Anonym012 Skrevet mandag kl. 00:12 #29741 Skrevet mandag kl. 00:12 Trueout skrev (3 timer siden): Tenk hvor trigget hun må bli av Jack da...Han som hadde sagt hun var tjukk og burde fettsuge seg på lårene sist de var sammen. Dette tenkte jeg og på, langtidsvirkningene blir vel at hun ikke blir frisk av sykdommen sin. Håper håper det ikke er han Se for dere hvordan han hadde reagert om hun ble gravid🤨 for en ekkel fyr 4
Sassya Skrevet mandag kl. 05:03 #29742 Skrevet mandag kl. 05:03 Rosegjøken har samme acics sko som Jack her. 1 3
Sassya Skrevet mandag kl. 05:14 #29743 Skrevet mandag kl. 05:14 Når man studerer blodårene på hendene her ser man at de er veldig like. Rosegjøken må være Jack. 1 4
Trueout Skrevet mandag kl. 07:24 #29744 Skrevet mandag kl. 07:24 Anonym012 skrev (7 timer siden): Dette tenkte jeg og på, langtidsvirkningene blir vel at hun ikke blir frisk av sykdommen sin. Håper håper det ikke er han Se for dere hvordan han hadde reagert om hun ble gravid🤨 for en ekkel fyr Ja, det er bare trist😔 Aldri hatt sansen for den fyren. Han virker veldig selvopptatt. 5
Teflonhjernen Skrevet mandag kl. 09:34 #29745 Skrevet mandag kl. 09:34 Denne tråden blir galere og galere, både på godt og vondt. Men, underholdende er den, det skal dere ha…. Litt i drøyeste laget med all den sammenligningen av bilder, husk at alle disse hintene som Isabel tydeligvis legger ut er ikke glipper/forsnakkelser , det er nøye planlagt fra henne sin side. Hun ser jo hvor mye engasjement det genererer og det igjen betyr mer penger. Jeg har ikke vært og sett på snappen hennes på lenge nå, er så kjedelig, men å lese her inne er vilt….så mye krangling og kverulering og munnhugeri. Men, har troen på at dere alle her inne er flotte greie mennesker i det virkelige liv. Takk for den daglige underholdningen 😘 15
refill Skrevet mandag kl. 09:38 #29746 Skrevet mandag kl. 09:38 Ellenn skrev (11 timer siden): Jeg skjønner ikke at folk er så engasjerte i kjærlighetslivet hennes at de studerer alle bilder med lupe og sammenligner med andre profiler. Det er jo litt spesielt at de såkalte kritikerne er de som har mest oversikt over hva hele Raad-familien (inkludert faren og X-er) gjør til enhver tid. Jeg nekter å ha på meg at jeg studerer alle bilder med lupe 😅 En av mine (litt irriterende) superkrefter som autist er å legge merke til avvik og detaljer. Ikke på blodåre og føflekknivå (på bilder), men 😂 ------ Generelt, ikke svar til deg: Folk har nok forskjellig motivasjon for hvorfor de følger - og er nysgjerrig på - Isabel. For min del begynte jeg å følge henne for 1,5-2 år siden. Jeg tror grunnen til at jeg fortsatte å følge henne var fordi hun var morsom, uhøytidelig, litt sprø, lever et liv ekstremt langt fra mitt eget og har en imponerende "comeback historie" sett i lys av oppveksten hennes. Isabel er veldig flink til å holde følgerne sine engasjert. Hun var i hvertfall det. Jeg må jo si at hun har "tapt seg" en del. Men når man har fulgt en "serie" så er det veldig normalt å være nysgjerrig på hva som skjer videre. Ingenting er mer engasjerende enn en cliffhanger, og Isabel er the Queen of cliffhangers. Mange har nok en mer emosjonell tilknytning og, og en god del hate watcher rett og slett. Akkurat det gir minst mening for meg. Å se på noen/noe som skaper my negative følelser i en skjønner jeg ikke, men det er kanskje en form for "avhengighet" det også. Spiller det noen rolle for meg hvem typen er? Absolutt ikke. Men jeg er nysgjerrig, spesielt pga tidslinjen. Er det gøy å gjette litt? Jeg syntes det. Trenger andre å forstå det? Absolutt ikke 😊 4 15
agent Skrevet mandag kl. 10:48 #29747 Skrevet mandag kl. 10:48 Da har jeg sett bevis på at det er Jack🤣 4
Sol 75 Skrevet mandag kl. 10:49 #29748 Skrevet mandag kl. 10:49 agent skrev (1 minutt siden): Da har jeg sett bevis på at det er Jack🤣 Har du sett det samme som meg så er det Jack ja😂 3 1
lotti__s Skrevet mandag kl. 11:16 #29749 Skrevet mandag kl. 11:16 Sol 75 skrev (25 minutter siden): Har du sett det samme som meg så er det Jack ja😂 100%på at det er han😂😂😂 er vel ikke lenge til det kommer ut vil eg tro. 1 2
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 11:19 #29750 Skrevet mandag kl. 11:19 Gidder ikke se nå når hun er i Paris, men blir interessant å se om hun kommer seg til Dubai. Ser stakkars Johanna (Olsson søstrene) var helt ifra seg idag morges fordi flyplassen var stengt på ubestemt tid pga flere missiler som hadde truffet idag, hun skal reise imorgen med hunden og fikset papirer på den, så hun vet jo ikke om hun får flydd avgårde eller ei. Da spørs det vel for Isabel, noen som husker når hun skulle fly til Dubai? Virker jo helt lotto der når flyplassen er åpen eller ei med missilene som lander og kan lande tydeligvis når som helst. Altså, jeg hadde aldri turt å fly til Midtøsten noen sted nå, en ting er jo missiler som lander på flyplasser, men det skal jo bare en uheldig missil på videvanke som kan treffe selve kommersielle fly i luften vel? 2 1
agent Skrevet mandag kl. 11:52 #29751 Skrevet mandag kl. 11:52 Hatsumomo skrev (31 minutter siden): Gidder ikke se nå når hun er i Paris, men blir interessant å se om hun kommer seg til Dubai. Ser stakkars Johanna (Olsson søstrene) var helt ifra seg idag morges fordi flyplassen var stengt på ubestemt tid pga flere missiler som hadde truffet idag, hun skal reise imorgen med hunden og fikset papirer på den, så hun vet jo ikke om hun får flydd avgårde eller ei. Da spørs det vel for Isabel, noen som husker når hun skulle fly til Dubai? Virker jo helt lotto der når flyplassen er åpen eller ei med missilene som lander og kan lande tydeligvis når som helst. Altså, jeg hadde aldri turt å fly til Midtøsten noen sted nå, en ting er jo missiler som lander på flyplasser, men det skal jo bare en uheldig missil på videvanke som kan treffe selve kommersielle fly i luften vel? Det er Mathilda som er igjen. Johanna er på snabelsafari i Europa.
Hatsumomo Skrevet mandag kl. 11:57 #29752 Skrevet mandag kl. 11:57 agent skrev (4 minutter siden): Det er Mathilda som er igjen. Johanna er på snabelsafari i Europa. Ok. Følger ikke så mye med at jeg vet navnene på dem, har kun sett på dem pga Iran krigen. 1
Sirah Skrevet mandag kl. 12:03 #29753 Skrevet mandag kl. 12:03 agent skrev (1 time siden): Da har jeg sett bevis på at det er Jack🤣 Nå må du fortelle da 😅 Hatsumomo skrev (40 minutter siden): Gidder ikke se nå når hun er i Paris, men blir interessant å se om hun kommer seg til Dubai. Ser stakkars Johanna (Olsson søstrene) var helt ifra seg idag morges fordi flyplassen var stengt på ubestemt tid pga flere missiler som hadde truffet idag, hun skal reise imorgen med hunden og fikset papirer på den, så hun vet jo ikke om hun får flydd avgårde eller ei. Da spørs det vel for Isabel, noen som husker når hun skulle fly til Dubai? Virker jo helt lotto der når flyplassen er åpen eller ei med missilene som lander og kan lande tydeligvis når som helst. Altså, jeg hadde aldri turt å fly til Midtøsten noen sted nå, en ting er jo missiler som lander på flyplasser, men det skal jo bare en uheldig missil på videvanke som kan treffe selve kommersielle fly i luften vel? Nei jeg skjønner faktisk ikke at hun tør å dra dit nå! Selv om det finnes en tidsfrist for å underskrive de papirene så må vel til og med banken i Dubai skjønne at det pågår en krig??? Kan ikke fatte og begripe at de ikke kan utsette fristen? Finnes det ikke noe lignende Bank-ID i Dubai? Samme tenker jeg ang de missilene, de kan jo fort treffe et fly ved en feil..... Stakkars Johanna eller Mathilda eller hvem av dem det nå er som er igjen. Kan godt skjønne at hun er skikkelig fortvilet! Stor respekt til henne som ikke drar fra hunden! Hun har definitivt fått en stjerne i boken av meg pga at hun er en dyrevenn uansett hvor ufyselig jeg syntes hun er ellers.... 4
Mooza Skrevet mandag kl. 12:06 #29754 Skrevet mandag kl. 12:06 Hatsumomo skrev (45 minutter siden): Gidder ikke se nå når hun er i Paris, men blir interessant å se om hun kommer seg til Dubai. Ser stakkars Johanna (Olsson søstrene) var helt ifra seg idag morges fordi flyplassen var stengt på ubestemt tid pga flere missiler som hadde truffet idag, hun skal reise imorgen med hunden og fikset papirer på den, så hun vet jo ikke om hun får flydd avgårde eller ei. Da spørs det vel for Isabel, noen som husker når hun skulle fly til Dubai? Virker jo helt lotto der når flyplassen er åpen eller ei med missilene som lander og kan lande tydeligvis når som helst. Altså, jeg hadde aldri turt å fly til Midtøsten noen sted nå, en ting er jo missiler som lander på flyplasser, men det skal jo bare en uheldig missil på videvanke som kan treffe selve kommersielle fly i luften vel? Jeg har aldri fulgt med på influensere, ikke helt min ting. Men det skal sies at jeg er litt spent på Dubai ja. Ikke så spent at jeg gidder å gå inn og se på henne, men jeg skal følge med her hvordan det går. Jeg skjønner vel heller ikke hvorfor hun skal kjøpe hus, som noen nevner, til FØR-pris. Hvis hun venter 2 måneder får hun hus til halve prisen. Ingen vil jo være i Dubai nå! Ergo ...folk selger, og når så mange selger, så vil jo prisen synke drastisk! 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet mandag kl. 12:20 #29755 Skrevet mandag kl. 12:20 Mooza skrev (13 minutter siden): Jeg har aldri fulgt med på influensere, ikke helt min ting. Men det skal sies at jeg er litt spent på Dubai ja. Ikke så spent at jeg gidder å gå inn og se på henne, men jeg skal følge med her hvordan det går. Jeg skjønner vel heller ikke hvorfor hun skal kjøpe hus, som noen nevner, til FØR-pris. Hvis hun venter 2 måneder får hun hus til halve prisen. Ingen vil jo være i Dubai nå! Ergo ...folk selger, og når så mange selger, så vil jo prisen synke drastisk! Ikke hus… Villa!😉😂 3 2
No-girl Skrevet mandag kl. 13:34 #29756 Skrevet mandag kl. 13:34 (endret) Datt inn på sidene rundt nov-2021, ganske morsomt å lese litt om den tiden med Jack - Paris, enorme buketter ++. Ganske likt som nå... Endret mandag kl. 13:34 av No-girl feil år 2 2
Tuppenoglillemor12 Skrevet mandag kl. 15:25 #29757 Skrevet mandag kl. 15:25 No-girl skrev (1 time siden): Datt inn på sidene rundt nov-2021, ganske morsomt å lese litt om den tiden med Jack - Paris, enorme buketter ++. Ganske likt som nå... Repeat dessverre…. 2 1
Mmeeri Skrevet mandag kl. 15:44 #29758 Skrevet mandag kl. 15:44 Det er noen som har postet et bilde av dem i Paris på RS gruppa. Samme pov som I delte på snap men da var hodet dekket. Virker som noen andre har tatt bilde av dem fra ca samme vinkel. Likner veldig på Jack ja. Det er jo nordmenn overalt så var nok risky business denne turen der 😅 2
Maia92 Skrevet mandag kl. 15:46 #29759 Skrevet mandag kl. 15:46 (endret) Hvor får jeg sett det? hva er RA gruppa😅? Endret mandag kl. 15:47 av Maia92
LastebilZara Skrevet mandag kl. 15:52 #29760 Skrevet mandag kl. 15:52 Det ser veldig ut som Jack, nesten så jeg tør vedde livet mitt på det 😜 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå