Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:02 #29761 Skrevet i går, 16:02 Mmeeri skrev (17 minutter siden): Det er noen som har postet et bilde av dem i Paris på RS gruppa. Samme pov som I delte på snap men da var hodet dekket. Virker som noen andre har tatt bilde av dem fra ca samme vinkel. Likner veldig på Jack ja. Det er jo nordmenn overalt så var nok risky business denne turen der 😅 Er nok planlagt å ikke være så forsiktig.. bare vent å se😅 1 4
Sol 75 Skrevet i går, 16:07 #29762 Skrevet i går, 16:07 (endret) Maia92 skrev (22 minutter siden): Hvor får jeg sett det? hva er RA gruppa😅? RS raadsquade gruppa😊 Endret i går, 16:09 av Sol 75 .
Eplemose Skrevet i går, 16:15 #29764 Skrevet i går, 16:15 LastebilZara skrev (21 minutter siden): Det ser veldig ut som Jack, nesten så jeg tør vedde livet mitt på det 😜 Ser HELT ut som han…! Noen i gruppa som mener det kan være en formel 1 fyr hun har holdt kontakten med. Noen som vet hvem formel 1 fyr det er? 🤔
LastebilZara Skrevet i går, 16:19 #29765 Skrevet i går, 16:19 Eplemose skrev (3 minutter siden): Ser HELT ut som han…! Noen i gruppa som mener det kan være en formel 1 fyr hun har holdt kontakten med. Noen som vet hvem formel 1 fyr det er? 🤔 Det er ikke James. Han ser ikke sånn ut og er mye lavere.
Eplemose Skrevet i går, 16:20 #29766 Skrevet i går, 16:20 LastebilZara skrev (Akkurat nå): Det er ikke James. Han ser ikke sånn ut og er mye lavere. James var formel-1 fyren? Trodde han var på love Island eller noe sånt jeg. Eller er det ikke en formel-1 fører vi snakker om?
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:22 #29767 Skrevet i går, 16:22 Ugresset skrev (9 minutter siden): Det var av veldig dårlig kvalitet da.. Det er han ja😉 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:24 #29768 Skrevet i går, 16:24 Ser ut som voldemort ja😂🤡 Og han er jo litt av ei klyse.. i mine øyne er han lite mann.. med sine «man purses, pedicures, fillers osv… huff nei takk!👀😂 1 8
Ugresset Skrevet i går, 16:25 #29769 Skrevet i går, 16:25 Her er kilden og bedre bilde. Likner ikke en en av de nåværende F1-førerene. Altfor store armer til det også. 1
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:30 #29770 Skrevet i går, 16:30 Eplemose skrev (14 minutter siden): Ser HELT ut som han…! Noen i gruppa som mener det kan være en formel 1 fyr hun har holdt kontakten med. Noen som vet hvem formel 1 fyr det er? 🤔 Hadde det vært så vel da at det kunne vært en F1 driver…😂 Men det ER jo selveste Voldemort hun er sammen med igjen.. 🙈 Good lord…👀🚩🚩🚩 2 2
Mmeeri Skrevet i går, 16:34 #29771 Skrevet i går, 16:34 Helt sykt hva folk klarer å finne frem til assa 😅 (fra tær til vorter og streets of Paris reels🤭) Glad jeg ikke er kjendis. Men nå bør jo hun adressere elefanten i rommet. Vi er alle spente på hvordan dette startet igjen… 🧐 3 4
Eplemose Skrevet i går, 16:43 #29772 Skrevet i går, 16:43 Mmeeri skrev (5 minutter siden): Helt sykt hva folk klarer å finne frem til assa 😅 (fra tær til vorter og streets of Paris reels🤭) Glad jeg ikke er kjendis. Men nå bør jo hun adressere elefanten i rommet. Vi er alle spente på hvordan dette startet igjen… 🧐 Enig.. uff.. kunne det ikke vært en formel 1 fører heller da 😅 Lewis hamilton eller noe 🥹 nedtur.. Men når jeg tenker meg om så er det en god stund siden hun har snakket om voldemort på snap… 2
LastebilZara Skrevet i går, 16:48 #29773 Skrevet i går, 16:48 Eplemose skrev (27 minutter siden): James var formel-1 fyren? Trodde han var på love Island eller noe sånt jeg. Eller er det ikke en formel-1 fører vi snakker om? De var vel bare på et Formel1 løp sammen i Dubai.
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 16:51 #29774 Skrevet i går, 16:51 Ok da er det avklart da eller? Det er voldemort.. 🚩🥳 Good luck girl☺️🚩 1 5
agent Skrevet i går, 16:53 #29775 Skrevet i går, 16:53 LastebilZara skrev (4 minutter siden): De var vel bare på et Formel1 løp sammen i Dubai. Formel 1, det har jeg ikke fått med meg??? Når???
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:00 #29776 Skrevet i går, 17:00 agent skrev (6 minutter siden): Formel 1, det har jeg ikke fått med meg??? Når??? James = dubaigjøken Jack = Voldemort Det er Voldemort hun er sammen med i Paris.. 1 1
Tippsi Skrevet i går, 17:01 #29777 Skrevet i går, 17:01 Tuppenoglillemor12 skrev (6 minutter siden): Ok da er det avklart da eller? Det er voldemort.. 🚩🥳 Good luck girl☺️🚩 Hvis dette er jack, hvordan i all verden skal hun forklare han inn i " varmen" igjen..han lyse jo rødt flagg, og ikke minst alt det stygge som er blitt sagt begge veier.. hjelpes.. men hun er jo ikke akkurat den skarpeste på kjærlighets fronten.. trenger jo bare lovebombing og lux så er hun der😅 3
Eplemose Skrevet i går, 17:09 #29778 Skrevet i går, 17:09 Ble skikkelig skuffet på hennes vegne.. den lange reisen hun har hatt for å lande og bearbeide alt, så BAM, alt er borte… 6
Maia92 Skrevet i går, 17:16 #29779 Skrevet i går, 17:16 Tippsi skrev (13 minutter siden): Hvis dette er jack, hvordan i all verden skal hun forklare han inn i " varmen" igjen..han lyse jo rødt flagg, og ikke minst alt det stygge som er blitt sagt begge veier.. hjelpes.. men hun er jo ikke akkurat den skarpeste på kjærlighets fronten.. trenger jo bare lovebombing og lux så er hun der😅 Etter alt han sa om henne så lyser jo hun enda meir som et rødt flagg en han😅men dette er tragisk. 1 9
Tuppenoglillemor12 Skrevet i går, 17:17 #29780 Skrevet i går, 17:17 Eplemose skrev (6 minutter siden): Ble skikkelig skuffet på hennes vegne.. den lange reisen hun har hatt for å lande og bearbeide alt, så BAM, alt er borte… Går ikke an å «fixe» henne dessverre.. ikke når hun selv ikke ønsker det. Dessverre 🙄 Tror også lite på at hun går til psykolog. Og familien oppi dette? Hvor er støtten og hvor er ballene deres?😳 Nei huff… tragisk dessverre 😔 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå