Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Lesehest75 skrev (1 time siden):

Dette er ganske drøyt, men ikke overraskende! Myndighetene er nok redde hele korthuset skal rakne der nede. Og greit å ha i bakhodet når en hører div influensere snakke om forholdene der nede nå. 

Amnesty er forøvrig ganske klare i sin tale! 

"– De forente arabiske emirater er et av de mest undertrykkende regimene i Gulfen. Og det sier ikke lite. Det er et land som systematisk har kvalt sivilsamfunnet, sier Frank Conde Tangberg i Amnesty International til VG.

Landet ligger også helt i bunnsjiktet hva gjelder ytrings- og mediefrihet.

Freedom House klassifiserer landet som «ikke fritt» med 18 av 100 poeng i 2025, mens Reportere uten grenser beskriver at selv mild kritikk kan føre til fengselsstraff og sterk selvsensur."

At noen vil bo i slike forhold er beyond me, men når luksus og penger går foran alt så godtas vel det meste, så lenge det ikke rammer de selv. 

https://www.vg.no/nyheter/i/2p5144/krig-sa-du

AISelect_20260317_145154_Samsung Internet.jpg

Luksus og penger trumfer alt. Kommer aldri til å glemme det patetisk barmhjertige uttrykket i ansiktet til Rami da han stilte opp på en veldedighetsarrangemang, der de delte ut en pose mat og en vannflaske til slavearbeiderne i Dubai. De stakkars menneskene stod lenge i kø etter en lang arbeidsdag, for å få med seg litt mat hjem. Det kom tydelig fram at Rami har god innsikt i både boforhold og nød. Så slenger de rundt seg med penger til de som bukker og skraper for dem. Det er kvalmt.

Endret av Sveits35
  • Liker 2
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (29 minutter siden):

Det er nok av åpenbare grunner som nevnt over flere måneder her inne, at folk «gosser seg» som du så fint kaller det.. Du har kanskje ikke følgt med i timen ang denne familien?

🤫

Skrevet
Aristokrat1 skrev (16 minutter siden):

Jeg gosser meg ikke selv om jeg skjønner at det kan virke sånn. Jeg håper dette er en reality check for henne og at hun benytter anledningen til å «ta seg litt sammen» som folk flest må når det skjer ting. Hu må selv brette opp arma litt nå. Hu er veldig hjelpesløs syns jeg. Til tross for at hu en gang var ei ressurssterk lita jenta som tok tak. Hun får alltid noen til å fikse for hu og betaler for det. Og det kan hun strengt tatt gjøre nå og. Har selv stått uten et hjem å gå til, men hadde ikke de midlene hun har, og måtte derfor ta tunge tak. Og derfor sier jeg at det ordner seg. For det gjør det. Det er bare utrolig tungt og kjipt når det står på. En må samle seg og finne ut av ting. Derfor blir jeg oppgitt nå

Det er klart at det ordner seg, men siden du har vært i en lignende situasjon er det jo litt rart at du ikke sympatiserer med en som står midt oppi det. 

• Liker 1
Skrevet
rock&republic skrev (1 time siden):

IMG_0989.thumb.png.3f81657409555c677ff26a31493257dc.png

Dette er jo Jack 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Hallepalle2 skrev (8 minutter siden):

Det er klart at det ordner seg, men siden du har vært i en lignende situasjon er det jo litt rart at du ikke sympatiserer med en som står midt oppi det. 

For 2 uker siden hadde jeg sympati. Men nå er det på tide å finne ut av ting. 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
rock&republic skrev (14 minutter siden):

Dette er jo Jack 

Jepp!☺️🚩

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
rock&republic skrev (16 minutter siden):

Dette er jo Jack 

Hu fikk jo meltdown etter bilde av naboen ble publisert. Og nå nytt meltdown når bilde av Jack er publisert. Er nok ikke bare Dubai situasjonen som preger henne nå

• Liker 5
  • Nyttig 8
Skrevet
Aristokrat1 skrev (3 minutter siden):

Hu fikk jo meltdown etter bilde av naboen ble publisert. Og nå nytt meltdown når bilde av Jack er publisert. Er nok ikke bare Dubai situasjonen som preger henne nå

Eg skjønner ikke koffer alt må være så hemmelig. Like greit å bare si hvem det er penger tjener hun jo uansett🫩 så bring it on. skaper bare mer drama for seg selv og melt down.. 🤦🏽‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 7
Skrevet
LastebilZara skrev (På 16.3.2026 den 17.19):

Det er ikke James. Han ser ikke sånn ut og er mye lavere. 

Er han enda lavere enn 165?

Skrevet
lotti__s skrev (3 minutter siden):

Eg skjønner ikke koffer alt må være så hemmelig. Like greit å bare si hvem det er penger tjener hun jo uansett🫩 så bring it on. skaper bare mer drama for seg selv og melt down.. 🤦🏽‍♀️

Hadde hun vært åpen om dette, hadde det ikke blitt så mye fuss. Hun bygger opp til dette selv. Men det er vel pengarna som driver det. For et sirkus. Spørs åssen dette går når/hvis det ikke blir levelig i Dubai. Får håpe hun har en plan B, selv om hun selv sier hun aldri går for den. Men når plan A innebærer å få missiler i hodet, bør en kanskje revurdere?

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet
lotti__s skrev (7 minutter siden):

Akkurat! Dette har jeg prøvd å si lenge…  Det er hun selv som legger opp til dette. Hva faen er problemet med å vise gjøken?🙄🙈 Er ingen andre som driver med sånt..  let alone A kjendiser..  Hvem tror hun at hun er?😂

• Liker 6
  • Nyttig 6
Skrevet

Nå må hun jo bare fortelle at det er Voldemort hun dater… Djizes altså..🙄 Alle vet det jo nå… 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Har hun en meltdown nå? 

Skrevet
Aristokrat1 skrev (26 minutter siden):

What? Det har ikke jeg fått med meg. Ligger det bilde i tråden her? 

• Liker 2
Skrevet
Eplemose skrev (1 minutt siden):

What? Det har ikke jeg fått med meg. Ligger det bilde i tråden her? 

Fabian = naboen 

Skrevet
Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Har hun en meltdown nå? 

Tydeligvis siden i natt

• Liker 1
Skrevet (endret)
Tuppenoglillemor12 skrev (19 minutter siden):

Fabian = naboen 

Takk, da fant jeg 😊 Foråsidetsånn, min objektive mening selv om ingen spurte 😂
Naboen 😮‍💨🥵 Voldemort/rosegjøken 🤮🚩

Endret av Eplemose
  • Liker 3
Skrevet
Eplemose skrev (6 minutter siden):

Takk, da fant jeg 😊 Foråsidetsånn, min objektive mening selv om ingen spurte 😂
Naboen 😮‍💨🥵 Voldemort/rosegjøken 🤮🚩

Har noen bilde av Fabian? Ikke fått med meg det bildet jeg😅

Skrevet
Aristokrat1 skrev (2 minutter siden):

Har noen bilde av Fabian? Ikke fått med meg det bildet jeg😅

Søk på fornavn.w.e på insta, det er det eneste jeg har sett da

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (48 minutter siden):

Fabian = naboen 

Nabooen var ikke Fabian ivertfall før, den naboen som var med til Maldivene var høyere å lys å lys i håret oxo 

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...