Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
agent skrev (3 minutter siden):

Skulle tro hun babblet om seg selv.🤣🤦‍♀️🤷‍♀️ Hun er vel den mest manipulerende, kyniske, kalkulerende og bare meg meg meg influenseren i Norge.

Noen ganger er sannheten vanskelig å takle, noe hun viste på snappen nå.

Jeg kommer ikke til å glemme når IR var en mobber mot SE i GOO.

Det var når SE var gravid.

Jepp! Dette var fortjent og dette må hun faktisk tåle… lille prinsessa 🙄

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Er uenig med deg. Hun tåler ikke høre kritikk. Hopper rett i forsvar i tillegg så er hun den værste i bransjen… Syns det var bra SE la ut det innlegget jeg. Tøft gjort!

Ja, jeg har ikke noe i mot innlegget, det syntes jeg var bra - selv om det er å sparke inn vidåpne dører. Hun mener det sikkert, men det er posering dette og når alt kommer til alt. 

• Liker 5
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (56 minutter siden):

Jadda… første hun poster i dag er hvor grusom falsk bransjen hennes er og siktet selvsagt til SE sitt innlegg… 😂 Se deg selv i speilet heller og innrøm det er du selv som er den falskeste av de alle….😅

Hun vet ikke hvordan hun skal forklare seg så da hever ho seg over det heller sier ho, alle vil ha ein bit av ho sier hun å🤷🏻‍♀️, tror det Sophie sa stakk godt😅

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet
Maia92 skrev (1 minutt siden):

Hun vet ikke hvordan hun skal forklare seg så da hever ho seg over det heller sier ho, alle vil ha ein bit av ho sier hun å🤷🏻‍♀️, tror det Sophie sa stakk godt😅

Det var vel det motsatte hun gjorde🤣🫢

• Liker 3
Skrevet
Maia92 skrev (27 minutter siden):

Ja, og hun mer enn antyder at hun er større enn henne! Er hun det? På Snap selvfølgelig, men SE er en stjerne i Norge, i motsetning til Isabel som er blitt rik uten ære. Tviler på om hun kan hente seg inn etter skattestuntet sitt, folk glemmer ikke.

• Liker 4
  • Nyttig 13
Skrevet
Maia92 skrev (30 minutter siden):

Tror nok ikke sophie trenger noen bit av henne,hun klarer seg fint uten hjelp fra IR🙂

• Liker 3
  • Nyttig 11
Skrevet (endret)
agent skrev (3 timer siden):

Screenshot_20260318_160406_Google.jpg

Endret av agent
  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Trueout skrev (17 timer siden):

Det er overhode ikke normal å være så besatt av noen en ikke kjenner🙄 Blir skremt rett og slett. De minner meg om en hjernevasket sekt🙈

Enig! Det er den ene sekten, den andre sekten er raadsquaad😅 Men hun kjenner nå denne Jack veldig godt da, som tidligere kjærester

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jaja første jeg tenkte på når hun sier at Sophie Elise er falsk, er hvem er det som går rundt i flere uker og later som at kjæresten hennes er noen andre enn Voldemort?? 🤣🤣

• Liker 6
  • Nyttig 17
Skrevet

SE har sikkert klagd til Isabel over at hun synes hun betaler for mye skatt. Kunne vel lese ut av det hun skrev at hun ikke akkurat betaler 50% med glede. Men hun betaler. 

• Liker 5
Skrevet

Drama, drama og mer drama. Denne tråden her er et godt eksempel på hvordan jantelov, kvinnehat og eskaleringer går helt vilt for seg. Jeg hadde et håp om at det var balanse både mellom positive og negative ting i denne tråden, men det har nådd nye negativitetshøyder. Jeg håper, igjen, at verken hun eller familien leser det som står her inne. Det er så mye hat og trolling som mennesker lirer ut av seg bare fordi de sitter bak en skjerm og later som de er anonyme. Tror at veldig få av dere hadde stått for deres egne meninger om dette hadde vært ansikt til ansikt og at man ble ansvarlig for det som ble sagt og gjort.

Det er greit...
-å ikke kaste stein i glasshus.
-å holde en del negativt for deg selv i stedet for å spy det ut.
-å huske på at den/de dere skriver om er mennesker og at de har følelser. 
-å sitte på fingrene i blant og tenke gjennom det man skriver, før man skriver det, og trykker på send inn svar.

Denne tråden er bare trist. Det er sikkert flere av oss som sjeldent er innom her lengre. Det har ingenting med Raadsquad, om man kjøper produkter eller annet. Det er måten andre mennesker behandles på uansett om de er offentlige personer eller en random person ute på gata. Jeg hadde sagt ifra og forsøkt å stoppe om noen ble mobbet på gata. Det er det samme om det er online eller offline. 

Jeg har et håp om at det roer seg. Det er helt fint å diskutere, men det går an å diskutere uten å bli ufin slik som denne tråden her har blitt.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)
Sunshade83 skrev (21 minutter siden):

Drama, drama og mer drama. Denne tråden her er et godt eksempel på hvordan jantelov, kvinnehat og eskaleringer går helt vilt for seg. Jeg hadde et håp om at det var balanse både mellom positive og negative ting i denne tråden, men det har nådd nye negativitetshøyder. Jeg håper, igjen, at verken hun eller familien leser det som står her inne. Det er så mye hat og trolling som mennesker lirer ut av seg bare fordi de sitter bak en skjerm og later som de er anonyme. Tror at veldig få av dere hadde stått for deres egne meninger om dette hadde vært ansikt til ansikt og at man ble ansvarlig for det som ble sagt og gjort.

Det er greit...
-å ikke kaste stein i glasshus.
-å holde en del negativt for deg selv i stedet for å spy det ut.
-å huske på at den/de dere skriver om er mennesker og at de har følelser. 
-å sitte på fingrene i blant og tenke gjennom det man skriver, før man skriver det, og trykker på send inn svar.

Denne tråden er bare trist. Det er sikkert flere av oss som sjeldent er innom her lengre. Det har ingenting med Raadsquad, om man kjøper produkter eller annet. Det er måten andre mennesker behandles på uansett om de er offentlige personer eller en random person ute på gata. Jeg hadde sagt ifra og forsøkt å stoppe om noen ble mobbet på gata. Det er det samme om det er online eller offline. 

Jeg har et håp om at det roer seg. Det er helt fint å diskutere, men det går an å diskutere uten å bli ufin slik som denne tråden her har blitt.

Jeg står inne for alle mine meninger og hadde fint kunnet sagt det ansikt til ansikt.  Har heller aldri mobbet noen. 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Jeg står inne for alle mine meninger og hadde fint kunnet sagt det ansikt til ansikt.  Har heller aldri mobbet noen

Begge de to tingene kan ikke være sanne samtidig.

• Liker 4
Skrevet

Så deilig det er å ikke følge Isabel lenger 🥳 Blir irritert bare av å lese denne tråden.

Det er jo tydeligvis mange som virkelig liker å følge henne og ser på henne som en venn. Ref de meldingene hun legger ut fra følgere. Flott at de fortsatt kan følge henne og få noe ut av det, mens jeg som bare irriterer meg over dama, kan gjøre andre ting istedet. 

• Liker 6
Skrevet

Morsomt å høre henne slå i fra seg om hvor fake andre i denne bransjen er😂 Ja for hun er jo så ekte som man kan bli både fysisk og psykisk. Influencer folk til å kjøpe ting de ikke trenger så hun kan ligge på luksushotell i Paris og synes synd på seg selv for det meste🙈 Herlig idioti å følge med på. Andres selvopptatthet og dumskap kan være god underholdning iallefall. 

• Liker 9
  • Nyttig 10
Skrevet
Natu skrev (40 minutter siden):

Morsomt å høre henne slå i fra seg om hvor fake andre i denne bransjen er😂 Ja for hun er jo så ekte som man kan bli både fysisk og psykisk. Influencer folk til å kjøpe ting de ikke trenger så hun kan ligge på luksushotell i Paris og synes synd på seg selv for det meste🙈 Herlig idioti å følge med på. Andres selvopptatthet og dumskap kan være god underholdning iallefall. 

Dette 👏👏👏

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (3 timer siden):

Hennes sf er værre enn noengang nå…😳🚩

Vil tro den bekymringen hun hadde når både moren og J var stuck, gjorde sitt med tanke på SF.

Skrevet
Sunshade83 skrev (1 time siden):

Drama, drama og mer drama. Denne tråden her er et godt eksempel på hvordan jantelov, kvinnehat og eskaleringer går helt vilt for seg. Jeg hadde et håp om at det var balanse både mellom positive og negative ting i denne tråden, men det har nådd nye negativitetshøyder.

Etter krigen begynte så poppet det inn mange nye brukere i tråden, de har lirt av seg eddik og galle i stor skala. 

Tråden var helt klart mer balansert før den gruppen støymakere dukket opp for å spy og bli kvalm av omtrent alt som vedrører konseptet Raad.

• Liker 5
Skrevet
agent skrev (2 timer siden):

Screenshot_20260318_160406_Google.jpg

Altså? Hva er greia? 
skjemmes 

• Nyttig 3
Skrevet
Selungen skrev (Akkurat nå):

Altså? Hva er greia? 
skjemmes 

Venter på sletting, ble feil

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...