Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tenkeselv skrev (5 minutter siden):

Ja selvfølge, her det volum som gjelder. Kjøper du et glass så er du ikke så viktig, men kjøper du 10 så "baddabing baddabom" er du medlem i VIPRaads 🙈

Altså jeg klarer bare ikke å finne noe artig med å stikke innom hennes Snap inni mellom, for jeg ser ikke noe annet en et kynisk spill. Hennes Snap er nå 99% en levende reklamekanal, søsknene har noe annet innhold , men dog like kjedelig. Det er mange mange andre jeg hadde unnet å tjene penger på enn enn de, som virkelig hustler og står på hver dag.

De søsknene er jo fornøyd med å ha "kjøpt og betalte" følgere fra Isabel. 

Glemmer aldri hun som kommenterte at hun hadde kjøpt - var det 6 eller 8 glass - for å støtte venninnen sin? Hun skrev til og med i kommentaren sin at hun ikke engang drakk iskaffe/kaffe..... Det var sikkert veldig mye annet hun kunne brukt de pengene på...

Jeg syntes også at snappen har tapt seg mye. Tidligere syntes jeg hun var morsom og søt - selv om man så klart så at det var et spill hun drev med. Noe som sier seg selv - hun lever jo av dette. Men så lenge man tar det for det det er - hjernedød underholdning så er jo det greit nok. Syntes det blir mer om mer kynisk som du sier. Ser stor forskjell på nå og tidligere. Kikker sjeldnere og sjeldnere jeg også, selv om jeg innimellom fremdeles syntes at hun glimter til. 

Jeg liker fremdeles snappen til Rami, syntes han er flink til å vise mer enn bare lux og glam - selv om han har mange meninger jeg ikke er enig i. Men nå er heller ikke jeg en 22år gammel norsk/iraker så det sier seg vel selv. Syntes også han er svært god til å filme. Ser på den innimellom, men ikke fast. Syntes også han er et "friskt pust" i forhold til andre mannlige influensere i hans "kategori" som fronter et fælt kvinnesyn, mye festing og mye dop. 

De to siste har jeg ingen interesse av å følge.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkeselv skrev (14 minutter siden):

Ja selvfølge, her det volum som gjelder. Kjøper du et glass så er du ikke så viktig, men kjøper du 10 så "baddabing baddabom" er du medlem i VIPRaads 🙈

Altså jeg klarer bare ikke å finne noe artig med å stikke innom hennes Snap inni mellom, for jeg ser ikke noe annet en et kynisk spill. Hennes Snap er nå 99% en levende reklamekanal, søsknene har noe annet innhold , men dog like kjedelig. Det er mange mange andre jeg hadde unnet å tjene penger på enn enn de, som virkelig hustler og står på hver dag.

De søsknene er jo fornøyd med å ha "kjøpt og betalte" følgere fra Isabel. 

Bare vent å se.  Fortsetter det slik så forsvinner de innen 5 år fra Snapchat.   Er så kjedelig 😳

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (4 minutter siden):

Trodde det var du som hadde handlet 10 sirup's flasker, men så feil kan man ta🫣🤣🫢

Nei shitt der var jeg avslørt 🤣🤣🤣 Jeg har 28 iskaffeglass også! De er mine mummikopper 😂

Neida. Men jeg har faktisk testet sirupen og jeg likte den veldig godt! Men nå er jeg veldig glad i sirup i latte osv og har testet det meste. Denne kommer veldig høyt opp på listen faktisk og jeg kommer nok til å kjøpe den igjen.

Sånn om noen vurderer om den er verdt å teste.

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (56 minutter siden):

Stemmer det 🫢

Hva gjorde han? Siden han ikke får komme tilbake?

Skrevet (endret)
lotti__s skrev (6 minutter siden):

Hva gjorde han? Siden han ikke får komme tilbake?

En som skrev det lenger tilbake, så kan du google. Skal da komme opp.👍😀

Endret av agent
  • Liker 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 timer siden):

Bare vent å se.  Fortsetter det slik så forsvinner de innen 5 år fra Snapchat.   Er så kjedelig 😳

Sheehed ligger jo bare i senga å glor tv. Så lat den dama at det skulle ikke vært mulig.... Hadde ikke blitt mye betalt innhold om hun ikke var en Raad🙈

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Nå har de stengt luftrommet.. Hun er ikke akkurat smart, om hun drar dit nå med økende trusselbilde mot Dubai😳

UAE stenger luftrommet etter trusler fra Iran

De forente arabiske emirater (UAE) har stengt hele sitt luftrom midlertidig som følge av «raskt utviklende regionale sikkerhetsutviklinger», melder det statlige nyhetsbyrået ifølge Reuters.

Endret av Trueout
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Trueout skrev (4 timer siden):

Nå har de stengt luftrommet.. Hun er ikke akkurat smart, om hun drar dit nå med økende trusselbilde mot Dubai😳

De forente arabiske emirater (UAE) har stengt hele sitt luftrom midlertidig som følge av «raskt utviklende regionale sikkerhetsutviklinger», melder det statlige nyhetsbyrået ifølge Reuters.

La nå idiotene dra dit. Det som er så fint med naturen. Det jevner seg ut. 
Senest nå for noen timer siden. https://www.nettavisen.no/nyheter/tankskip-truffet-i-angrep-utenfor-emiratene-mindre-skader-ifolge-storbritannia/s/5-95-2935454

Du skal være bra naiv om du stoler og tror på myndighetene der. At de feks åpner flyplassen i Dubai bare et par timer etter at den er bombet av en drone..så skjønner du nivået de ligger på der nede. 
UAE har blitt desperate etter å tvinge på business as usual.
Veldig mange briter flyttet fra Storbritannia til Dubai som skatteflyktninger etter noen skattereformer for noen år siden. Nå flytter de i hopetall tilbake til England igjen. Trygghet vil de ha. 🤣 
Lurer på hvordan det går med multimillardær og ex-nordmann John Fredriksen. Også han meldte flytting fra England til Dubai i fjor. 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Skrevet
Trueout skrev (5 timer siden):

Sheehed ligger jo bare i senga å glor tv. Så lat den dama at det skulle ikke vært mulig.... Hadde ikke blitt mye betalt innhold om hun ikke var en Raad🙈

Er vel ikke noe nytt at hun er lat….?😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
RoffeHarry skrev (1 time siden):

La nå idiotene dra dit. Det som er så fint med naturen. Det jevner seg ut. 
Senest nå for noen timer siden. https://www.nettavisen.no/nyheter/tankskip-truffet-i-angrep-utenfor-emiratene-mindre-skader-ifolge-storbritannia/s/5-95-2935454

Du skal være bra naiv om du stoler og tror på myndighetene der. At de feks åpner flyplassen i Dubai bare et par timer etter at den er bombet av en drone..så skjønner du nivået de ligger på der nede. 
UAE har blitt desperate etter å tvinge på business as usual.
Veldig mange briter flyttet fra Storbritannia til Dubai som skatteflyktninger etter noen skattereformer for noen år siden. Nå flytter de i hopetall tilbake til England igjen. Trygghet vil de ha. 🤣 
Lurer på hvordan det går med multimillardær og ex-nordmann John Fredriksen. Også han meldte flytting fra England til Dubai i fjor. 

Ja hva skal de stakkars skatteflyktningene gjøre nå? Flytte til Cayman Islands?😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Trueout skrev (5 timer siden):

Lurer på hvilke regler Dubai har for sine nye landsmenn angående hvor lenge de får oppholde seg utenfor Dubai? Tenker da skattemessig…. 🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan ikke noen fortelle hva denne Maximus har gjort som er shady business? alle går rundt grøten når de nevner han jo🤣

• Liker 2
Skrevet
Maia92 skrev (3 minutter siden):

Kan ikke noen fortelle hva denne Maximus har gjort som er shady business? alle går rundt grøten når de nevner han jo🤣

Jeg henger heller ikke med🙃Og er hun sammen med Voldemort igjen? Hårlinja på det bilde ligner ikke hans. 

Skrevet (endret)
Maia92 skrev (30 minutter siden):

❄️🚓 «pensjonert seg tidlig på ubestemt tid i Nederland» ifølge kildene… 

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg finner ikke Streets of Paris sin konto eller reel. Er det fortsatt oppe? 

Skrevet
Nobetterthanaman skrev (21 minutter siden):

IMG_4714.thumb.jpeg.5e0a3a5a065a6e25dc1adb0ea2b0bdda.jpeg

Hårda bud😂

😳😳😳 giving baby reindeer..

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
delias skrev (22 minutter siden):

Jeg finner ikke Streets of Paris sin konto eller reel. Er det fortsatt oppe? 

Ikke jeg heller. Og jeg var på den siden i går assa 🤔🧐

Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (49 minutter siden):

😳😳😳 giving baby reindeer..

Henger ikke med på referansen😂 vil du elaborere?😅

Skrevet
Sirah skrev (9 timer siden):

Nei shitt der var jeg avslørt 🤣🤣🤣 Jeg har 28 iskaffeglass også! De er mine mummikopper 😂

Neida. Men jeg har faktisk testet sirupen og jeg likte den veldig godt! Men nå er jeg veldig glad i sirup i latte osv og har testet det meste. Denne kommer veldig høyt opp på listen faktisk og jeg kommer nok til å kjøpe den igjen.

Sånn om noen vurderer om den er verdt å teste.

Hva gjør den sirupen annerledes fra sirupen en får i butikken?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...