Hatsumomo Skrevet 6 timer siden #30001 Skrevet 6 timer siden (endret) Er enig md HP at den er litt ufortjent den med H Troy. Han velger jo med vilje å utelate at hun tar med at hun tenker på de som har det verre enn henne, kun for å spille på det. Det er litt urederlig, og det hadde jeg ikke trodd om Troy. Endret 6 timer siden av Hatsumomo 4
Sirah Skrevet 6 timer siden #30002 Skrevet 6 timer siden Hallepalle2 skrev (21 minutter siden): Jeg syns Troy bommet litt her selv om jeg som regel heier uhemmet på han. Isabel har gjentatte ganger delt sin medfølelse for dem som er rammet av krig, inkludert Palestina. Det må kunne gå an å være lei seg på egne vegne likevel. Det sagt så syns jeg det er nok mas fra henne nå, papirene venter nok til det er trygt å komme tilbake. Enig i at han bommer her. Det må være lov å være lei seg og fortvilet over egen situasjon. Det finnes alltid noen som har det værre - alltid. Da kan ingen av oss noensinne syntes at livet er kjipt da og man ikke skal kunne være lei seg fordi noen tross alt har det værre. 7 1
lillemar Skrevet 6 timer siden #30003 Skrevet 6 timer siden Aristokrat1 skrev (6 timer siden): Hu fremstår som stakkars lille rike pike nå. Hu som har oppholdt seg minimalt i Dubai siden hu flytta dit. Vært på reise konstant etc. Men nå er det full krise. Hu kan dra hvor hu vil. Det ordner seg. Herregud for ei drama queen. Sorry men nå er jeg veldig oppgitt. Skjønner ikke hvorfor hun sier hun flytter til Dubai pga været. Også er hun bare inne og klager på at nå er det kaldt og vinter i Dubai, og på sommeren så er det for varmt å oppholde seg i Dubai. Hun er jo bare fornøyd noen måneder i løpet av året der 3 6
Tuppenoglillemor12 Skrevet 5 timer siden #30004 Skrevet 5 timer siden (endret) Hvorfor ble innlegget mitt rapportert? Jeg skrev bare at dette var typisk Isabel å kun tenke på seg selv og det samme gjør resten av familien? Brøt jeg noen regler? Ble noen krenket? Endret 5 timer siden av Tuppenoglillemor12 4
Cami9 Skrevet 5 timer siden #30005 Skrevet 5 timer siden Trixie99 skrev (1 time siden): Jeg synes det blir litt for overdrevet fra Henrik sin side…. Det dør mennesker av sult og krig og hendelser i verden hver eneste dag. Men det er lov å føle på egen fortvilelse likevel. MEN….med det sagt så vet jo de fleste av oss at Isabel poster om dette om og om igjen for content og clicks, og ja det er selvfølgelig kjipt å ikke kunne reise tilbake til landet du bor i, men ærlig talt… Jenta tjener millioner i måneden. Midlertidig bosituasjon kan hun fikse lettere enn de fleste, så denne krisemaksimeringen synes jeg hun kan jekke ned noen hakk. Det er absolutt lov å føle på det - men trenger man å flashe det og dele det? Vi alle skjønner jo at det er kjipt, men det er ikke henne og de FØRTISYVMILLIONENE det bør handle om nå… 2 4
Sveits35 Skrevet 5 timer siden #30006 Skrevet 5 timer siden Sophie Elise har innlegg om skatteflyktningen vår på insta i dag. Kunne tro det var jeg som hadde skrevet det! 4 11
Sirah Skrevet 5 timer siden #30007 Skrevet 5 timer siden Det ser ikke ut som om Ralph (hunden til hun blonde søsteren) kommer med på flyet i natt 😔 Han må fly med et annet fly på torsdag. Det var dumt. 5
Sol 75 Skrevet 5 timer siden #30009 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (2 minutter siden): Det ser ikke ut som om Ralph (hunden til hun blonde søsteren) kommer med på flyet i natt 😔 Han må fly med et annet fly på torsdag. Det var dumt. Det var virkelig hjerteskjærende å se avskjeden mellom de❤️ Håper alt går bra og at de snart blir gjenforent ❤️ 2
Sirah Skrevet 5 timer siden #30010 Skrevet 5 timer siden Sol 75 skrev (Akkurat nå): Det var virkelig hjerteskjærende å se avskjeden mellom de❤️ Håper alt går bra og at de snart blir gjenforent ❤️ Krysser virkelig fingre og tær for at begge to kommer seg ut nå 💔 Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg ble sittende i den situasjonen selv 😭 3
Sol 75 Skrevet 5 timer siden #30011 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (Akkurat nå): Krysser virkelig fingre og tær for at begge to kommer seg ut nå 💔 Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg ble sittende i den situasjonen selv 😭 Det må være det absolutt det verste og det vondeste❤️ Får bare så inderlig håpe dette går bra❤️ 1
No-girl Skrevet 5 timer siden #30012 Skrevet 5 timer siden Endelig lest gjennom en del sider og fikk sett noen bilder. Digger de som liker leke detektiv og finne frem sånt. Nærmest påskekrim dette med telefoner, sko, blodårer og klær. Hihi. Kunne nesten vært på melkepakka. 1 5
Teflonhjernen Skrevet 5 timer siden #30013 Skrevet 5 timer siden Sveits35 skrev (10 minutter siden): Sophie Elise har innlegg om skatteflyktningen vår på insta i dag. Kunne tro det var jeg som hadde skrevet det! Enig, veldig bra skrevet av Sophie Elise 📝 3 4
Sol 75 Skrevet 5 timer siden #30014 Skrevet 5 timer siden No-girl skrev (1 minutt siden): Endelig lest gjennom en del sider og fikk sett noen bilder. Digger de som liker leke detektiv og finne frem sånt. Nærmest påskekrim dette med telefoner, sko, blodårer og klær. Hihi. Kunne nesten vært på melkepakka. 😂😂
Sirah Skrevet 5 timer siden #30015 Skrevet 5 timer siden Sol 75 skrev (Akkurat nå): Det må være det absolutt det verste og det vondeste❤️ Får bare så inderlig håpe dette går bra❤️ Ja og ikke minst relaterbart for oss som har hund 😭 Er lissom ikke så mye annet av det de snapper man faktisk kan relatere til 🙃 1
Hatsumomo Skrevet 5 timer siden #30016 Skrevet 5 timer siden Sol 75 skrev (Akkurat nå): Det må være det absolutt det verste og det vondeste❤️ Får bare så inderlig håpe dette går bra❤️ Uff, ja. Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Enig, veldig bra skrevet av Sophie Elise 📝 Hva skrev hun?
Sol 75 Skrevet 5 timer siden #30017 Skrevet 5 timer siden Sirah skrev (Akkurat nå): Ja og ikke minst relaterbart for oss som har hund 😭 Er lissom ikke så mye annet av det de snapper man faktisk kan relatere til 🙃 Nettopp❤️ 1
hjerteis Skrevet 5 timer siden #30018 Skrevet 5 timer siden (endret) Hatsumomo skrev (5 minutter siden): Hva skrev hun? Endret 5 timer siden av hjerteis Endre rekkefølge 2 1 10
Aristokrat1 Skrevet 5 timer siden #30019 Skrevet 5 timer siden Lillemy_87 skrev (21 minutter siden): Han hu vandrer hånd i hånd med i Paris i dag har like åpen skjorte🤭
Sol 75 Skrevet 5 timer siden #30020 Skrevet 5 timer siden hjerteis skrev (9 minutter siden): Altså👏👏👏 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå