forakt for et annet menneske og samtidig har et behov for å følge med på absolutt alt som skjer med henne, er for meg ikke helt sundt. . Der gjøres også søk i søsken og venners kanaler , som hos de svenske søstrene i Dubai og også faren til IR. Må jo undres hvorfor en har dette behovet for å kontrollere alt som skjer rundt henne? 

Jeg følger IR for hun til tider er gøy følge. Noen ganger er jeg lite innom og andre ganger mer. Men jeg har ikke et behov for å sjekke opp snappene til hverken venner eller familie. Jeg har handlet på Nude og jeg har handlet litt på Ivorie. Jeg handler  ingenting fordi det er IR sine  produkter og lar heller det ikke være ,  av samme grunn. Hun er en influenser og influensene lever av nettopp det å påvirke gjennom sine kanaler. Det virker det som om noen glemmer.

Og det å være influenser tiltrekker også de som «elsker å ha noen hate». Tror denne tråden dessverre har en del av disse.

For meg er det forskjell på hat og kritikk.
Samt du spør hvorfor en har behov for å kontrollere alt som er rundt henne ?

For meg er det ikke kontrollerne å være litt kritisk å innimellom sjekke opp rundt andre, ikke minst fordi hun selv er jo den som drar inn disse navnene/personene.

Ja hun lever av å påvirke andre, men helt ærlig talt så har man et ansvar når man ser noen med dårlig innflytelse påvirke så mange andre. 

Hvis jeg i følge deg da kanskje faller i den du kaller "de som elsker å hate" så skal jeg være den. Jeg vil heller vær en som evner å ikke opphøye en svært dårlig påvirker til Dronningen sin. Det er så skremmende for meg at det faktumet der er det mange som ikke ser 😅 Folk hadde solgt skjorta si for henne 🤷‍♀️

Samt denne tråden har nå jaggu meg sine blodfans også, som svært sjelden kommer med noe konstruktivt synes jeg. Der det bare skal gå på brukere her inne, å ikke forklare hvorfor Dronningen er så stakkarslig og hellig.

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Tenkeselv skrev (14 minutter siden):

For meg er det ikke kontrollerne å være litt kritisk å innimellom sjekke opp rundt andre, ikke minst fordi hun selv er jo den som drar inn disse navnene/personene.

Ja hun lever av å påvirke andre, men helt ærlig talt så har man et ansvar når man ser noen med dårlig innflytelse påvirke så mange andre. 

Hvis jeg i følge deg da kanskje faller i den du kaller "de som elsker å hate" så skal jeg være den. Jeg vil heller vær en som evner å ikke opphøye en svært dårlig påvirker til Dronningen sin. Det er så skremmende for meg at det faktumet der er det mange som ikke ser 😅 Folk hadde solgt skjorta si for henne 🤷‍♀️

Samt denne tråden har nå jaggu meg sine blodfans også, som svært sjelden kommer med noe konstruktivt synes jeg. Der det bare skal gå på brukere her inne, å ikke forklare hvorfor Dronningen er så stakkarslig og hellig.

🎯

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
agent skrev (4 timer siden):

Skulle tro hun babblet om seg selv.🤣🤦‍♀️🤷‍♀️ Hun er vel den mest manipulerende, kyniske, kalkulerende og bare meg meg meg influenseren i Norge.

Noen ganger er sannheten vanskelig å takle, noe hun viste på snappen nå.

Jeg kommer ikke til å glemme når IR var en mobber mot SE i GOO.

Det var når SE var gravid.

🎯🎯🎯

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Neket skrev (1 time siden):

Akkurat det tenkte jeg når jeg såg henne og. Begynner å bli veldig lik henne.

• Nyttig 2
Skrevet

Hu ligger på sofaen hans og snakker på snap mens hun filmet seg selv, og snuuujr kamera kjapt slik vi kan se den stygge oransje Hermès puten.  🙄 Er viktig å få med den dyre puta vettu 😳🙈 Hun er så materialistisk 🤡🤡🤡

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Tenkeselv skrev (26 minutter siden):

Nå ser jeg lite konstruktiv kritikk her inne, i såfall drukner det blant eder og galle. Det meste  går  i hvor udugelig denne familien er, på alle områder og gjerne med noen emojier for å understreke dette. 

Jeg mener  det å sjekke opp om hva skjer rundt IR, ved å gå inn i kanaler til andre en åpenbart ikke har annet enn en forakt for, fordi hun har dratt inn disse, vitner om usunt kontrollbehov. Hva i all verden skal det være godt for? For å bevise et eller annet? 

Nå tror jeg svært få er så opphengte i henne at de kjøper seg blakke. Ja, det er helt sikkert de som har stor glede av å ha mye av tingene hun reklamerer med på tea time. Men hvilken skade gjør disse personene, på andre?  Uten at det irriterer en del her.

Jeg  er ikke blind for hvilke påvirkningskraft influensere har også IR.  Det samme gjelder svært mange andre influensere. Men jeg mener IR også viser seg når hun er nede eller uten sminke. Hun viser langt mer enn svært mange andre. Så hun er langt i fra de verste, som kun viser en perfekt fasade, om en først skal sammenligne. . Det er vel nettopp derfor hun er blitt så stor. Fordi hun viser seg uten filtre, i større grad enn de fleste. Det vil si hun deler på godt og vondt.,

Det å gjemme seg bak at det er fordi hun gjør dårlige valg og påvirker andre, en kommer med nedsettende utsagn er akkurat samme metode mobbene bruker. De legger skylden på mottakeren, for sin egen oppførsel. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Bendie skrev (12 minutter siden):

Nå ser jeg lite konstruktiv kritikk her inne, i såfall drukner det blant eder og galle. Det meste  går  i hvor udugelig denne familien er, på alle områder og gjerne med noen emojier for å understreke dette. 

Jeg mener  det å sjekke opp om hva skjer rundt IR, ved å gå inn i kanaler til andre en åpenbart ikke har annet enn en forakt for, fordi hun har dratt inn disse, vitner om usunt kontrollbehov. Hva i all verden skal det være godt for? For å bevise et eller annet? 

Nå tror jeg svært få er så opphengte i henne at de kjøper seg blakke. Ja, det er helt sikkert de som har stor glede av å ha mye av tingene hun reklamerer med på tea time. Men hvilken skade gjør disse personene, på andre?  Uten at det irriterer en del her.

Jeg  er ikke blind for hvilke påvirkningskraft influensere har også IR.  Det samme gjelder svært mange andre influensere. Men jeg mener IR også viser seg når hun er nede eller uten sminke. Hun viser langt mer enn svært mange andre. Så hun er langt i fra de verste, som kun viser en perfekt fasade, om en først skal sammenligne. . Det er vel nettopp derfor hun er blitt så stor. Fordi hun viser seg uten filtre, i større grad enn de fleste. Det vil si hun deler på godt og vondt.,

Det å gjemme seg bak at det er fordi hun gjør dårlige valg og påvirker andre, en kommer med nedsettende utsagn er akkurat samme metode mobbene bruker. De legger skylden på mottakeren, for sin egen oppførsel. 

For noe tull..  og en tullete sammenligning. Dette er en side om IR på godt og vondt.. Folk irriterer seg eller gleder seg.. vi er alle forskjellige.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg er veldig spent på om IR kommer til å svare direkte på det SE faktisk skrev angående brudd på menneskerettigheter osv, eller om hun henger seg opp i selve "personangrepet" hun anser dette som. Antar at dersom det blir kommentert kjører hun standarden «vestlig media portretterer Dubai i et negativt lys men det er ikke EGENTLIG sånn» som er hennes og Shehed sin go-to - uten å kan vise til noe som helst 

• Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

spol til 11:45 så forteller ho om grunnen til at ho flytta til Dubai😉

• Liker 3
  • Nyttig 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...