Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:34 #29801 Skrevet i går, 17:34 (endret) Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Når jeg leser nedover innleggene her så slår det meg en ting: Hvor mye og hva en person, i dette tilfellet Isabel kan si og folk tror blindt på det. Jeg vet ingenting om henne fra tidligere annet enn det jeg har lest her og Voldemort «kjenner» jeg kun herfra og litt fra snappen hennes. For alt vi vet, så kan alt vært content fra deres side helt fra det ble slutt mellom de. Kanskje de ble enige om en feller skittkasting mot hverandre for å skape blest. Kanskje de egentlig har vært venner hele tiden? Kanskje de har vært sammen igjen en stund? Kanskje han er berømmelige naboen? Det jeg vil frem til, er at influensere kan si hva de vil og lev ett liv på snap og leve et totalt annet liv i virkeligheten. Tror Isabel er et godt eksempel på det. Bare det genererer penger så gjør de det som må til. Selv om mange tror det, så kjenner ingen av oss Isabel, enkelt og greit. Hennes elsklinger og bestevenninner er så altfor naive. Dette har også vært min teori en stund… Alt for penger 💰💰💰 Endret i går, 17:36 av Tuppenoglillemor12 1 1
agent Skrevet i går, 17:37 #29802 Skrevet i går, 17:37 Teflonhjernen skrev (9 minutter siden): Når jeg leser nedover innleggene her så slår det meg en ting: Hvor mye og hva en person, i dette tilfellet Isabel kan si og folk tror blindt på det. Jeg vet ingenting om henne fra tidligere annet enn det jeg har lest her og Voldemort «kjenner» jeg kun herfra og litt fra snappen hennes. For alt vi vet, så kan alt vært content fra deres side helt fra det ble slutt mellom de. Kanskje de ble enige om en feller skittkasting mot hverandre for å skape blest. Kanskje de egentlig har vært venner hele tiden? Kanskje de har vært sammen igjen en stund? Kanskje han er berømmelige naboen? Det jeg vil frem til, er at influensere kan si hva de vil og lev ett liv på snap og leve et totalt annet liv i virkeligheten. Tror Isabel er et godt eksempel på det. Bare det genererer penger så gjør de det som må til. Selv om mange tror det, så kjenner ingen av oss Isabel, enkelt og greit. Hennes elsklinger og bestevenninner er så altfor naive. Enig💯 1
agent Skrevet i går, 17:44 #29803 Skrevet i går, 17:44 Tuppenoglillemor12 skrev (4 minutter siden): Dette har også vært min teori en stund… Alt for penger 💰💰💰 Jeg tror Jack har vært Naboen hele tiden, blir bare mer og mer klart. De skoene er sweet 16 vibes, husker du den vesken hun fikk av Naboen Rosa sweet 16 vibes. Jeg tror dette er IR påfunn, hun elsker prinsesse vibes. Så det er kjøpt inn for content, av henne. Synes det er rart i itilfelle at to forskjellige menn/gjøker kjøper samme stil, lys rosa prinsesse vibes veske og sko. Nå ble jeg ivrig igjen, sorry 🤦♀️🤷♀️🤣 1 10
Gjesti7654 Skrevet i går, 17:47 #29804 Skrevet i går, 17:47 Sassya skrev (12 timer siden): Når man studerer blodårene på hendene her ser man at de er veldig like. Rosegjøken må være Jack. "Når man studerer blodårene på hendene".... ASSÅ WHAT. 3 7
Hallepalle2 Skrevet i går, 17:50 #29805 Skrevet i går, 17:50 Gjesti7654 skrev (3 minutter siden): "Når man studerer blodårene på hendene".... ASSÅ WHAT. Det er ordentlig forstyrrende. 5 4
Gjesti7654 Skrevet i går, 17:55 #29806 Skrevet i går, 17:55 Hallepalle2 skrev (3 minutter siden): Det er ordentlig forstyrrende. VELDIG. 4
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:56 #29807 Skrevet i går, 17:56 agent skrev (9 minutter siden): Jeg tror Jack har vært Naboen hele tiden, blir bare mer og mer klart. De skoene er sweet 16 vibes, husker du den vesken hun fikk av Naboen Rosa sweet 16 vibes. Jeg tror dette er IR påfunn, hun elsker prinsesse vibes. Så det er kjøpt inn for content, av henne. Synes det er rart i itilfelle at to forskjellige menn/gjøker kjøper samme stil, lys rosa prinsesse vibes veske og sko. Nå ble jeg ivrig igjen, sorry 🤦♀️🤷♀️🤣 Haha!! Ja du kan så si.. 😅 Har jo tenkt det samme selv.. men han «naboen» hun har vist har jo vært mye høyere og ligner ikke på Voldemort.. idk… uansett - det er ihvertfsll klart nå at det er Voldemort i Paris..🚩🚩🚩 1 2
Turkis Sau Skrevet i går, 17:58 #29808 Skrevet i går, 17:58 Tuppenoglillemor12 skrev (På 13.3.2026 den 17.31): Oversatt til Norsk: «30 års ekteskap/bryllupsdag» Ikke kom her å fortell meg at de ikke utnytter velferdssystemet vårt! Bilde er fra 2023 Men, nå skjønner jeg ingenting. Har ikke alle et relativt ferskt bilde (2023) på Instagram av sin eks-kone, som man angivelig har banket opp siden din datter var et lite barn? Og som du tilfeldigvis bor, i en tilnærmet ubenyttet kommunal leilighet, i nabobygget til forhenværende skamslåtte eks-kone sin tilnærmet ubenyttede kommunale leilighet? Som du er fraskilt fra for "mange herrans år siden", i følge din eldste, dypt traumatiserte datter? Trodde dette var helt normalt jeg. Jaja, men gratulerer med 30-års+ bryllupsdag da. *vifter iherdig med ironiflagget* Og folk bare " Herregud, galskap å antyde at de lyver og misbruker systemet, og folks tillit! Klart the Raads ikke lyver!" Det får faktisk være måte på naivitet. Vi bor ikke under en stein. 2 14
ollie1 Skrevet i går, 17:58 #29809 Skrevet i går, 17:58 Hallepalle2 skrev (37 minutter siden): Hvordan kan et fremmed menneskes valg av partner være nedtur for deg?? Nå er vel dette et diskusjonsforum om IR, ikke om brukerne 🤔 Hvorfor må noen bry seg så mye om hva andre debattanter mener/tenker.... 6 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 18:01 #29810 Skrevet i går, 18:01 En ting er ihvertfsll klart og det er at Isabel spiller ett spill, om man kan kalle det det. Hun lever av content og lager «manus» og alle disse gjøkene har blitt mixet sammen mye.. Hun har vært på dater - ja. Hun ble flydd inn hit og dit - ja.. men disse kallenavnene har nok ikke vært så mange gjøker tenker jeg.. ett spill for galleriet 💯👌. Folk spekulerer og mer penger i kassa til henne. MANUS…. 🎯 ja, Isabel - livet ditt ER som en film.. regissert av deg selv😉 3 10
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 18:02 #29811 Skrevet i går, 18:02 Turkis Sau skrev (3 minutter siden): Men, nå skjønner jeg ingenting. Har ikke alle et relativt ferskt bilde (2023) på Instagram av sin eks-kone, som man angivelig har banket opp siden din datter var et lite barn? Og som du tilfeldigvis bor, i en tilnærmet ubenyttet kommunal leilighet, i nabobygget til forhenværende skamslåtte eks-kone sin tilnærmet ubenyttede kommunale leilighet? Som du er fraskilt fra for "mange herrans år siden", i følge din eldste, dypt traumatiserte datter? Trodde dette var helt normalt jeg. Jaja, men gratulerer med 30-års+ bryllupsdag da. *vifter iherdig med ironiflagget* Og folk bare " Herregud, galskap å antyde at de lyver og misbruker systemet, og folks tillit! Klart the Raads ikke lyver!" Det får faktisk være måte på naivitet. Vi bor ikke under en stein. 👏👏👏 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 18:03 #29812 Skrevet i går, 18:03 ollie1 skrev (4 minutter siden): Nå er vel dette et diskusjonsforum om IR, ikke om brukerne 🤔 Hvorfor må noen bry seg så mye om hva andre debattanter mener/tenker.... Denne personen skjønner ikke dette.😉 1 10
Zenhouse Skrevet i går, 18:03 #29813 Skrevet i går, 18:03 Gjesti7654 skrev (13 minutter siden): "Når man studerer blodårene på hendene".... ASSÅ WHAT. Dette er et gjensidig spill som foregår. Ikke verre enn det. Isabel Raad vet veldig godt hvordan hun spiller dette med følgerne sine. Folk i tråden her og andre plasser er bare med på «gjett hvem». That’s all. 14
Eplemose Skrevet i går, 18:08 #29814 Skrevet i går, 18:08 ollie1 skrev (8 minutter siden): Nå er vel dette et diskusjonsforum om IR, ikke om brukerne 🤔 Hvorfor må noen bry seg så mye om hva andre debattanter mener/tenker.... Enig.. men det er jo lett å se hvem som er i familien raad her inne… 2 9
LorettaLynn Skrevet i går, 18:12 #29815 Skrevet i går, 18:12 Disse vaktbikkjene her inne, passer de på i alle trådene på KG eller er det kun stakkars lille forsvarsløse Isabel de passer på? Komisk. 13
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 18:14 #29816 Skrevet i går, 18:14 LorettaLynn skrev (1 minutt siden): Disse vaktbikkjene her inne, passer de på i alle trådene på KG eller er det kun stakkars lille forsvarsløse Isabel de passer på? Komisk. Er enten familie eller RS… 💯 2 5
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 18:17 #29817 Skrevet i går, 18:17 Turkis Sau skrev (18 minutter siden): Men, nå skjønner jeg ingenting. Har ikke alle et relativt ferskt bilde (2023) på Instagram av sin eks-kone, som man angivelig har banket opp siden din datter var et lite barn? Og som du tilfeldigvis bor, i en tilnærmet ubenyttet kommunal leilighet, i nabobygget til forhenværende skamslåtte eks-kone sin tilnærmet ubenyttede kommunale leilighet? Som du er fraskilt fra for "mange herrans år siden", i følge din eldste, dypt traumatiserte datter? Trodde dette var helt normalt jeg. Jaja, men gratulerer med 30-års+ bryllupsdag da. *vifter iherdig med ironiflagget* Og folk bare " Herregud, galskap å antyde at de lyver og misbruker systemet, og folks tillit! Klart the Raads ikke lyver!" Det får faktisk være måte på naivitet. Vi bor ikke under en stein. Dette er tydeligvis HELT normalt ifølge noen få her inne🙄🙈 4
LorettaLynn Skrevet i går, 18:22 #29818 Skrevet i går, 18:22 Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Er enten familie eller RS… 💯 Får håpe hun er der for dem også da. Hvis de skulle trenge hjelp og støtte en dag. 2
Sveits35 Skrevet i går, 18:24 #29819 Skrevet i går, 18:24 Eplemose skrev (1 time siden): Ble skikkelig skuffet på hennes vegne.. den lange reisen hun har hatt for å lande og bearbeide alt, så BAM, alt er borte… Bearbeidet? Etter Jack ble det to store operasjoner og 2 års sammenhengende, sinnsyk shopping. Får håpe de finner bedre ut av det denne gangen da. 2 2
Eplemose Skrevet i går, 18:26 #29820 Skrevet i går, 18:26 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Bearbeidet? Etter Jack ble det to store operasjoner og 2 års sammenhengende, sinnsyk shopping. Får håpe de finner bedre ut av det denne gangen da. Joda.. men siste halve året har jo vært noe annet.. i hvertfall det hun har påstått 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå