Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nobetterthanaman skrev (2 minutter siden):

Ser på rsgruppa på fb hvor det også er lekket, at RS-menigheten er overbevist om at bildet er ai😭

Haha 😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (6 minutter siden):

Ser på rsgruppa på fb hvor det også er lekket, at RS-menigheten er overbevist om at bildet er ai😭

😂😂

Skrevet

Hjelpes!😳👀

Skrevet

Er alt fjernet nå eller er det bare meg? 

• Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (31 minutter siden):

Enig i at det nivået som sees nå er rimelig sprøtt, i hvertfall når man leiter etter filmer lagt ut av andre i Paris 😅 

Samtidig legger hun opp til mye selv på en måte. Ikke på det nivået der selvsagt, men hun har følgere som skriver "love you", "så stolt av deg at jeg gråter" og "gleder meg til vi skal til Maldivene, da får jeg fred". Vi snakker hard core parasosiale forhold. Hun har lagt seg på en "deler alt" linje. Da er det ikke så urimelig at en del ikke vet hvor den linjen går. Mye av profilen hennes er bygget opp rundt hennes ønske om mann og familie. Jeg tenker hun har mixet en litt farlig cocktail for seg selv. 

Og nå snakker jeg om hang up'en en del brukere har på henne. Jeg skriver ikke dette for å legitimere grenseoverskridende atferd, hatprat osv. Men det er jo en interessant diskusjon; hvordan det ender opp der. 

Er så gale…🙄 De menneskene som skriver slikt til henne kan jo umulig være riktige i hodet tenker jeg? Farlige grejer..  Men ja - hun har lagt opp kontoen slik at hun tiltrekker seg disse hard core elsklingene sine.. 🙈 Hun har nok litt å rydde opp i på sikt😅

• Nyttig 2
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (12 minutter siden):

Haha hvorfor? 😂 Fordi de ikke kan tro at Isabel vil ta han tilbake? 

• Liker 1
Skrevet

Altså, når dere forteller oss her at RS gruppen mener det er AI, da er det søkt altså!👀 Hva skal til liksom? Hva mer trenger de?🙈 Huffda…. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Women123 skrev (33 minutter siden):

Vel vel vel….. 🥁 

IMG_7471.png

Er kontoen laget utelukkende for dette? 💀 Det er ikke noe annet der? 

Skrevet

Finner ingen diskusjon på RS gruppa... er det RS2? Eller blir det slettet etter hvert?

• Liker 1
Skrevet

Får hun vell et nytt sammenbrudd 😬🫣 folk spammer henne ang Jack og med bilde av dem og videoen på det som surrer på tiktok nå. 

Altså nå kan dem jo bare åpne kaka😅 evt så bare ignorerer dem alt som er avslørt nå 😬 når det er så åpent nå så synes nesten jeg at det er flaut 😅🫣 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Markri skrev (2 minutter siden):

Får hun vell et nytt sammenbrudd 😬🫣 folk spammer henne ang Jack og med bilde av dem og videoen på det som surrer på tiktok nå. 

Altså nå kan dem jo bare åpne kaka😅 evt så bare ignorerer dem alt som er avslørt nå 😬 når det er så åpent nå så synes nesten jeg at det er flaut 😅🫣 

Hun legger jo helt opp til dette selv! Hadde hun gitt balla så hadde det ikke vært like spennende med denne gjetteleken… Dette er 100% på henne selv..  Folk hadde ikke brydd seg om hun bare hadde vist gjøkene fra dag 1.. men hun har gjort en greie utav det 💰💰💰

Endret av Tuppenoglillemor12
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Kan vel snart forandre navn på den Snapchat kontoen fra Isabel Raad til Ivorie. Det er jo bare reklame der, veldig uinteressant. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
Nordlysstøv skrev (7 minutter siden):

Finner ingen diskusjon på RS gruppa... er det RS2? Eller blir det slettet etter hvert?

Så det på vanlige rs gruppen før i dag, men nå er det borte… 

• Hjerte 1
Skrevet
Tuppenoglillemor12 skrev (2 minutter siden):

Hun legger jo helt opp til dette selv! Hadde hun gitt balla så hadde det ikke vært like spennende med denne gjetteleken… Dette er 100% på henne selv.. 

Brenner i begge ender nå.🤣

Gjøken avslørt.

Dubai er ikke så tryggt lenger.

Villa kjøpet kan ende med tap.

🍿🤷‍♀️🍿

• Liker 1
  • Nyttig 8
Skrevet
Nobetterthanaman skrev (26 minutter siden):

Vel nå ble vel bilde og selve videoen delt på RS2 gruppen ? For der er de fleste medlemmer folk som den ekstreme "eieren" av RS har blokkert. For på RS gruppa så kan ingen si noe kritisk, å det er det innleggsgodkjenning på alt. Der inne får man ikke skrive eller dele noe litt kritisk osv, der er det bare hyllest.

RS2 ble laget av nettopp den årsaken , fordi selv Isabel bør tåle å bli sett på med litt kritiske øyne.

litt avsporing kanskje men ville bare påpeke hvilken gruppe det ble delt på ;)

De få blodfans som er der inne begynte med AI med en gang ja, men den videoen som ble delt er jo litt vanskelig å lyve seg fra synes jeg 🤷‍♀️

• Nyttig 2
Skrevet
Nordlysstøv skrev (13 minutter siden):

Det er på RS2 gruppa 

• Liker 1
Skrevet
Eplemose skrev (6 minutter siden):

Så det på vanlige rs gruppen før i dag, men nå er det borte… 

Aldri i livet om admin på RS gruppa som ser på henne som sin dronning hadde godkjent et slikt innlegg. Men det ligger på RS2 gruppa 

• Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (3 timer siden):

Jeg tror Jack har vært Naboen hele tiden, blir bare mer og mer klart.

De skoene er sweet 16 vibes, husker du den vesken hun fikk av Naboen Rosa sweet 16 vibes.

Jeg tror dette er IR påfunn, hun elsker prinsesse vibes. Så det er kjøpt inn for content,  av henne.  Synes det er rart i itilfelle at to forskjellige menn/gjøker kjøper samme stil, lys rosa prinsesse vibes veske og sko.

Nå ble jeg ivrig igjen, sorry 🤦‍♀️🤷‍♀️🤣

Enig! Og stakkars Fabian er kanskje bare en uskyldig venn 🫣

Nobetterthanaman skrev (35 minutter siden):

Hahaha du tuller??? 😅

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (57 minutter siden):

Enig i at det nivået som sees nå er rimelig sprøtt, i hvertfall når man leiter etter filmer lagt ut av andre i Paris 😅 

Samtidig legger hun opp til mye selv på en måte. Ikke på det nivået der selvsagt, men hun har følgere som skriver "love you", "så stolt av deg at jeg gråter" og "gleder meg til vi skal til Maldivene, da får jeg fred". Vi snakker hard core parasosiale forhold. Hun har lagt seg på en "deler alt" linje. Da er det ikke så urimelig at en del ikke vet hvor den linjen går. Mye av profilen hennes er bygget opp rundt hennes ønske om mann og familie. Jeg tenker hun har mixet en litt farlig cocktail for seg selv. 

Og nå snakker jeg om hang up'en en del brukere har på henne. Jeg skriver ikke dette for å legitimere grenseoverskridende atferd, hatprat osv. Men det er jo en interessant diskusjon; hvordan det ender opp der. 

Et interessant synspunkt. Hun legger seg lagelig til hogg for både elsklinger og hatere. Jeg har aldri sett den såkalte RS gruppe, men opphenget man finner hos enkelte her inne er både fascinerende og skremmende. Det er tross alt sunnere og mer forståelig at folk som liker henne følger med og gjetter på hvem kjæresten er, enn dem som er full av forakt og 🤮. Det kan ikke være god psykisk folkehelse å bruke timer hver dag på å diskutere hvor ille noen mennesker er. 

• Liker 3
Skrevet
Tenkeselv skrev (6 minutter siden):

Det er på RS2 gruppa 

Det var på rs1 gruppen tidligere i dag (jeg har aldri meldt meg inn i rs2 så vet ikke)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...