agent Skrevet onsdag kl. 09:19 #30081 Skrevet onsdag kl. 09:19 Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden): Hvorfor ble innlegget mitt rapportert? Jeg skrev bare at dette var typisk Isabel å kun tenke på seg selv og det samme gjør resten av familien? Brøt jeg noen regler? Ble noen krenket? Det er sikkert fotsoldatene, de har vært veldig på hugget i det siste.🤷♀️🤦♀️😅 6 4
agent Skrevet onsdag kl. 09:26 #30082 Skrevet onsdag kl. 09:26 Trueout skrev (11 timer siden): Bare måten hun snakker om å leie en Airbnb i Paris i en mnd på🤮 Det eneste hun vil ha er lyx og da kostet det rundt tre hundre tusen for en mnd. Kunne hun ikke bare leid en normalt fin leilighet der istedenfor? Er det virkelig ikke bra nok for henne å bo "normalt" ?Kunne hun jo heller donert bort flere hundre tusen, til alle de som står uten hjem i de krigsherjede landene. Snakk om å være selvopptatt og sykelig opptatt av fasade.... Hva med å donere til organisasjoner eller privat menneskene som hjelper de forlatte dyrene i Dubai. 9 2
Zenhouse Skrevet onsdag kl. 09:38 #30083 Skrevet onsdag kl. 09:38 Tuppenoglillemor12 skrev (12 timer siden): Hvorfor ble innlegget mitt rapportert? Jeg skrev bare at dette var typisk Isabel å kun tenke på seg selv og det samme gjør resten av familien? Brøt jeg noen regler? Ble noen krenket? Var det ikke ett par ord til som ble skrevet mellom «resten av … ….. familien?» Eller husker jeg feil? Husker jeg riktig, så var det antagelig derfor du ble rapportert. 2 2
Blåttvann Skrevet onsdag kl. 09:46 #30084 Skrevet onsdag kl. 09:46 Tuppenoglillemor12 skrev (44 minutter siden): Ifølge Isabel sitt narrativ, viste hun frem på snap nylig hvordan huset hadde økt i verdi allerede.. 😅🙈🙈🙈 Det har det jo garantert ikke. Dessuten vet ingen hva som vil skje videre. Jeg hadde aldri investert noe som helst i Dubai eller omkring slik ting er nå. Men selvfølgelig KAN man komme godt ut av det hvis ting roer seg og UAE viser hvor store og sterke de er. Mulig man gjør et godt kjøp nettopp nå. Men kanskje ikke. Jeg hadde ikke veddet 50mill. 6 1
Selungen Skrevet onsdag kl. 10:25 #30085 Skrevet onsdag kl. 10:25 Noen som fikk med seg om hun tok med seg rosene igår? er for dumt å bruke så mye penger på roser for show off i 2 dager 3 2
twitwi Skrevet onsdag kl. 10:35 #30086 Skrevet onsdag kl. 10:35 Tuppenoglillemor12 skrev (1 time siden): Ifølge Isabel sitt narrativ, viste hun frem på snap nylig hvordan huset hadde økt i verdi allerede.. 😅🙈🙈🙈 Du tuller?? Det vil ta årevis før Dubai henter seg inn igjen, om det noen sinne gjør det. Denne krigen er ikke over enda. Iran har vel tatt ut noen ganske store amerikanske mål. UAE er ikke trygge, kan fort hende de ligger i ruin om noen uker/mnd. Et luftvern er mulig å ta ut.. Iran har ganske mye fire power. Dette er på ingen måte over enda. Men for all del hvis det er så vanskelig for henne å miste litt ansikt så må hun jo bare gjennomføre kjøpet. Så kan hun og Jack sitte der (gud forby at de får barn!). 4 7
twitwi Skrevet onsdag kl. 10:37 #30087 Skrevet onsdag kl. 10:37 Blåttvann skrev (49 minutter siden): Det har det jo garantert ikke. Dessuten vet ingen hva som vil skje videre. Jeg hadde aldri investert noe som helst i Dubai eller omkring slik ting er nå. Men selvfølgelig KAN man komme godt ut av det hvis ting roer seg og UAE viser hvor store og sterke de er. Mulig man gjør et godt kjøp nettopp nå. Men kanskje ikke. Jeg hadde ikke veddet 50mill. Ja du kan potensielt gjøre et godt kjøp der nå, men ikke til prisen som var før krigen brøt ut bare. Hvis IR skulle gjort et godt kjøp er det til prisen i dag eller om 3 uker.. 😛 Men da taper hun ansikt hvis hun ikke får kjøpt drømme HUSET nå 7
Aristokrat1 Skrevet onsdag kl. 10:39 #30088 Skrevet onsdag kl. 10:39 Den verdiøkningen var det takstmann fra banken som satte for å se hva hu kunne låne av penger. Dette var før krigen brøt ut. Så da var det en økning. Nå er nok ståa en ganske annen ja 3 3
Tenkeselv Skrevet onsdag kl. 10:46 #30089 Skrevet onsdag kl. 10:46 Sol 75 skrev (8 timer siden): Nå lo jeg godt😂 Isabel Raad og flere influensere er Robin Hood 2026😂 De gir ikke… de tar🥴 Okei da, de gir en liten rabatt en sjelden gang som ikke betyr en skitt for oss brukere. Skulle ønske Forbrukerrådet og andre myndigheter kunne være mer på banen. Influenserene vil manipulere oss så langt at det er vondt! Skulle ønske at de 378000 følgerne til Isabel og alle følgerne til andre influensere ville riste på hue og skjønne det at det er ikke ett godt kjøp, det er inntekten til influenseren som elsker deg overalt som tjener på det. Ja selvfølgelig tar de, de tar så det monner også💰💰. At det er mange som kjøper seg blakk , som har dårlig inntekt fra før, som gjør alt for å være en god bestevenn , få sin kommentar på trykk er jo lett å se. Men spesielt hos Isabel synes jeg, for hun har virkelig et psykelig grep om sine blodfans , der alt fremstår til å måles i hvor mye penger de legger igjen. Å de rabattene ? En skarve 20% innimellom som garantert er fordi hun trenger å tjene mer, ikke fordi det er en gave til Squaden. Men det er altså en såååååå god rabatt damer , så løp og kjøp. Man sparer hele 20 kr pr 100 lapp 🙄 Klart de alle "elsker deg" hvis de kan få noe utav deg ? Men spesielt Isabel har jo klart å ha så mange narrativ å spille på folks samvittighet med, som for eksempel: * Dårlig barndom/oppvekst * Lille Shiroq * Alt dette har jeg bygget opp selv Å nå hvis dette villakjøpet ikke blir noe av så kan jeg nesten garantere at hun selger enda mer. For da trenger jo lille Shiroq enda flere som viser sin kjærlighet i penger de legger igjen. For man må for all del ikke oppsøke henne på gaten eller noe å ytre sin ekte omtanke osv, nei for da er man jo spinn hakka gal stalker/judas osv. Det er for meg et enigma at voksne mennesker ikke ser dette her, når det primært er voksne mennesker som åpenbart følger henne. Jeg titter som sagt innom en gang i mellom, å de kronene skal hun heller få. MEN aldri om jeg hadde fulgt noen som opererer så kynisk, for det verste jeg vet er folk som spiller på andre sin gode samvittighet og EKTE omtanke for andre. Ei hadde jeg heller aldri kjøpt noe av en slik person som åpenbart driver et kynisk spill, uansett hvor "pent" det kanskje måtte ha vært. Så tittelen til alle influensere som holder på slik er absolutt verdig å hete "Robin Hood 2026". Ta fra de godtroende å gi til meg selv. 17
Tenkeselv Skrevet onsdag kl. 10:50 #30090 Skrevet onsdag kl. 10:50 agent skrev (1 time siden): Hva med å donere til organisasjoner eller privat menneskene som hjelper de forlatte dyrene i Dubai. At hun ga 150.000 kr til Palestina holder i massevis det ? Det kommer hun til å nevne til hun dør, det er jeg helt sikker på. Ditt forslag her er et eksempel på hva mennesker som vil bli betydningsfulle burde og kunne gjort, ta et grep , vær en stemme når verden står i brann. Det er mange store navn som også bare er en stemme for ulike saker, hun har jo ikke engang det. Hun skyr unna alt av politikk, alt som skjer i verden, å lever kun i sin egen lille boble med sitt RS. Et mer tomt liv skal man lete lenge etter i mine øyne, bidrar absolutt ingenting til samfunnet eller verden. Å det mener jeg selvsagt "helt på ekte" 🙄 (aldri forstått det greiene der, for det høres ut som om man lyver ellers) 5 1 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 10:55 #30091 Skrevet onsdag kl. 10:55 Tenkeselv skrev (4 minutter siden): At hun ga 150.000 kr til Palestina holder i massevis det ? Det kommer hun til å nevne til hun dør, det er jeg helt sikker på. Ditt forslag her er et eksempel på hva mennesker som vil bli betydningsfulle burde og kunne gjort, ta et grep , vær en stemme når verden står i brann. Det er mange store navn som også bare er en stemme for ulike saker, hun har jo ikke engang det. Hun skyr unna alt av politikk, alt som skjer i verden, å lever kun i sin egen lille boble med sitt RS. Et mer tomt liv skal man lete lenge etter i mine øyne, bidrar absolutt ingenting til samfunnet eller verden. Å det mener jeg selvsagt "helt på ekte" 🙄 (aldri forstått det greiene der, for det høres ut som om man lyver ellers) 👏👏👏 2 2
rock&republic Skrevet onsdag kl. 11:02 #30092 Skrevet onsdag kl. 11:02 Selungen skrev (36 minutter siden): Noen som fikk med seg om hun tok med seg rosene igår? er for dumt å bruke så mye penger på roser for show off i 2 dager Helt kvalmt 7 2
Sol 75 Skrevet onsdag kl. 11:53 #30093 Skrevet onsdag kl. 11:53 Tenkeselv skrev (1 time siden): Ja selvfølgelig tar de, de tar så det monner også💰💰. At det er mange som kjøper seg blakk , som har dårlig inntekt fra før, som gjør alt for å være en god bestevenn , få sin kommentar på trykk er jo lett å se. Men spesielt hos Isabel synes jeg, for hun har virkelig et psykelig grep om sine blodfans , der alt fremstår til å måles i hvor mye penger de legger igjen. Å de rabattene ? En skarve 20% innimellom som garantert er fordi hun trenger å tjene mer, ikke fordi det er en gave til Squaden. Men det er altså en såååååå god rabatt damer , så løp og kjøp. Man sparer hele 20 kr pr 100 lapp 🙄 Klart de alle "elsker deg" hvis de kan få noe utav deg ? Men spesielt Isabel har jo klart å ha så mange narrativ å spille på folks samvittighet med, som for eksempel: * Dårlig barndom/oppvekst * Lille Shiroq * Alt dette har jeg bygget opp selv Å nå hvis dette villakjøpet ikke blir noe av så kan jeg nesten garantere at hun selger enda mer. For da trenger jo lille Shiroq enda flere som viser sin kjærlighet i penger de legger igjen. For man må for all del ikke oppsøke henne på gaten eller noe å ytre sin ekte omtanke osv, nei for da er man jo spinn hakka gal stalker/judas osv. Det er for meg et enigma at voksne mennesker ikke ser dette her, når det primært er voksne mennesker som åpenbart følger henne. Jeg titter som sagt innom en gang i mellom, å de kronene skal hun heller få. MEN aldri om jeg hadde fulgt noen som opererer så kynisk, for det verste jeg vet er folk som spiller på andre sin gode samvittighet og EKTE omtanke for andre. Ei hadde jeg heller aldri kjøpt noe av en slik person som åpenbart driver et kynisk spill, uansett hvor "pent" det kanskje måtte ha vært. Så tittelen til alle influensere som holder på slik er absolutt verdig å hete "Robin Hood 2026". Ta fra de godtroende å gi til meg selv. Tenkeselv skrev (1 time siden): At hun ga 150.000 kr til Palestina holder i massevis det ? Det kommer hun til å nevne til hun dør, det er jeg helt sikker på. Ditt forslag her er et eksempel på hva mennesker som vil bli betydningsfulle burde og kunne gjort, ta et grep , vær en stemme når verden står i brann. Det er mange store navn som også bare er en stemme for ulike saker, hun har jo ikke engang det. Hun skyr unna alt av politikk, alt som skjer i verden, å lever kun i sin egen lille boble med sitt RS. Et mer tomt liv skal man lete lenge etter i mine øyne, bidrar absolutt ingenting til samfunnet eller verden. Å det mener jeg selvsagt "helt på ekte" 🙄 (aldri forstått det greiene der, for det høres ut som om man lyver ellers) Du får sagt det👏👏👏 3 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 13:09 #30094 Skrevet onsdag kl. 13:09 Jadda… første hun poster i dag er hvor grusom falsk bransjen hennes er og siktet selvsagt til SE sitt innlegg… 😂 Se deg selv i speilet heller og innrøm det er du selv som er den falskeste av de alle….😅 9 18
refill Skrevet onsdag kl. 13:28 #30095 Skrevet onsdag kl. 13:28 At hun blir pissed på Sophie skjønner jeg forsåvidt, i hvertfall når innlegget til SE er klart rettet mot IR (blant annet) og om hun i tillegg har vært "hvordan går det" på privaten. Joda, det blir kanskje for dumt å klage over at man "snart er hjemløs" og påvirket av krigen når man har penger til å fikse det meste. Samtidig så tenker jeg at det viser veldig typiske menneskelige reaksjonsmønstre. Jeg syntes ikke folk skal hyle så veldig mye om begrenset engasjement, for det der gjelder 9/10 av oss. Det er lett og "riktig for syns skyld" å slenge seg på Black lives matter, #metoo og Free Palestine når saken går viralt, men de færreste engasjerer seg utover det. Bare vær ærlig liksom. Og da snakker jeg ikke om å "sende noen tanker" eller "fremdeles være enig i", men å stå på barrikadene. 5 4
Svennis Skrevet onsdag kl. 13:38 #30096 Skrevet onsdag kl. 13:38 Synes ho har blitt vel tynn, bare meg? 4 4
agent Skrevet onsdag kl. 13:41 #30097 Skrevet onsdag kl. 13:41 (endret) Rart bilde Endret onsdag kl. 17:20 av agent 3
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 13:46 #30098 Skrevet onsdag kl. 13:46 Svennis skrev (7 minutter siden): Synes ho har blitt vel tynn, bare meg? Hennes sf er værre enn noengang nå…😳🚩 9 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet onsdag kl. 13:48 #30099 Skrevet onsdag kl. 13:48 refill skrev (19 minutter siden): At hun blir pissed på Sophie skjønner jeg forsåvidt, i hvertfall når innlegget til SE er klart rettet mot IR (blant annet) og om hun i tillegg har vært "hvordan går det" på privaten. Joda, det blir kanskje for dumt å klage over at man "snart er hjemløs" og påvirket av krigen når man har penger til å fikse det meste. Samtidig så tenker jeg at det viser veldig typiske menneskelige reaksjonsmønstre. Jeg syntes ikke folk skal hyle så veldig mye om begrenset engasjement, for det der gjelder 9/10 av oss. Det er lett og "riktig for syns skyld" å slenge seg på Black lives matter, #metoo og Free Palestine når saken går viralt, men de færreste engasjerer seg utover det. Bare vær ærlig liksom. Og da snakker jeg ikke om å "sende noen tanker" eller "fremdeles være enig i", men å stå på barrikadene. Er uenig med deg. Hun tåler ikke høre kritikk. Hopper rett i forsvar i tillegg så er hun den værste i bransjen… Syns det var bra SE la ut det innlegget jeg. Tøft gjort! 10 4 8
agent Skrevet onsdag kl. 13:49 #30100 Skrevet onsdag kl. 13:49 (endret) Tuppenoglillemor12 skrev (40 minutter siden): Jadda… første hun poster i dag er hvor grusom falsk bransjen hennes er og siktet selvsagt til SE sitt innlegg… 😂 Se deg selv i speilet heller og innrøm det er du selv som er den falskeste av de alle….😅 Skulle tro hun babblet om seg selv.🤣🤦♀️🤷♀️ Hun er vel den mest manipulerende, kyniske, kalkulerende og bare meg meg meg influenseren i Norge. Noen ganger er sannheten vanskelig å takle, noe hun viste på snappen nå. Jeg kommer ikke til å glemme når IR var en mobber mot SE i GOO. Det var når SE var gravid. Endret onsdag kl. 13:50 av agent 3 1 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå